úvod > televizní reklama > TV Reklama - Coca-Cola Zero 

Televizní reklama TV Reklama - Coca-Cola Zero

Get Flash to see this player.

Kategorie: Nealkoholické nápoje
Produkt: Coca Cola
Stát: Česká republika
Zadavatel: Coca-Cola Company

Hodnocení

Průměr: 1.00
Hlasovalo: 843
Hlasovat: Nejhorší  Nejlepší

Popis

TV reklama na nápoj Coca-Cola Zero. Tomáš potkal v obchodě svoji expřítelkyni s jejím novým přítelem. Co dělat? stačí hlt Coca-Cola Zero a začíná "Život jak má být". Na scémě se objevuje aktraktivní blondýna jde přímo k Tomášovi, respektive k tomu kdo má v ruce Coca-Cola, to je jasné.

Související články

21.01.2019

Marek Skysľak se stal obchodním ředitelem Coca-Cola HBC Česko a Slovensko

Společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko má nového obchodního ředitele. Na klíčovou pozici přichází Marek Skysľak, který posledních šest let působil jako výkonný ředitel společnosti Procter&Gamble pro ČR a Slovensko.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
01.06.2018

Coca-Cola chystá pro český trh nápoj AdeZ

Zprovozněním nových výrobních linek v Praze-Kyjích otevřela Coca-Cola nápoji AdeZ cestu na český trh.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
15.01.2018

Coca-Cola přichází na trh s novými ledovými čaji

Společnost Coca-Cola ukončila spolupráci se značkou Nestea koncernu Nestlé a na evropské trhy - včetně Česka - uvádí značku ledových čajů Fuzetea.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
07.02.2017

Coca-Cola sjednotila obaly a najala Ester Ledeckou

Loni ohlášená celosvětová změna designu dorazila i na český trh.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.11.2016

Vánoční globální kampaň Coca-Coly se natáčela na třech místech v Česku

Coca-Cola Česká republika představila tento měsíc vánoční televizní reklamu, která vychází z letošní globální kampaně "Taste the Feeling".

Zdroj: Marketing a media zobrazit
14.10.2016

Ilustrátoři i veřejnost vytvoří limitovanou verzi ikonických lahví Coca-Coly

V rámci mezinárodního projektu vznikne z pomalovaných Coca-Cola lahví umělecké dílo.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.07.2016

Coca-Cola v rámci letní kampaně rozdává mobilní data od O2

Coca-Cola v rámci své letní kampaně "Taste the feeling" spustila společně s operátorem O2 akci, při které rozdává 50 MB mobilních dat zdarma.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
10.05.2016

Coca-Cola chválí Boomerang od Instagramu, o kampaních bude mluvit i na Engage

Coca-Cola, Johny Machette a Teri Blitzen soolečně vystupovali na pražském i brněnském Utuberingu. Pro fanoušky si připravili interaktivní budku, a jako jedni z prvních vyzkoušeli ve velkém i aplikaci Boomerang z dílny Instagramu...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.04.2016

Coca-Cola promění design svých produktů, začíná v květnu v Mexiku

Coca-Cola začala na svých plechovkách a lahvích využívat nový přepracovat desing. Novou podobu představila společnost v Mexiku, postupně se přes Spojené státy dostane do celého světa, včetně České republiky...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.02.2016

Pusa, která nebyla

Paříž, Palais de Tokyo, co by kamenem dohodil od Seiny. A kam se podíváš, všude nejznámější logo téhle planety. Coca-Cola přijela, aby odhalila svoji novou globální kampaň a přivezla novináře z celého světa.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
16.02.2016

Coca-Cola použivá v obchoďácích rekordní indoor plachty

Nová kampaň značky Coca-Cola "Taste the Feeling" je od února i v největších nákupních centrech po celém Česku. A je nepřehlédnutelná...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.01.2016

Influenceři české Coca-Coly ovládli světový žebříček v popularitě

Coca-Cola představila na začátku tohoto týdne celosvětovou kampaň Taste the Feeling. Ta by odhalena v Paříži, kam značka pozvala nejen média, ale i on-line influencery z celého světa...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
21.01.2016

Coca Cola chce v nové kampani Taste the Feeling posílit ikoničnost značky

Nová kampaň "Taste the Feeling" vznikla na základě strategie "One Brand" posilující globální hodnotu a ikoničnost značky Coca-Cola napříč celou obchodní známkou. Strategie se snaží sjednotit celou rodinu Coca-Cola pod značku, která je jedničkou na světovém trhu nápojů...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
21.01.2016

Coca-Cola sjednocuje kampaň do jediného brandu

Marketingový ředitel společnosti Coca-Cola Marcos de Quinto představil v Paříži novou globální marketingovou strategii, která poprvé v historii společnosti pokrývá všechny výrobky značky Coca-Cola dostupné na českém trhu, tedy Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero, pod jednu ikonickou značku ve společné globální kreativní kampani s mottem „Taste the Feeling“.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
20.01.2016

Coca-Cola sjednocuje kampaň do jediného brandu

Marketingový ředitel společnosti Coca-Cola Marcos de Quinto představil v Paříži novou globální marketingovou strategii, která poprvé v historii společnosti pokrývá všechny výrobky značky Coca-Cola dostupné na českém trhu, tedy Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero, pod jednu ikonickou značku ve společné globální kreativní kampani s mottem „Taste the Feeling“.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
15.10.2015

Coca-Cola objíždí s polibky Česko

Coca-Cola jede za svými fanoušky na roadshow, na které zažijí pořádnou vlnu emocí. V Brně, Ostravě a Praze pro ně bude připravena speciální brána s názvem „Kissing gate“, která bude započítávat reálné polibky..

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.05.2015

Sto let s Coca-Colou v jedné lahvi

Startuje kampaň na oslavu designu lahve Coca-Cola. Adaptaci vizuálů na český trh má na starosti slovenský McCann Erickson.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
30.04.2015

Česká Coca-Cola nasadila Snapchat jako první v rámci evropské sítě

Společnost Coca-Cola startuje v Česku komunikaci s fanoušky prostřednictvím sociální sítě Snapchat. Nový způsob komunikace, bude představen v rámci Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2015, jehož je Coca-Cola oficiálním partnerem...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
27.04.2015

Snídaňové cross promo od Coca-Coly a Mondelez

Coca-Cola a Mondelez spojily síly ve společné kampani pro značky Cappy a BeBe Dobré ráno. Aktivace proběhne zejména v místech prodeje.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
10.03.2015

Coca-Cola upozorňuje na rozdílnost nápojů. Rebrandinguje plechovky

Výrobce populárního nápoje chce více oživit svůj byznys. Coca-Cola postupně zavádí designové změny. Zatímco v minulosti nechtěla od sebe jednotlivé nápoje výrazně odlišovat, nyní svůj názor obrací o 180 stupňů. Ve Španělsku už se na trhu objevily barevně různorodé plechovky pro každý druh...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
24.02.2015

Coca-Cola slaví 100. výročí své láhve spotem od Davida LaChapella

Coca - Cola slaví 100. výročí uvedení její typické láhve "Contour" a přichází s globální kampaní, kterou spustí ve více než 100 zemích. Společně s uznávaným fotografem Davidem LaChapelle vytvořila nový kreativní koncept "Together."..

Zdroj: Marketing a media zobrazit
05.02.2015

Omáčka z Big Macu se prodává. McDonald´s nabízí první kus v aukci

Stejně tak jako drží Coca-Cola nebo karlovarská Becherovka receptury svých nápojů pod zámkem, mlčí i McDonald´s o své omáčce pro Big Mac. Fastfoodový řetězec začne svůj "klenot" prodávat, byť v limitované edici určené vesměs pro dobročinné účely...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.01.2015

Česká Cola Cola byla loni v zisku. Globální problémy firmy nekopíruje

Propouštění, klesající tržby a úsporná opatření. To jsou dnešní akutní problémy fenoménu jménem Coca Cola. Česká pobočka však podobným komplikacím nečelí, loňský rok zakončila v zisku a dobré vánoční prodeje by mohly dokonce překonat rok 2013...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
09.01.2015

Coca-Cole klesají zisky. Propustí až 1800 lidí, nejvíce za 15 let

Coca-Cole v poslední době klesají zisky i tržby a firma na to reaguje omezováním výdajů. V říjnu oznámila, že plán snížení nákladů do roku 2019 zvyšuje na tři miliardy dolarů (71 miliard Kč), trojnásobek proti původnímu únorovému předpokladu. Coca-Cola se stejně jako další výrobci sycených nápojů potýká s pomalejším růstem odbytu ve světě a rostoucím strachem západních spotřebitelů z cukru i umělých sladidel...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
07.01.2015

Obchody mají z údajů o původu potravin reklamu. Coca-Cola je podle nich česká

Před vstupem do prodejny musí nově tuzemské obchody uvést pět zemí, jejichž zboží jim přineslo za posledních dvanáct měsíců největší podíl tržeb. To ale nekoresponduje se zeměmi, ve kterých byla potravina vyrobena. Mezi české produkty se tím pádem počítá třeba i nápoj americké značky Coca-Cola...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
24.12.2014

Vánoční kampaň Coca-Coly vybízí: Udělejte někoho šťastným

Jak nejlépe vystihnout kouzlo Vánoc a využít ho s úspěchem v reklamě, si lámou hlavu kreativci všech národů a generací. Coca-Cola letos vypíchla moment, kdy jeden druhému děláme na Vánoce radost. Její spot komentuje redaktorka M&M Monika Bláhová...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
29.10.2014

Web Coca-Coly v Česku vyřizuje objednávky a archivuje faktury

Společnost Coca-Cola HBC ČR spustila nový objednávkový server pro své zákazníky. Hotely, restaurace, kavárny, čerpací stanice, trafiky i malé obchody s potravinami tak mohou objednávat potřebný sortiment online. Web portál slouží nejen jako on-line objednávkový systém, ale také jako archiv všech objednávek a vystavených faktur.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
21.07.2014

Nejrespektovanějšími značkami Ameriky jsou opět limonády. Letos vyhrála Coca-Cola

Souboj o nejrespektovanější značku na americkém trhu se letos stejně jako loni změnil v utkání dvou největších producentů limonád. Tentokrát ale prvenství uzmula Coca-Cola, a oplatila tak Pepsi loňskou porážku...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.07.2014

Coca Cola startuje letní kampaň a vyzývá mladé: Řekni to písní!

Coca Cola přichází s letní kampaní s názvem Řekni to písní. Cílem komunikace je povzbudit mladé, aby sdíleli své emoce a komunikovali spolu prostřednictvím hudby. Coca Cola proto obsadila do role ambasadorky kampaně mladou zpěvačku Elis...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.07.2014

Coca Cola vyzývá mladé: Řekni to písní!

Coca Cola přichází s letní kampaní s názvem Řekni to písní. Cílem komunikace je povzbudit mladé, aby sdíleli své emoce a komunikovali spolu prostřednictvím hudby. Coca Cola proto obsadila do role ambasadorky kampaně mladou zpěvačku Elis...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
01.07.2014

Scanner: Globalizovaná lokalizace

Coca-Cola se rozhodla originálně vyřešit letitý problém s oslovováním mas během velkých mezinárodních sportovních podniků. Osloví všechny jedinou písničkou, která bude mít přes třicet národních verzí.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
29.05.2014

Společně na fotbal. Visa Europe jede na mistrovství světa s Coca-Colou

Společnou kampaň k fotbalovému mistrovství světa spouští Visa Europe a Coca-Cola, které připravily spotřebitelskou soutěž o nabitou platební kartu. "Její držitel si ověří, jak jednoduché a bezpečné je platit kartou Visa za jakékoli zboží na světě,“ říká zástupce společnosti...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
06.03.2014

Havlíček obchodním a marketingovým ředitelem Coca-Coly

Novým ředitelem obchodu a marketingu společnosti Coca-Cola HBC pro ČR a Slovensko se stal Petr Havlíček (38), který na této pozici nahradí Franka O’Donnela...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
19.02.2014

Apple udržel pozici nejhodnotnější značky světa. První desítku ovládly technologie

Prvenství v žebříčku nejhodnotnějších značek si uchoval americký Apple. Jeho obhajobu doprovodil trend "technologizace" žebříčku. V první desítce je jedinou netechnologickou firmou obchodní řetězec Wallmart, Coca-Cola se z ní poroučela...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
06.02.2014

Coca-Cola pomůže Green Mountain uvést na trh automat na nápoje

Nápojový gigant Coca-Cola koupí za 1,25 miliardy dolarů deset procent akcií amerického producenta kávy a kávovarů Green Mountain Coffee Roasters...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
03.12.2013

Práce ve Škodě láká i ženy. Naše značka může být silná jako Coca-Cola, říká Wojnar

Mladoboleslavská automobilka má stoletou tradici nejen v případě výroby aut, ale i ve školství. Má vlastní vysokou školu i učiliště, kde si pečlivě vychovává budoucí zaměstnance. "Dnes máme mezi učni i deset procent dívek," říká Bohdan Wojnar, člen představenstva Škody Auto...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
18.10.2013

Flema: Inovativní agenturou se stala Starcom MediaVest Group

Pozici Inovativní zadavatel obhájila společnost Mondelez. Za ní skončily Budějovický Budvar a Coca-Cola Česká republika...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
17.10.2013

Flema: Nejinovativnější mediální agenturou je Starcom MediaVest Group

Pozici Inovativní zadavatel obhájila společnost Mondelez. Za ní skončily Budějovický Budvar a Coca-Cola Česká republika...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
17.10.2013

Pepsi stoupl zisk. Od propadu ji překvapivě neuchránily nápoje, ale brambůrky

Potravinářskému koncernu PepsiCo meziročně mírně vzrostl zisk. Poněkud překvapivě se o to ale nepostaral prodej černé limonády, ale bramborových lupínků. Největšímu konkurentu - společnosti Coca Cola - roste zisk rychleji...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
30.09.2013

Nejcennější značkou světa je Apple

Coca-Cola přišla po třinácti letech o pozici nejcennější značky světa. Tento nápojový gigant letos v žebříčku sestavovaném konzultační společností Interbrand přeskočili dva američtí technologičtí giganti, Apple a Google...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.09.2013

FLEMA Media Awards: Po dvou nominacích pro Coca-Colu, Milku a Budvar

Pořadatelé soutěže o nejlepší mediální kampaň v Česku a na Slovensku v rámci páteční konference FLEMA Media zveřejnili shortlist. Do finále postoupilo celkem 16 prací z 54 přihlášených. Po dvou nominacích mají Coca-Cola, Budvar a Milka.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
10.09.2013

Strategie: Propadákem hodnocení reklamy je Semtex

Mezi spoty, které se na televizních obrazovkách objevily během července, dopadly nejlépe Air Bank, Coca-Cola a Heinz. V hodnocení reklamy, které časopis pořádá pravidelně každý měsíc, se tentokrát nevedlo Aholdu s novým konceptem „vedoucí prodejny“ a Kofole se spotem na Semtex.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
03.09.2013

Spot dne: Vezmi si příklad z dědy

Coca-Cola hraje opět na pohodovou notu, tentokrát ve spotu (argentinská agentura David) ukazuje, že život dnešní dynamické generace třicátníků se v zásadních věcech zase tolik neliší od života jejich dědů. Coca-Cola byla samozřejmě společná. "Víc se hýbej, dobře jez a buď v pohodě. A hlavně nezapomeň užívat života," radí výrobce milované i proklínané limonády, kterou pije snad už pátá generace.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
19.08.2013

Coca-Cola hájí aspartam

Americká společnost Coca-Cola, největší výrobce nealkoholických nápojů na světě, zahájila v USA rozsáhlou reklamní kampaň, v níž se snaží veřejnost přesvědčit, že její dietní nápoje bez cukru slazené aspartamem jsou bezpečné...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.06.2013

O2 a Coca-Cola rozdávají 7 milionů volných minut

O2 a Coca-Cola navazují na úspěšnou společnou kampaň z loňského roku. Víčková mánie tak znovu začíná: během léta 2013 najdou zákazníci pod každým soutěžním víčkem půllitrové lahve Coca-Cola, Coca-Cola Light a Coca-Cola Zero deset volných minut na volání do všech sítí v České republice.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
04.06.2013

Coca-Cola pokračuje v personalizované kampani, citylighty zobrazují jména

Interaktivní řešení na outdoorových plochách pro Coca-Colu připravil Starlink, divize mediální agentury Starcom Mediavest Group, ve spolupráci s JCDecaux a Bonuss-CZ...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.05.2013

Coca-Cola spouští vůbec největší personalizovanou kampaň

Společnost Coca-Cola v průběhu května spustí unikátní kampaň s názvem Poděl se o radost!

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
10.05.2013

Nové POP pro energy drinky od DAGO

Společnost Coca Cola nechala vyrobit nové POP materiály pro své energy drinky Burn a Monster. Návrh řešení parazitních displejů včetně jejich výroby zajistila společnost DAGO.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
25.02.2013

Figaro špehuje v pánských sprchách

Když Coca-Cola Light chtěla v 90.letech potěšit ženy, pustila jim spot s dělníky svalovci, které ženy pozorují v kanceláři o přestávce v práci. A dělník pije samozřejmě kolu. České sousedky zase sledují české chlapy ve sprše. Ale čokoládu si nechávají pro sebe...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.02.2013

Aramark pomůže ledním medvědům v Zoo Praha

Společnost Aramark podpoří společně se společností Coca-Cola lední medvědy chované v Zoologické zahradě hl. m. Prahy. Z každé láhve nápojů ze sortimentu Coca-Coly prodané v provozovnách Aramark, obdrží Zoo Praha dvě koruny na potřeby pro lední medvědy.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
21.01.2013

Coca-Cola bude v bílém

Coca-Cola rozšiřuje svůj hlavní CSR projekt, v němž se ve spolupráci se světovou enviromentální organizací WWF zasazuje za ochranu přírody v Arktidě,.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
03.01.2013

Coca-Cola polární medvědi se vracejí a navazují na tradici dlouhou 90 let

Coca-Cola polární medvědi se vracejí, aby letos v zimě potěšili děti i dospělé. Od ledna do února budou rozdávat úsměvy na televizních obrazovkách, v kinech a na internetu.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
20.11.2012

Coca-Cola se letos zastaví s kamionem v Albertu

Tato promotion má v Česku zřejmě nejdelší tradici. Coca-Cola se letos spojila s obchody Albert a jejich kamion zavítá právě k těmto obchodům. Dobře to sedí k jejich zaměření na rodiny s dětmi, které posilují přes svoje věrnostní programy se šmouly či českými ZOO. Co asi letos připraví hnutí Antisanta?..

Zdroj: Marketing a media zobrazit
03.10.2012

Nejcennější značkou světa je Coca-Cola. Rychle ji ale dohání Apple

Na post nejcennější značky světa se rychle dere společnost Apple. Vedoucí příčku si ale stále ještě drží Coca-Cola. Z evropských značek se do první desítky nedostala žádná. Nejlépe jsou na tom ve druhé desítce německé automobilky Mercedes-Benz a BMW...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
27.09.2012

Z časopisu udělala Coca-Cola reproduktor

Hudba je v Brazílii na každém rohu a zdálo by se, že už nemůže být hlasitější. Pokud si Brazilci budou chtít pustit hudbu nahlas ze svého telefonu,.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
21.09.2012

BeBe na Hlavním nádraží postavilo automat na rozcvičku

Do Česka konečně dorazila móda vtipných reklamních automatů, které v poslední době vymýšlí ve světě hlavně Coca Cola. Jen na jeden se koncem srpna.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
30.08.2012

O kredit zdarma je zájem, O2 a Coca-Cola přidávají do soutěže dalších 12 milionů korun

V soutěži "25 Kč kredit do mobilu v každé 0,5l lahvi Coca-Cola" si již zákazníci vybrali kredit za 20 milionů korun. Akce však přesto nekončí. O2 a Coca-Cola nyní do banku přidávají dalších 12 milionů korun.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
16.08.2012

Coca-Cola a O2 přináší bonusovou cenu

Společnost Coca-Cola ve spolupráci s mobilním operátorem O2 rozdávají v rámci letní kampaně „25kredit“ bonusovou cenu.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
30.07.2012

Kredit si lze zdvojnásobit ze soutěžních lahví Coca-Cola v unikátní aplikaci rozšířené reality

Jedinečná aplikace rozšířené reality "25kredit" umožňuje účastníkům společné letní akce zdvojnásobit si kredit získaný zadáním kódu ze spodní strany víčka půllitrové lahve Coca-Cola.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
24.07.2012

Olympijský projekt Coca-Coly poběží na Óčku

Televize Óčko dostala jako jediná televize v České republice práva k odvysílání projektu ´Move to the Beat´ společnosti Coca-Cola, který má za cíl inspirovat mládež celého světa, aby poznala olympijské hry a sportovce i z jiné stránky...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
09.07.2012

Coca-Cola se prý bude prodávat v sáčku

Podle charakterického tvaru lahve ji bylo možné poznat prakticky po celém světě. To se teď na mnoha místech zřejmě změní poté, co společnost.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
08.07.2012

Coca-Cola se prý bude prodávat v rozložitelných sáčcích

Podle charakterického tvaru lahve ji bylo možné poznat prakticky po celém světě. To se teď na mnoha místech zřejmě změní poté, co společnost.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
29.06.2012

Coca-Cola zve mladé z celého světa, aby se hýbali v rytmu londýnské olympiády

Společnost Coca-Cola se nechala inspirovat rytmem, duchem a kulturou Londýna. Její kampaň Move to the Beat má za cíl inspirovat mládež celého světa, aby poznala Olympijské hry a sportovce i z jiné stránky.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
19.06.2012

Cannes Lions: Velkým vítězem v kreativitě je dnes Coca Cola

Student designu Jonathan Mak Long se proslavil svým "posmrtným jablkem" pro zasnulého Steva Jobse. V Šanghaji si ho poté najala agentura Ogilvy a.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
19.06.2012

Coca-Cola a O2 rozdávají kredit za 20 milionů korun

Toto léto společnost Coca-Cola ve spolupráci s mobilním operátorem O2 rozdává kredit v rámci nové kampaně. Ta garantuje 25 Kč kreditu do mobilu každému, kdo si zakoupí nápoj Coca-Cola se soutěžní etiketou.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
07.05.2012

Fotbalová horečka přichází. Let‘s get CRAZY!

Kampaň „let’s get CRAZY“ společnosti Coca-Cola startuje v České republice začátkem května. Fotbalová kampaň je zábavným a aktivním rozšířením konceptu „Open Happiness“ (Radost otevřít). Odstartuje televizní reklamou s názvem „Transformations“ (Proměny).

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
02.03.2012

Desátý ročník turnaje Coca-Cola Školský pohár odstartoval

Fotbalista Jan Koller zahájil slavnostním výkopem Coca-Cola Školský pohár 2012.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
14.02.2012

V hodnocení TV reklamy za prosinec 2011 vyhrála Coca-Cola

Kromě Sony a Coca-Coly ocenili v prosincovém hodnocení televizní reklamy porotci také reklamu obecně prospěšné společnosti Sirius za projekt chodicilide.cz, a to za kreativní zpracování...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
30.01.2012

Do reklamy v kině investovala nejvíc Coca-Cola

Do reklamy v kině investovaly nejvíc v loňském roce společnosti Coca-Cola, General Bottlers a Burda Praha...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
21.12.2011

PR.Konektor vyhrál tendr Coca-Coly

Agentura PR.Konektor zvítězila ve výběrovém řízení společnosti Coca-Cola Česká republika v oblasti poskytování služeb public relations. Ty se budou.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
05.12.2011

Coca-Cola s bílými plechovkami narazila

Bílé plechovky, které místo tradičních červených na předvánoční trh dodává americký gigant Coca-Cola, u mnoha spotřebitelů ve Spojených státech.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.11.2011

Coca-Cola Vánoční kamion navštíví v Česku 22 měst

Společnost Coca-Cola po roce opět vysílá svůj Vánoční kamion na cestu okolo České republiky, aby udělal radost velkým i malým, a podpořil dobrou věc.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
05.10.2011

Nejdražší značkou světa zůstala Coca-Cola, nejrychleji ji dotahuje Apple

Hodnota značky Apple se zvýšila o 58 procent, v žebříčku tak výrobce oblíbených přístrojů iPhone a iPad stoupl na osmou pozici z předchozí 17. příčky. Nejvýraznější sestup postihl finskou značku Nokia, která klesla na 14. místo z osmého a hodnota značky klesla o 15 procent...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
27.09.2011

Výrobci nealkoholických nápojů a piva si před sezónou dali na propagaci záležet

Zadavatelé segmentu Nealkoholické nápoje, minerální a ostatní vody v květnu nakoupili reklamu v hodnotě více než čtvrt miliardy korun. Podle monitoringu reklamních investic společnosti Admosphere byl v období od května do srpna 2011 nepropagovanějším nealko nápojem Coca-Cola. V segmentu Pivo ve stejné době nejvíce investoval Plzeňský Prazdroj. Společnost Admosphere monitoruje výdaje do reklamy v ceníkových cenách.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
02.07.2011

Pepsi se opět strefuje do Coca-Coly, tentokrát přes Santu

Společnost PepsiCo spustila letní televizní kampaň, do níž použila netradičního hrdinu - Santu Clause. Ten v něm sice vystupuje v letním oblečení, ale jinak v té ikonické podobě, v níž jej už od 30. let minulého století používá konkurenční Coca-Cola.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.05.2011

Coca-Cola spustí kampaň

Coca-Cola zřejmě už brzy odstartuje svou kampaň k letním olympijským hrám 2012, které se budou konat v Londýně. Mimo jiné chce už teď oznámit, jací...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
14.04.2011

Coca-Cola bude využívat technologické služby HP v hodnotě 100 milionů dolarů

Společnost Hewlett-Packard oznámila, že Coca-Cola FEMSA podepsala pětiletou dohodu o outsourcingu technologických služeb.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
21.02.2011

Coca-Cola vyrazila do boje proti pesimismu

Možná znáte reklamy či různá propagandistická videa, která se opírají o data z různých statistik a poukazují přitom na ten či onen hrozící problém. Coca-Cola naproti tomu představila letos v únoru spot, podle něhož poskytují loňská "statistická čísla" dostatek důvodů, proč si uchovat naději a víru v budoucnost.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
16.02.2011

Domácí Coca Cola? Server tvrdí, že odhalil tajný recept na přípravu nápoje

Recept údajně obsahuje také přesná množství všech různých přísad potřebných pro tajnou složku Coca Coly, s názvem Merchandise 7X.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
18.01.2011

Coca-Cola Expedition 206

Společnost Coca-Cola minulý rok zorganizovala ojedinělý celosvětový projekt, který za pomoci sociálních médií mapoval cestu třech „vyslanců štěstí“.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
23.12.2010

Coca-Colu Zero bude globálně dělat Ogilvy&Mather

Coca-Cola si najala na globální kreativu značky Coke Zero agenturu Ogilvy&Mather. Její pařížská centrála bude mít za úkol hledat nové cesty, jak...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.12.2010

Coca-Cola dotočila v Česku další spot

Společnost Coca-Cola dokončila v prosinci v českých lokacích svůj nový reklamní spot, který chce uvést na globálním trhu. Pro Coca-Colu to není první...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.12.2010

Coca-Cola vybrala McCann

Centrála Coca-Coly si v tendru na kreativu pro 23 zemí regionu střední a jižní Evropy (CSE) vybrala agenturu McCann. Do výběrového řízení společnost...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.11.2010

Coca-Cola slaví Vánoce i v iPhonu

Coca-Cola představila vánoční aplikaci pro iPhone. Uživatelé mohou na svých displejích vytvořit vánoční přání, které se objeví uvnitř sněhové koule,...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
08.11.2010

Coca-Cola změní popěvek

Po pěti letech mění Coca-Cola vánoční melodii. Tradiční refrén "Vánoce jsou tady, Coca-Colu si vychutnej" letos nahradí píseň v angličtině. "Vánoční...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
27.10.2010

Coca-Cola HBC ČR vstoupila do POPAI CE

Dalším významným zadavatelem reklamy, který se stal členem středoevropské pobočky POPAI, je společnost Coca-Cola HBC Česká republika, s.r.o.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
20.10.2010

Coca-Cola je venku z krize. Prodeje rostou o pět procent

Firmě se daří hlavně na rozvíjejících se trzích, jako jsou Čína, Indie či Brazílie.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
17.09.2010

Google vytlačil Nokii z elitní první pětky

Coca-Cola nebyla za 11 let poražena. Toyota vypadla po osmi letech z první desítky. Harley stále ztrácí.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
16.09.2010

Google dohání Coca-Colu

Podle nejnovější studie konzultantské společnosti Interbrand je Coca-Cola stále nejhodnotnější obchodní značkou světa s cenou odhadovanou na 70, 7...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
16.09.2010

Nejcennější značkou světa Coca-Cola

První tři pozice na žebříčku nejcennějších značek světa si i letos udržely americké společnosti Coca-Cola, IBM a Microsoft. Coca-Cola je na první...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
31.05.2010

Cola spouští Love it light

Coca-Cola uvede od června novou reklamní kampaň na podporu produktu Coca-Cola light. Kreativa na odlehčenou variantu colového nápoje vznikala v...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
17.05.2010

Fanta bez konzervantů

Coca-Cola rozšiřuje řadu nápojů Fanta o příchuť s lesními plody, kterou už na trh jednou uvedla. „Nyní ale komunikujeme to, že nápoje...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
29.04.2010

Bonaqua už nechce být Emotion

Společnost Coca-Cola Slovenská republika plánuje v segmentu ochucených minerálek komunikovat už pouze základní značku Bonaqua a ruší značku Emotion.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
14.03.2010

Američtí výrobci nápojů mají společnou kampaň

Nápojářské koncerny Coca-Cola, Pepsi a Dr Pepper spustily v USA kampaň, ve které komunikují společné úsilí o redukci sladkých nápojů v amerických...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
11.03.2010

Cola, Pepsi a Dr. Pepper v kampani

Největší konkurenti Coca-Cola, Pepsi a Dr. Pepper spojily síly a v USA zahájili masivní reklamní kampaň.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
26.02.2010

Coca-Cola chce koupit severoamerické operace největší stáčírny

Americký nápojový gigant Coca-Cola Inc. chce koupit operace největší stáčírny a plnírny svých nápojů Coca-Cola Enterprises (CCE) v Severní Americe. K...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.11.2009

Coca-Cola redesignuje

Coca-Cola se chystá na globální rebranding džusů Minute Maid, Del Valle, Andina a Cappy. Jednotná změna balení proběhne ještě tento rok v USA, během...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
09.11.2009

M&S nabízí jiné značky

Marks & Spencer plánuje od ledna rozšířit ve všech obchodech svou nabídku o jiné značky, jako jsou například Coca-Cola, Whiskas, Stella Artois nebo...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
08.10.2009

Coca-Cola měla týden “Pozitivního života”

Zaměstnanci společnosti Coca-Cola bojují proti odpadkům v rámci první a největší panevropské ekologické iniciativy této firmy.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
02.10.2009

Coca-cola za zdravý životní styl

Coca-Cola chce v USA spustit reklamní kampaň zdůrazňující důležitost zdravého životního stylu. Reaguje na snahy amerických úřadů zavést daň z...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.10.2009

Coca-Cola vám to spočítá

Společnost Coca-Cola chce uvést na trh novou sérii etiket, které budou na viditelném místě informovat o energetickém obsahu nápojů.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
21.09.2009

Nejcennější značkou je opět Coca-Cola

Celková hodnota značek loni poprvé klesla, a sice o 55,5 miliardy dolarů. Na krizi vydělali výrobci potravin. Ztratily naopak banky a automobilky.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
19.06.2009

Fanta: nejúspěšnější mobilní kampaň?

Společnost Coca-Cola odstartovala druhý červnový týden v Čechách i na Slovensku digitální kampaň na podporu značky Fanta.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
01.06.2009

Levný marketing

Odedávna platí, že doporučení svých známých a přátel lidé věří více než reklamě. Podobně vzbuzuje důvěru i silná značka, jako je Coca Cola, Google...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
06.04.2009

Coca-Cola musí změnit reklamu

Americká společnost Coca-Cola musí změnit reklamu, která propagovala její výrobky v Austrálii.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
06.04.2009

Coca-Cola musí změnit reklamu

Americká společnost Coca-Cola musí změnit reklamu, která propagovala její výrobky v Austrálii. Rozhodly o tom tamní úřady, podle nichž byla reklama...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.04.2009

Coca Cola testuje nové automaty

Coca Cola bude v několika obchodech na jihovýchodě Ameriky testovat nové prodejní automaty se zabudovaným plochým displejem.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
09.02.2009

Coca-Cola v kampani obrací

Nápojový gigant, který v komunikaci důmyslnou kreativou vždy ukazoval, co je skryto uvnitř známého nápoje, nyní rozjíždí kampaň, v níž poprvé uvede,...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
06.02.2009

Coca-Cola už nechce být čistidlem

Společnost Coca-Cola zahajuje kampaň, ve které komunikuje sdělení, že slavný nápoj neobsahuje konzervanty ani umělé látky.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
11.09.2008

Značky milují Jamese Bonda

Multimilionová smlouva firmy Coca-Cola s další bondovkou Quantum of Solace je důkazem toho, že 007 je pro značky stále magnetem.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
20.08.2008

Coca-Cola chce reklamou na olympiádě zvítězit v Číně

Americký gigant Coca-Cola si od svých reklamních kampaní spojených s olympijskými hrami v Pekingu slibuje, že mu pomohou převzít prvenství na čínském...

Zdroj: Marketing a media zobrazit

Diskuze k televizní reklamě TV Reklama - Coca-Cola Zero

Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.

vstoupit do diskuze