úvod > tisková reklama > Rodinný pivovar Bernard - Anička Dido 

Rodinný pivovar Bernard - Anička Dido - tisková reklama

Kategorie: Alkoholické nápoje
Produkt: Bernard
Stát: Česká republika
Zadavatel: Rodinný pivovar Bernard, a. s.

Hodnocení

Průměr: 1.00
Hlasovalo: 1582
Hlasovat: Nejhorší  Nejlepší

Popis

Rodinný pivovar Bernard - Anička Dido. Velmi pohotově zareagoval rodinný pivovar Bernard na nezapomenutelné vystoupení jedné z účastic 1. řady soutěže Superstar Aničky Dido. Kampaň s podtitulem svět se zbláznil. Držte se, skvěle využila v té době hodně úsměvné události.

Související články

31.05.2013

Rada pro reklamu: Prezident do kampaně nepatří

Arbitrážní komise Rady pro reklamu označila od začátku letošního roku už tři kampaně jako závadné. Pravidla Kodexu reklamy, který Rada pro reklamu vydává, podle rozhodnutí expertního týmu rady porušily kampaně Rodinného pivovaru Bernard, Občanského sdružení spotřebitelů Test a společnosti Procter & Gamble.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
24.05.2013

Žiju tady. Marketing je i můj osobní postoj

Na český pivní trh přinesl pojem „rodinný pivovar“. A mnoho lidí ho stále považuje za reprezentanta těch nejmenších pivovarů. Ten jeho již dávno není rodinný a má roční výstav 200 tisíc hektolitrů. Stanislav Bernard, první a jediný pivovarník, který vystupuje ve vlastních reklamách, je však stále svůj. A stále má co říct...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
10.01.2013

Bernard reaguje na Klausovu amnestii, zaplatil si 500 ploch

Pivovarník Stanislav Bernard opět zareagoval po svém na aktuální politické dění. Majitel Rodinného pivovaru Bernard nechal vylepit 500 venkovních.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
06.06.2012

Bernard testuje nové pivo ve sportovních centrech

V síti wellness center a sportovišť Infinit testuje Bernard své nové pivo s nižším obsahem alkoholu 2,2%. "Zatím jsme zkušebně stočili 20.000 lahví......

Zdroj: Marketing a media zobrazit
17.05.2012

Marketérem roku Stanislav Bernard

Marketérem roku 2011 se stal spolumajitel rodinného pivovaru Bernard Stanislav Bernard. Získal hlavní cenu v soutěži, kterou pořádá Česká.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
04.11.2011

Londýn: Nejlepší černoch je Bernard z Humpolce

V jedné z nejuznávanějších a nejprestižnějších světových soutěží World Beer Awards, obhájil Rodinný pivovar BERNARD své loňské vítězství, když jeho Černý ležák opět po roce získal ocenění World’s Best Dark Lager.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
03.11.2011

Pivovarem roku Rodinný pivovar Bernard

Pivovarem roku 2011 se v anketě Sdružení přátel piva stal humpolecký Rodinný pivovar Bernard. Sládkem roku je Ivan Chramosil z pivovaru U Fleků......

Zdroj: Marketing a media zobrazit
21.10.2011

PR manažerem roku se stal Zdeněk Mikulášek

Za podíl na reklamní kampani "Bernard Vás ve štychu nenechá", která byla zaměřená proti akci lékařských odborů a také za celkový dlouhodobý přínos.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
21.10.2011

PR Managerem roku 2011 se stal Zdeněk Mikulášek z Rodinného pivovaru Bernard

Skleněná věštecká koule pro PR Managera roku má od včerejška svého nového majitele. Vítězem letošního ročníku a tedy i nositelem titulu PR Manager roku 2011 se stal Zdeněk Mikulášek z Rodinného pivovaru Bernard.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
06.09.2011

Kvasnice malým pivovarům dodá Bernard

Malým pivovarům, kterým v minulých dnech přestal Plzeňský Prazdroj po letech prodávat svoje kvasnice, začne surovinu nezbytnou pro výrobu piva...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
17.06.2011

Jim Beam vyrazil za odborářskými šéfy. Na golf

Který zadavatel zužitkuje ve své propagaci dnešní stávku jako první? Kupodivu se zdá, že to tentokrát nebude Rodinný pivovar Bernard, svou vlastní reklamní glosu se podle redakce Marketing & Media dnes místo něj rozhodl přičinit k aktuální události Jim Beam.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.03.2011

Třistatřicettři přelepených úst už visí všude

Třistatřicetitřemi billboardy s kritikou zásahu Vojenské policie v České televizi pokryl celou republiku Rodinný pivovar Bernard tak, jak jeho spolumajitel slíbil.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
15.03.2011

Nečekaná popularita: Vojenská policie se po razii v ČT objeví v reklamě Bernardu

Stovky aktuálních „bernardovských“ billboardů, které tento týden pivovar Bernard nasadí, jsou reakcí na bezprecedentní zásah Vojenské policie v České televizi.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.02.2011

Bernard: Přeci jen jsem se zbláznil

Po té, co oblepil Rodinný pivovar Bernard minulý týden Českou republiku billboardy se slibem, že Bernard veřejnost ve štychu s odkazem na děkující se...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
15.02.2011

Bernard opět glosuje

Rodinný pivovar Bernard zahájil 14. února kampaň, kterou reaguje na současnou situaci v našem zdravotnictví. Navazuje tak na vlastní koncept Svět se zbláznil…

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
14.02.2011

Bernard pacienty opečuje

Rodinný pivovar Bernard pokračuje ve svém komunikačním konceptu a opět reaguje kreativně na aktuální situaci na českém trhu. Tentokrát reflektuje...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
25.01.2011

Bernard představuje nový web

Humpolecký pivovar přichází s novou internetovou prezentací.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
05.01.2011

Rodinný pivovar Bernard s novým webem od FG Forrest

Avizovaný nový web Rodinného pivovaru BERNARD se uživatelům představil první pracovní den nového roku.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
03.01.2011

Bernard představuje nový web

Humpolecký pivovar přichází s novou internetovou prezentací.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
03.01.2011

Pivovar Bernard spustil nový web

Nové webové stránky Rodinného pivovaru Bernard, jejichž spuštění bylo avizováno již na podzim právě uplynulého roku, byly dnes spuštěny....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.07.2010

Bernard volá "do zbraně!". Vyzval Prazdroj na souboj nealko piv

ANKETA Podle šéfa Bernardu vede Prazdroj neetickou reklamu na nealkoholické pivo. Chce proto v souboji porovnat kvalitu svého a plzeňského nealka.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.07.2010

Bernard volá "do zbraně!". Vyzval Prazdroj na degustační souboj nealko piv

ANKETA Podle šéfa Bernardu vede Prazdroj neetickou reklamu na nealkoholické pivo. Chce proto v souboji porovnat kvalitu svého a plzeňského nealka.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.11.2009

Bernard vypsal tendr na PR

Rodinný pivovar Bernard poprvé ve své historii vypsal výběrové řízení na dodavatele služeb v oblasti PR. Podle Zdeňka Mikuláška, PR manažera...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
12.10.2009

Bernard slíbil 160 piv na hlavu i fotbalistům San Marina. Musejí udělat zázrak

Rodinný pivovar BERNARD dělá vše pro to, aby čeští fotbalisté postoupili na MS. Po Slovácích pozititvně motivuje i outsidera ze San Marina.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
07.10.2009

Pivovar Bernard motivuje slovenské fotbalisty: Vyhrajte a dostanete každý 160 piv

Podle odhadu pivovaru jde o takové množství piva, které na Slovensku v loňském roce v průměru vypil jeden člověk.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
29.09.2009

I reklama uvítala papeže

Příjezd papeže do České republiky reflektovala i česká reklama. Pivní značka Bernard reagovala kampaní ve svém tradiční stylu "Svět se zbláznil,...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
15.05.2009

Bernard dorazil na pátý kontinent

První dodávka nepasterizovaného piva Bernard zamířila do Latinské Ameriky, konkrétně do jihoamerického Peru.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
12.05.2009

České pivovary pronikají do Jižní Ameriky

Humpolecký Rodinný pivovar Bernard prodal první hektolitry piva do jihoamerického Peru. Dodávku do hlavního města Limy zprostředkovala společnost,...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
31.10.2008

Bernard na stráži

Rodinný pivovar Bernard nechce čekat, až bude tradiční český ležák vytlačený z pivního trhu, a rozhodl se stát Na stráži proti europivu.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit

Diskuze k tiskové reklamě Rodinný pivovar Bernard - Anička Dido

Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.

vstoupit do diskuze