úvod > televizní reklama > TV reklama Pilsner Urquell - Laurin a Klement 1898 

Televizní reklama TV reklama Pilsner Urquell - Laurin a Klement 1898

Get Flash to see this player.

Kategorie: Alkoholické nápoje
Produkt: Pilsner Urquell
Stát: Česká republika
Zadavatel: Plzeňský Prazdroj

Hodnocení

Průměr: 1.00
Hlasovalo: 841
Hlasovat: Nejhorší  Nejlepší

Popis

Pilsner Urquell - TV reklama na Plzeňské pivo. Chuť dobře vychlazené Plzně je inspirující. Reklama, která nepostrádá nápad a zdravou špetku humoru a co hlavně? Dostanete okamžitou chuť dát si jedno orosené. Děj se odehrává v roce 1898 a hlavními postavami jsou Laurin a klement. Tvůrci kampaně nezustali pouze u motivu "Laurin a Klement" a tak jste ne televizních obrazovkách mohli vidět i třeba Josefa Jungmanna.  

Související články

13.03.2018

Young & Rubicam vyhrála Pilsner Urquell pro Česko i Slovensko

Smíchovská agentura Young & Rubicam vyhrála prestižní account značky Pilsner Urquell.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.12.2016

Plzeňský Prazdroj bude patřit japonskému Asahi. Kellnerovi nákup nevyšel

Japonská pivovarnická skupina Asahi se dohodla na převzetí pěti východoevropských pivovarů. Mezi pivovary je kromě Plzeňského prazdroje i slovenský Topvar, maďarský Dreher, rumunský Ursus a polská Kompania Piwowarska.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
12.12.2016

O Prazdroj mají zájem Japonci. Asahi nabízí za pivovary přes 200 miliard korun

Skupina Asahi je za Plzeňský Prazdroj a další pivovary ochotna zaplatit až 15násobek jejich zisku EBITDA. O pivovary ze skupiny AB InBev se zajímá i skupina PPF Petra Kellnera, nabídla prý ale menší částku. Pro japonskou firmu by se jednalo o největší akvizici v její historii.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
12.12.2016

O Prazdroj mají zájem Japonci. Asahi nabízí za pivovary přes 200 miliard korun

Skupina Asahi je za Plzeňský Prazdroj a další pivovary ochotna zaplatit až 15násobek jejich zisku EBITDA. O pivovary ze skupiny AB InBev se zajímá i skupina PPF Petra Kellnera, nabídla prý ale menší částku. Pro japonskou firmu by se jednalo o největší akvizici v její historii.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.12.2016

Pilsner Urquello v nové kampani připomíná, o čem jsou pravé Vánoce

"Uchovávat tradice a předávat dál to, co je pro nás důležité, vyžaduje sice velké úsilí, ale má to smysl." Na to se snaží upozornit nový vánoční spot Pilsner Urquell. Celá kampaň vybízí diváky k zamyšlení nad tím, o čem by měly být ty pravé Vánoce.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
18.11.2016

Maxim Velčovský udělal pro Prazdroj 10 designových pivních lahví

Letos už popáté bude mít veřejnost možnost vydražit si limitovanou edici 10 kusů jedinečných designových pivních lahví Pilsner Urquell. Ty pro tradiční předvánoční online aukci plzeňského pivovaru navrhnul slavný český designér Maxim Velčovský.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
14.11.2016

O Plzeňský Prazdroj má zájem Kellner s Tykačem. Zaplatit mohou až 175 milionů

Podle informací HN podala PPF Petra Kellnera nabídku na Plzeňský Prazdroj a další čtyři pivovary SABMiller ve střední a východní Evropě spolu s Pavlem Tykačem.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.09.2016

Prazdroji padesátičlenný marketingový tým nestačí. Kampaní láká nové talenty

Plzeňský Prazdroj hledá nové členy do svého marketingového týmu a novou kampaní oslovuje marketéry imageovým videem se skutečnými zaměstnanci. Sdělení kampaně je prosté: "Chceš být ten, o kom se mluví? Buď Prazdroj!".

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.09.2016

Na olympijský Pilsner Urquell lákají legendy

Plzeňský Prazdroj připravil před nadcházející olympiádou v Riu de Janeiru řadu akcí, z nichž nejviditelnější a nejpitelnější je limitovaná edice olympijských plechovek, na nichž se inspiroval příběhy českých reprezentantů. Pilsner Urquell je partnerem Českého olympijského týmu již po čtrnácté.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
17.08.2016

Na olympijský Pilsner Urquell lákají legendy

Plzeňský Prazdroj připravil před nadcházející olympiádou v Riu de Janeiru řadu akcí, z nichž nejviditelnější a nejpitelnější je limitovaná edice olympijských plechovek, na nichž se inspiroval příběhy českých reprezentantů. Pilsner Urquell je partnerem Českého olympijského týmu již po čtrnácté.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
27.07.2016

Na olympijský Pilsner Urquell lákají legendy

Plzeňský Prazdroj připravil před nadcházející olympiádou v Riu de Janeiru řadu akcí, z nichž nejviditelnější a nejpitelnější je limitovaná edice olympijských plechovek, na nichž se inspiroval příběhy českých reprezentantů. Pilsner Urquell je partnerem Českého olympijského týmu již po čtrnácté.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
28.06.2016

Za Plzeňský Prazdroj bude mluvit Jitka Němečková

Jitka Němečková se stala novou manažerkou korporátní komunikace pro Česko a Slovensko a zároveň novou tiskovou mluvčí Plzeňského Prazdroje.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
24.06.2016

Za Plzeňský Prazdroj bude mluvit Jitka Němečková

Jitka Němečková se stala novou manažerkou korporátní komunikace pro Česko a Slovensko a zároveň novou tiskovou mluvčí Plzeňského Prazdroje...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.06.2016

Pilsner Urquell: Pivo nechte koňovi

To nejcennější nám zůstane, jen když to předáme dál. Tak zní hlavní motto nové reklamy Pilsner Urquell od bratislavské agentury MUW Saatchi & Saatchi.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
20.06.2016

Pilsner Urquell tvrdí, že to nejcennější nám zůstane, jen když to předáme dál

Předávání zkušeností z generace na generaci je podstatou snad všech tradic. Přesně to se v nové reklamě snaží vyzdvihnout Pilsner Urquell...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
17.05.2016

"Typický Čech chce vůz Škoda a miluje Karla Gotta," tvrdí průzkum

Češi chtějí řídit vůz z produkce automobilky Škoda Auto, pracovat na notebooku Lenovo, pít Pilsner Urquell a nakupovat v Kauflandu. Top celebritami jsou pro ně Karel Gott a Jaromír Jágr...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
03.05.2016

Pilsner Urquell a Triad jdou společně pro české hokejové zlato

Už jenom pár dnů zbývá do prvního buly 80. mistrovství světa v ledním hokeji, které se letos uskuteční v Rusku. Pilsner Urquell, jako hlavní partner české hokejové reprezentace, si pro tuto událost připravila masivní komunikaci. Pomocí claimu „"Společně pro české zlato" plánuje budovat mezi Čechy národní hrdost...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
15.04.2016

Radegastu zajistí digitální servis Symbio

Pražská agentura Symbio zahájila dlouhodobou spolupráci s pivní značkou Radegast společnosti Plzeňský Prazdroj. V rámci digitálního servisu se postará nejen o sociální sítě, ale prostřednictvím vlastní videoprodukce Symbiograf se bude spolupodílet i na videoobsahu značky.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
14.04.2016

Symbio se postará o digitální servis pro Radegast

Agentura Symbio zahájila dlouhodobou spolupráci s pivní značkou Radegast společnosti Plzeňský Prazdroj. V rámci digitálního servisu se postará nejen o sociální sítě, ale prostřednictvím vlastní videoprodukce Symbiograf se bude spolupodílet i na videoobsahu Radegastu...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
12.04.2016

Plzeňský Prazdroj chtěl poslat do Ruska tanky, pošle "jen" pivní plechovky a sudy

Pivo na hokejový šampionát poputuje do Ruska nejen v tradiční podobě, ale také v limitované sérii plechovek v "hokejových dresech" národního týmu. O "hokejovou" várku piva se zasloužili i zasloužilí hokejisté...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
04.04.2016

Prazdroj má pivo i na internetu. Ke Kozlovně se přidává i Radegastovna

Dlouhodobý strategický projekt konceptových hospod Plzeňský Prazdroj úspěšně prezentuje i na internetu. V srpnu 2015 plzeňští spustili webové stránky Kozlovna.cz pro značku Velkopopovický kozel a teď se k nim přidávají další...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.11.2015

V zrcadle: Grant McKenzie, Plzeňský Prazdroj

Marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie má rád Kofolu, protože pro něj bylo docela výzvou pochopit, v čem spočívá její atraktivita. Nelíbí se mu nová reklamní kampaň na značku Johnnie Walker. „Je to takový zobecňující nesmysl, který nemá nic společného s prvotřídní skotskou whisky,“ říká.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
13.11.2015

V marketingových Mercatus Awards bodovaly brandy z Prazdroje

Tři značky Plzeňského Prazdroje – Pilsner Urquell, Kozel a cider Kingswood – porazily dalších 200 brandů mateřské skupiny SABMiller v mezinárodní marketingové soutěži Mercatus Awards.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
12.11.2015

Pilsner Urquell, Kozel a Kingswood vyhrály ve světové marketingové soutěži

Tři značky Plzeňského Prazdroje - Pilsner Urquell, Kozel a cider Kingswood - porazily dalších 200 brandů mateřské skupiny SABMiller v mezinárodní marketingové soutěži Mercatus Awards...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
12.11.2015

Pilsner Urquell, Kozel a Kingsood vyhrály ve světové marketingové soutěži

Tři značky Plzeňského Prazdroje - Pilsner Urquell, Kozel a cider Kingswood - porazily dalších 200 brandů mateřské skupiny SABMiller v mezinárodní marketingové soutěži Mercatus Awards...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.10.2015

Koh-i-noor partnerem olympioniků

Český olympijský tým rozšířil seznam svých partnerů, zařadil se mezi ně výrobce výtvarných a psacích potřeb Koh-i-noor. Generálními partnery olympioniků i nadále zůstávají Pilsner Urquell, ČEZ a Škoda Auto...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.07.2015

Pilsner Urquell představil nový spot, ukazuje sládky z minulosti

Přehlídku historických sládků zařadil Pilsner Urquell do své nové televizní kampaně. Video natočila produkční společnost Armada Films, idea vznikla v bratislavské agentuře MUW Saatchi & Saatchi...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.07.2015

Pilsner Urquell představil nový spot, představuje sládky z minulosti

Přehlídku historických sládků zařadil Pilsner Urquell do své nové televizní kampaně. Video natočila produkční společnost Armada Films, idea vznikla v bratislavské agentuře MUW Saatchi & Saatchi...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.07.2015

Pilsner Urquell vzdává hold svým sládkům

Pivovar Plzeňský Prazdroj v reklamní kampani představuje práci svých sládků, kteří si předávají zkušenosti v péči o pivo po několik pokolení. Myšlenku spotu vtiskla agentura MUW Saatchi & Saatchi.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
28.04.2015

Invaze ciderů bude vrcholit v létě. Na trh vstoupí švédský Kopparberg

Rostoucí segment ciderů bude záhy v Česku rozšířen o další produkt. Pilsner Urquell totiž na trh uvede švédský cider Kopparberg. Loni Prazdroj představil vlastní cider Kingswood a Heineken začal prodávat britský Strongbow...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
28.04.2015

Invaze ciderů bude vrcholit v létě. Na trh vstoupí švédský Koparberg

Rostoucí segment ciderů bude záhy v Česku rozšířen o další produkt. Pilsner Urquell totiž na trh uvede švédský cider Kopparberg. Loni Prazdroj představil vlastní cider Kingswood a Heineken začal prodávat britský Strongbow...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
28.04.2015

Pilsner Urquell se rve o hokejovou pozornost

I když není Plzeňský Prazdroj oficiálním partnerem hokejového mistrovství v Praze, podobně jako většina tuzemských společností dělá vše pro to, aby byl nyní co nejvíce vidět. S hokejovou tematikou se roztrhl pytel, plzeňský pivovar však v pozici partnera české hokejové reprezentace dotáhl oproti desítkám příštipkářů ze všech oborů svoji kampaň téměř k dokonalosti.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
24.03.2015

Pilsner Urquell startuje TV kampaň k českému hokejovému MS

Plzeňský Prazdroj patří mezi tradiční sponzory české hokejové reprezentace. V podpoře jednoho z nejoblíbenějších tuzemských sportů tedy logicky pokračuje i v sezóně, která vyvrcholí domácím MS v Praze a Ostravě...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
06.03.2015

Plzeňský Prazdroj vstupuje do POPAI

Výrobce a exportér piva Plzeňský Prazdroj vstupuje do asociace POPAI.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
20.11.2014

Geometry Global zajistí aktivaci Pilsner Urquell s českou hokejovou reprezentací

Agentura Geometry Global vyhrála tendr na aktivaci značky Pilsner Urquell v rámci partnerství s českou hokejovou reprezentací, které v letošní sezóně vyvrcholí mistrovstvím světa v ledním hokeji, jež se bude konat v květnu 2015 v Praze a Ostravě.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
06.11.2014

Geometry Global zajistí aktivaci Pilsner Urquell na hokejovém mistrovství

Agentura Geometry Global vyhrála tendr na aktivaci značky Pilsner Urquell v rámci mistrovství světa v ledním hokeji, které se bude konat v květnu 2015 v Praze a Ostravě.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
12.10.2014

Prazdroj si pro Pilsner vybral slovenskou MUW Saatchi

Plzeňský Prazdroj si jako hlavního kreativního partnera značky Pilsner Urquell pro ČR a Slovensko vybral slovenskou agenturu MUW Saatchi...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
17.09.2014

EuroAWK posiluje team o bývalou manažerku z Plzeňského Prazdroje

Na pozici deputy sales director společnosti euroAWK nastoupila od září Ivona Chotěborská. Do nedávné doby působila jako mediální manažerka ve společnosti Plzeňský Prazdroj. V minulosti zastávala obdobné pozice ve společnostech Kraft Foods a Sony Czech.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
07.07.2014

Pilsner Urquell vítá léto v retro stylu a nabízí svůj pravý originál

Plzeňský Prazdroj odstartoval letní image kampaň značky Pilsner Urquell, kterou doprovází nový slogan „Ten pravý originál“. Kampaň pokračuje v typickém retro stylu a pochází z dílny agentury Ogilvy & Mather. I když svět prochází celou řadou změn, pivo Pilsner Urquell zůstává stejné. Nemění se suroviny, voda, umění sládků ani chuť. Zhruba to chce říci nová image kampaně Pilsner Urquell, která začátkem července odstartovala televizním spotem, inzercí v tištěných médiích a venkovní reklamou. Vizuály nové kampaně se následně objeví také na pivních táccích. Svým způsobem se dá říct, že se příliš nemění ani vlastní podoba kampaní, které značku Pilsner Urquell provázejí. Třeba kontrolní pohled přes svíčku na čerstvě natočený půllitr se objevil už v prvním porevoluční reklamě značky Pilsner Urquell nazvané "Smetana mé vlasti", která byla současně prvním komerčním spotem, který kdy natočil Ivan Zachariáš. Na tvorbě aktuální kampaně se podíleli Will Rust, Alena Neubauerová a Petra Biró. Režie spotu se ujal Tomáš Bařina v produkci společnosti Boogiefilms...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
31.03.2014

Plzeňský Prazdroj letos vydá za reklamu a marketing o desítky milionů víc než loni

O čtvrtinu více peněz chce letos do marketingové podpory své značky nasměrovat největší český pivovar - Plzeňský Prazdroj. Investovat chce jak do klasické reklamy, tak i sponzoringu nebo do sítě restaurací, která má změnit poměr vypitého piva ve prospěch točeného...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
31.03.2014

Plzeňský Prazdroj letos vydá za reklamu a marketing o desítky milionů víc než loni

O čtvrtinu více peněz chce letos do marketingové podpory své značky nasměrovat největší český pivovar - Plzeňský Prazdroj. Investovat chce jak do klasické reklamy, tak i sponzoringu nebo do sítě restaurací, která má změnit poměr vypitého piva ve prospěch točeného...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.12.2013

Pilsner Urquell zahajuje vánoční kampaň s novým spotem

Další tuzemský zadavatel oznamuje, že se v letošním předvánočním období uvede úplně novým původním spotem. V těchto dnech na obrazovky přichází spot Plzeňského Prazdroje.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
23.10.2013

Prazdroj zdraží pivo v lahvích a plechovkách. Chce opět zvýšit spotřebu v hospodách

Českým pivovarům už třetí rok výrazně klesá prodej piva do barů a restaurací. Plzeňský Prazdroj chce trend zvrátit tím, že od listopadu zdraží pivo v lahvích a plechovkách, ceny sudových a tankových piv pro hospody ale nechá na současné úrovni...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
03.09.2013

Plzeňský Prazdroj má novou mluvčí

Plzeňský Prazdroj má od poloviny srpna novou tiskovou mluvčí, Kateřinu Krásovou, která doplní tým oddělení firemních vztahů a komunikace...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.09.2013

Prazdroj má náhradu za Marečka. Novou mluvčí je Krásová

Plzeňský Prazdroj má od poloviny srpna novou tiskovou mluvčí. Kateřina Krásová doplní tým oddělení firemních vztahů a komunikace. Bude zodpovědná za externí komunikaci, vztahy s médii, firemní internetové stránky a sociální média. Krásová nastoupila půl roku poté, co z Prazdroje odešel do Teska Jiří Mareček.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
26.08.2013

Plzeňský Prazdroj má nového generálního ředitele

Na pozici generálního ředitele Plzeňského Prazdroje nastoupil s platností od 1. srpna 2013 Paolo Lanzarotti. Výměnu na nejvyšším postu avizoval Prazdroj už v červnu s tím, že dosavadní generální ředitel Doug Brodman byl v rámci koncernu SABMiller jmenován komerčním ředitelem pro Evropu.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
16.07.2013

Prazdroj spojuje v kampani outdoor a digitál

Plzeňský Prazdroj propaguje v outdooru své nové pivo značky Kingswood, a to za pomoci digitálních prvků...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
03.07.2013

Po pivních limonádách je na řadě jablečný cider. Vyrábí ho už i Plzeňský Prazdroj

Chutě Čechů se mění. A pivovary jim vycházejí vstříc. Poté, co před několika lety začaly vyrábět piva s ovocnými šťávami, pouštějí se nyní i do úplně jiných nápojů. Po Staropramenu začal i Plzeňský Prazdroj vyrábět cider neboli mírně alkoholický jablečný mošt...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.07.2013

Prohlídková trasa Pilsner Urquell zaujala

Ocenění Certificate of Excellence (vysvědčení výjimečnosti) získala prohlídková trasa Pilsner Urquell...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
25.04.2013

Plzeňský Prazdroj přichází s novinkou: Frisco Bílé hrozny & Lotos

Plzeňský Prazdroj uvádí na trh novou příchuť perlivého nápoje Frisco. Variantou s bílými hrozny a lotosovým květem značka doplňuje portfolio velmi úspěšných ovocných příchutí a navíc přináší spotřebitelům energeticky odlehčenou variantu s využitím přírodního sladidla stévie.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
05.03.2013

Novinky Plzeňského Prazdroje

Plzeňský Prazdroj letos uvede na trh více novinek než loni, kdy představil šest nových piv. Cestou ke zvýšení prodejů jsou podle pivovaru hlavně.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
19.02.2013

KBMG uzavřela spolupráci s Plzeňským Prazdrojem

KBM Group uzavřela nově spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Cílem této spolupráce je monitorování příspěvků a názorů uživatelů internetu, a to zejména na sociálních sítích, v diskusních fórech a blozích, vše prostřednictvím nástroje WLIP.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
11.02.2013

Gambrinus komunikuje ochucená piva i v zimě

Facebookovou herní aplikací Gangsterská koulovačka podporuje aktuálně Plzeňský Prazdroj svoje ovocná piva značky Gambrinus. Plechovky Gambrinusu.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
15.01.2013

Reklamu Pilsner Urquell bude dělat Ogilvy

Plzeňský Prazdroj mění další agenturu. O nadlinkovou komunikaci klíčové značky Pilsner Urquell se postará Ogilvy & Mather. Ogilvy vytváří nově také digitální komunikaci Gambrinusu, zatímco Pilsner vyhrála v digitálním tendru Symblaze...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
15.01.2013

Ogilvy&Mather zvítězila v tendru pro značku Pilsner Urquell

Agentura Ogilvy&Mather zvítězila ve výběrovém řízení na ATL komunikaci prestižní značky Pilsner Urquell.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
21.12.2012

Pivovary tyto Vánoce vsadily na personalizovaná videa

Po značkách Stella Artois a Pilsner Urquell představil tento týden svojí vánoční on-line kampaň také Velkopopovický Kozel. Stejně jako konkurence, je.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
08.11.2012

Digitální agenturou Gambrinusu OgilvyInteractive

Plzeňský Prazdroj vybral v rámci výběrového řízení novou digitální agenturu pro značku Gambrinus. Stala se jí agentura OgilvyInteractive. Jejím.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.10.2012

Plzeňský Prazdroj připravuje plachtu s přáními od fanoušků

Plzeňský Prazdroj připravuje v rámci své kampaně k oslavám 170. výročí značky Pilsner Urquell vyvěšení velkoformátové plachty s mozaikou svých.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
08.10.2012

Lidé budou hlasovat o designu etikety Fénixe

Myšlenku zapojení pivních fanoušků do inovací značky využívá další pivovar. Plzeňský Prazdroj začne od příštího roku prodávat svoje pšeničné pivo.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.10.2012

Plzeňský Prazdroj zdražil pivo

Plzeňský Prazdroj zdražil od října pivo v průměru o tři procenta. Zvýšení ceny se podle pivovaru nejvíce dotkne lahvových druhů. Cena čepovaného.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
24.09.2012

Plzeňské pivo oslaví výročí mappingem

170. výročí oslaví Pilsner Urquell příští týden v pátek 5. října na náměstí v Plzni originálním programem, videomappingem a pivem z dubových sudů......

Zdroj: Marketing a media zobrazit
31.07.2012

Olympijský byznys: Sportovci mají přinést větší export piva nebo víc prodaných triček

Pilsner Urquell nebo Alpine Pro věří, že se jim sponzoring olympioniků vrátí v lepších prodejích a zviditelnění značky. Tuzemské firmy daly před Londýnem na sponzoring dvakrát víc než před olympiádou v Pekingu...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
18.07.2012

Plzeňský Prazdroj s restaurací Plznička

Plzeňský Prazdroj chystá nový koncept restaurací, který pojmenoval Plznička. Vedle piva a kuchyně mají restaurace nabídnout návštěvníkům také.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.06.2012

Cestující se drží Radegastu

Společnost Plzeňský Prazdroj spustila OOH kampaň na propagaci svého piva Radegast...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.05.2012

Plzeňský Prazdroj komunikuje nový Gambrinus

Plzeňský Prazdroj nasazuje do televizního vysílání nový reklamní spot na svojí značku Gambrinus. Po věrnostním programu Gambrinus team teď Prazdroj.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
11.05.2012

Na trh míří další ovocná piva včetně nealko Birellu

Vlna uvádění nových ovocných piv na český trh letos stále nekončí. V tomto týdnu oznámily svoje novinky Pivovary Lobkowicz a Plzeňský Prazdroj. Prvně.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.04.2012

"Pivní orloj" měří čas do oslav Pilsner Urquell

Tři čtvrtě tuny vážící visuté hodiny, umístěné poblíž historické brány pivovaru, odhalil Plzeňský Prazdroj. "Pivní orloj" začal měřit čas do začátku.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
16.04.2012

Velkopopovický Kozel připravuje nové videoprofily

Pivní značka Velkopopovický Kozel, která patří pod Plzeňský Prazdroj, připravuje své nové videoprofily. 3D modelace z dílny agentury Euro RSCG by se.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
16.04.2012

Kozel spustí novou kampaň

Pivní značka Velkopopovický Kozel, která patří pod Plzeňský Prazdroj, připravuje novou velkou image kampaň. Kampaň z dílny agentury Euro RSCG by se.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.03.2012

Zaraguza získala další značku Prazdroje: Frisco

Plzeňský Prazdroj rozšířil spolupráci se slovenskou digitální agenturou Zaraguza. Po značkách Birell a Fénix pivovar agentuře svěřil digitální.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
09.03.2012

Plzeňský Prazdroj má nového marketingového ředitele

Novým marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje se od března stal Grant McKenzie. Ve funkci nahradil Toma Verhaegena, který v Prazdroji na této.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
07.02.2012

Gambrinus také v PET lahvi

Nejprodávanější české pivo Gambrinus světlý bude od pondělí také v 1,5litrových PET lahvích. Plzeňský Prazdroj tak vychází vstříc přáním.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
01.02.2012

Prazdroj rekordně zvýšil vývoz piva

Rekord ve vývozu piva zaznamenal loni Plzeňský Prazdroj. Na zahraničních trhy směřovalo z Česka 889 000 hektolitrů piva, meziročně šlo o více než.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.01.2012

Agenturu Zarazuga vede v Česku Jiří Prokeš

Digitální agentura Zaraguza ze Slovenska pracuje v Česku nově pro Plzeňský Prazdroj. Pro jeho nealkopivo Birell vytváří web a aktivity na sociálních.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
14.11.2011

Pisner Urquell nabízí v tramvaji WiFi

Pilsner Urquell zrealizoval prostřednictvím společnosti Mobilboard netradiční kampaň ve vozech brněnských tramvají...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
04.11.2011

Prazdroj má nový koncept restaurací

Nový koncept restaurací s pivem Gambrinus představil Plzeňský Prazdroj. První provozovnu s tímto designem získala tradiční pražská restaurace Pod.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
27.09.2011

Výrobci nealkoholických nápojů a piva si před sezónou dali na propagaci záležet

Zadavatelé segmentu Nealkoholické nápoje, minerální a ostatní vody v květnu nakoupili reklamu v hodnotě více než čtvrt miliardy korun. Podle monitoringu reklamních investic společnosti Admosphere byl v období od května do srpna 2011 nepropagovanějším nealko nápojem Coca-Cola. V segmentu Pivo ve stejné době nejvíce investoval Plzeňský Prazdroj. Společnost Admosphere monitoruje výdaje do reklamy v ceníkových cenách.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
06.09.2011

Kvasnice malým pivovarům dodá Bernard

Malým pivovarům, kterým v minulých dnech přestal Plzeňský Prazdroj po letech prodávat svoje kvasnice, začne surovinu nezbytnou pro výrobu piva...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
05.09.2011

Plzeňský Prazdroj odřízl malé pivovary od kvasnic. Musí je nakupovat v Německu

Ještě letos v červenci se Prazdroj chlubil, že kvasnicemi a sladem zásobuje na osm menších pivovarů ze západu Čech a okolí Prahy. Podíl minipivovarů v Česku roste, letos jich bude už na 120. Šéf svazu chce, aby kvasnice prodávaly specializované firmy.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
25.08.2011

Prazdroj má linku na stáčení piva do PET láhví

Plzeňský Prazdroj zahájil zkušební provoz nové linky na stáčení do PET láhví za 150 milionů korun. Zařízení s maximálním hodinovým výkonem až 18 000...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.07.2011

Hrdiny kampaně Pilsner Urquell budou českoslovenští váleční letci

Novými hrdiny dlouhodobé kampaně pivní značky Pilsner Urquell se stanou českoslovenští váleční letci z Velké Británie. Kampaň provází slogan Velké věci začínají správným rozhodnutím.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.06.2011

Kdo ochrání české pivo? Tuzemské pivovary založily zvláštní fond

S heslem "České pivo - naše pivo" se pivovary chtějí více vymezit proti růstu laciných dovozů piv, proto založili sdružení na podporu domácí produkce. Import piv z ciziny však stále roste. Členy nového sdružení se již staly například Plzeňský Prazdroj, Heineken nebo Budvar.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
03.06.2011

Plzeňský Prazdroj zvolil řešení EDI ORION

Výrobci piva se stávají další skupinou firem, která využívá elektronickou výměnu dokladů ve strukturované podobě prostřednictvím služeb konsolidačního a clearingového centra EDI Orion.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
30.05.2011

Pilsner Urquell spouští v zahraničí animovanou kampaň

Plzeňský Prazdroj, patřící do pivovarnické skupiny SABMiller, představil ve Velké Británii novou globální kampaň značky Pilsner Urquell. Animovaná...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
06.05.2011

Cleverlance vyvinula pro Plzeňský Prazdroj systém pro klasifikaci dokumentů

Společnosti Cleverlance a Plzeňský Prazdroj, člen skupiny SABMiller, spolupracují na vývoji a následné implementaci systému pro klasifikaci dokumentů - Document Tagging.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
31.03.2011

Pivnice Gambrinus

Plzeňský Prazdroj v Plzni otevřel první českou značkovou pivnici Gambrinus podle nového konceptu nazvaném Sedmý nebe. V restauraci chce nabídnout...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
17.03.2011

Nový manažer marketingu Pilsner Urquell

Devětadvacetiletý Dán Kenneth Hansen se stal manažerem odpovědným za marketing značky Pilsner Urquell ve všech evropských zemích, kam se plzeňský...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
14.03.2011

Velikonoční prazdroj má požehnání

Sládci Prazdroje uvařili slavnostní várku ležáku Pilsner Urquell, které požehnal plzeňský biskup František Radkovský. Velikonoční várka má...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
03.03.2011

Polský Pilsner Urquell končí

Plzeňský Prazdroj bude od dubna dovážet do Polska ležák Pilsner Urquell výhradně z Plzně. Pivovar končí s licenční výrobou v polských Tychách, která...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.12.2010

Radegast přihořkl

Plzeňský Prazdroj poprvé uvařil poprvé v pivovar Radegast vedle výčepního piva a ležáku i pivo speciální. Radegast Extra Hořký uvede na trh v lednu....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
06.12.2010

Plzeňský Prazdroj hledá pro Frisco agenturu na ATL

Frisco se brzy dočká nové komunikace. Aktuálně Plzeňský Prazdroj hledá agenturu na ATL podporu značky. Ta se letos v létě zviditelnila soutěží...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
01.12.2010

Plzeňský Prazdroj láká dárce krve na pivo

CHYBÍ KREV. Lidí, kteří darují krev, v Česku v posledních letech stále ubývalo. Projekt Plzeňského Prazdroje propad pomohl zastavit. Přesto u nás i nadále chybí zhruba 128 tisíc bezpříspěvkových dárců.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
15.10.2010

Výčepní z Konviktu je nejlepší na světě

Lukáš Svoboda z pražské pivnice Konvikt zvítězil v mezinárodním finále pátého ročníku soutěže Pilsner Urquell Master Bartender.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
29.07.2010

PIlsner Fest dává prostor i studentům umění

Plzeňský Prazdroj dává na připravovaném Pilsner Festu prostor také mladým umělcům. Studenti Ústavu umění a designu Západočeské univerzity v Plzni při...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
12.07.2010

Plzeňský Prazdroj pokračuje v promování Masteru s agenturou Rust

Plzeňský Prazdroj posílil komunikaci piva Master. K propagaci v místě prodeje se přidala tisková reklama se sloganem „Zastavte čas. Na...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
11.06.2010

Bídné prodeje piva v Česku snížily Prazdroji zisk i tržby

Lídr tuzemského pivovarnického trhu Plzeňský Prazdroj neměl dobrý rok. Loňské výsledky poznamenal víc než jindy výrazný propad spotřeby na celém...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
24.05.2010

Prazdroj přenastavuje svou komunikaci

Plzeňský Prazdroj uvádí na trh novou variantu pivního speciálu - Master Zlatý 15°, který bude stejně jako nové i stávající varianty Masteru (13° a...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
21.05.2010

Když pivo na golfu, tak jedině Pilsner Urquell

Plzeňský Prazdroj spustil spotřebitelskou soutěž o cestu na The Open, nejstarší a nejprestižnější golfový turnaj světa. Deset nejúspěšnějších, kteří...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.04.2010

Prazdroj ukončil kampaň "za čisté pivo"

Plzeňský Prazdroj ukončil mediální kampaň Žijeme českým pivem. Webové stránky www.zacisteceskepivo.cz existující od konce března jsou již nefunkční.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
22.04.2010

Prazdroj ukončil kampaň ,,Žijeme českým pivem'

Plzeňský Prazdroj (PP) na základě včerejšího jednání s Českým svazem pivovarů a sladoven (ČSPS) ukončil kampaň ,,za zpřísnění definice českého...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
19.04.2010

Krušovice a Seat na festivalu United Islands

Značka Heinekenu Krušovice vystřídá letos na festivalu United Islands v Praze Pilsner Urquell v pozici oficiálního partnera. Akci, na kterou vloni...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.02.2010

Plzeňský Prazdroj ztrácí sudy. Co s tím? Zvedne zálohu a dá jim identifikaci

S pivními sudy se různě kšeftuje, protože pořizovací cena sudu je výrazně vyšší než záloha.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
05.02.2010

Prazdroj sbírá fanoušky

V rámci komunikace k Olympijským hrám spustil Plzeňský Prazdroj facebookovou aplikaci Plzeňská vlna, pomocí které mohou uživatelé sociální sítě...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
01.02.2010

Prazdroji loni klesl prodej na 10,5 mil. hl piva

Plzeňský Prazdroj prodal loni v Česku a v zahraničí přes 10,5 milionu hektolitrů piva. Meziročně jde o pokles 1,9 procenta. Na domácím trhu Prazdroj...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
01.02.2010

Pilsner přešel k Mark/BBDO

Plzeňský Prazdroj vyhlásil vítězem výběrového řízení na dodavatele služeb v oblasti kreativy pro značku Pilsner Urquell reklamní agenturu Mark/BBDO....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
27.01.2010

Pilsner vyměnil Leo Burnett za Mark/BBDO

Značka Pilsner Urquell dokončila výběrové řízení na kreativní agenturu. Dosavadní Leo Burnett nahrazuje Mark/BBDO.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
02.01.2010

Pilsner Urquell rozšířil web o slovenštinu

Pivovar Plzeňský Prazdroj rozšířil svůj web o slovenský jazyk. Nová jazyková mutace obsahuje čtyři hlavní sekce „Spoznajte Pilsner Urquell“,...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
18.12.2009

Šéf Prazdroje: Propad prodeje zažívají ve světě všechny značky

Propad prodeje piva zažívají letos vinou hospodářské krize všechny značky po celém světě. Plzeňský Prazdroj přesto letos plánuje jen mírné snížení...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
10.12.2009

Příznivce Facebooku táhne Kofola

Nejpopulárnější značkou českého Facebooku je se 167 tisíci příznivci Kofola. Následují Pilsner Urquell, Nike, Jesenka, Cinestar, Granko, Becherovka...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
03.12.2009

Prazdroj promuje Master

Plzeňský Prazdroj spouští předvánoční on-trade podporu prodeje pivního speciálu Master. Od 4. do 31. prosince spotřebitel za dva objednané Mastery...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.12.2009

Plzeňští výrobci alkoholických nápojů jedou naplno

Stock, Plzeňský Prazdroj a Bohemia Sekt se připravují na závěr roku - tradičně nejsilnější období v prodeji.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.11.2009

Petr Kouble z Nielsen do týmu značky Radegast

Do týmu značky Radegast nastupuje na pozici Brand Executive Petr Kouble (25). Před příchodem do společnosti Plzeňský Prazdroj působil více než dva...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
16.10.2009

Plzeňský Prazdroj zvedne od listopadu ceny piva

Už za dva týdny Prazdroj zdraží především vícestupňová piva a v první řadě do hospod.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
05.10.2009

Prazdroj opět hodnotí puby

Plzeňský Prazdroj zahajuje kampaň upozorňující na třetí ročník hlasování o nejoblíbenější hospody, které čepují Pilsner Urquell jako hlavní značku....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
21.09.2009

Prazdroj končí s Leo Burnett

Společnost Plzeňský Prazdroj, jež v posledních měsících vyměnila kreativní agentury svých značek Radegast a Gambrinus, rozjela výběrové řízení i pro...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
11.09.2009

Plzeňský pivovar má trasu pro nezletilé

Speciální prohlídkovou trasu připravil od září pro školy, děti a mladé lidi do 18 let Plzeňský Prazdroj. Představí jim pivovarnictví jako to, co...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
24.07.2009

Trh piva zažívá comeback "plastu"

Po Staropramenu a Heinekenu přichází nyní na trh s pivem v plastu i Plzeňský Prazdroj.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.07.2009

Plzeňský Prazdroj přibral colu

Plzeňský Prazdroj začal distribuovat nealkoholický nápoj Swist Cola, který pro něj vyrábí sesterský pivovar Topvar ze slovenských Topolčan.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
22.07.2009

Plzeňský Prazdroj uvádí na trh novinku: lihuprostá Swist Cola

Nový nealkoholický nápoj chce mít velký pivovar na trhu jako doplňkový produkt.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
09.06.2009

,,Plzeňské‘‘ už pije i Alfons Mucha

Plzeňský Prazdroj spouští nový reklamní spot značky Pilsner Urquell. Tentokrát si ze slavných osobností z české historie vybrali Alfonse Muchu....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
05.06.2009

Kampaň upřednostní Birell

Koncern Plzeňský Prazdroj rozjíždí novou kampaň na Radegast Birell.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
05.06.2009

Pilsner Urquell s Alfonsem

V pondělí 8. června nasazuje Pilsner Urquell nový reklamní spot s další významnou postavou českých dějin – Alfonsem Muchou.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
18.05.2009

Pilsner Urquell bude mít nový design webu

Společnost Pilsner Urquell bude mít od středy novou podobu svých webových stránek. Ty budou integrovány s Google Maps i Facebookem, kde bude Pilsner...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
14.05.2009

Plzeňský Prazdroj tendroval PR

Společnost vyhlásila výsledky uzavřeného výběrového řízení na PR pro korporátní komunikaci a svých šest značek.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
02.04.2009

Plzeňský Prazdroj drží hlavní podíl na trhu nealkoholických piv

Plzeňský Prazdroj si loni udržel téměř sedmdesátiprocentní podíl na trhu nealkoholického piva v ČR. Všechny průmyslové pivovary ho podle údajů...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
17.03.2009

Pilsner Urquell pokračuje s olympioniky do roku 2016

Značka Pilsner Urquell zůstává generálním partnerem Českého olympijského týmu (ČOT) nejméně do roku 2016. Milan Jirásek, předseda Českého...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.02.2009

Kozel českou jedničkou ve světě

Plzeňský Prazdroj prodal loni v zahraničí téměř 1,8 milionu hektolitrů piva Velkopopovický Kozel, což bylo meziročně o 5,6 procenta více.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
23.02.2009

Kozel loni upevnil pozici jedničky mezi českými pivy ve světě

Plzeňský Prazdroj prodal loni v zahraničí téměř 1,8 milionu hektolitrů piva Velkopopovický Kozel, což bylo meziročně o 5,6 procenta více. Jeho...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.02.2009

Prazdroj vyhlásil tendr na public relations

Společnost Plzeňský prazdroj (PP) vyhlásila uzavřené výběrové řízení na agentury, které budou poskytovat PR servis korporátní značce i jednotlivým...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.02.2009

Prazdroj s varováním na lahvích

Plzeňský Prazdroj bude lepit na veškeré své pivní lahve adresu internetových stránek odpovědného přístupu ke konzumaci piva www.napivosrozumem.cz,...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
30.01.2009

Prazdroj už není v cizině levnější

Lidé a hostinští z příhraničí už nejezdí do německých supermarketů nakupovat levnější českou dvanáctku Pilsner Urquell.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
30.01.2009

Pilsner Urquell už není v Německu levnější než v ČR

Lidé a hostinští z příhraničí už nejezdí do německých supermarketů nakupovat levnější českou dvanáctku Pilsner Urquell. Zdražení německého...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.11.2008

Prazdroj investuje do rekonstrukce

Plzeňský Prazdroj dá více než 54 milionů korun do rozvoje pivovaru v Plzni. Hlavním cílem je zlepšit dopravní situaci v objektu.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
16.10.2008

Moravskoslezský kraj se dohodl s pivovary

Deklaraci o vzájemné spolupráci podepsali Moravskoslezský kraje, Plzeňský Prazdroj a pivovar Radegast.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
16.10.2008

Švýcarští vědci: Pilsner Urquell má po 111 letech stejnou chuť

Nejznámější české pivo Pilsner Urquell má po 111 letech stejnou chuť i kvalitu. Zjistila to švýcarská laboratoř Labor Veritas z Curychu, která...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.10.2008

Karla IV. zastínil obří lahváč

Turisté i domorodci mají nyní v historickém centru hlavního města novou atrakci - reklamní plachtu s obří lahví piva Pilsner Urquell.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
30.09.2008

Hlavní město piva nabízí stále více specialit

Město Plzeň, to už není jen dvanáctka Pilsner Urquell nebo desítka Gambrinus z produkce českého gigantu - Plzeňského Prazdroje. Do hlavního města...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.09.2008

Pivo z Plzně bude od listopadu dražší o desítky haléřů

Plzeňský Prazdroj zdraží od listopadu pivo v průměru o čtyři procenta. Firma se zhruba padesátiprocentním podílem na českém trhu zvýší zřejmě ceny...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.09.2008

Gambrinus otevírá nově hospody

Společnost Plzeňský prazdroj oficiálně otevřel první z ,,nové generace” fotbalových hospod Gambrinus v Hradci Králové. Nově má projekt oslovit...

Zdroj: Marketing a media zobrazit

Diskuze k televizní reklamě TV reklama Pilsner Urquell - Laurin a Klement 1898

Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.

vstoupit do diskuze