úvod > televizní reklama > TV reklama Starobrno - jak si vystřelit z výčepního 

Televizní reklama TV reklama Starobrno - jak si vystřelit z výčepního

Get Flash to see this player.

Kategorie: Alkoholické nápoje
Produkt: Starobrno
Stát: Česká republika
Zadavatel: Starobrno a.s.

Hodnocení

Průměr: 1.01
Hlasovalo: 728
Hlasovat: Nejhorší  Nejlepší

Popis

Televizní reklama na pivo Starobrno. Jak si vystřelit z výčepního? Stačí mu ucha u prázdných půllitrů namazat lepidlem. Starobrno je holt tajemnství dobrá nálady. Reklama pochází z díly reklamní agentury Tanagra. Škoda jen, že zmíněný nápad nebyl úplně dotažen do konce. 

Související články

27.03.2013

Češi si oblíbili pivo v plechovkách. Sotva ho stíháme dodávat na trh, říká šéf Starobrna

Pivovar Starobrno loni uvařil opět rekordní množství piva. Většina produkce jde přitom do plastu. "Nejsem žádným příznivcem piva v PET lahvích, ale trh si bohužel žádá své," říká v rozhovoru pro IHNED.cz šéf pivovaru Milan Schramm. Boom zažívá i pivo v plechovkách...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
06.09.2012

Starobrno nabízí v aplikaci na Facebooku reálné rande

Chcete vyrazit na rande se sympatickou blondýnkou? Zkuste štěstí v nové aplikaci Starobrna. Pivovar ze skupiny Heineken nasadil na Facebooku.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
24.08.2012

Starobrno nabízí 140 litrů piva za písničku

Netradičním způsobem se pivovar Starobrno rozhodl do svých narozeninových oslav zapojit brněnské hudebníky a širokou veřejnost. Každý, kdo pošle video s vlastní písní k jeho 140. narozeninám, se může zapojit do soutěže, jejíž hlavní cena je příznačná: 140 litrů piva.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
10.04.2012

Společnost HEINEKEN Česká republika představila novou vizuální identitu

Novou vizuální identitu představila 1. dubna společnost HEINEKEN Česká republika, do které patří pivovary Starobrno, Krušovice a Velké Březno. Vně společnosti se změna markantně odrazila například na podobě nových webových stránek www.heinekenceskarepublika.cz, které prošly komplexní úpravou a přizpůsobily se aktuálním požadavkům dnešní doby. Firma dále používá nové logo.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
08.03.2012

Značka Starobrno představila nové logo, spustila na Facebook stránku v nové podobě Timeline

Značka Starobrno si ve středu 29. února připsala další významné prvenství. S velkou pravděpodobností se totiž stala vůbec první produktovou značkou v České republice, která využila novou Timeline podobu facebookových stránek, určených výhradně pro firmy. Kromě toho značka Starobrno tento týden novinářům představila nové logo, etikety a vizuální podobu všech starobrněnských výrobků. Ke všem těmto změnám dochází ruku v ruce s uváděním unikátní inovace, nepasterizovaného Starobrna.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
20.06.2011

Reklama na značku Starobrno ukáže, jak se chodí v Brně na pivo

Nový reklamní spot s názvem Chci si to dát...na značku piva Starobrno je od soboty 18. 6. ve vysílání všech hlavních televizních stanic.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
19.06.2011

Starobrno nasazuje nový TV spot, nově cílí na mladé

Pivovar Starobrno spouští v sobotu 18. června novou kampaň s názvem Chci si to dát..., jíž chce oslovit mladší generaci, než na jakou dosud cílil....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
30.05.2011

Kiss Hády vysílá z centra Brna

Na náměstí Svobody v Brně postavilo rádio Kiss Hády externí studio a to v rámci festivalu Brno – město uprostřed Evropy a Starobrno Ignis. V...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.05.2011

Heineken v Brně stočil za rok do plastu 500 000 hl piv

Pivovar Starobrno za rok provozu linky na PET lahve stočil do plastu 500 000 hektolitrů piva. Celkem na to potřeboval 33 milionů lahví ze speciálního...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
28.02.2011

Starobrno stáčí do PET láhví nealkoholické pivo

Starobrno ze skupiny Heineken jako první pivovar v Česku začalo stáčet nealkoholické pivo do plastových láhví o obsahu 1,5 litru. Na českém...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
03.01.2011

Media Age pro Heineken

Tendr Heinekenu na zajištění Dne otevřených dveří pivovaru Starobrno vyhrála agentura Media Age. Event se bude konat 3. září.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.11.2010

PET lahve "frčí", dotahují plechovky a zavádějí je i minipivovary

Prodej piva v plastu nevídaně roste. Společnost Heineken spustila v pivovaru Starobrno novou linku na stáčení do speciálních plastových lahví. Pivo v plastu čeká podle ní slibná budoucnost.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.07.2010

Starobrno Medium nově v Maxilahvi

V novém, větším balení se od začátku července představí Starobrno Medium.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
12.02.2010

Heineken chce v Brně postavit linku na stáčení piva do plastu

Společnost Heineken v brněnském pivovaru Starobrno postaví novou linku na stáčení piv do plastových PET láhví za více než 100 milionů korun. Hodlá...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
11.02.2010

Starobrno bude vařit o polovinu více piva. Hlavně do plastových lahví

Heineken v Brně postaví novou linku. Ta by měla stáčet pivo zejména do plastových lahví.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
01.09.2009

Starobrno věnovalo do spotřebitelské soutěže nejhodnotnější cenu ve své historii

Spotřebitelská soutěž, oficiálně nazvaná Starobrněnské žně aneb Sklízejte ceny, probíhá od začátku srpna do konce září v 1500 provozovnách v nichž se značka Starobrno čepuje.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
28.07.2009

Starobrno znovu apeluje na moravskou hrdost

Značka Starobrno, která je součástí portfolia skupiny Heineken Česká republika, se těší kontinuálnímu růstu prodeje, tržeb i zisku.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
03.07.2009

Marketingová kampaň na Maxilahev nabrala obrátky

Maxilahve o objemu 1,5 litru, do nichž jsou plněny značky Zlatopramen 11 a Starobrno Tradiční, na českém trhu zaznamenaly obrovský úspěch.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
02.06.2009

Krušovice pohltí Starobrno, ale jen na papíře

Tuzemská pivní trojka Heineken začíná úřadovat a slučuje Pivovar Starobrno s Královským pivovarem Krušovice. Změny však nebudou mít žádný dopad na...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.03.2009

Krušovice a Starobrno se sloučí, značky zůstanou

Z obchodního rejstříku zmizí firma Starobrno, formálně se sloučí s Královským pivovarem Krušovice, zjistila ČTK z oznámení firem ve Sbírce listin...

Zdroj: Marketing a media zobrazit

Diskuze k televizní reklamě TV reklama Starobrno - jak si vystřelit z výčepního

Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.

vstoupit do diskuze