Televizní reklama TV reklama - Vodafone - sponzorský odkaz
Kategorie: telefonování
Produkt: Vodafone
Stát: Česká republika
Zadavatel: Vodafone Czech Republic a.s.
Hodnocení
Průměr: 1.00
Hlasovalo: 675
Hlasovat: Nejhorší
Nejlepší
Popis
TV reklama Vodafone. Jedna z částí (sponzor reklamní znělky) úspěšné reklamní kampaně Vodafonu před vánocemi 2006. Žádný falešný sob, vzpomínate? Ve své době tato reklamní kampaň docela slušně proslavila jedno psí plemeno. Kromě reklamního odkazu si prohlédněte i hlavní nosný spot celé kampaně ZDE >>
Související články
Vodafone umožní mladým, aby si vyzkoušeli práci budoucnosti
Dvořákův nástup do čela Vodafone na Maltě se odkládá. Musí dočasně řídit českou pobočku
Marketingový expert z českého Vodafonu Petr Dvořák povede Vodafone na Maltě
Vodafone představil globální repositioning značky a nové datové balíčky pro Česko
Český Vodafone dnes představil novou identitu značky a globální reklamní kampaň, ale i nové datové balíčky pro Česko.
Jarní kampaň Vodafone: Pokud se nespojíte, není to naší sítí
V reklamě od Vojty Kotka se vrací osvědčená rodina s Jiřím Vyorálkem v hlavní roli.
Vodafone chce na Vánoce pomáhat vozíčkářům
V rámci vánoční kampaně dá Vodafone zákazníkům 10 GB dat. Ti je mohou využít nebo poslat dál.
Operátoři využili reklamní prostor za téměř dvě miliardy, nejvíc inzerovalo O2
Ze zadavatelů segmentu telekomunikačních činností umístilo inzerci v nejvyšší ceníkové hodnotě v období leden-září 2016 O2 - předstihlo tak Vodafone, který žebříčku za stejné období dominoval v loňském roce.
Kreativu Nadace Vodafone získala nedori
Kreativní agentura nedori zahájí od září spolupráci s Nadací Vodafone. Bude se podílet zejména na komunikaci nové strategie Nadace Vodafone „Připojte se. Nápadem to začíná“ a komunikačních aktivitách programu Rok jinak, Vpohybu, ale i dalších, nejen globálních, projektech, které pod Nadaci Vodafone spadají.
Mluvčí Vodafonu zastupuje Veronika Exnerová
Veronika Exnerová zvítězila v několikakolovém výběrovém řízení a nastoupila na pozici Deputy Spokesperson & Senior PR Specialist společnosti Vodafone.
Kreativu Nadace Vodafone získala nedori
Kreativní agentura nedori zahájí od září spolupráci s Nadací Vodafone. Bude se podílet zejména na komunikaci nové strategie Nadace Vodafone „Připojte se. Nápadem to začíná“ a komunikačních aktivitách programu Rok jinak, Vpohybu, ale i dalších, nejen globálních, projektech, které pod Nadaci Vodafone spadají.
Mluvčí Vodafonu zastupuje Veronika Exnerová
Veronika Exnerová zvítězila v několikakolovém výběrovém řízení a nastoupila na pozici Deputy Spokesperson & Senior PR Specialist společnosti Vodafone.
Prima Cool a Óčko připravují první ročník festivalu Vodafone You Fest
Jedinečné spojení hudby, youtuberingu, gamingu, lifestylu a fresh food festivalu pod jednou střechou Průmyslového paláce v Praze. To je babí léto na Vodafone You Fest, který 17. září přinese Prima Cool a Óčko.
Nadace Vodafone slaví desáté narozeniny s novou kreativu, kampaní i webem
Nadace Vodafone slaví letos v červnu výročí deset let od svého založení. K tomuto výročí Nadace představila novou strategii a s ní i web, kreativu a vizuály pro komunikaci.
Vodafone spolupracuje s Rubešem, Cristovao i Ferim. Tvrdí, že #jetovtobě
Hlavní myšlenku programu Věř - je to v tobě doprovází originální kreativní styl a využívá hashtag #jetovtobě.
Vodafone spolupracuje s Rubešem, Cristovao i Ferim. Tvrdí, že #jetovtobě
Hlavní myšlenku programu Věř - je to v tobě doprovází originální kreativní styl a využívá hashtag #jetovtobě...
Je to v tobě. Vodafone spouští komunikační koncept pro mladé
Hlavní myšlenku programu Věř - je to v tobě doprovází originální kreativní styl a využívá hashtag #jetovtobě...
Mobilní aplikací letošního roku je Můj Vodafone
Absolutním vítězem ankety Mobilní aplikace roku 2016 je Můj Vodafone. Kromě nejvyššího ocenění, které získává aplikace s největším počtem hlasů, tvůrci aplikace získali ještě další ocenění, a to v kategorii Klientský servis...
V zrcadle: Markéta Kuklová, Vodafone
Telekomunikace jsou rychlé odvětví, stále se něco děje, takže žádný den není stejný jako předchozí, říká Markéta Kuklová, jež ve Vodafonu zastává pozici External Communication Lead a Spokesperson. "Vlastně nemám běžný pracovní den. Pouze ráno, kdy procházím denní monitoring, je stereotypnější," říká.
Vodafone rozjel kampaň na Snapchatu, hledá nové talenty
Vodafone spustil aktivační kampaň, jejímž prostřednictvím hledá mladé ambasadory pro komunikaci na sociální síti Snapchat. Společnost chce na správu svého kanálu někoho z komunity uživatelů Snapchatu, obsah musí být autentický...
Sazka a Vodafone využívají hybridní reklamu na Óčku
Hudební stanice nabízí jako první nákup reklamy v hybridní televizi přes programatické systémy...
Agentura SquareMedia prodává pro Vodafone Kecky na internetu
Vodafone vyslyšel přání svých zákazníků a fanoušků na sociálních sítích a ve spolupráci s agenturou SquareMedia připravila eshop ProKecky.cz. Na něm si zákazníci mohou zakoupit trička, klíčenky, deky a sedací pytle s kampaňovým motivem Kecek...
Fanoušci Vodafonu si vyžádali kecky
Společnost Vodafone slyšela na přání svých zákazníků a fanoušků na sociálních sítích. Ve spolupráci s agenturou SquareMedia Oldřicha Dostála připravila eshop ProKecky.cz, kde si zákazníci mohou zakoupit trička a další zboží s motivem Kecek z dlouhodobé kampaně operátora.
Atmedia má výsledky z pilotních HbbTV kampaní. Červené tlačítko zmáčkly statisíce lidí
Mediální zastupitelství Atmedia spustilo v únoru a březnu pilotní HbbTV kampaně. Na vybraných tematických stanicích běžela komerční interaktivní sdělení společností Hyundai a Vodafone. Červené tlačítko vyzývající diváka ke spuštění HbbTV aplikace se zobrazilo na televizních obrazovkách téměř 360 tisíc, resp. 160 tisíc domácností...
Vodafone spustil novou kampaň. Diváky zavede do hudebního klubu
Nová kampaň podporuje nabídku Red+ tarifů. Ty nově přináší ke čtyřem neomezeným tarifům navíc Wi-Fi síť na doma i na chatu zdarma...
Marketingovým ředitelem Sodexo Benefity je Štěpán Tůma z Vodafone
Hlavním úkolem nového marketingového ředitele bude řízení portfolia a digitální transformace produktů, zejména pak elektronické stravenky Gastro Pass CARD, se kterou přichází Sodexo na trh v letošním roce. Na pozici střídá Klaudii Tóthovou...
Nadace Vodafone podruhé hledá nejlepší aplikaci, která pomáhá handicapovaným
Nadace Vodafone vyhlásila druhý ročník Ceny Rafael. O cenu se mohou ucházet neziskové organizace, které příkladně využívají informační a komunikační technologie ke zlepšení kvality života lidí se zdravotním postižením...
Tři profesionálové stráví díky Nadaci Vodafone "rok jinak"
Porota projektu Rok jinak dnes rozhodla o tom, kteří lidé a neziskovky budou v roce 2016 pracovat v jiné práci než dosud. Cílem projektu je obocení neziskovek o know-how ze světa byznysu a nastartovat nové procesy...
Jindřich Novák, Martin Vymětal, Marek Slezák: Firemní časopis by měl obstát i v trafice
Když v Boomerang Publishing vydali první časopis, byl rok 2001 a termín content marketing byl v Česku velkou neznámou. Dnes platí za lídry trhu a vydávají magazíny pro ČEZ, Volkswagen či Vodafone. V čem spočívá jejich úspěch?..
Vodafone schoval dárky do aplikace
Vodafone letos před Vánoci sází na moment překvapení. Pro své zákazníky připravil dárky, které pečlivě zabalil do aplikace Můj Vodafone.
Vodafone má nejlepší firemní web
Vítězem 14. ročníku soutěže WebTop100 se stal Vodafone Czech Republic, jehož firemní web zabodoval u odborné poroty a získal tak nejvyšší možné ocenění...
Korporátní komunikaci Vodafonu povede Adriana Dergam
Na pozici ředitelky korporátní komunikace a společenské odpovědnosti Vodafone umístil Adrianu Dergam.
České startupy se pouštějí do technologických inovací
Nadace Vodafone zahájila třetí ročník své Laboratoře. Během půlročního běhu změří zástupci projektů své síly a na nejlepšího z nich čeká 350 000 Kč...
Vodafone využije pro karlovarský filmový festival sociální síť Periscope
Mobilní operátor a dlouholetý partner karlovarského filmového festivalu Vodafone využije pro jubilejní ročník přenosy přes novou sociální síť Periscope...
Spot dne: Láska jako prase
Muž řeší dilema, zda vrátit, či nevrátit zaběhnuté prase. Správnému rozhodnutí jistě pomůže i připojení k síti Vodafone. Věřme, že hrdina příběhu je vegetarián. Spot natočila FCB z Nového Zélandu.
Spot dne: Láska jako prase
Muž řeší dilema, zda vrátit, či nevrátit zaběhnuté prase. Správnému rozhodnutí jistě pomůže i připojení k síti Vodafone. Věřme, že hrdina příběhu je vegetarián. Spot natočila FCB z Nového Zélandu.
Vodafone: Lehká mnohoznačnost Kecek
Vodafone se vrátil ke kampani, s níž poprvé přišel už před čtyřmi roky. Zatímco nově má kreativu na starost tým agentury McCann, původní koncept byl v režii konkurenčních Young & Rubicam. Podle mobilního operátora se ale nejedná o převzetí osvědčeného nápadu, nýbrž o pokračování ve využívání toho původního.
Vodafone posílá Vyorálka na chalupu
Vodafone povolává do nových reklamních spotů osvědčeného Jiřího Vyorálka. Kampaň přichystala agentura McCann Prague.
Podle STEMu je nejpopulárnějším reklamním hercem Ivan Trojan
Agentura STEM/MARK zveřejnila výzkum, podle kterého je "nej" reklamním hercem Ivan Trojan, jenž je tváří T-Mobilu. Zatímco ve Zlaté pecce triumfoval Jiří Vyorálek, který hrál pouze v jediném spotu pro konkurenčním Vodafone...
Na reklamních Oscarech porazil Trojana Vyorálek
Prima Zlatá pecka již podvacáté nadělovala ceny nejlepším kreativním počinům v české reklamě. Nejvíce cen získaly agentury Saatchi & Saatchi a Havas Worldwide. Poprvé byl vyhlášen nejlepší herec v reklamě – stal se jím Jiří Vyorálek v kampani pro Vodafone.
Kluci, holky a Stodůlky. Vodafone se na přelomu roku přestěhoval
Stěhování velkých firem do nových center je trend, ale ne vždy to probíhá tak, že si zaměstnanec zabalí krabici, kterou pak rozbalí na novém místě. Občas si s tím některá firma vyhraje víc. Jako třeba Vodafone, pro něhož je firemní prostředí součástí interní i vnější komunikace...
Leo Burnett vytvořil logo pro cenu Nadace Vodafone
Agentura Leo Burnett vytvořila logo pro novou Cenu Rafael, kterou bude Nadace Vodafone udělovat za ICT inovace pro důstojnější život lidí se zdravotním postižením.
Vodafone vládne rychlému internetu, tvrdí ČTÚ. Konkurence protestuje
Který z operátorů má největší pokrytí vysokorychlostním internetem? Podle zprávy Českého telekomunikačního úřadu je to Vodafone, s téměř 92 procenty populace. Takový závěr ale nevoní konkurenci, která tvrdí, že průzkum vychází ze zastaralých dat...
Vánoční turbo pokrytí Vodafonu propaguje krasobruslař Verner
"Máme pokryto, volná jízda začíná," zní hlavní sdělení vánoční kampaně mobilního operátora Vodafone, která startuje 15. listopadu. V televizních spotech se dosavadní "turboholky" setkají na ledě s českou krasobruslařskou hvězdou Tomášem Vernerem...
Vodafonu nestačí vlastní PR, najímá agenturu AMI Communications
Mobilní operátor Vodafone nově najímá externí PR agenturu, v tendru si vybral AMI Communications. "Měla zajímavé a realistické nápady, i velmi dobrý tým," komentuje výsledek soutěže Mirek Čepický, šéf komunikace Vodafonu...
Vodafone přiváží svůj rychlý mobilní internet na moravské vinobraní
V podzimní kampani věnované pokrytí rychlým mobilním internetem zabrousil Vodafone na moravské vinobraní. Operátor se svůj Turbo Internet chystá rozšířit právě na Moravě, kreativní nápad agentury McCann Prague proto zasazuje reklamu přímo do regionu...
BigMedia realizuje kampaň na Bohemia Chipsy s příchutí kečup a majonéza
Společnosti Vodafone a Bohemia Chips mají velké kampaně v outdoorové síti BigMedie...
Vodafone se vrací zpátky ke keckám, oblíbenou kampaň si přáli zákazníci
Vodafone spouští od poloviny července reklamní kampaň zaměřenou na nové balíčky s neomezeným voláním pro předplacené karty. Podle svého vyjádření se mobilní operátor vrací na přání zákazníků ke kampani Kecky, kterou poprvé uvedl už v létě roku 2011...
Vodafone se vrací zpátky ke keckám
Vodafone spouští od 14. července reklamní kampaň zaměřenou na nové balíčky s neomezeným voláním pro předplacené karty. Podle svého vyjádření se mobilní operátor vrací na přání zákazníků ke kampani Kecky, kterou poprvé uvedl v létě roku 2011...
Mezinárodní filmový festival v Karlových Varech opět podpoří Vodafone
Vodafone se stal partnerem 49. ročníku Mezinárodního filmového festivalu v Karlových Varech a pokračuje tak více než sedmileté spolupráci. Generálním partnerem bude opět Skupina ČEZ a hlavním partnerem bude vedle Vodafonu také RWE.
V kampani Nadace Vodafone vystupují skuteční účastníci programu
S blížícím se termínem uzavření přihlášek do již sedmého ročníku grantového programu Rok jinak Nadace Vodafone vznikla kampaň, která má oslovit zájemce, kteří třeba ještě s přihlášením váhají. Kampaň Roku jinak běží od pondělí 2. června v televizi, rozhlase, tisku a OOH. O umístění kampaně v médiích se stará mediální agentura OMD.
McCann Prague rozjíždí novou kampaň pro Vodafone
V televizi, tisku a na internetu se dnes spouští nová kampaň Vodafonu, v níž hlavní představitelky divákům přibližují nový produkt, datovou službu pro domácnosti i firmy, Připojení bez kabelu. Kreativu kampaně připravila agentura McCann Prague, o umístění kampaně v médiích se stará mediální agentura OMD.
Vodafone v pokračování kampaně opět sází na reálné hrdiny a místa
Vodafone v nové kampani, která začíná dnes, pokračuje s podporou Turbo Internetu. Kreativu kampaně opět připravila agentura McCann Prague, o umístění kampaně v médiích se stará mediální agentura OMD.
Vodafone uvádí Turbo internet i do dalších obcí
Vodafone spouští v pondělí 12. května novou kampaň na Turbo internet a pokrytí rychlým mobilním internetem. Po její první fázi využívající skutečné lidi z obce Ratměřice se tentokrát zaměří na lidi z Nespek a Albrechtic nad Vltavou...
Česko-slovenské značky soutěží o Marketingový počin
Šestice firem, působících v Česku i na Slovensku, bude příští středu v rámci konference Marketing management soutěžit o titul Marketingový počin roku. Finalisté vzešli z výzkumu GfK Czech a Slovakia, který mapuje aktivity na českém a slovenském trhu za poslední rok z pohledu spotřebitelů. Za český trh se spolu utkají kampaně značek Hyundai, Martinus.cz a Vodafone. Slovenské barvy budou reprezentovat zástupci Martinus.sk, Slovak Telekom a Tesco Stores SK.
Vodafone na nákupech. Za 7 miliard eur kupuje španělskou kabelovku Ono
Španělská společnost Ono se zabývá poskytováním telefonních, televizních a internetových služeb. Celkem má téměř dva miliony zákazníků. Spojením s Vodafonem vznikne ve Španělsku přední poskytovatel komunikačních služeb...
V kinech řádí Babovřesky, v reklamě Ratměřice
Mobilní operátor Vodafone spouští od 24. února novou reklamní kampaň k podpoře Turbo Internetu (3G + LTE 900 Mhz), který mohou od tohoto data využívat obyvatelé celkem 2423 obcí. Kampaň se odehrává v reálné obci - v Ratměřicích...
Sazka spouští virtuálního operátora. Volání propojí s výherní loterií
Sazkamobil mohl doplnit a podpořit hlavní podnikání loterijní jedničky s loňským obratem 7,7 miliardy korun. Důležitým ale bude i pro Vodafone, v jehož síti startuje. Sazka má díky síti terminálů velkou šanci stát se jedním z nejvýznamnějších hráčů na trhu virtuálních operátorů...
Vodafone má globální tendr na mediální agenturu
Společnost Vodafone má podle serveru Campaign Asia-Pacific globální tendr na mediální plánování a nákup. Naposledy měla společnost tendr na plánování před pěti lety...
Čtvrtý operátor v Česku nebude. Kmitočty z aukce si rozdělí tři stávající
V úterý skončená aukce kmitočtů pro rychlé mobilní sítě LTE čtvrtého operátora na trh nepřivedla. Frekvence za celkovou částku 8,53 miliardy korun vydražili z pěti uchazečů jen stávající hráči Telefónica, T-Mobile a Vodafone. Ti si rozdělí i kmitočty v nejlukrativnějším pásmu 800 MHz...
Oskar se vrací. Vodafone oživí starou značku pro svého virtuálního operátora
Pro svého vlastního virtuálního operátora oživí Vodafone obchodní značku Oskar. Logo s úsměvem zmizelo začátkem roku 2006. Vodafone podle Oskara pojmenuje nové předplacené Oskarty...
Do vánoční kampaně Vodafone se zapojil Karel Heřmánek
Vodafone startuje další kampaň s Návštěvníky, tentokrát vánočně laděnou. Kampaň bude zaměřená na zvýhodněnou nabídku tarifu pro partnera s názvem Red do sítě pro partnera a na novou předplacenou kartu s názvem Karta pro partu.
Pitevna Jakuba Hodbodě: Vodafone ztrácí dech
Tohle léto bylo pro Vodafone zvláštní. Po jarním mňoukavém komunikačním úleku z modrých tarifů Free se zjevili Návštěvníci. Zjevili se, všichni začali kroutit hlavou, ale oni ne a ne se pustit a odletět zpátky do budoucnosti.
T-Mobile jako první operátor odstartoval vánoční kampaň
T-Mobile bude mít, stejně jako loni, delší Vánoce než konkurenční Vodafone a O2. Vánoční kampaň s mottem Zábava na scénu odstartovala 1. listopadu.
Vodafonu klesají zisky nejrychleji z českých operátorů. Loni to bylo o 46 procent
O necelou polovinu klesly meziročně zisky českému mobilnímu operátoru Vodafone. Ačkoli méně za minulý rok vydělali i jeho dva konkurenti, žádný z nich nezaznamenal tak výrazný pád. I přesto ale vykázal Vodafone zisk necelou miliardu...
Vladan Crha přestoupil do AMI
PR agentura AMI Communications získala Vladana Crhu, který bude ve společnosti působit na pozici Senior Consultant New Business & Corporate Communications. Crha v minulosti pracoval například ve společnostech Fortuna, AAA Aauto či Vodafone.
Vodafone představuje nového ředitele, přichází z Malty
Novým generálním ředitelem Vodafonu ČR se od 1. listopadu 2013 stane Balesh Sharma. Na této pozici nahradí Muriel Anton, která ve Vodafonu působí jako generální ředitelka od roku 2008. Balesh Sharma přichází z pozice CEO ve Vodafonu Malta...
Filip Kukla přestoupil do McCann Red
McCann Prague patří mezi agentury, které v současnosti posilují své řady. Posledním přírůstkem je Filip Kukla, přicházející z pozice kreativního ředitele reklamní agentury Grey. Jeho prvním úkolem bude kreativní vedení týmu McCann Red, pracujícího pro klienta Vodafone...
Filip Kukla přestoupil k McCannům
Do reklamní agentury sídlící v Riegrových sadech se z WMC Grey stěhuje Filip Kukla. Jeho prvním úkolem bude kreativní vedení týmu McCann RED při přípravě nových projektů klienta Vodafone v České republice.
Obchod a marketing v UPC řídí Jason King
Viceprezidentem pro obchod a marketing UPC Česká republika se stal Jason King, který doposud například působil na pozici obchodního ředitele Oskara (Vodafone), ředitele Apple Computer IMC Czech Republic či ředitele marketingu T-Mobile/T-Com na Balkáně.
Vodafone pokračuje v kampani s Návštěvníky
Dnes začíná nová kampaň Vodafonu zaměřená na komunikaci se zákazníky a odměny za věrnost pro zákazníky s předplacenou kartou. Objeví se v televizi, tisku, na internetu a venkovních nosičích. Doprovodí ji také speciální microsite Vodafone.cz/cml, na které Vodafone vyzývá zákazníky, aby mu řekli, co by u něj chtěli zlepšit.
Vodafone představil nové Návštěvníky
Pod režisérskou taktovkou Tomáše Mašína, který točil už první teaserovou část kampaně na nové tarify Vodafone, vznikly další tři spoty do série oživující seriál Návštěvníci...
Vodafone pokračuje s Návštěvníky
Pod režisérskou taktovkou Tomáše Mašína vznikají v těchto dnech další tři spoty do série oživující seriál Návštěvníci, která propaguje nové nabídky.....
Karlovy Vary: mezinárodní festival sponzorů
Mezinárodní filmový festival v Karlových Varech je největší událostí svého druhu ve střední a východní Evropě. Jak se taková akce marketingově připravuje a jak pracuje festival s top partnery, jako jsou například ČEZ nebo Vodafone?
CLV byly obrostlé trávou
Společnost Vodafone ve své dvoutýdenní outdoorové kampani nechala CLV firmy JCDecaux obrůst trávou...
Zloději ovcí, písní a nápadů
V Austrálii se dřív po domnělých zlodějích ovcí střílelo. U nás se s nimi vedou soudy. Alespoň když jde o ovce reklamní. Už pět let se české soudy pokoušejí rozlousknout otázku, zda je mobilní operátor Vodafone skutečně zlodějem ovcí nebo na něm jenom chce studio Aardman trhnout šestnáct milionů.
Dalším plnohodnotným virtuálním operátorem v síti Vodafonu se stal DH Telecom
Vodafone poskytl svoji síťovou infrastrukturu dalšímu plnohodnotnému virtuálnímu operátorovi. Stal se jím
DH Telecom. Služby společnost plánuje spustit v průběhu léta 2013.
Aktivita mobilních operátorů na vyhledávači Google
Agentura Performics na vyhledávači Google prostřednictvím svého patentovaného nástroje Benchtools sledovala v období od 12. 4. do 12. 5. 2013 aktivity SEO (Search Engine Optimization – optimalizace pro vyhledávače) a SEM (Search Engine Marketing – placená reklama ve vyhledávačích) na klíčová slova týkající se tarifů. Ve 100 % se zobrazovaly webové stránky Telefónica (SEM i SEO), Vodafone v 78,5 % SEM a ve 100 % SEO, T-Mobile v 63,5 % SEM a v 85,1 % SEO.
Česká spořitelna nově umožní placení faktur přes QR kódy
Česká spořitelna svým klientům od včerejšího dne nově umožňuje platbu faktur přes QR kódy ve všech svých platbomatech. Nyní mohou klienti přes QR kódy platit faktury mobilních operátorů Vodafone a T-Mobile, Česká spořitelna ovšem v brzké budoucnosti předpokládá přistoupení dalších firem.
Koťata od Vodafonu se představují. Které další značky je už využily?
Mobilní operátor Vodafone zveřejnil první reklamní spot s koťátky, který bude propagovat jeho neomezené tarify. Nápad oživit v reklamě někdejší socialistické vysílací přestávky ale není úplně nový. Jaké další práce s tímto tématem můžeme vidět?..
Vodafone oživuje koncept televizních přestávek
Další kampaň Vodafonu, která odstartuje 1. května 2013 v TV, tisku, na internetu a venkovních nosičích, reaguje na launch nových neomezených tarifů.
Vodafone sází na „hrající si koťata“
Mobilní operátor Vodafone oživuje koncept televizních přestávek. Kampaň, která odstartuje 1. května v televizi, tisku, na internetu a na venkovních nosičích, reaguje na launch nových neomezených tarifů.
M&M: Vodafone v propagaci nových tarifů sází na "socialistická" koťátka. Zahrají si v klipu
Tento týden se na televizní obrazovky vrátí jeden ze symbolů Československé televize 80. let minulého století. Od 1. května se ve vysílání všech celoplošných stanic znovu objeví takzvané vysílací přestávky s roztomilými koťátky. Půjde o reklamní kampaň Vodafonu...
M&M: Vodafone propagaci nových tarifů sází na "socialistická" koťátka. Zahrají si v klipu
Tento týden se na televizní obrazovky vrátí jeden ze symbolů Československé televize 80. let minulého století. Od 1. května se ve vysílání všech celoplošných stanic znovu objeví takzvané vysílací přestávky s roztomilými koťátky. Půjde o reklamní kampaň Vodafonu...
Vodafone znovu oživí slavná koťátka
Tento týden se na televizní obrazovky vrátí jeden ze symbolů Československé televize 80. let minulého století. Od 1. května se ve vysílání všech celoplošných stanic znovu objeví takzvané vysílací přestávky s roztomilými koťátky. Půjde o reklamní kampaň Vodafonu...
Madrid přejmenuje jednu ze stanic metra na Sol Vodafone
Madrid přejmenuje jednu ze svých hlavních stanic metra Sol na Sol Vodafone na základě reklamní dohody s britským mobilním operátorem. Dohoda mu v.....
Spot dne: Polibek
Dobré věci by měly vydržet napořád – tenhle slogan provází spot „Polibek“, s nímž vyšel telekomunikační operátor Vodafone při uvedení nových tarifů Vodafone Red. A zdá se, že i české dcery světových operátorů se začaly snažit, abyste u nich vydrželi napořád...
Vodafone nasadil globálně "polibek", v Česku chystá vlastní spot
Ke globálnímu uvedení nových tarifů Vodafone Red představil Vodafone nový mezinárodní spot, nazvaný příznačně Polibek. V Česku však tento mobilní operátor představí vlastní reklamu...
Kampaně mobilních operátorů: Telefónica zatím vede
Telefónica ve čtvrtek 11. dubna jako první zveřejnila podobu svých nových tarifů. Vodafone téměř okamžitě zareagoval a pozadu nezůstal ani T-Mobile. Jenže Telefónica využívá časového náskoku a v komunikaci zatím svoji konkurenci válcuje.
T-Mobile pouze dorovnal ceny k Telefónice. Operátoři nabízejí neomezený tarif
Čtvrtek, pátek a sobota - tři dny a významné snižování cen u českých operátorů. Jako první přišla s novou nabídkou Telefónica a následoval ji Vodafone, který snížil cenu ještě více. Nakonec z ceny slevil i T-Mobile, ale pouze ji dorovnal k Telefónice...
Na hippies od O2 reaguje jako první Vodafone
V pondělí 15. dubna odstartuje nejmasivnější kampaň O2 v letošním roce. Kampaň propaguje neomezené tarify, které nabídly cenu čtyřikrát nižší proti stávajícímu stavu. Jako první zareagoval na tento krok Vodafone, který vlastní nabídku neomezených tarifů spustil v pátek odpoledne na eShopu a na dalších prodejních místech by měly být v sobotu. S jejich reklamní propagací už tak rychlý ale nebude...
O nového mobilního operátora je největší zájem mezi zákazníky společností Telefónica a Vodafone
Nejvyšší pravděpodobnost stát se zákazníky potenciálního nového mobilního operátora vykazují zejména současní zákazníci společností Telefónica Czech Republic a Vodafone.
Segment firemních zákazníků Vodafonu povede Petr Ryska
Vodafone má nového šéfa pro firemní zákazníky. Dlouholetého viceprezidenta Vodafonu pro tento segment Pavla Hlavinku vystřídal Petr Ryska...
Monika Hovorková: Šéfem značky musí být ve firmě ředitel
Letošní rok bude pro Vodafone zlomový. Přicházejí virtuální operátoři, draží se další frekvence a Vodafone by rád oslovil více firemních zákazníků. Proti tomu jde ale snižování rozpočtů na média. „Budeme stále držet pozici v televizi,“ slibuje viceprezidentka Vodafonu pro značku a komunikaci Monika Hovorková. Hodně si ale slibuje i od onlinu a mobilního marketingu.
Vodafone má nového viceprezidenta oddělení Péče a prodeje
Novým viceprezidentem oddělení Péče a prodeje ve Vodafonu se od 1. března stal Jiří Báča. Funkci přebírá po dočasném viceprezidentovi Pavlu Kosovi, který nadále v oddělení zůstává ředitelem. Báča si do Vodafonu přináší zkušenosti s online i maloobchodním prodejem a péčí o zákazníky z několika vedoucích pozic v bankovnictví.
Vodafone zahájil rok dalším propouštěním
Mobilní operátor Vodafone pokračuje i v letošním roce v "restrukturalizaci", spojené především s rušením stovek pracovních pozic. Letošní rok tak zahájil další vlnou propouštění. Podle informací M&M se to týká zhruba 230 pracovních míst...
Vodafone má nového ředitele prodeje
Novým ředitelem prodeje ve Vodafonu se stal Branislav Rovný, který dosud působil jako výkonný ředitel České pošty zodpovídající za vývoj.....
Tendr roku vyhrál McCann
Vodafone uzavřel výběrové řízení na hlavní strategickou agenturu koordinující nadlinkové a podlinkové aktivity firmy. "Vítězem tendru na ATL i BTL.....
Nejhorším klientem je Vodafone, říká nový výzkum mezi agenturami
Je to jako z pohádky. Agentura Hullaballo si zadala výzkum o tom, jaké jsou v Česku vztahy mezi zadavateli reklamy a jejich dodavateli. A vyšla z něho jako pátá nejžádanější agentura na trhu. Zajímavější možná je, že 40% oslovených agentur označuje za nejhoršího klienta v Česku Vodafone. Přejeme hodně štěstí těm, kteří se v těchto dnech ucházejí o tohoto klienta ve druhém kole tendru na reklamní agenturu...
Vánoční kampaň Vodafonu s Liškou a kaprem
Vodafone doprovodí nedávno představené Férové tarify, které jako jediné na českém trhu účtují po sekundách, v předvánoční době další reklamní kampaní. Ta zůstává spojená s Pavlem Liškou, v jehož podání přinášejí Vánoce nečekaná překvapení.
Vodafone spouští letní kampaň na Rok jinak
Vodafone zahajuje reklamní kampaň Zaměstnejte svou mysl na Rok jinak. Kampaň promuje grantový program Rok jinak, díky němuž mohou lidé rok pracovat pro vybranou neziskovou organizaci a Nadace Vodafone jim celou dobu hradí mzdu, kterou pobírali v předchozí práci.
Vodafone přiveze do Varů pláž
V rámci konceptu „Užijte si ve Varech moře zábavy“, který spojuje klasické karlovarské panorama s mořem, přináší Vodafone návštěvníkům festivalu městskou pláž, wifi zdarma, řadu zábavných aktivit, soutěží nebo zajímavou mobilní aplikaci.
Display inzerci v květnu ovládli telefonní operátoři
V květnu 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 497 milionů korun. Meziměsíčně výdaje narostly skoro o pětinu. Největším zadavatelem byla společnost Vodafone, která na internetu umístila inzerci v hodnotě 16,6 milionů korun. Údaje vychází z projektu AdMonitoring, který pro Sdružení pro internetovou reklamu realizuje společnost MEDIARESEARCH.
Gauč z kartonu i kurz rychlého čtení. Svěží novinky vyhrály soutěž Nápad roku
Jubilejní pátý ročník soutěže Vodafone Nápad roku zná své vítěze. Porota složená z podnikatelů, manažerů a investorů vybrala zajímavé projekty od nadějných tvůrců, většinou studentů. Někteří z nich možná díky soutěži svůj nápad přemění ve skutečný byznys...
V dubnu na internetu nejvíc inzeroval Vodafone
V dubnu 2012 zadavatelé internetové display reklamy využili reklamní prostor v ceníkové hodnotě 414 milionů korun. Největším zadavatelem byla společnost Vodafone, která na internetu umístila inzerci v hodnotě 11,6 milionů korun...
Vodafone používá ke komunikaci letušky
Společnost Vodafone v rámci své kampaně „Kancelář on-line“ využila netradiční indoor prezentaci...
Vodafone se probojoval do shortlistu Sabre
Vodafone se probojoval se svým PR stuntem „Velikonoční vejce na metronomu“ do shortlistu mezinárodní PR soutěže EMEA Sabre Awards.
Také Vodafone zaměří svou kampaň na zákaznickou péči, startuje spolu s O2
V pondělí 16. dubna odstartuje nová kampaň Vodafonu s názvem „Jsme experti na to, co vás pálí“. Kampaň z dílny agentury Team Red poběží.....
Vodafone cílí v nové kampani na firemní zákazníky
Vodafone spustí od 2. dubna kampaň na službu Kancelář online, která kombinuje mobilní a pevné připojení k internetu se vždy aktuálním softwarem Microsoft Office 365.
Vodafone couvl před rozlícenou facebookovou komunitou. Nová pravidla nezavede
Mobilní operátor Vodafone absolvoval lekci z krizové komunikace. Záhy poté, co se na jeho webu objevily bez jakékoli proaktivní komunikace nové.....
Vodafone ustoupil uživatelům. Data se po překročení limitu nezastaví
Klienti Vodafonu měli být nově při překročení limitu stažených dat od internetu odpojeni, dokud si nepřiplatí za další balíček. Po vlně odporu na sociálních sítích se ale společnost rozhodla zůstat u pouhého zpomalení internetu, stejně jako konkurenční operátoři...
Nadace Vodafone vyhlašuje soutěž Dobrá aplikace o 300 000 korun
Neziskové organizace mohou získat až 300 tisíc korun na realizaci nápadu na společensky prospěšnou aplikaci pro chytré mobilní telefony.
Maďarské Tesco nabízí mobilní telekomunikační služby
Supermarkety Tesco v Maďarsku budou od března nabízet telekomunikační mobilní služby. Obchodní řetězec se na tom dohodl se společností Vodafone.....
Vodafone svěřil e-mailing agentuře Nydrle Digital
Vodafone oznámil vítěze tendru na kreativní e-mailingovou agenturu. Ve dvoukolovém výběrovém řízení uspěla agentura Nydrle Digital, která porazila.....
Vodafone spouští nové webové stránky
Vodafone představil nové internetové stránky. Jejich hlavními pilíři jsou jednodušší struktura, přehlednější design i lepší použitelnost. Stránky budou zároveň následně propojeny s novou Internetovou samoobsluhou.
Vodafone spouští nové webové stránky
Vodafone zítra představí nové internetové stránky. Oproti stávajícím se mají vyznačovat jednodušší strukturou, přehlednějším designem a lepší.....
Blogger Šnekáč pro Vodafone
Vodafone pro péči o své zákazníky na sociálních sítích angažoval známého bloggera. Ondřej Ullmann, v online světě známý spíše pod přezdívkou Šnekáč.
Vodafone si na péči o zákazníky najal bloggera
Vodafone pro péči o své zákazníky na sociálních sítích angažoval bloggera Ondřeje Ullmanna, vystupujícího v internetových diskusích a na sociálních.....
PR Klub startuje mentoring program
V polovině února startuje PR Klub, české sdružení zájemců o obor public relations, mentoring program. Zúčastní se jej dvaadvacet mentorů, mezi nimiž jsou například tisková mluvčí společnosti T-Mobile Martina Kemrová, tiskový mluvčí společnosti Vodafone Miroslav Čepický nebo šéfové PR agentur - Václav Pavelka a Rostislav Starý...
Vodafone pořádá „Velikonoční roadshow“ v obchodních centrech
Vodafone ve spolupráci se společností Nokia pořádá rozsáhlou roadshow, která opakovaně navštíví desítku obchodních center v největších českých městech. Během celkem 42 dní konání roadshow budou moci zákazníci vyhrát stejný počet mobilních telefonů Nokia.
O2 hledá šéfa gangu, Vodafone pořádá velikonoční road show
Mobilní operátor O2 dnes odstartoval dvoufázovou soutěž, která potrvá do konce ledna. Nazval ji "pátrání po šéfovi gangu žárlivých dárků", známého z.....
Nejsledovanější reklamy na českém YouTube
YouTube představuje žebříček deseti nejpopulárnějších reklam, které byly nejvíce sledovány českými uživateli. Mezi nimi zazářily reklamy mobilních operátorů
T-Mobile a Vodafone a také Vyhledávače Google. I mezi těmito velikány se dokázala prosadit společnost Piklio s propagací své fotoknihy. Čeští uživatelé YouTube mají zájem neotřelé a originální nápady. Tato kritéria může splňovat i relevantní a zajímavá reklama, kterou zhlédnou až do konce.
Všichni zlevňují, Vodafone slaví velikonoce
Všichni mobilní operátoři ohlásili v rámci své předevánoční nabídky snižování cen a rozšíření nabídky volných minut i datových přenosů. Nejmladší z nich navíc představí namísto Vánoc Velikonoce...
Vodafone nabízí klientům reklamu na velkoplošných LED panelech
Vodafone nabízí nově jako jediný z mobilních operátorů reklamu na velkoplošných LED panelech. Díky tomu je jeho nabídka mediamixu kompletní.
Vodafone nabízí reklamu na LED panelech
Mobilní operátor Vodafone na sebe stále víc přejímá také roli mediální agentury a provozovatele reklamních médií. K nabídce mobilní i on-line reklamy a tiskové inzerce nyní přidal i možnost venkovní reklamy na sedmi velkoplošných LED panelech, umístěných v Praze a v Liberci...
Student na míru od Vodafone
Vodafone 15. září spustil druhou fázi kampaně Student na míru, v níž promuje již na jaře představený tarif složený ze tří volně kombinovatelných balíčků pro studenty.
Vodafone rozšířil počet svých agentur o dalších pět
Oddělení interaktivního marketingu Vodafonu zrealizovalo během srpna tendr na dodavatele, kteří obohatí pool stávajících agentur interaktivního marketingu. Vybralo jich hned pět.
Mather Advertures připravila pro Vodafone nový web
HR sekce korporátních webů nemusí vždy vypadat jako nudný seznam volných pozic. Může to být i místo, kde se uchazeč o práci rychle dozví mnoho užitečných informací a ještě se pobaví. Přesně touhle cestou se vydal telekomunikační operátor Vodafone společně s agenturou Mather Advertures.
Vojta Kotek režíruje reklamu s Jaromírem Jágrem
Mladý herec Vojta Kotek se snaží prosadit jako režisér, natáčel reklamu pro Vodafone a deník Sport.
Vodafone vyrazil na houby
Chameleóni, kudlanky, rysové, blechy, tučňáci, ryby, planety, mixér, kecky - a nyní houby. Všechny tyto motivy prostřídal mobilní operátor Vodafone...
Vodafone od pondělí nasadí "Houby rodinu"
Rodina hub bude od 15. srpna akcentovat benefity nabídky sdílených tarifů pro rodiny.
SdĂlenĂŠ tarify poprvĂŠ v Äesku. Vodafone zkouĹĄĂ novinku z USA, jak pĹetĂĄhnout k sobÄ rodiny
Z Irska, SpojenĂ˝ch stĂĄtĹŻ, nebo tĹeba Ĺecka mĂĹĂ do Äech novĂ˝ zpĹŻsob ĹeĹĄenĂ mobilnĂ komunikace v rĂĄmci rodiny a malĂŠ firmy. UĹž v polovinÄ srpna uvede Vodafone na tuzemskĂ˝ trh tzv. sdĂlenĂŠ tarify. VydÄlat by na nich mÄli operĂĄtoĹi i zĂĄkaznĂci, tvrdĂ expert.
Vodafone startuje kampaň pro neziskovky
Vodafone zahajuje reklamní kampaň Otevřete si dveře do jiného života. Kampaň promuje grantový program Rok jinak, v jehož rámci mohou lidé rok pracovat pro vybranou neziskovou organizaci, přičemž mzdu jim hradí Nadace Vodafone. Kampaň poběží od 1. srpna do 31. srpna. Její koncept a vizuální návrh pochází z dílny agentury BeefBrothers, mediální prostor zajišťuje agentura OMD.
Víkend patří keckám, říká Vodafone hlasem Ani Geislerové
Mobilní operátor Vodafone dnes spustil novou nadlinkovou kampaň propagující předplacené služby s názvem Víkend patří keckám. Hlas oběma postavám televizního spotu propůjčila herečka Aňa Geislerová.
Vodafone: Podíl chytrých telefonů na prodeji stoupne na 70 %
Podíl chytrých telefonů na celkovém prodeji operátora Vodafone koncovým zákazníkům by měl letos stoupnout na 70 procent ze současných zhruba 57...
Vodafone osloví živnostníky: najděte si zákazníky přes web
Od 15. června poběží v televizi, v rádiu, v tisku i na internetu nová kampaň mobilního operátora Vodafone, která se zaměří na malé firmy a živnostníky.
Vodafone se spojuje s Fast Forward Digital
Vodafone začal spolupracovat s digitální agenturou Fast Forward Digital (FFD), spadající pod komunikační agenturu Fast Forward. Agentura bude pro...
Vodafone spouští skrz Čilichili soutěž pro maturanty
Útratu na maturitním večírku ve výši 20 tis. Kč zaplatí Vodafone dvěma vítězům: první cenu vyhraje nejhezčí tablo podle čtenářů, druhou udělí sama redakce časopisu.
Vodafone do Karlových Varů přinese koncept Cinema Royal
Vodafone se opět spojil s MFF v Karlových Varech a připravil různé aktivity.
Vodafone musí za parohy T-Mobilu zaplatit 5 mil. Kč
Operátor Vodafone má konkurenčnímu T-Mobilu zaplatit odškodné pět milionů korun za reklamní kampaň, v rámci které nasadil konkurenci parohy. Rozhodl...
Vodafone stáhne reklamu z billboardů u silnic
Tuzemský mobilní operátor Vodafone již nebude nadále využívat reklamu na billboardech a jiných nosičích v bezprostřední blízkosti rychlostních silnic...
Vodafone nabízí internetové připojení na dva dny
Vodafone rozšiřuje nabídku internetového připojení o tarif Připojení na 2 dny, za který se platí 75 Kč.
Telefónica i Vodafone v sobotu zhasnou světla
Mobilní operátoři Telefónica O2 a Vodafone se připojí k celosvětové akci Hodina Země tím, že v sobotu 26. března zhasnou v době od půl deváté do půl desáté večer osvětlení svých budov. K akci se za O2 připojí v Česku 45 míst, v případě Vodafonu zhasne centrála v Praze a call centrum v Chrudimi, potemní také pražské prodejny a LED panely.
Nejlepší TV spoty má Kofola a Vodafone
Nejvíce kreativní byli loni v reklamě domácí mobilní operátoři. Cenu Grand Prix porota v soutěži neudělila.
Louskáček: Klient roku je Vodafone
Dnes večer skončilo předávání cen českého ADC, dva zlaté Louskáčky si odnesla Young&Rubicam a také Mark/BBDO.
Nejvíc nominací v Louskáčku posbírala Leagas Delaney
Porota české národní soutěže reklamy Louskáček vybrala nejlepší reklamní kampaně loňského roku. Do finále soutěže se prosadily hlavně velké zavedené agentury. Nejvíc nominací posbírala agentura Leagas Delaney Praha. Mezi zadavateli zaujaly nejvíc reklamy společností Rajec/Kofola, Vodafone, T-Mobile, Telefonica a Škoda Auto.
Mather Advertures pro Vodafone adaptovala do on-linu kampaň k datové nabídce
Na kampaň, kde Země, Měsíc i Slunce propagují datovou nabídku Vodafonu, navazuje i microsite www.vodafone.cz/internet.
Mather Advertures spustila microsite Vodafonu
Na kampaň, kde Země, Měsíc i Slunce propagují datovou nabídku Vodafonu, navazuje i microsite www.vodafone.cz/internet. Pro Vodafone ji stejně jako další on-line kampaně připravila Mather Advertures.
Vodafone hraje se studenty písmenkovanou
Vodafone propaguje studentský tarif kampaní s názvem Složte si to podle sebe. Dává v klasických médiích, na internetu i v reálném prostředí studentům...
Vodafone přidává k Čilichili nový čtvrtletník pro firmy
Vodafone přichází s novým časopisem. Bude vycházet čtvrtletně a na rozdíl od Čilichili je určen pro firemní zákazníky. Zhruba stostránkový Bizzone dostal podtitul Revue pro velká zvířata, co si chtějí odfrknout od byznysu.
Nová kampaň Vodafone
Vodafone odstartovala kampaň na komplexní řešení pro mobilní internet.
Martin Jaroš, T-Mobile: Faktor humoru ruší faktor hypotéky
České reklamě nabídl čivavy a reklamštinu, českému internetu jedovatý blog Vosa na jazyku a českému školství (to se málo ví) programovací jazyk Turbo Karel. V létě se po třech letech práce pro turecký a maďarský Vodafone vrátil do Prahy a přestoupil k T-Mobilu. Přivedl s sebou růžové slony a Chucka Norrise. Když se mu daří, jsou jeho kampaně hravé a bezprostřední. Jenže marketingový ředitel Martin Jaroš má všechno spočítané. „Vždycky jsem byl těžkej počítačák,“ říká.
Vodafone spustil první dotykovou výlohu
Digital signage prožívá prudký rozvoj. Interaktivní výlohy bylo možné vidět před nějakou dobou v zahraničí, nyní tento nástroj startuje i v Česku. Svou první realizaci provedlo sdružení UGO!, které se specializuje na využití technologií společnosti 3M. V tomto případě byla použita fólie pro zpětnou projekci Vikuiti spolu s projektorem 3M.
V telekomunikacích loni dal na reklamu nejvíce Vodafone
Mobilní operátor Vodafone loni v Česku investoval do reklamy přes 1,1 miliardy korun. V telekomunikačním odvětví v Česku tak za propagaci utratil nejvíce peněz.
Vodafone odstartuje kampaň na balíčky
Na nových vizuálech jsou animované postavy Země, Měsíce a Slunce. Hlavní claim kampaně zní „Některé věci prostě patří k sobě.“ Kampaň startuje 14. února.
Top 10 zadavatelů reklamy v oblasti telekomunikací
Ze tří největších českých hráčů v oblasti telekomunikací investoval do reklamy nejvíce Vodafone Czech Republic. Zákazníci se o telekomunikačních službách dozvídali hlavně z televize. V loňském roce nakoupil reklamní a inzertní plochy za více než 1,1 miliardy korun. Údaje vycházejí z analýzy reklamních výdajů společnosti Admosphere. Investice jsou vyhodnocovány na základě ceníkových cen.
Vodafone spustí kampaň s balíčky
V pondělí 14. února startuje nová kampaň společnosti Vodafone, podporující novou nabídku balíčků pro využívání mobilního internetu.
Vodafone odstartuje kampaň na balíčky
Na nových vizuálech jsou animované postavy Země, Měsíce a Slunce. Hlavní claim kampaně zní „Některé věci prostě patří k sobě.“ Kampaň startuje 14. února.
V telekomunikacích loni dal na reklamu nejvíce Vodafone
Mobilní operátor Vodafone loni v Česku investoval do reklamy přes 1,1 miliardy korun. V telekomunikačním odvětví v Česku tak za propagaci utratil nejvíce peněz.
Vodafone spustil první dotykovou výlohu
Digital signage prožívá prudký rozvoj. Interaktivní výlohy bylo možné vidět před nějakou dobou v zahraničí, nyní tento nástroj startuje i v Česku. Svou první realizaci provedlo sdružení UGO!, které se specializuje na využití technologií společnosti 3M. V tomto případě byla použita fólie pro zpětnou projekci Vikuiti spolu s projektorem 3M.
Vodafone poprvé představuje Slunce, Zemi a Měsíc
Mobilní operátor Vodafone poskytl M&M první vizuál své nové kampaně, kterou plánuje spustit v polovině února. Jeho služby v ní budou propagovat Země, Slunce a Měsíc.
Na reklamu dal nejvíc Vodafone
Mobilní operátor Vodafone loni v Česku investoval do reklamy přes 1,1 miliardy korun. V telekomunikačním odvětví v Česku tak za propagaci utratil...
Martin Jaroš, T-Mobile: Faktor humoru ruší faktor hypotéky
České reklamě nabídl čivavy a reklamštinu, českému internetu jedovatý blog Vosa na jazyku a českému školství (to se málo ví) programovací jazyk Turbo Karel. V létě se po třech letech práce pro turecký a maďarský Vodafone vrátil do Prahy a přestoupil k T-Mobilu. Přivedl s sebou růžové slony a Chucka Norrise. Když se mu daří, jsou jeho kampaně hravé a bezprostřední. Jenže marketingový ředitel Martin Jaroš má všechno spočítané. „Vždycky jsem byl těžkej počítačák,“ říká.
První interaktivní dotyková výloha Vodafone
Mobilní operátor Vodafone spustil v brněnské Olympii první dotykovou výlohu určenou k interaktivní komunikaci se svými zákazníky. Velkoformátový projekční screen kombinovaný s dotykovou technologií umožňuje například posílat sms, virtuálně ovládat 3D modely telefonů z nabídky a nebo procházet aplikací Google Street View.
Vodafone promuje mobilní internet
Také Vodafone spustil reklamní kampaň, která promuje širší využívání internetu v mobilu.
První zelená síť patří Vodafonu
Vodafone zahájil kampaň, ve které upozorňuje na to, že maximálně využívá energii z obnovitelných zdrojů. Kampaň potrvá do konce února.
V Brně si můžete hrát s výlohou
První interaktivní výlohu v Česku nabídl Vodafone v nákupním centru Olympia u Brna.
Vodafone startuje kampaň První zelená síť
Vodafone zahájil reklamní kampaň První zelená síť.
První zelená síť patří Vodafonu
Vodafone zahájil kampaň, ve které upozorňuje na to, že maximálně využívá energii z obnovitelných zdrojů. Kampaň potrvá do konce února.
Vodafone spouští zelenou kampaň
Vodafone spouští reklamní kampaň První zelená síť. Ta upozorňuje na jeho využívání energie z obnovitelných zdrojů.
Vodafone díky franšízám zdvojnásobil počet značkových prodejen
Mobilní operátor Vodafone letos díky 56 nově otevřeným franšízovým prodejnám téměř zdvojnásobil počet značkových obchodů na 119 míst. První...
Na internetu začaly strašit zlé smrčky
Na speciálním kanálu Vodafone na Youtube se objevily tři nové reklamní spoty se smrčky. Zde znázorněné vánoční stromky jsou ovšem zlé.
Zoot.cz povedou Trpák a Kružberský
Nové nejvyšší vedení nákupního portálu Zoot.cz budou tvořit jeho zakladatel Ladislav Trpák a bývalý marketingový ředitel mobilního operátora Vodafone...
Kdo je operátorem s nejspokojenějšími zákazníky?
V ČR se o zákazníky přetahují tři velcí konkurenti v poskytování mobilních služeb: Telefónica-O2, T-Mobile a Vodafone. Zjišťovali jsme, jak působení operátorů vnímají a hodnotí sami uživatelé.
Cílem výzkumu bylo sledovat různé aspekty spokojenosti uživatelů s hlavními českými mobilními operátory a srovnávat výsledky pro jednotlivé operátory mezi sebou navzájem. Studie tak přináší vhled do dění na českém trhu mobilních operátorů očima majitelů telefonů.
Pro Vodafone vymyslel falešné soby, pro T-Mobile najal Chucka Norrise
Vodafone konkuruje Chucku Norrisovi kampaní postavenou na vánočních stromcích telefonujících spolu hlasy Pavla Lišky a Jiřího Macháčka.
Zemřel muž, který zviditelnil Vodafone
Grahame Maher převzal českého operátora Oskar v roce 2006 poté, co ho ovládla skupina Vodafone.
Vodafone spouští vánoční nabídku, láká na SMS zdarma do všech sítí
Pánové smrček pravý a smrček umělý (namluvení herci Pavlem Liškou a Jiřím Macháčkem) budou průvodci "reklamního seriálu", který představuje patnáct televizních spotů komunikujících letošní předvánoční nabídku společnosti Vodafone.
Top 5 zadavatelů reklamy z oblasti telekomunikace
Doposud největším reklamním inzerentem z oblasti telekomunikace byl v roce 2010 Vodafone. Druhý největší podíl v reklamních investicích ukrojil T-Mobile a o něco méně Telefónica O2. Pětici nejvýznamnějších zadavatelů reklamy v oblasti telekomunikací uzavírají UPC a s nepatrným podílem MobilKom.
Top pětice telekomunikačních společností proinzerovala v prvních osmi měsících roku 2010 dohromady přes 1,6 mld. Kč v ceníkových cenách.
Z operátorů dal Vodafone nejvíc na reklamu
Nejvíce peněz do reklamy z tuzemských telekomunikačních společností zatím letos vložila firma Vodafone, investovala 706 milionů Kč.
Z telekomunikačních firem letos dává na reklamu nejvíc Vodafone
Nejvíce peněz do reklamy z tuzemských telekomunikačních společností zatím letos vložila firma Vodafone, investovala 706 milionů Kč. S odstupem se...
Admosphere: Letos zatím proinzeroval nejvíc Vodafone
Dosud největším reklamním inzerentem z oblasti telekomunikace byl v roce 2010 Vodafone. Druhý největší podíl v reklamních investicích ukrojil T-Mobile a o něco méně Telefónica O2. Pětici nejvýznamnějších zadavatelů reklamy v oblasti telekomunikací uzavírají UPC a s nepatrným podílem MobilKom. Uvádí to aktuální studie společnosti Admosphere.
Top 10 zadavatelé reklamy – co měsíc, to miliarda
Top 10 reklamních zadavatelů v ČR proinzerovalo v 2. kvartálu roku 2010 celkem přes 3 miliardy Kč. Nejvíce do reklamy investovaly společnosti Unilever ČR, Henkel ČR a Procter & Gamble Czech Republic. V tomto období se v médiích a na reklamních plochách nejčastěji objevovala ČSSD a reklamy na značky Lidl a Vodafone. Podle monitoringu reklamních investic společnosti Admosphere v období 1. 4. do 30. 6. 2010 investovaly do reklamních kampaní nejvíce společnosti Unilever (481,1 mil. Kč) a Henkel
Operátoři podporují placení mobilem
Společnosti Telefónica O2, T-Mobile, Vodafone se rozhodly pod hlavičkou Asociace provozovatelů mobilních sítí podporovat mobilní platby.
Vodafone přebral Telefónice O2 zákazníky Makra
Velkoobchod Makro, který poskytuje svým zákazníkům výhodnější tarify Mphone, se rozhodl nepokračovat dále při poskytování služeb s Telefónikou O2....
Vodafone má CLV s živými stromy
Vodafone spustil v minulém týdnu kampaň, jejíž součástí je osm CLV nosičů v centru Prahy s živými stromky javoru. Vždy po třech dnech jsou stromky...
Rok jinak s Nadací Vodafone v novém
Webová prezentace grantového programu Nadace Vodafone prošla výrazným redesignem.
Půlnoční iPhone 4 přilákal 150 červených
Na půlnoční prodej iPhonu 4 dorazilo do dvou prodejen Vodafone v Praze a Brně zhruba 300 zákazníků.
E-shop Vodafonu v noci zkolaboval. Zájemců o nový iPhone bylo příliš
Elektronický obchod mobilního operátora Vodafone po půlnoci ze středy na dnešek pod náporem zájemců o nový iPhone 4 na několik hodin zkolaboval.
Vodafone začal k prodeji mobilů vařit kávu
Mobilní operátor Vodafone začal prodávat mobilní telefony v kavárnách. Pilotní Vodafone Café otevřel v Karviné. Pokud se koncept osvědčí, chce do...
Vodafone se dohodl s U:fonem a nabídne jeho internet
Čeští operátoři se snaží dohnat několikaleté zpoždění za zbytkem Evropy v nabídce mobilního internetu. Vodafone, který signálem své sítě rychlého internetu 3G pokrývá přibližně jen pětinu populace, zvýší svou nabídku skokově – dohodl se s nejmenším operátorem U:fon o sdílení jeho sítě.
Vodafone představuje veřejnosti telefony na YouTube
Vodafone se rozhodl pro novou formu komunikace svého portfolia mobilních telefonů. Od 3. srpna spustil nový kanál na YouTube Vodafone centrum péče,...
Vodafone se v tisku omluvil T-Mobilu
Mobilní operátor Vodafone zveřejnil v pondělních vydáních deníků Mladá fronta Dnes a Hospodářské noviny omluvu konkurenční firmě T-Mobile za umístění...
Vodafone se musí omluvit za "parohy"
Mobilní operátor Vodafone se musí omluvit konkurenční firmě T-Mobile za umístění parohů na její reklamní nosiče v prosinci 2006.
Vodafone se musí omluvit T-Mobilu za "falešné parohy"
Mobilní operátor Vodafone se musí omluvit konkurenční firmě T-Mobile za umístění parohů na její reklamní nosiče v prosinci 2006. Rozhodl o tom...
Vodafone spustil vysokorychlostní mobilní internet v Plzni
Mobilní operátor Vodafone spustil vysokorychlostní mobilní internet 3G v Plzni. Společnost to dnes ČTK oznámila v tiskové zprávě. Pokrytí rychlým...
Mobilní internet nabídnou nové firmy
U:fon otevřel svou síť ostatním operátorům v telekomunikacích. Mezi prvními zájemci je také velký hráč na trhu - Vodafone.
Vodafone obrandoval nápojové automaty
Vodafone chce kolemjdoucí zákazníky oslovit prostřednictvím mobilomatu, prodejního nápojového automatu, ve kterém lze platit mobilním telefonem....
Nápojový automat, kde lze platit jen mobilem
Operátor Vodafone spolu se společností Automaty Servis Selecta spustil první nápojový automat, kde lze platit pouze mobilním telefonem přes prémiové...
Vodafone se chce z gruntu změnit
Společnost chce přehodnotit globální identitu značky s ohledem na rostoucí konkurenci mezi operátory.
Vodafone komunikuje firemní řešení
Vodafone komunikuje v národní a regionální kampani své telekomunikační řešení pro firmy. Cílem kampaně se sloganem „Láká vás poznat tajemství...
Operátoři promují internet
Vodafone sází na spoty a videa, Teléfonica O2 a T-Mobile zatím víc na PR.
Vodafone: S kudlankou nikdy nevíš, kolik za internet v mobilu zaplatíš
Marketing Vodafonu vede Stephanie Jackson z Kanady
Mobilní Operátor Vodafone ohlásil změnu ve vedení marketingu. Na pozici marketingové ředitelky pro nefiremní zákazníky nastoupila v dubnu Stephanie...
T-Mobile začal blokovat stránky s dětským pornem
Mobilní operátor T-Mobile začal od čtvrtka blokovat webové stránky s dětskou pornografií a dalším závadným obsahem. K podobnému kroku již dříve přistoupily konkurenční firmy O2 i Vodafone.
Britský Vodafone začne prodávat mobil Nexus One od Googlu. Jako první v Evropě
Britský Vodafone bude prvním operátorem v Evropě, který zákazníkům nabídne mobil Nexus One od amerického Googlu. V Británii spustí jeho prodej tento pátek.
Vodafone ocení i odpovědné firmy
Vodafone již třetím rokem po sobě podpoří podnikatele a firmy v soutěži Vodafone Firma roku.
Alza.cz se stala dalším partnerem Vodafone, společně rozdají 10 tisíc mobilních telefonů
Mobilní operátor Vodafone rozšířil síť svých partnerských prodejců o internetovou společnost Alza.cz, kde bude nyní možné zakoupit produkty a služby...
Vodafone se musí omluvit O2 za srovnávací reklamu
Mobilní operátor Vodafone se musí omluvit společnosti Telefónica O2 za klamavou reklamu srovnávající hlasové tarify. Rozhodl o tom Vrchní soud v...
Vodafone chce více prodejen. Nabízí franšízu
Do dvou let plánuje mobilní operátor Vodafone zdvojnásobit počet svých značkových prodejen. Současnou síť 63 originálních obchodů rozšíří pomocí tří...
Hilton nově sponzoruje F1
Svoji největší kampaň za posledních pár let spouští síť hotelů Hilton ve Velké Británii. Novou marketingovou aktivitou je přičlenění k Vodafone...
U:fon nabídne univerzální tarif Unifon, Vodafone zlevní internet
Telekomunikační operátoři chystají od března novinky. U:fon nabídne společný tarif pro volání z pevné linky i mobilu, Vodafone zlevní připojení notebooků k internetu.
Vodafone dotahuje do detailu
Vodafone na tiskové konferenci za dva týdny představí novou nabídku služeb zákazníkům na míru. Aby zaujal média rozhodl se i tiskovou konferenci...
Nový trik operátorů - neomezené volání
Po O2 a T-Mobile svůj neomezený tarif představí i Vodafone. Odborníci ale varují, že cena je ve srovnání s cizinou stále vysoká.
Vodafone jde do reklamy v retailu
Celkem 50 digitálních nosičů na ploše celkem deseti hypermarketů Tesco obsadí až do 14. února Vodafone se svojí aktuální reklamou. Dvoutýdenní kampaň...
Vodafone a Cleverlance spojují miliony lidí díky využití sociálních sítí
Cleverlance Enterprise Solutions společně s Vodafone vytvořila jedinečný komunikační portál pro internetové uživatele Vodafone Park.
Operátoři zlevnili telefony
Mobilní operátoři přišli na začátku roku s rozsáhlými výprodeji telefonů. Například Vodafone zlevnil téměř polovinu všech nabízených přístrojů.
Operátoři zlevnili telefony
Mobilní operátoři přišli na začátku roku s rozsáhlými výprodeji telefonů. Například Vodafone zlevnil téměř polovinu všech nabízených přístrojů....
Vodafone má tři miliony zákazníků
Vodafone dosáhl počtu 3 milionů zákazníků. Tohoto milníku docílil krátce před desátým výročím působení na českém trhu.
Vodafone pokračuje v kampani na MMS
Mobilní operátor Vodafone v rámci reklamní kampaně propagující vánoční dárek 77 MMS měsíčně zdarma oslovil několik režisérů působících v Česku, aby...
Vodafone svým Parkem zvířil internetový rybník
Po listopadové testovací beta verzi spustil v prosinci červený operátor komunikační portál Vodafone park.
Et netera ve finále soutěže Vodafone Firma roku 2009
Společnost Et netera je jediná softwarová společnost, která se dostala mezi 14 nejlepších českých firem do finálového kola.
Vodafone: MMS letos na Vánoce převáží nad klasickými pohlednicemi
Během letošních Vánoc by Češi mohli poprvé poslat více multimediálních zpráv ze svých mobilních telefonů než klasických vánočních pohlednic....
Čapek v direct mailu
Agentura Semma ve spolupráci s Městskou knihovnou v Praze připravila directmailový projekt pro podporu služby Vodafone.
Vodafone nabídne bezplatné MMS
Vodafone poskytne zákazníkům v rámci vánoční nabídky možnost poslat 77 zpráv MMS měsíčně po dobu čtyř měsíců zdarma.
Vodafone o Vánocích nabídne zákazníkům bezplatné MMS
Mobilní operátor Vodafone v rámci vánoční nabídky poskytne svým zákazníkům možnost poslat 77 multimediálních zpráv MMS měsíčně po dobu čtyř měsíců...
Vodafone spouští nové Centrum péče
Vodafone spustil nový online systém péče, který má zákazníkům přinést rady a odpovědi na otázky týkající se produktů a služeb firmy.
Vodafone tvoří sochu z klíčů
Vodafone vyhlašuje pokus o vytvoření největší sbírky klíčů na světě, z které následně nechá vyrobit sochu s pracovním názvem Klíčová věc.
Vodafone rozšiřuje spolupráci s ČD
Vodafone po úspěšném pilotním provozu výrazně rozšiřuje spolupráci s Českými drahami. Prodejních míst bude téměř 900.
Na YouTube míří po T-Mobilu i Vodafone
Vodafone spustil na serveru YouTube kanál prizpusobený vždy stylu aktuální reklamní kampane. Operátor tak chce následovat zákazníky do prostredí, kde...
Nejlepší web má opět ČEZ
Nejlepší firemní stránky má, stejně jako loni, elektrárenská společnost ČEZ. Druhá je Telefónica O2, třetí Vodafone.
Vodafone chystá novou službu
Firma chce lidem umožnit přístup na internet z mobilního telefonu za jeden účet.
Vodafone chystá novou internetovou službu
Firma chce lidem umožnit přístup na internet z mobilního telefonu, a to vše za jeden účet.
Vodafone spustí nový portál
Vodafone spustí nový komunikační portál Vodafone park beta, jehož součástí je centrální archiv SMS a MMS.
Vodafone spustí portál pro SMS a zálohu dat
Mobilní operátor Vodafone začal testovat nový internetový portál, který má sloužit k posílání SMS a MMS na mobilní telefony, archivaci zpráv, výpisu...
T-Mobile se spojí s Orange. Vodafone i Telefonika 02 prohrály
V Británii vzniká nová jednička mezi mobilními operátory.
Vodafone se v mediálním tendru rozhodl pro OMD
Společnost Vodafone, která během léta ověřovala mediální agentury, se globálně rozhodla pokračovat s agenturou OMD. "V České republice to bereme...
Tisk: Vodafone i Telefónica mají zájem o britský T-Mobile
Předpokládá se, že o T-Mobile UK usiluje rovněž rival Orange, jehož majitelem je France Télécom.
Vodafone nabízí balíček do ciziny
Vodafone od poloviny srpna nabízí firemním zákazníkům speciální balíček pro datové připojení v cizině.
Vodafone spolupracuje s drahami
Vodafone začal spolupracovat s Českými drahami na prodeji karet. Ty jsou nyní dostupné v 80 stanicích v jižních a východních Čechách.
Vodafone nabízí roli v reklamě
Všichni zájemci starší 18 let si mohou zahrát v reklamním spotu Vodafone. Stačí pouze zaslat fotografii sebe a kamarádů.
Vodafone testuje mobilní kancelář
Vodafone spustil program Flexi Office, v jehož v první fázi více než tři desítky zaměstnanců nejsou vázány na své pevné pracovní místo.
Vodafone prověřuje média
V loňském roce čtvrtý největší zadavatel reklamy do médií, společnost Vodafone, prověřuje mediální agenturu. Podle vyjádření mluvčího společnosti...
3G síť Vodafonu postaví Huawei
Vodafone Česká republika vybral společnost Huawei jako svého dodavatele pro stavbu vysokorychlostní sítě 3G.
Rok jinak a prospěšněji
Nadace Vodafone se pustila do druhého ročníku svého CSR projektu Rok jinak.
Vodafone ruší průlomový tarif, reklama přes SMS nefunguje
Po dvou letech skončí první tarif v Česku, který nabízel zdarma SMS.
Vodafone mění nabídku pro studenty
Nová studentská nabídka nahradí službu Student SMS Gratis, kterou Vodafone spustil v září 2007.
SMS Gratis u Vodafonu končí, místo nich přichází mobilní internet a balíček Student extra
Mobilní operátor Vodafone téměř po dvou letech ukončí nabídku SMS Gratis, která studentům umožňovala posílat bezplatné SMS výměnou za reklamní sdělení.
Vodafone rozdává ekologická DVD
Každý, kdo od 8. června odezvdá na jakékoliv prodejně Vodafonu vysloužilý mobil, dostane DVD ekologickým filmem Home.
Vodafone zlevní posílání SMS ze zemí EU o víc než polovinu
Mobilní operátor Vodafone od 19. června sníží cenu SMS posílaných z EU a dalších zemí včetně Chorvatska ze současných 8,33 Kč na 3,45 Kč. Firma tak...
Carvalho ředitelem pro značku Vodafone
Novým ředitelem pro značku a komunikaci Vodafone se stal od května dosavadní regionální ředitel Leo Burnet Frank Carvalho (42).
Vodafone láká na Landu
Zákazníci Vodafonu si budou moci jako první zakoupit nový singl Daniela Landy s názvem Malá díra v hlavě z připravovaného alba Nigredo.
Vodafone spustil sponzorované SMS
Mobilní operátor Vodafone začal komerčně nabízet sponzorované SMS s požadavkem na zpětné volání.
Vodafone spustil sponzorované požadavky na zpětné volání
Mobilní operátor Vodafone začal komerčně nabízet sponzorované SMS s požadavkem na zpětné volání. V rámci pilotního provozu od začátku roku začalo...
Vodafonu se daří s mobilní reklamou
Skupina Vodafone ohlásila, že se jí podařilo rozšířit mobilní reklamní služby během 18 měsíců do 18 zemí.
Firemní marketing Vodafonu bude řídit Schmiedhammer
Nově spojené oddělení firemního marketingu a zákaznických řešení mobilního operátora Vodafone povede dosavadní ředitel oddělení zákaznických řešení...
Vodafone se musí omluvit za parohy
Vodafone se musí omluvit za reklamní kampaň, při níž billboardy konkurence opatřoval falešnými sobími parohy.
Vodafone se musí omluvit za "parohy"
Nasazovat parohy na konkurenční billboardy je nečestné a nesportovní. Městský soud v Praze rozhodl, že se Vodafone musí omluvit za zneuctění...
Vodafone a Telefónica budou sdílet sítě ve čtyřech zemích, o ČR se zatím jedná
Ještě v minulém týdnu se jednalo jen o spekulaci, v pondělí ji však firmy potvrdily. Britský Vodafone a španělska Telefónica budou kromě Británie sdílet své sítě také v Irsku, Německu a Španělsku. Jednání o spolupráci v ČR pokračují.
Vodafone bude prodávat písně bez ochrany proti kopírování
Mobilní operátor Vodafone, který působí i v Česku, bude prodávat hudební nahrávky bez jakékoli ochrany proti kopírování. Podnik s nejvyššími tržbami...
Vodafone spustil mobilní síť UMTS
Mobilní operátor Vodafone dnes v Praze 9 a 10 spustil v testovacím provozu síť třetí generace.
T-Mobile nabídne SMS zdarma
T-Mobile se pouští do svého prvního experimentu s mobilní reklamou. Stejně jako Vodafone nabídne svým zákazníkům textové zprávy zdarma výměnou za...
Vodafone spouští mobilní platby
Vodafone spouští novou univerzální platební metodu, díky níž budou jeho zákazníci moci bezpečně platit za služby a zboží mobilem. Prvním partnerem, s nímž Vodafone tuto spolupráci navázal, je obchod s elektronickou hudbou i-legalne.cz.
Vodafone zkouší štěstí s mobilní peněženkou
Další operátorský pokus o placení mobilem je na světě. Po T-Mobile to ale tentokrát zkouší Vodafone. Podle šéfa marketingu Lukáše Kružberského by to...
Vodafone přichází s novým balíčkem
Noví i stávající zákazníci Vodafonu si mohou vybrat buď telefon s tarifem za zvýhodněnou cenu, nebo nový balíček Vodafone extra.
NetMonitor sleduje část webů Vodafonu
Už i mobilní operátor Vodafone od ledna rozšiřuje seznam webů, jejichž návštěvnost sleduje NetMonitor. Zatím však nikoliv v plném rozsahu.
Lenovo partnerem McLarenu
Společnost Lenovo, jeden z největších světových výrobců počítačů, se pro rok 2009 stala partnerem týmu F1 Vodafone McLaren Mercedes.
Lenovo mění stáj F1 - nově bude sponzorovat McLaren
Jeden z největších světových výrobců počítačů společnost Lenovo a tým Formule 1 Vodafone McLaren Mercedes se staly pro rok 2009 partnery.
Jak se jmenuje nejlepší jazyková škola a překladatelská agentura v ČR?
Podle hodnocení porotců prestižní soutěže Vodafone Firma roku 2008 je to Slůně – svět jazyků. Tuto akci vyhlašují každoročně Hospodářské noviny ve všech krajích České republiky s cílem nalézt nejlepší firmy každého regionu a nakonec z nich vybrat nejlepší firmu roku.
Arun Sarin nestojí o vedení Yahoo
Bývalý ředitel britského mobilního operátora Vodafone Group Arun Sarin nebude usilovat o místo ředitele americké společnosti Yahoo.
Časopis Čilichili plně na webu
Zákaznický měsíčník mobilního operátora Vodafone Čilichili se dočkal kompletní webové podoby.
Nový model reklamy na mobilech
Společnosti Vodafone UK a Visa Europe úspěšně ukončily zkušební provoz mobilní reklamní kampaně, při níž se testovaly reakce zákazníků a způsob,...
Ředitelka značky a komunikace Vodafonu viceprezidentkou
Do obnovené funkce viceprezidenta pro značku a komunikaci mobilního operátora Vodafone nastoupila v listopadu dosavadní ředitelka oddělení značky a...
Vodafone se sítí 3G
Společnost Vodafone rozšiřuje svoji stávající mobilní síť o technologii UMTS. Zákazníci budou moci poprvé využít 3G síť.
Vodafone zvýšil pokrytí Edge
Mobilní operátor Vodafone rozšířil pokrytí technologií Edge pro mobilní připojení k internetu na 85 procent tuzemské populace.
Čilichili on-line
Mobilní operátor Vodafone spustí do konce roku internetovou verzi svého tištěného firemního časopisu určeného zákazníkům Čilichili.
Vodafone spustí internetovou verzi svého firemního časopisu
Mobilní operátor Vodafone spustí internetovou verzi svého tištěného firemního časopisu určeného zákazníkům Čilichili. Stát by se tak mělo do konce...
Vodafone cílí na firemní segment
Mobilní operátor Vodafone přichází s novou kampaní, která je dalším krokem v zacílení na střední a větší firmy.
Jízdenky MHD od Vodafone zdarma
V rámci probíhajícího celoevropského Týdne mobility získá každý zákazník v obchodě Vodafonu jízdenku MHD ke každému nákupu zdarma.
Vodafone: příliš rychlá reklama
Rádiový spot pro Vodafone, vyrobený agenturou Bartle Bogle Hegarty, byl zakázán kvůli příliš rychlému přečtení obchodních podmínek.
Tribal DDB – nový způsob vytváření zkušeností a prožitků se značkou
Volkswagen, McDonald’s, či Vodafone si vybrali revoluční cestu propagace svých produktů a služeb.
VODAFONE SÁZÍ NA RYCHLÝ INTERNET
Nejmladší tuzemský operátor Vodafone se pustil do boje s konkurencí a chce je dohnat na poli rychlého internetu. Kvůli tomu dokonce poprvé ve své české historii sáhl do firemní kasy a ve středu oznámil koupi společnost BroadNet Czech.
Vodafone si koupil vlastní internet
Nejmenší český operátor Vodafone má za sebou první tuzemskou akvizici. Včera totiž oznámil nákup stoprocentního podílu ve společnosti BroadNet. Ta v...
Vodafone doplnil díl do "iPhone" skládanky
Mobilní operátor Vodafone bude od pátku nabízet multimediální telefon iPhone 3G za dotovanou cenu od 5477 korun. Nedotovaný telefon od firma Apple u...
Vodafone vyhlásil tendr na online verzi Čilichili
Online: Čtyři agentury dostaly pozvánku do výběrového řízení na provozování online verze časopisu Čilichili. Vítěze vyhlásí Vodafone do konce srpna a Cilichili.cz chce v nové podobě spustit už letos na podzim.
Vodafone se hodlá více zaměřit na oblast digitální hudby
Mobilní operátor Vodafone se hodlá v blízké době více zaměřit na oblast digitální hudby a propojit s ní více své webové stránky Vodafone live! Prvním...
Diskuze k televizní reklamě TV reklama - Vodafone - sponzorský odkaz
Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.
vstoupit do diskuze