Reklama Bernard - svět se zbláznil 2008 - tisková reklama
Kategorie: Alkoholické nápoje
Produkt: Bernard
Stát: Česká republika
Zadavatel: Rodinný pivovar Bernard, a. s.
Hodnocení
Průměr: 1.00
Hlasovalo: 2050
Hlasovat: Nejhorší
Nejlepší
Popis
Zajímavou, leč učinou formu komunikace se svými zákazníky volí Rodinný pivovar Bernard.
Rodinný pivovar BERNARD nechce čekat, až bude tradičně vyráběný český ležák vytlačený z pivního trhu, a rozhodl se být „Na stráži proti europivu“.
Proces výroby piva se po celá staletí neměnil. Pivo přicházelo na svět postupně přes varnu, hlavní kvašení na spilce a zrání v ležáckých tancích. Bohužel snaha dosáhnout vyšších zisků vedla některé pivovary k hledání úspor i ve výrobě. Tradiční technologii nahradily technologií zjednodušenou, která umožňuje pivo vyrobit levněji a rychleji. Namísto odděleného hlavního kvašení na spilce a zrání v ležáckých tancích se používají zjednodušené výrobní postupy.
Ekonomicky výhodný postup výroby piva má ale jeden podstatný háček. Takové pivo je unifikované, ztrácí svůj charakter a postrádá plnost, je hluboce prokvašené a přesycené. Konzument pak přichází o to nejdůležitější – požitek z chuti konkrétního piva. A právě tento požitek chce Bernard zachovat.
Související články
Rada pro reklamu: Prezident do kampaně nepatří
Arbitrážní komise Rady pro reklamu označila od začátku letošního roku už tři kampaně jako závadné. Pravidla Kodexu reklamy, který Rada pro reklamu vydává, podle rozhodnutí expertního týmu rady porušily kampaně Rodinného pivovaru Bernard, Občanského sdružení spotřebitelů Test a společnosti Procter & Gamble.
Žiju tady. Marketing je i můj osobní postoj
Na český pivní trh přinesl pojem „rodinný pivovar“. A mnoho lidí ho stále považuje za reprezentanta těch nejmenších pivovarů. Ten jeho již dávno není rodinný a má roční výstav 200 tisíc hektolitrů. Stanislav Bernard, první a jediný pivovarník, který vystupuje ve vlastních reklamách, je však stále svůj. A stále má co říct...
Bernard reaguje na Klausovu amnestii, zaplatil si 500 ploch
Pivovarník Stanislav Bernard opět zareagoval po svém na aktuální politické dění. Majitel Rodinného pivovaru Bernard nechal vylepit 500 venkovních.....
Bernard testuje nové pivo ve sportovních centrech
V síti wellness center a sportovišť Infinit testuje Bernard své nové pivo s nižším obsahem alkoholu 2,2%. "Zatím jsme zkušebně stočili 20.000 lahví......
Marketérem roku Stanislav Bernard
Marketérem roku 2011 se stal spolumajitel rodinného pivovaru Bernard Stanislav Bernard. Získal hlavní cenu v soutěži, kterou pořádá Česká.....
Londýn: Nejlepší černoch je Bernard z Humpolce
V jedné z nejuznávanějších a nejprestižnějších světových soutěží World Beer Awards, obhájil Rodinný pivovar BERNARD své loňské vítězství, když jeho Černý ležák opět po roce získal ocenění World’s Best Dark Lager.
Pivovarem roku Rodinný pivovar Bernard
Pivovarem roku 2011 se v anketě Sdružení přátel piva stal humpolecký Rodinný pivovar Bernard. Sládkem roku je Ivan Chramosil z pivovaru U Fleků......
PR manažerem roku se stal Zdeněk Mikulášek
Za podíl na reklamní kampani "Bernard Vás ve štychu nenechá", která byla zaměřená proti akci lékařských odborů a také za celkový dlouhodobý přínos.....
PR Managerem roku 2011 se stal Zdeněk Mikulášek z Rodinného pivovaru Bernard
Skleněná věštecká koule pro PR Managera roku má od včerejška svého nového majitele. Vítězem letošního ročníku a tedy i nositelem titulu PR Manager roku 2011 se stal Zdeněk Mikulášek z Rodinného pivovaru Bernard.
Kvasnice malým pivovarům dodá Bernard
Malým pivovarům, kterým v minulých dnech přestal Plzeňský Prazdroj po letech prodávat svoje kvasnice, začne surovinu nezbytnou pro výrobu piva...
Jim Beam vyrazil za odborářskými šéfy. Na golf
Který zadavatel zužitkuje ve své propagaci dnešní stávku jako první? Kupodivu se zdá, že to tentokrát nebude Rodinný pivovar Bernard, svou vlastní reklamní glosu se podle redakce Marketing & Media dnes místo něj rozhodl přičinit k aktuální události Jim Beam.
Třistatřicettři přelepených úst už visí všude
Třistatřicetitřemi billboardy s kritikou zásahu Vojenské policie v České televizi pokryl celou republiku Rodinný pivovar Bernard tak, jak jeho spolumajitel slíbil.
Nečekaná popularita: Vojenská policie se po razii v ČT objeví v reklamě Bernardu
Stovky aktuálních „bernardovských“ billboardů, které tento týden pivovar Bernard nasadí, jsou reakcí na bezprecedentní zásah Vojenské policie v České televizi.
Bernard: Přeci jen jsem se zbláznil
Po té, co oblepil Rodinný pivovar Bernard minulý týden Českou republiku billboardy se slibem, že Bernard veřejnost ve štychu s odkazem na děkující se...
Bernard opět glosuje
Rodinný pivovar Bernard zahájil 14. února kampaň, kterou reaguje na současnou situaci v našem zdravotnictví. Navazuje tak na vlastní koncept Svět se zbláznil…
Bernard pacienty opečuje
Rodinný pivovar Bernard pokračuje ve svém komunikačním konceptu a opět reaguje kreativně na aktuální situaci na českém trhu. Tentokrát reflektuje...
Bernard představuje nový web
Humpolecký pivovar přichází s novou internetovou prezentací.
Rodinný pivovar Bernard s novým webem od FG Forrest
Avizovaný nový web Rodinného pivovaru BERNARD se uživatelům představil první pracovní den nového roku.
Bernard představuje nový web
Humpolecký pivovar přichází s novou internetovou prezentací.
Pivovar Bernard spustil nový web
Nové webové stránky Rodinného pivovaru Bernard, jejichž spuštění bylo avizováno již na podzim právě uplynulého roku, byly dnes spuštěny....
Bernard volá "do zbraně!". Vyzval Prazdroj na souboj nealko piv
ANKETA Podle šéfa Bernardu vede Prazdroj neetickou reklamu na nealkoholické pivo. Chce proto v souboji porovnat kvalitu svého a plzeňského nealka.
Bernard volá "do zbraně!". Vyzval Prazdroj na degustační souboj nealko piv
ANKETA Podle šéfa Bernardu vede Prazdroj neetickou reklamu na nealkoholické pivo. Chce proto v souboji porovnat kvalitu svého a plzeňského nealka.
Bernard vypsal tendr na PR
Rodinný pivovar Bernard poprvé ve své historii vypsal výběrové řízení na dodavatele služeb v oblasti PR. Podle Zdeňka Mikuláška, PR manažera...
Bernard slíbil 160 piv na hlavu i fotbalistům San Marina. Musejí udělat zázrak
Rodinný pivovar BERNARD dělá vše pro to, aby čeští fotbalisté postoupili na MS. Po Slovácích pozititvně motivuje i outsidera ze San Marina.
Pivovar Bernard motivuje slovenské fotbalisty: Vyhrajte a dostanete každý 160 piv
Podle odhadu pivovaru jde o takové množství piva, které na Slovensku v loňském roce v průměru vypil jeden člověk.
I reklama uvítala papeže
Příjezd papeže do České republiky reflektovala i česká reklama. Pivní značka Bernard reagovala kampaní ve svém tradiční stylu "Svět se zbláznil,...
Bernard dorazil na pátý kontinent
První dodávka nepasterizovaného piva Bernard zamířila do Latinské Ameriky, konkrétně do jihoamerického Peru.
České pivovary pronikají do Jižní Ameriky
Humpolecký Rodinný pivovar Bernard prodal první hektolitry piva do jihoamerického Peru. Dodávku do hlavního města Limy zprostředkovala společnost,...
Bernard na stráži
Rodinný pivovar Bernard nechce čekat, až bude tradiční český ležák vytlačený z pivního trhu, a rozhodl se stát Na stráži proti europivu.
Diskuze k tiskové reklamě Reklama Bernard - svět se zbláznil 2008
Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.
vstoupit do diskuze