Televizní reklama TV reklama Pilsner Urquell - Laurin a Klement 1898
Kategorie: Alkoholické nápoje
Produkt: Pilsner Urquell
Stát: Česká republika
Zadavatel: Plzeňský Prazdroj
Hodnocení
Průměr: 1.00
Hlasovalo: 841
Hlasovat: Nejhorší
Nejlepší
Popis
Pilsner Urquell - TV reklama na Plzeňské pivo. Chuť dobře vychlazené Plzně je inspirující. Reklama, která nepostrádá nápad a zdravou špetku humoru a co hlavně? Dostanete okamžitou chuť dát si jedno orosené. Děj se odehrává v roce 1898 a hlavními postavami jsou Laurin a klement. Tvůrci kampaně nezustali pouze u motivu "Laurin a Klement" a tak jste ne televizních obrazovkách mohli vidět i třeba Josefa Jungmanna.
Související články
Charvát s Hussarem založili agenturu Haze. Prvními klienty jsou Pilsner Urquell nebo Lego
Young & Rubicam vyhrála Pilsner Urquell pro Česko i Slovensko
Smíchovská agentura Young & Rubicam vyhrála prestižní account značky Pilsner Urquell.
Plzeňský Prazdroj bude patřit japonskému Asahi. Kellnerovi nákup nevyšel
Japonská pivovarnická skupina Asahi se dohodla na převzetí pěti východoevropských pivovarů. Mezi pivovary je kromě Plzeňského prazdroje i slovenský Topvar, maďarský Dreher, rumunský Ursus a polská Kompania Piwowarska.
O Prazdroj mají zájem Japonci. Asahi nabízí za pivovary přes 200 miliard korun
Skupina Asahi je za Plzeňský Prazdroj a další pivovary ochotna zaplatit až 15násobek jejich zisku EBITDA. O pivovary ze skupiny AB InBev se zajímá i skupina PPF Petra Kellnera, nabídla prý ale menší částku. Pro japonskou firmu by se jednalo o největší akvizici v její historii.
O Prazdroj mají zájem Japonci. Asahi nabízí za pivovary přes 200 miliard korun
Skupina Asahi je za Plzeňský Prazdroj a další pivovary ochotna zaplatit až 15násobek jejich zisku EBITDA. O pivovary ze skupiny AB InBev se zajímá i skupina PPF Petra Kellnera, nabídla prý ale menší částku. Pro japonskou firmu by se jednalo o největší akvizici v její historii.
Pilsner Urquello v nové kampani připomíná, o čem jsou pravé Vánoce
"Uchovávat tradice a předávat dál to, co je pro nás důležité, vyžaduje sice velké úsilí, ale má to smysl." Na to se snaží upozornit nový vánoční spot Pilsner Urquell. Celá kampaň vybízí diváky k zamyšlení nad tím, o čem by měly být ty pravé Vánoce.
Maxim Velčovský udělal pro Prazdroj 10 designových pivních lahví
Letos už popáté bude mít veřejnost možnost vydražit si limitovanou edici 10 kusů jedinečných designových pivních lahví Pilsner Urquell. Ty pro tradiční předvánoční online aukci plzeňského pivovaru navrhnul slavný český designér Maxim Velčovský.
O Plzeňský Prazdroj má zájem Kellner s Tykačem. Zaplatit mohou až 175 milionů
Podle informací HN podala PPF Petra Kellnera nabídku na Plzeňský Prazdroj a další čtyři pivovary SABMiller ve střední a východní Evropě spolu s Pavlem Tykačem.
Prazdroji padesátičlenný marketingový tým nestačí. Kampaní láká nové talenty
Plzeňský Prazdroj hledá nové členy do svého marketingového týmu a novou kampaní oslovuje marketéry imageovým videem se skutečnými zaměstnanci. Sdělení kampaně je prosté: "Chceš být ten, o kom se mluví? Buď Prazdroj!".
Na olympijský Pilsner Urquell lákají legendy
Plzeňský Prazdroj připravil před nadcházející olympiádou v Riu de Janeiru řadu akcí, z nichž nejviditelnější a nejpitelnější je limitovaná edice olympijských plechovek, na nichž se inspiroval příběhy českých reprezentantů. Pilsner Urquell je partnerem Českého olympijského týmu již po čtrnácté.
Na olympijský Pilsner Urquell lákají legendy
Plzeňský Prazdroj připravil před nadcházející olympiádou v Riu de Janeiru řadu akcí, z nichž nejviditelnější a nejpitelnější je limitovaná edice olympijských plechovek, na nichž se inspiroval příběhy českých reprezentantů. Pilsner Urquell je partnerem Českého olympijského týmu již po čtrnácté.
Na olympijský Pilsner Urquell lákají legendy
Plzeňský Prazdroj připravil před nadcházející olympiádou v Riu de Janeiru řadu akcí, z nichž nejviditelnější a nejpitelnější je limitovaná edice olympijských plechovek, na nichž se inspiroval příběhy českých reprezentantů. Pilsner Urquell je partnerem Českého olympijského týmu již po čtrnácté.
Za Plzeňský Prazdroj bude mluvit Jitka Němečková
Jitka Němečková se stala novou manažerkou korporátní komunikace pro Česko a Slovensko a zároveň novou tiskovou mluvčí Plzeňského Prazdroje.
Za Plzeňský Prazdroj bude mluvit Jitka Němečková
Jitka Němečková se stala novou manažerkou korporátní komunikace pro Česko a Slovensko a zároveň novou tiskovou mluvčí Plzeňského Prazdroje...
Pilsner Urquell: Pivo nechte koňovi
To nejcennější nám zůstane, jen když to předáme dál. Tak zní hlavní motto nové reklamy Pilsner Urquell od bratislavské agentury MUW Saatchi & Saatchi.
Pilsner Urquell tvrdí, že to nejcennější nám zůstane, jen když to předáme dál
Předávání zkušeností z generace na generaci je podstatou snad všech tradic. Přesně to se v nové reklamě snaží vyzdvihnout Pilsner Urquell...
"Typický Čech chce vůz Škoda a miluje Karla Gotta," tvrdí průzkum
Češi chtějí řídit vůz z produkce automobilky Škoda Auto, pracovat na notebooku Lenovo, pít Pilsner Urquell a nakupovat v Kauflandu. Top celebritami jsou pro ně Karel Gott a Jaromír Jágr...
Pilsner Urquell a Triad jdou společně pro české hokejové zlato
Už jenom pár dnů zbývá do prvního buly 80. mistrovství světa v ledním hokeji, které se letos uskuteční v Rusku. Pilsner Urquell, jako hlavní partner české hokejové reprezentace, si pro tuto událost připravila masivní komunikaci. Pomocí claimu „"Společně pro české zlato" plánuje budovat mezi Čechy národní hrdost...
Radegastu zajistí digitální servis Symbio
Pražská agentura Symbio zahájila dlouhodobou spolupráci s pivní značkou Radegast společnosti Plzeňský Prazdroj. V rámci digitálního servisu se postará nejen o sociální sítě, ale prostřednictvím vlastní videoprodukce Symbiograf se bude spolupodílet i na videoobsahu značky.
Symbio se postará o digitální servis pro Radegast
Agentura Symbio zahájila dlouhodobou spolupráci s pivní značkou Radegast společnosti Plzeňský Prazdroj. V rámci digitálního servisu se postará nejen o sociální sítě, ale prostřednictvím vlastní videoprodukce Symbiograf se bude spolupodílet i na videoobsahu Radegastu...
Plzeňský Prazdroj chtěl poslat do Ruska tanky, pošle "jen" pivní plechovky a sudy
Pivo na hokejový šampionát poputuje do Ruska nejen v tradiční podobě, ale také v limitované sérii plechovek v "hokejových dresech" národního týmu. O "hokejovou" várku piva se zasloužili i zasloužilí hokejisté...
Prazdroj má pivo i na internetu. Ke Kozlovně se přidává i Radegastovna
Dlouhodobý strategický projekt konceptových hospod Plzeňský Prazdroj úspěšně prezentuje i na internetu. V srpnu 2015 plzeňští spustili webové stránky Kozlovna.cz pro značku Velkopopovický kozel a teď se k nim přidávají další...
V zrcadle: Grant McKenzie, Plzeňský Prazdroj
Marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie má rád Kofolu, protože pro něj bylo docela výzvou pochopit, v čem spočívá její atraktivita. Nelíbí se mu nová reklamní kampaň na značku Johnnie Walker. „Je to takový zobecňující nesmysl, který nemá nic společného s prvotřídní skotskou whisky,“ říká.
V marketingových Mercatus Awards bodovaly brandy z Prazdroje
Tři značky Plzeňského Prazdroje – Pilsner Urquell, Kozel a cider Kingswood – porazily dalších 200 brandů mateřské skupiny SABMiller v mezinárodní marketingové soutěži Mercatus Awards.
Pilsner Urquell, Kozel a Kingswood vyhrály ve světové marketingové soutěži
Tři značky Plzeňského Prazdroje - Pilsner Urquell, Kozel a cider Kingswood - porazily dalších 200 brandů mateřské skupiny SABMiller v mezinárodní marketingové soutěži Mercatus Awards...
Pilsner Urquell, Kozel a Kingsood vyhrály ve světové marketingové soutěži
Tři značky Plzeňského Prazdroje - Pilsner Urquell, Kozel a cider Kingswood - porazily dalších 200 brandů mateřské skupiny SABMiller v mezinárodní marketingové soutěži Mercatus Awards...
Koh-i-noor partnerem olympioniků
Český olympijský tým rozšířil seznam svých partnerů, zařadil se mezi ně výrobce výtvarných a psacích potřeb Koh-i-noor. Generálními partnery olympioniků i nadále zůstávají Pilsner Urquell, ČEZ a Škoda Auto...
Pilsner Urquell představil nový spot, ukazuje sládky z minulosti
Přehlídku historických sládků zařadil Pilsner Urquell do své nové televizní kampaně. Video natočila produkční společnost Armada Films, idea vznikla v bratislavské agentuře MUW Saatchi & Saatchi...
Pilsner Urquell představil nový spot, představuje sládky z minulosti
Přehlídku historických sládků zařadil Pilsner Urquell do své nové televizní kampaně. Video natočila produkční společnost Armada Films, idea vznikla v bratislavské agentuře MUW Saatchi & Saatchi...
Pilsner Urquell vzdává hold svým sládkům
Pivovar Plzeňský Prazdroj v reklamní kampani představuje práci svých sládků, kteří si předávají zkušenosti v péči o pivo po několik pokolení. Myšlenku spotu vtiskla agentura MUW Saatchi & Saatchi.
Invaze ciderů bude vrcholit v létě. Na trh vstoupí švédský Kopparberg
Rostoucí segment ciderů bude záhy v Česku rozšířen o další produkt. Pilsner Urquell totiž na trh uvede švédský cider Kopparberg. Loni Prazdroj představil vlastní cider Kingswood a Heineken začal prodávat britský Strongbow...
Invaze ciderů bude vrcholit v létě. Na trh vstoupí švédský Koparberg
Rostoucí segment ciderů bude záhy v Česku rozšířen o další produkt. Pilsner Urquell totiž na trh uvede švédský cider Kopparberg. Loni Prazdroj představil vlastní cider Kingswood a Heineken začal prodávat britský Strongbow...
Pilsner Urquell se rve o hokejovou pozornost
I když není Plzeňský Prazdroj oficiálním partnerem hokejového mistrovství v Praze, podobně jako většina tuzemských společností dělá vše pro to, aby byl nyní co nejvíce vidět. S hokejovou tematikou se roztrhl pytel, plzeňský pivovar však v pozici partnera české hokejové reprezentace dotáhl oproti desítkám příštipkářů ze všech oborů svoji kampaň téměř k dokonalosti.
Pilsner Urquell startuje TV kampaň k českému hokejovému MS
Plzeňský Prazdroj patří mezi tradiční sponzory české hokejové reprezentace. V podpoře jednoho z nejoblíbenějších tuzemských sportů tedy logicky pokračuje i v sezóně, která vyvrcholí domácím MS v Praze a Ostravě...
Plzeňský Prazdroj vstupuje do POPAI
Výrobce a exportér piva Plzeňský Prazdroj vstupuje do asociace POPAI.
Geometry Global zajistí aktivaci Pilsner Urquell s českou hokejovou reprezentací
Agentura Geometry Global vyhrála tendr na aktivaci značky Pilsner Urquell v rámci partnerství s českou hokejovou reprezentací, které v letošní sezóně vyvrcholí mistrovstvím světa v ledním hokeji, jež se bude konat v květnu 2015 v Praze a Ostravě.
Geometry Global zajistí aktivaci Pilsner Urquell na hokejovém mistrovství
Agentura Geometry Global vyhrála tendr na aktivaci značky Pilsner Urquell v rámci mistrovství světa v ledním hokeji, které se bude konat v květnu 2015 v Praze a Ostravě.
Prazdroj si pro Pilsner vybral slovenskou MUW Saatchi
Plzeňský Prazdroj si jako hlavního kreativního partnera značky Pilsner Urquell pro ČR a Slovensko vybral slovenskou agenturu MUW Saatchi...
EuroAWK posiluje team o bývalou manažerku z Plzeňského Prazdroje
Na pozici deputy sales director společnosti euroAWK nastoupila od září Ivona Chotěborská. Do nedávné doby působila jako mediální manažerka ve společnosti Plzeňský Prazdroj. V minulosti zastávala obdobné pozice ve společnostech Kraft Foods a Sony Czech.
Pilsner Urquell vítá léto v retro stylu a nabízí svůj pravý originál
Plzeňský Prazdroj odstartoval letní image kampaň značky Pilsner Urquell, kterou doprovází nový slogan „Ten pravý originál“. Kampaň pokračuje v typickém retro stylu a pochází z dílny agentury Ogilvy & Mather.
I když svět prochází celou řadou změn, pivo Pilsner Urquell zůstává stejné. Nemění se suroviny, voda, umění sládků ani chuť. Zhruba to chce říci nová image kampaně Pilsner Urquell, která začátkem července odstartovala televizním spotem, inzercí v tištěných médiích a venkovní reklamou. Vizuály nové kampaně se následně objeví také na pivních táccích.
Svým způsobem se dá říct, že se příliš nemění ani vlastní podoba kampaní, které značku Pilsner Urquell provázejí. Třeba kontrolní pohled přes svíčku na čerstvě natočený půllitr se objevil už v prvním porevoluční reklamě značky Pilsner Urquell nazvané "Smetana mé vlasti", která byla současně prvním komerčním spotem, který kdy natočil Ivan Zachariáš. Na tvorbě aktuální kampaně se podíleli Will Rust, Alena Neubauerová a Petra Biró. Režie spotu se ujal Tomáš Bařina v produkci společnosti Boogiefilms...
Plzeňský Prazdroj letos vydá za reklamu a marketing o desítky milionů víc než loni
O čtvrtinu více peněz chce letos do marketingové podpory své značky nasměrovat největší český pivovar - Plzeňský Prazdroj. Investovat chce jak do klasické reklamy, tak i sponzoringu nebo do sítě restaurací, která má změnit poměr vypitého piva ve prospěch točeného...
Plzeňský Prazdroj letos vydá za reklamu a marketing o desítky milionů víc než loni
O čtvrtinu více peněz chce letos do marketingové podpory své značky nasměrovat největší český pivovar - Plzeňský Prazdroj. Investovat chce jak do klasické reklamy, tak i sponzoringu nebo do sítě restaurací, která má změnit poměr vypitého piva ve prospěch točeného...
Pilsner Urquell zahajuje vánoční kampaň s novým spotem
Další tuzemský zadavatel oznamuje, že se v letošním předvánočním období uvede úplně novým původním spotem. V těchto dnech na obrazovky přichází spot Plzeňského Prazdroje.
Prazdroj zdraží pivo v lahvích a plechovkách. Chce opět zvýšit spotřebu v hospodách
Českým pivovarům už třetí rok výrazně klesá prodej piva do barů a restaurací. Plzeňský Prazdroj chce trend zvrátit tím, že od listopadu zdraží pivo v lahvích a plechovkách, ceny sudových a tankových piv pro hospody ale nechá na současné úrovni...
Plzeňský Prazdroj má novou mluvčí
Plzeňský Prazdroj má od poloviny srpna novou tiskovou mluvčí, Kateřinu Krásovou, která doplní tým oddělení firemních vztahů a komunikace...
Prazdroj má náhradu za Marečka. Novou mluvčí je Krásová
Plzeňský Prazdroj má od poloviny srpna novou tiskovou mluvčí. Kateřina Krásová doplní tým oddělení firemních vztahů a komunikace. Bude zodpovědná za externí komunikaci, vztahy s médii, firemní internetové stránky a sociální média. Krásová nastoupila půl roku poté, co z Prazdroje odešel do Teska Jiří Mareček.
Plzeňský Prazdroj má nového generálního ředitele
Na pozici generálního ředitele Plzeňského Prazdroje nastoupil s platností od 1. srpna 2013 Paolo Lanzarotti. Výměnu na nejvyšším postu avizoval Prazdroj už v červnu s tím, že dosavadní generální ředitel Doug Brodman byl v rámci koncernu SABMiller jmenován komerčním ředitelem pro Evropu.
Prazdroj spojuje v kampani outdoor a digitál
Plzeňský Prazdroj propaguje v outdooru své nové pivo značky Kingswood, a to za pomoci digitálních prvků...
Po pivních limonádách je na řadě jablečný cider. Vyrábí ho už i Plzeňský Prazdroj
Chutě Čechů se mění. A pivovary jim vycházejí vstříc. Poté, co před několika lety začaly vyrábět piva s ovocnými šťávami, pouštějí se nyní i do úplně jiných nápojů. Po Staropramenu začal i Plzeňský Prazdroj vyrábět cider neboli mírně alkoholický jablečný mošt...
Prohlídková trasa Pilsner Urquell zaujala
Ocenění Certificate of Excellence (vysvědčení výjimečnosti) získala prohlídková trasa Pilsner Urquell...
Plzeňský Prazdroj přichází s novinkou: Frisco Bílé hrozny & Lotos
Plzeňský Prazdroj uvádí na trh novou příchuť perlivého nápoje Frisco. Variantou s bílými hrozny a lotosovým květem značka doplňuje portfolio velmi úspěšných ovocných příchutí a navíc přináší spotřebitelům energeticky odlehčenou variantu s využitím přírodního sladidla stévie.
Novinky Plzeňského Prazdroje
Plzeňský Prazdroj letos uvede na trh více novinek než loni, kdy představil šest nových piv. Cestou ke zvýšení prodejů jsou podle pivovaru hlavně.....
KBMG uzavřela spolupráci s Plzeňským Prazdrojem
KBM Group uzavřela nově spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Cílem této spolupráce je monitorování příspěvků a názorů uživatelů internetu, a to zejména na sociálních sítích, v diskusních fórech a blozích, vše prostřednictvím nástroje WLIP.
Gambrinus komunikuje ochucená piva i v zimě
Facebookovou herní aplikací Gangsterská koulovačka podporuje aktuálně Plzeňský Prazdroj svoje ovocná piva značky Gambrinus. Plechovky Gambrinusu.....
Reklamu Pilsner Urquell bude dělat Ogilvy
Plzeňský Prazdroj mění další agenturu. O nadlinkovou komunikaci klíčové značky Pilsner Urquell se postará Ogilvy & Mather. Ogilvy vytváří nově také digitální komunikaci Gambrinusu, zatímco Pilsner vyhrála v digitálním tendru Symblaze...
Ogilvy&Mather zvítězila v tendru pro značku Pilsner Urquell
Agentura Ogilvy&Mather zvítězila ve výběrovém řízení na ATL komunikaci prestižní značky Pilsner Urquell.
Pivovary tyto Vánoce vsadily na personalizovaná videa
Po značkách Stella Artois a Pilsner Urquell představil tento týden svojí vánoční on-line kampaň také Velkopopovický Kozel. Stejně jako konkurence, je.....
Digitální agenturou Gambrinusu OgilvyInteractive
Plzeňský Prazdroj vybral v rámci výběrového řízení novou digitální agenturu pro značku Gambrinus. Stala se jí agentura OgilvyInteractive. Jejím.....
Plzeňský Prazdroj připravuje plachtu s přáními od fanoušků
Plzeňský Prazdroj připravuje v rámci své kampaně k oslavám 170. výročí značky Pilsner Urquell vyvěšení velkoformátové plachty s mozaikou svých.....
Lidé budou hlasovat o designu etikety Fénixe
Myšlenku zapojení pivních fanoušků do inovací značky využívá další pivovar. Plzeňský Prazdroj začne od příštího roku prodávat svoje pšeničné pivo.....
Plzeňský Prazdroj zdražil pivo
Plzeňský Prazdroj zdražil od října pivo v průměru o tři procenta. Zvýšení ceny se podle pivovaru nejvíce dotkne lahvových druhů. Cena čepovaného.....
Plzeňské pivo oslaví výročí mappingem
170. výročí oslaví Pilsner Urquell příští týden v pátek 5. října na náměstí v Plzni originálním programem, videomappingem a pivem z dubových sudů......
Olympijský byznys: Sportovci mají přinést větší export piva nebo víc prodaných triček
Pilsner Urquell nebo Alpine Pro věří, že se jim sponzoring olympioniků vrátí v lepších prodejích a zviditelnění značky. Tuzemské firmy daly před Londýnem na sponzoring dvakrát víc než před olympiádou v Pekingu...
Plzeňský Prazdroj s restaurací Plznička
Plzeňský Prazdroj chystá nový koncept restaurací, který pojmenoval Plznička. Vedle piva a kuchyně mají restaurace nabídnout návštěvníkům také.....
Cestující se drží Radegastu
Společnost Plzeňský Prazdroj spustila OOH kampaň na propagaci svého piva Radegast...
Plzeňský Prazdroj komunikuje nový Gambrinus
Plzeňský Prazdroj nasazuje do televizního vysílání nový reklamní spot na svojí značku Gambrinus. Po věrnostním programu Gambrinus team teď Prazdroj.....
Na trh míří další ovocná piva včetně nealko Birellu
Vlna uvádění nových ovocných piv na český trh letos stále nekončí. V tomto týdnu oznámily svoje novinky Pivovary Lobkowicz a Plzeňský Prazdroj. Prvně.....
"Pivní orloj" měří čas do oslav Pilsner Urquell
Tři čtvrtě tuny vážící visuté hodiny, umístěné poblíž historické brány pivovaru, odhalil Plzeňský Prazdroj. "Pivní orloj" začal měřit čas do začátku.....
Velkopopovický Kozel připravuje nové videoprofily
Pivní značka Velkopopovický Kozel, která patří pod Plzeňský Prazdroj, připravuje své nové videoprofily. 3D modelace z dílny agentury Euro RSCG by se.....
Kozel spustí novou kampaň
Pivní značka Velkopopovický Kozel, která patří pod Plzeňský Prazdroj, připravuje novou velkou image kampaň. Kampaň z dílny agentury Euro RSCG by se.....
Zaraguza získala další značku Prazdroje: Frisco
Plzeňský Prazdroj rozšířil spolupráci se slovenskou digitální agenturou Zaraguza. Po značkách Birell a Fénix pivovar agentuře svěřil digitální.....
Plzeňský Prazdroj má nového marketingového ředitele
Novým marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje se od března stal Grant McKenzie. Ve funkci nahradil Toma Verhaegena, který v Prazdroji na této.....
Gambrinus také v PET lahvi
Nejprodávanější české pivo Gambrinus světlý bude od pondělí také v 1,5litrových PET lahvích. Plzeňský Prazdroj tak vychází vstříc přáním.....
Prazdroj rekordně zvýšil vývoz piva
Rekord ve vývozu piva zaznamenal loni Plzeňský Prazdroj. Na zahraničních trhy směřovalo z Česka 889 000 hektolitrů piva, meziročně šlo o více než.....
Agenturu Zarazuga vede v Česku Jiří Prokeš
Digitální agentura Zaraguza ze Slovenska pracuje v Česku nově pro Plzeňský Prazdroj. Pro jeho nealkopivo Birell vytváří web a aktivity na sociálních.....
Pisner Urquell nabízí v tramvaji WiFi
Pilsner Urquell zrealizoval prostřednictvím společnosti Mobilboard netradiční kampaň ve vozech brněnských tramvají...
Prazdroj má nový koncept restaurací
Nový koncept restaurací s pivem Gambrinus představil Plzeňský Prazdroj. První provozovnu s tímto designem získala tradiční pražská restaurace Pod.....
Výrobci nealkoholických nápojů a piva si před sezónou dali na propagaci záležet
Zadavatelé segmentu Nealkoholické nápoje, minerální a ostatní vody v květnu nakoupili reklamu v hodnotě více než čtvrt miliardy korun. Podle monitoringu reklamních investic společnosti Admosphere byl v období od května do srpna 2011 nepropagovanějším nealko nápojem Coca-Cola. V segmentu Pivo ve stejné době nejvíce investoval Plzeňský Prazdroj. Společnost Admosphere monitoruje výdaje do reklamy v ceníkových cenách.
Kvasnice malým pivovarům dodá Bernard
Malým pivovarům, kterým v minulých dnech přestal Plzeňský Prazdroj po letech prodávat svoje kvasnice, začne surovinu nezbytnou pro výrobu piva...
Plzeňský Prazdroj odřízl malé pivovary od kvasnic. Musí je nakupovat v Německu
Ještě letos v červenci se Prazdroj chlubil, že kvasnicemi a sladem zásobuje na osm menších pivovarů ze západu Čech a okolí Prahy. Podíl minipivovarů v Česku roste, letos jich bude už na 120. Šéf svazu chce, aby kvasnice prodávaly specializované firmy.
Prazdroj má linku na stáčení piva do PET láhví
Plzeňský Prazdroj zahájil zkušební provoz nové linky na stáčení do PET láhví za 150 milionů korun. Zařízení s maximálním hodinovým výkonem až 18 000...
Hrdiny kampaně Pilsner Urquell budou českoslovenští váleční letci
Novými hrdiny dlouhodobé kampaně pivní značky Pilsner Urquell se stanou českoslovenští váleční letci z Velké Británie. Kampaň provází slogan Velké věci začínají správným rozhodnutím.
Kdo ochrání české pivo? Tuzemské pivovary založily zvláštní fond
S heslem "České pivo - naše pivo" se pivovary chtějí více vymezit proti růstu laciných dovozů piv, proto založili sdružení na podporu domácí produkce. Import piv z ciziny však stále roste. Členy nového sdružení se již staly například Plzeňský Prazdroj, Heineken nebo Budvar.
Plzeňský Prazdroj zvolil řešení EDI ORION
Výrobci piva se stávají další skupinou firem, která využívá elektronickou výměnu dokladů ve strukturované podobě prostřednictvím služeb konsolidačního a clearingového centra EDI Orion.
Pilsner Urquell spouští v zahraničí animovanou kampaň
Plzeňský Prazdroj, patřící do pivovarnické skupiny SABMiller, představil ve Velké Británii novou globální kampaň značky Pilsner Urquell. Animovaná...
Cleverlance vyvinula pro Plzeňský Prazdroj systém pro klasifikaci dokumentů
Společnosti Cleverlance a Plzeňský Prazdroj, člen skupiny SABMiller, spolupracují na vývoji a následné implementaci systému pro klasifikaci dokumentů - Document Tagging.
Pivnice Gambrinus
Plzeňský Prazdroj v Plzni otevřel první českou značkovou pivnici Gambrinus podle nového konceptu nazvaném Sedmý nebe. V restauraci chce nabídnout...
Nový manažer marketingu Pilsner Urquell
Devětadvacetiletý Dán Kenneth Hansen se stal manažerem odpovědným za marketing značky Pilsner Urquell ve všech evropských zemích, kam se plzeňský...
Velikonoční prazdroj má požehnání
Sládci Prazdroje uvařili slavnostní várku ležáku Pilsner Urquell, které požehnal plzeňský biskup František Radkovský. Velikonoční várka má...
Polský Pilsner Urquell končí
Plzeňský Prazdroj bude od dubna dovážet do Polska ležák Pilsner Urquell výhradně z Plzně. Pivovar končí s licenční výrobou v polských Tychách, která...
Radegast přihořkl
Plzeňský Prazdroj poprvé uvařil poprvé v pivovar Radegast vedle výčepního piva a ležáku i pivo speciální. Radegast Extra Hořký uvede na trh v lednu....
Plzeňský Prazdroj hledá pro Frisco agenturu na ATL
Frisco se brzy dočká nové komunikace. Aktuálně Plzeňský Prazdroj hledá agenturu na ATL podporu značky. Ta se letos v létě zviditelnila soutěží...
Plzeňský Prazdroj láká dárce krve na pivo
CHYBÍ KREV. Lidí, kteří darují krev, v Česku v posledních letech stále ubývalo. Projekt Plzeňského Prazdroje propad pomohl zastavit. Přesto u nás i nadále chybí zhruba 128 tisíc bezpříspěvkových dárců.
Výčepní z Konviktu je nejlepší na světě
Lukáš Svoboda z pražské pivnice Konvikt zvítězil v mezinárodním finále pátého ročníku soutěže Pilsner Urquell Master Bartender.
PIlsner Fest dává prostor i studentům umění
Plzeňský Prazdroj dává na připravovaném Pilsner Festu prostor také mladým umělcům. Studenti Ústavu umění a designu Západočeské univerzity v Plzni při...
Plzeňský Prazdroj pokračuje v promování Masteru s agenturou Rust
Plzeňský Prazdroj posílil komunikaci piva Master. K propagaci v místě prodeje se přidala tisková reklama se sloganem „Zastavte čas. Na...
Bídné prodeje piva v Česku snížily Prazdroji zisk i tržby
Lídr tuzemského pivovarnického trhu Plzeňský Prazdroj neměl dobrý rok. Loňské výsledky poznamenal víc než jindy výrazný propad spotřeby na celém...
Prazdroj přenastavuje svou komunikaci
Plzeňský Prazdroj uvádí na trh novou variantu pivního speciálu - Master Zlatý 15°, který bude stejně jako nové i stávající varianty Masteru (13° a...
Když pivo na golfu, tak jedině Pilsner Urquell
Plzeňský Prazdroj spustil spotřebitelskou soutěž o cestu na The Open, nejstarší a nejprestižnější golfový turnaj světa. Deset nejúspěšnějších, kteří...
Prazdroj ukončil kampaň "za čisté pivo"
Plzeňský Prazdroj ukončil mediální kampaň Žijeme českým pivem. Webové stránky www.zacisteceskepivo.cz existující od konce března jsou již nefunkční.
Prazdroj ukončil kampaň ,,Žijeme českým pivem'
Plzeňský Prazdroj (PP) na základě včerejšího jednání s Českým svazem pivovarů a sladoven (ČSPS) ukončil kampaň ,,za zpřísnění definice českého...
Krušovice a Seat na festivalu United Islands
Značka Heinekenu Krušovice vystřídá letos na festivalu United Islands v Praze Pilsner Urquell v pozici oficiálního partnera. Akci, na kterou vloni...
Plzeňský Prazdroj ztrácí sudy. Co s tím? Zvedne zálohu a dá jim identifikaci
S pivními sudy se různě kšeftuje, protože pořizovací cena sudu je výrazně vyšší než záloha.
Prazdroj sbírá fanoušky
V rámci komunikace k Olympijským hrám spustil Plzeňský Prazdroj facebookovou aplikaci Plzeňská vlna, pomocí které mohou uživatelé sociální sítě...
Prazdroji loni klesl prodej na 10,5 mil. hl piva
Plzeňský Prazdroj prodal loni v Česku a v zahraničí přes 10,5 milionu hektolitrů piva. Meziročně jde o pokles 1,9 procenta. Na domácím trhu Prazdroj...
Pilsner přešel k Mark/BBDO
Plzeňský Prazdroj vyhlásil vítězem výběrového řízení na dodavatele služeb v oblasti kreativy pro značku Pilsner Urquell reklamní agenturu Mark/BBDO....
Pilsner vyměnil Leo Burnett za Mark/BBDO
Značka Pilsner Urquell dokončila výběrové řízení na kreativní agenturu. Dosavadní Leo Burnett nahrazuje Mark/BBDO.
Pilsner Urquell rozšířil web o slovenštinu
Pivovar Plzeňský Prazdroj rozšířil svůj web o slovenský jazyk. Nová jazyková mutace obsahuje čtyři hlavní sekce „Spoznajte Pilsner Urquell“,...
Šéf Prazdroje: Propad prodeje zažívají ve světě všechny značky
Propad prodeje piva zažívají letos vinou hospodářské krize všechny značky po celém světě. Plzeňský Prazdroj přesto letos plánuje jen mírné snížení...
Příznivce Facebooku táhne Kofola
Nejpopulárnější značkou českého Facebooku je se 167 tisíci příznivci Kofola. Následují Pilsner Urquell, Nike, Jesenka, Cinestar, Granko, Becherovka...
Prazdroj promuje Master
Plzeňský Prazdroj spouští předvánoční on-trade podporu prodeje pivního speciálu Master. Od 4. do 31. prosince spotřebitel za dva objednané Mastery...
Plzeňští výrobci alkoholických nápojů jedou naplno
Stock, Plzeňský Prazdroj a Bohemia Sekt se připravují na závěr roku - tradičně nejsilnější období v prodeji.
Petr Kouble z Nielsen do týmu značky Radegast
Do týmu značky Radegast nastupuje na pozici Brand Executive Petr Kouble (25). Před příchodem do společnosti Plzeňský Prazdroj působil více než dva...
Plzeňský Prazdroj zvedne od listopadu ceny piva
Už za dva týdny Prazdroj zdraží především vícestupňová piva a v první řadě do hospod.
Prazdroj opět hodnotí puby
Plzeňský Prazdroj zahajuje kampaň upozorňující na třetí ročník hlasování o nejoblíbenější hospody, které čepují Pilsner Urquell jako hlavní značku....
Prazdroj končí s Leo Burnett
Společnost Plzeňský Prazdroj, jež v posledních měsících vyměnila kreativní agentury svých značek Radegast a Gambrinus, rozjela výběrové řízení i pro...
Plzeňský pivovar má trasu pro nezletilé
Speciální prohlídkovou trasu připravil od září pro školy, děti a mladé lidi do 18 let Plzeňský Prazdroj. Představí jim pivovarnictví jako to, co...
Trh piva zažívá comeback "plastu"
Po Staropramenu a Heinekenu přichází nyní na trh s pivem v plastu i Plzeňský Prazdroj.
Plzeňský Prazdroj přibral colu
Plzeňský Prazdroj začal distribuovat nealkoholický nápoj Swist Cola, který pro něj vyrábí sesterský pivovar Topvar ze slovenských Topolčan.
Plzeňský Prazdroj uvádí na trh novinku: lihuprostá Swist Cola
Nový nealkoholický nápoj chce mít velký pivovar na trhu jako doplňkový produkt.
,,Plzeňské‘‘ už pije i Alfons Mucha
Plzeňský Prazdroj spouští nový reklamní spot značky Pilsner Urquell. Tentokrát si ze slavných osobností z české historie vybrali Alfonse Muchu....
Kampaň upřednostní Birell
Koncern Plzeňský Prazdroj rozjíždí novou kampaň na Radegast Birell.
Pilsner Urquell s Alfonsem
V pondělí 8. června nasazuje Pilsner Urquell nový reklamní spot s další významnou postavou českých dějin – Alfonsem Muchou.
Pilsner Urquell bude mít nový design webu
Společnost Pilsner Urquell bude mít od středy novou podobu svých webových stránek. Ty budou integrovány s Google Maps i Facebookem, kde bude Pilsner...
Plzeňský Prazdroj tendroval PR
Společnost vyhlásila výsledky uzavřeného výběrového řízení na PR pro korporátní komunikaci a svých šest značek.
Plzeňský Prazdroj drží hlavní podíl na trhu nealkoholických piv
Plzeňský Prazdroj si loni udržel téměř sedmdesátiprocentní podíl na trhu nealkoholického piva v ČR. Všechny průmyslové pivovary ho podle údajů...
Pilsner Urquell pokračuje s olympioniky do roku 2016
Značka Pilsner Urquell zůstává generálním partnerem Českého olympijského týmu (ČOT) nejméně do roku 2016. Milan Jirásek, předseda Českého...
Kozel českou jedničkou ve světě
Plzeňský Prazdroj prodal loni v zahraničí téměř 1,8 milionu hektolitrů piva Velkopopovický Kozel, což bylo meziročně o 5,6 procenta více.
Kozel loni upevnil pozici jedničky mezi českými pivy ve světě
Plzeňský Prazdroj prodal loni v zahraničí téměř 1,8 milionu hektolitrů piva Velkopopovický Kozel, což bylo meziročně o 5,6 procenta více. Jeho...
Prazdroj vyhlásil tendr na public relations
Společnost Plzeňský prazdroj (PP) vyhlásila uzavřené výběrové řízení na agentury, které budou poskytovat PR servis korporátní značce i jednotlivým...
Prazdroj s varováním na lahvích
Plzeňský Prazdroj bude lepit na veškeré své pivní lahve adresu internetových stránek odpovědného přístupu ke konzumaci piva www.napivosrozumem.cz,...
Prazdroj už není v cizině levnější
Lidé a hostinští z příhraničí už nejezdí do německých supermarketů nakupovat levnější českou dvanáctku Pilsner Urquell.
Pilsner Urquell už není v Německu levnější než v ČR
Lidé a hostinští z příhraničí už nejezdí do německých supermarketů nakupovat levnější českou dvanáctku Pilsner Urquell. Zdražení německého...
Prazdroj investuje do rekonstrukce
Plzeňský Prazdroj dá více než 54 milionů korun do rozvoje pivovaru v Plzni. Hlavním cílem je zlepšit dopravní situaci v objektu.
Moravskoslezský kraj se dohodl s pivovary
Deklaraci o vzájemné spolupráci podepsali Moravskoslezský kraje, Plzeňský Prazdroj a pivovar Radegast.
Švýcarští vědci: Pilsner Urquell má po 111 letech stejnou chuť
Nejznámější české pivo Pilsner Urquell má po 111 letech stejnou chuť i kvalitu. Zjistila to švýcarská laboratoř Labor Veritas z Curychu, která...
Karla IV. zastínil obří lahváč
Turisté i domorodci mají nyní v historickém centru hlavního města novou atrakci - reklamní plachtu s obří lahví piva Pilsner Urquell.
Hlavní město piva nabízí stále více specialit
Město Plzeň, to už není jen dvanáctka Pilsner Urquell nebo desítka Gambrinus z produkce českého gigantu - Plzeňského Prazdroje. Do hlavního města...
Pivo z Plzně bude od listopadu dražší o desítky haléřů
Plzeňský Prazdroj zdraží od listopadu pivo v průměru o čtyři procenta. Firma se zhruba padesátiprocentním podílem na českém trhu zvýší zřejmě ceny...
Gambrinus otevírá nově hospody
Společnost Plzeňský prazdroj oficiálně otevřel první z ,,nové generace” fotbalových hospod Gambrinus v Hradci Králové. Nově má projekt oslovit...
Diskuze k televizní reklamě TV reklama Pilsner Urquell - Laurin a Klement 1898
Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.
vstoupit do diskuze