úvod > televizní reklama > Supermarket Albert - Blaničtí rytíři, nevěříte? 

Televizní reklama Supermarket Albert - Blaničtí rytíři, nevěříte?

Get Flash to see this player.

Kategorie: supermarkety, hypermarkety
Produkt: Albert
Stát: Česká republika
Zadavatel: AHOLD Czech Republic, a.s.

Hodnocení

Průměr: 1.00
Hlasovalo: 847
Hlasovat: Nejhorší  Nejlepší

Popis

Reklamní spot propagující nízké cenu v supermarketech Albert byl součástí reklamní kampaně Aholdu v roce 2008.

Související články

11.01.2017

Magazín Albert od ledna změnil šéfredaktorku i grafiku

Zákaznický časopis patří mezi média s největším nákladem, tiskne 750 tisíc výtisků.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.09.2016

Albert oslaví 25. výročí věrnostní kampaní a soutěží pro zákazníky

Společnost Ahold, která provozuje síť supermarketů a hypermarketů Albert, oslaví spolu se zákazníky 25 let svého působení na českém trhu.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.09.2016

Visa a Albert spustily společnou kampaň

Držitelé platebních karet Visa mohou během září získat za nákupy v obchodech Albert slevové kupony. Za kampaní, která běží napříč mediatypy, stojí agentury Saatchi & Saatchi a Hullabaloo.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
07.09.2016

Visa a Albert spustily společnou kampaň

Držitelé platebních karet Visa mohou během září získat za nákupy v obchodech Albert slevové kupony. Za kampaní, která běží napříč mediatypy, stojí agentury Saatchi & Saatchi a Hullabaloo.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
29.08.2016

Visa chce, aby se v Albertu platilo více kartou, spouští kampaň

Držitelé platebních karet Visa mohou během září výrazně ušetřit za nákupy v obchodech Albert. Každý, kdo mezi 31. srpnem a 27. září 2016 zaplatí v některém z obchodů kartou Vista alespoň za pět set korun, obdrží slevový poukaz v hodnotě 50 Kč na další nákup.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.04.2016

Za Ahold bude nově mluvit Barbora Vanko

Barbora Vanko se stala novou manažerkou externí komunikace a tiskovou mluvčí obchodního řetězce Albert. V této roli se bude starat zejména o posílení pozitivní reputace značky ve vztahu k veřejnosti prostřednictvím médií a novinářů...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
17.02.2015

Z prodejen Albert přímo na farmu

Obchodní řetězec Albert přichází se sběratelskou kampaní s názvem U nás na farmě. Jejím prostřednictvím chce seznámit děti s tím, odkud pocházejí potraviny, které nabízí ve svých prodejnách. Řetězec chce zároveň podpořit české dodavatele. Kampaň zaštítí ministerstvo zemědělství.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
15.10.2014

Brand story: Lucie aneb větší než malé množství nostalgie

V londýnské Royal Albert Hall či tamní O2 Areně vyprodají běžně největší hvězdy světové scény i několik koncertů po sobě, jako například Eric Clapton v květnu loňského roku. Na české scéně se něco podobného podařilo jen kapele Lucie.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
26.06.2014

Hypermarkety jsou nejsilnější formou českého obchodu, tvrdí studie Incoma GfK

Hypermarkety zůstávají nejsilnějším formátem českého obchodu. Prodejny Albert Hypermarket, Globus, Interspar, Kaufland a Tesco Hypermarket jsou dohromady hlavním místem nákupu potravin pro 43procent českých domácností, jak tvrdí aktuální studie Incoma GfK Supermarket-diskont-hypermarket.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
09.06.2014

Průzkum: nejvěrnější zákazníky má Kaufland

Pravidelné měření nákupního chování Incoma Shopping Monitor 2014 ukázalo, že koncentrace českého trhu v roce 2013 zůstala velmi podobná roku předcházejícímu. Pět největších obchodních řetězců s rychloobrátkovým zbožím získalo 70 procent českých domácností jako svých věrných zákazníků. Nejvěrnější jsou čeští nakupující řetězci Kaufland, následují Penny Market a Albert, dále Tesco a Lidl.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
02.06.2014

Prodejny Interspar by se po převzetí Aholdem mohly dostat do zisku do dvou let

Pokud bude všech 50 obchodů Interspar v Česku podle plánu do půl roku přejmenováno na Albert, ztrátové prodejny by se mohly dostat do zisku během dvou let. Taková je prognóza společnosti Ahold, jež vidí za neúspěchem Sparu především fakt, že se jednalo o příliš malou síť.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
28.05.2014

Čtvrtletní zisk nizozemského Aholdu klesl, tržby stagnovaly

Zisk nizozemské maloobchodní skupiny Ahold v prvním čtvrtletí klesl a dál se zhoršily provozní marže na jejích hlavních trzích, tedy ve Spojených státech a Nizozemsku. Tržby vlastníka české sítě prodejen Albert kvůli utlumeným nákupům a nízké inflaci víceméně stagnovaly, sdělila dnes společnost. Ahold má letos převzít prodejny Interspar.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
24.04.2014

Online diskutéři: Albert místo Sparu nechceme

Oznámení o akvizici obchodů Spar společností Ahold v polovině března nevzbudilo v internetových diskusích mnoho nadšení. Řetězec obchodů Spar a Interspar má do půl roku zmizet a uvolnit prostor prodejnám Albert, které se tak stanou největším maloobchodním řetězcem v ČR. Co lidem vadí na plánovaných změnách?

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
11.03.2014

Ahold kupuje obchody Interspar, bude jedničkou na českém trhu

Vlastník obchodů Albert převezme v ČR ztrátovou síť prodejen Interspar a stane se jedničkou na tuzemském maloobchodním trhu. Nizozemská maloobchodní společnost Ahold se dohodla s rakouskou firmou SPAR na koupi jejích obchodů v České republice...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
11.03.2014

Ahold koupí obchody českého Sparu. Zaplatí za ně více než pět miliard

Rakouská společnost Spar končí v Česku. Jejích padesát prodejen koupí řetězec Ahold, který v zemi provozuje obchody značky Albert. Hodnota akvizice je 5,2 miliardy korun. Ahold se stane českou maloobchodní jedničkou...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
27.02.2014

Zisk nizozemského Aholdu i tržby loni klesly

Provozní zisk nizozemské maloobchodní skupiny Ahold i provozní marže za loňský rok klesly. Vlastníkovi české sítě Albert se mírně snížily i loňské tržby, uvedla společnost. Ziskovost české divize se ale i přes pokles tržeb zlepšila...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
19.02.2014

Albert dělá promoakci se zoologickými zahradami

Obchodní řetězec Albert zahajuje novou kampaň „Postav si svou zoo“. Zákazníci během ní mohou za každých 200 korun utracených v obchodech řetězce nebo „při koupi partnerského produktu“ získat jednu z 32 zvířecích miniatur...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
30.01.2014

V prosinci se nejvíce čekalo u pokladen Globusu a Makra, tvrdí studie Sales House

Nejvíce se ve frontách v prosinci čekalo u pokladen hypermarketů Globus a Makro, naopak lépe na tom byly řetězce Intrspar, Albert, Kaufland a Tesco. To jsou zjištění, které provedla společnost Sales House.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
30.08.2013

J&T chce být lídrem v maloobchodě na Slovensku. Kupuje prý tamní síť Aholdu

Investiční skupina J&T sází na maloobchod a chce v něm na Slovensku růst. Údajně má zájem o koupi sítě obchodů Albert a Hypernova řetězce Ahold na Slovensku. Loni skupina koupila na Slovensku síť knihkupectví Panta Rhei...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
15.07.2013

Albert mění koncept. Agenty střídá vedoucí prodejny

Společnost Ahold mění zásadně komunikační strategii. Agenty, kteří čtyři roky pomáhali komunikovat promoční, tematické a cenové nabídky, v těchto dnech vystřídá „Vedoucí prodejen Albert“. Tento koncept vznikl už před deseti lety v mateřské společnosti Albert Heijn v Holandsku.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
01.07.2013

Albert zve za nákup děti do DinoParků

Řetězec supermarketů Albert spustil promoakci, v jejímž rámci za nákup v hodnotě nad 500 korun dává zdarma dětskou vstupenku do jednoho z pěti.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.06.2013

Albert nabízí dětskou vstupenku do DinoParku při nákupu nad 500 Kč

Jak by se vám líbilo začít prázdniny něčím opravdu dobrodružným? Vezměte své děti do jednoho z pěti DinoParků, do nichž teď můžete získat dětskou vstupenku zdarma. Stačí nakoupit v jakékoliv prodejně Albert od 3. do 16. července nad 500 Kč a dětská vstupenka je vaše.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
05.06.2013

Krmení pro čtyřnohého miláčka na rok zdarma naděluje Albert

Kvalitní krmení pro naše domácí mazlíčky nemusí být zrovna levná záležitost, ale díky nové online soutěži prodejen Albert můžete vyhrát krmivo značek Pedigree či Whiskas na celý rok zdarma.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
30.05.2013

Platby bezkontaktními technologiemi se v české republice kvartálně zvýšily téměř o 70%

Oblíbenost bezkontaktních karet v České republice letos výrazně vzrostla, od ledna dosáhla téměř 2,3 milionu bezkontaktních transakcí Visa u obchodních řetězců, které tento druh platby nabízejí. Patří k nim například Billa, Penny Market, Globus, Interspar, Lidl, Albert, IKEA či DM drogerie.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
23.05.2013

TBWA/Praha vyhrála supermarket Albert

Reklamu pro maloobchodní řetězec Albert bude nově dělat agentura TBWA/Praha. Doposud společnost spolupracovala s agenturou Lowe GGK...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
15.05.2013

TOP5 obchodníkům je věrných 70% domácností

V 10 největších řetězcích s rychloobrátkovým zbožím nakupuje naprostá většina českých domácností. Největší návštěvnosti dosáhl ke konci roku 2012 Kaufland následovaný prodejnami Tesco, Albert, Penny Market a COOP. Tato „TOP5“ je hlavním nákupním místem pro 70% českých domácností a disponuje celkem téměř 3800 prodejnami.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
22.04.2013

Albert sází na Angry Birds

Supermarkety a hypermarkety Albert, provozované společností Ahold ČR, vsadí ve své propagaci na populární "Angry Birds". Do 28. května běží ve všech.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
19.04.2013

Do prodejen Albert přilétá nová sales kampaň: „Angry Birds“

Společnost Ahold, provozující supermarkety a hypermarkety Albert, připravila pro své zákazníky další originální sales kampaň.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
17.04.2013

Albert spouští novou kampaň. Tentokrát s Angry Birds

Společnost Ahold, provozující supermarkety a hypermarkety Albert, připravila pro své zákazníky další sales kampaň. Tentokrát do obchodů Albert přiletí „Angry Birds“, které už před časem pro reklamní účely využil například T-Mobile.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
15.03.2013

Albert má Peklo na Facebooku

Na facebookovém profilu obchodního řetězce Albert se to mírně řečeno zvrtlo. Vyjádření typu „Snažíte se zákazníka ojebat a namastit si kapsu“, jsou reakcí na pořad Romana Vaňka Peklo na talíři, který se tentokrát věnoval čerstvosti masa a zvláštním praktikám v obchodech Albert.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
10.03.2013

EKONOM: Nemůžeme kontrolovat každý karbanátek, tvrdí odcházející šéf supermarketů Albert

Při výběru dodavatelů jsme pečliví, ale nemůžeme stoprocentně ručit za kvalitu potravin, říká Jan van Dam, odcházející šéf supermarketů a hypermarketů Albert v rozhovoru pro týdeník Ekonom...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
06.03.2013

Ahold bude mít v Česku nového generálního ředitele

V české společnosti Ahold, jež provozuje supermarkety Albert, dojde od 1. dubna k výměně na místě generálního ředitele...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
18.02.2013

Program Albert Akademie získal evropskou cenu Beppie za nejlepší HR projekt

Na lednovém evropském meetingu společnosti Ahold, kterého se zúčastnili všichni zástupci oddělení Human Resources Europe, převzaly Markéta Silná a Tereza Rampasová z HR oddělení společnosti Ahold Czech Republic ocenení Beppie za program Albert Academy.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
11.02.2013

Albert se sveze na vlně Gogounů. Na rozdíl od šmoulů je to nový "hit"

Po šmoulech a zvířátkách přichází obchody Albert s další sběratelskou kampaní a cílí na rodiny s dětmi. Ve spolupráci s dodavateli uvádí limitovanou.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
08.02.2013

Prodejny Albert přicházejí s novou sales kampaní: „Gougouni jsou všude“

Společnost Ahold provozující síť prodejen Albert připravila pro své zákazníky další sales kampaň. Tentokrát si cestu do obchodů Albert probojovali malí gougouni, ve světě již známé postavičky s osobitými vlastnostmi.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
08.01.2013

Albert má dvacetikorunovou kampaň

Společnost Ahold, která v České republice provozuje síť obchodů Albert, spustí zítra 9. ledna hard sellovou kampaň, v níž bude propagovat snížení ceny u desítek výrobků na dvacet korun...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
08.01.2013

Albert nabídne desítky vybraných produktů za jednotnou cenu 20 Kč

„Spousty cen sníženy na 20 Kč“ je název nejnovější kampaně společnosti Ahold, provozovatele prodejen Albert. Kampaň, která začíná ve středu 9. ledna, nabídne zákazníkům desítky produktů zlevněných na lidových 20 korun.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
06.12.2012

Další e-shopy s potravinami

Billa, Interspar a Albert jsou další obchodní řetězce, které plánují spuštění vlastních internetových obchodů. Jako první spustilo vlastní e-shop,.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
05.12.2012

Čokolády od Mikuláše budou lehčí

Monitoring ppm factum dlouhodobě mapuje v obchodních řetězcích výrobky jednotlivých dodavatelů v kategoriích tabulková čokoláda, čokoládové tyčinky a bonboniéry. Sleduje jejich dostupnost, hmotnost obsahu a cenu. V období leden 2006 až do listopadu 2012 byly monitorovány řetězce Albert Hypermarket, Albert Supermarket, Billa, Globus, Interspar, Kaufland, Lidl, Makro, Norma, Penny, Tesco Expres, Tesco Hypermarket a Tesco Supermarket a vybrané obchody tradičního trhu.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
29.11.2012

EFFIE 2012: Když Albert vypustil Šmouly

Představujeme další stříbrnou kampaň letošní Effie. Obchody Albert spustili lokální kampaň s globální celebritou oblíbenou několika generacemi. Šmoulové nastartovali také sběratelskou "mánii". Krátkodobé věrnostní programy v podobném stylu následně zavedly i další řetězce...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.11.2012

Albert rozsvítí Česko díky receptům

Vánoční kampaň v Albertu se letos nese ve znamení pečení a vaření. K přípravě vánočních specialit se vztahuje i soutěž Rozsviťte Česko.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
20.11.2012

Coca-Cola se letos zastaví s kamionem v Albertu

Tato promotion má v Česku zřejmě nejdelší tradici. Coca-Cola se letos spojila s obchody Albert a jejich kamion zavítá právě k těmto obchodům. Dobře to sedí k jejich zaměření na rodiny s dětmi, které posilují přes svoje věrnostní programy se šmouly či českými ZOO. Co asi letos připraví hnutí Antisanta?..

Zdroj: Marketing a media zobrazit
24.10.2012

Ahold a společnost ASEKOL předávají počítače dětským domovům

Společnost Ahold, provozující prodejny Albert, odstartovala spolupráci s firmou ASEKOL v rámci jejího projektu darování repasovaných počítačů do dětských domovů.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
09.10.2012

Supermarkety Albert začnou prodávat základní pečivo z regionálních pekáren

Do supermarketů Albert nebudou rohlíky, housky a chléb Šumava dodávat dva největší čeští výrobci, ale regionální pekárny. Albert to zdůvodňuje tím, že zákazníci žádají spíše místní pečivo. Penam i United Bakeries budou do prodejen i nadále dodávat například balený chléb...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
12.09.2012

Plaťte s kartami MasterCard a naslouchejte řeči zvířat

Společnost MasterCard spustila ve spolupráci s obchodním řetězcem Ahold novou „zvířecí“ kampaň. Každý, kdo do 22. září 2012 zaplatí za své nákupy v hypermarketech Albert kartou MasterCard nebo Maestro nad 2 000 Kč, získá zvířecí mluvítko zdarma.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
05.09.2012

Prodejny Albert procházejí remodelingem

Desítky supermarketů a hypermarketů Albert po celé zemi procházejí remodelingem. Novým partnerem rozsáhlého projektu, který přináší modernizaci.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
29.08.2012

Mluvení se zvířátky v prodejnách Albert startuje

Do prodejen Albert se opět chystají zvířátka z předních českých zoo. Tentokrát však budou se zákazníky mluvit. V pořadí třetí kampaň letošního roku společnosti Ahold nabídne již dobře známou mechaniku sběru kartiček se zvířátky.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
23.08.2012

Vlastníku supermarketu Albert prudce roste zisk. Začíná se mu dařit i v Česku

Nizozemské firmě Ahold se vyplácí přísná kontrola nákladů a posilování promo aktivit. Řetězec tak zvýšil tržní podíl na všech důležitých trzích. V Česku a na Slovensku se tržby zvedly poprvé po třech čtvrtletích...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.07.2012

Aholdu loni v ČR vzrostly tržby o miliardu

Společnosti Ahold Czech Republic, která v Česku provozuje více než 280 supermarketů a hypermarketů Albert, loni vzrostly tržby o zhruba miliardu.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
28.06.2012

V prodejnách Albert nastává Doba ledová

Dnes spouští společnost Ahold svojí další kampaň založenou na licencích. Po Šmoulech a zvířatech ze ZOO využije nyní film Doba ledová 4: Země v.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
27.06.2012

Na prázdniny do Doby ledové v prodejnách Albert

Po velkém úspěchu kampaně se Šmouly a nedávno ukončených Hrátek se zvířátky se mohou zákazníci prodejen Albert těšit na další vlnu letní zábavy. Od 28. června 2012 startuje prázdninová kampaň, která znovu navrátí hru již skoro zapomenutou, cvrnkání kuliček.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
04.06.2012

Nadační fond Albert hlásí návrat úspěšných Bertíků do prodejen Albert

Bertíci, oblíbené žetony na pomoc dětem z dětských domovů a jinak znevýhodněným, hlásí po roční pauze návrat v rámci tradiční charitativní sbírky s názvem Nadační fond Albert dětem. Vrací se zejména na žádost zákazníků prodejen Albert, pro které Bertíci představovali příjemnou a jednoduchou formu po

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
09.05.2012

Jak (ne)dělat reklamu (2.)

Jmenuje se to Vypráskaná velikonoční nabídka a má ji na svědomí Albert. Typická ukázka, jak se v reklamě plýtvá penězi a mrhá časem. Ostatně na stránkách Alberta se téměř vyrovnávají hodnocení „Super“ a „Nudné“ (a to se vsadím, že autoři ještě občas zaklikají na první položku, aby se posunula o kousek napřed.) V čem je problém? Kampaň Vypráskaná velikonoční nabídka je ukázkou současné úrovně tuzemské masové propagace.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
26.04.2012

Prodejny Albert přicházejí s Hrátkami se zvířátky a spoluprací s českými zoo

Po velmi úspěšné šmoulí kampani, v rámci které děti z celé České republiky sbíraly šmoulí 3D karty do speciálních alb, přicházejí prodejny Albert s další, koncepčně podobnou kampaní s názvem Hrátky se zvířátky.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
23.04.2012

Albert má velkou kampaň s českými ZOO

Po šmoulech co jiného, než zvířátka. Modré postavičky ovládali komunikaci řetězce Albert v minulém roce, letos rodinné aktivity pokračují kampaní.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.03.2012

Interní časopis společnosti Ahold vychází v nové grafice

Časopis Úsměv, který společnost Ahold vydává pro své zaměstnance a jejich rodiny, vyšel v únoru ve zcela nové grafické podobě. Cílem nové tváře časopisu Úsměv je ještě více přiblížit jeho obsah hlavní cílové skupině čtenářů – zaměstnancům prodejen Albert a distribučních center společnosti Ahold.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
24.02.2012

Soutěž o minibiky Yamaha v Albertu

Prodejny Albert začnou své zákazníky už tento týden lákat na minibiky značky Yamaha...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
14.09.2011

Šmoulí mánie překonala očekávání

V minulých týdnech odstartovala v prodejnách Albert šmoulí kampaň, v rámci které sbírají děti 3D šmoulí kartičky do speciálního alba. Kartičky šmoulů nyní v České republice sbírá každé třetí dítě ve věku od 3 do 10 let.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
09.08.2011

Albert přivolal na pomoc šmouly

Premiérově uvádíme nový TV spot značky Albert, který využil scény z filmu Šmoulové ve 3D.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.05.2011

Albert zpívá o ovoci a zelenině

Albert spustil kampaň, kde výjimečně jeho "agenti" nehlídají cenu, ale čerstvost. Tentokrát v zeleném se objevují agenti ve všech mediatypech kromě...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.05.2011

Inspektoři uzavřeli Albert v Praze, objevili tam mrtvé myši

Na Praze 9 objevili inspektoři pod paletami mrtvé myši a na regálech myší trus. Prodejna bude dočasně uzavřena.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.04.2011

Ahold modernizuje prodejny a otevírá nové obchody

Společnost Ahold, která v České republice provozuje 280 supermarketů a hypermarketů Albert, po předloňském uzavření 23 neziskových obchodů...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
04.03.2011

Ahold chce otevřít desítky nových Albertů

Majitel českých Albertů se loni po čtyřech letech vrátil k zisku. Prodejny Albert v Česku týdně obslouží 3,5 milionu zákazníků.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
03.03.2011

Vlastníku řetězce Albert škodí vysoké ceny potravin. Zisk se mu propadl o 42 procent.

Ahold ve 4Q 2010 vydělal jen 154 milionů eur. Za poklesem zisku stojí nižší marže,a to hlavně v USA.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
14.02.2011

Putování za olivami aneb vánoční mystery shopping

„Prosinec bývá obecně slabší a platí to i letos,“ řekla mi obchodní ředitelka POS Media CR Dana Běloušková, když jsme se těsně před Vánoci sešly nad seznamem kampaní, které právě probíhaly v hypermarketu Albert v Centru Chodov. Domluvily jsme si totiž předvánoční mystery shopping a pozvání přijala další odbornice na instorovou komunikaci na slovo vzatá – Jana Lelovičová. Ta v současné době působí jako Strategic Planner agentury Comtech.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
03.02.2011

Putování za olivami aneb vánoční mystery shopping

„Prosinec bývá obecně slabší a platí to i letos,“ řekla mi obchodní ředitelka POS Media CR Dana Běloušková, když jsme se těsně před Vánoci sešly nad seznamem kampaní, které právě probíhaly v hypermarketu Albert v Centru Chodov. Domluvily jsme si totiž předvánoční mystery shopping a pozvání přijala další odbornice na instorovou komunikaci na slovo vzatá – Jana Lelovičová. Ta v současné době působí jako Strategic Planner agentury Comtech.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
27.01.2011

Albert má novou mediálku

Společnost Ahold vybrala pro svou síť prodejen Albert novou mediální agenturu.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
25.01.2011

Albert vyměnil mediálku

Média pro maloobchodní síť prodejen od začátku roku zajišťuje agentura Carat.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
24.01.2011

Vytáhl řetězec Ahold na výsluní

Nizozemský maloobchodní řetězec Ahold, kterému v Česku patří supermarkety Albert, vlastní dnes tři tisíce obchodů ve Spojených státech a Evropě. V...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
21.01.2011

Akce prodejen Albert „Nakupujte po celý rok zdarma“ má své vítěze

Vánoční akce prodejen Albert „Nakupujte po celý rok zdarma“byla ukončena.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
07.01.2011

Nová kampaň pro Albert

V Albertu se budou rozdávat dárky i v novém roce. 10. ledna 2011 začíná kampaň „Nákup v Albertu je výhra“.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
06.01.2011

Ahold chytil víc zlodějů

Prodejny Albert, které patří společnosti Ahold, loni meziročně zvýšily počet odchytů pachatelů krádeží o deset procent. V reakci na informace serveru...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
05.01.2011

Žlutí agenti obchodů Albert rozdají 20 milionů korun

Virální video odstartovalo velkou soutěž Aholdu o peněžité výhry ve stylu známé "Hvězdné promo", partnerem je Rádio Impuls.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
04.01.2011

Mediální agenturou pro obchody Albert je Carat

Ahold, provozovatel hypermarketů a supermarketů Albert, uzavřel tendr na mediální agenturu.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
04.01.2011

Albert vyměnil mediálku

Média pro maloobchodní síť prodejen od začátku roku zajišťuje agentura Carat.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
03.01.2011

Albert má novou mediální agenturu

Maloobchodní síť prodejen Albert vybrala novou mediální agenturu.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
23.12.2010

Ahold loni v Česku prohloubil ztrátu na rekordních 1,7 mld. Kč

Společnost Ahold Czech Republic, která v Česku provozuje zhruba 280 supermarketů a hypermarketů Albert a patří mezi největší obchodníky v zemi, loni...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
16.11.2010

Albert nasadí vánoční agenty

M&M ukazuje v premiéře spoty obchodů Albert, kterými naplno zahajuje svojí letošní vánoční komunikaci.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
16.11.2010

V prodejnách Albert čekají na zákazníky vánoční agenti se zlatým prasátkem

V prodejnách Albert naplno odstartovala vánoční kampaň. Zákazníci se mohou těšit na skvělou nabídku zboží za nízké ceny zaměřenou na blížící se svátky.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
16.09.2010

Diskontní zápas Kauflandu a Albertu

Konkurenční souboj mezi obchodními řetězci Albert a Kaufland tento týden výrazně nabral na obrátkách.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
16.09.2010

Obchody Albert a Kaufland se trumfují ve snižování cen

Konkurenční souboj mezi obchodními řetězci Albert a Kaufland tento týden výrazně nabral na obrátkách a obě společnosti se v novinových inzerátech...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
14.09.2010

Nová prodejna Albert v BB Centru v Michli

Minulý týden byla otevřena nová prodejna Albert v BB Centru v Praze 4 Michli v budově Filadelfie.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
08.09.2010

Reklama na Albert má předlohu ve Švédsku

   

Zdroj: Marketing a media zobrazit
30.08.2010

Albert zahájil podzimní kampaň guerillou

Od pondělního odpoledne spustí Ahold podzimní kampaň, ve které chce upozornit na trvalé snížení cen nejčastěji nakupovaných položek v prodejnách...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
27.08.2010

Prodejny Albert budou mít jednotnou otevírací dobu

Ahold sjednotí a v některých prodejnách Albert také prodlouží otevírací dobu. Od 1. září budou supermarkety po celé České republice otevřeny od 7 do...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.08.2010

Albert od září prodlouží otevírací dobu supermarketů

Otevírací doba všech supermarketů obchodního řetězce Albert se od září prodlouží do 20:00. Většina prodejen Albert nyní zavírá v 19:00. Nově budou...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
16.08.2010

Underline a Proximity v prodejnách Albert

Lokální marketingovou podporu prodejen Albert včetně eventů zajistí agentury Underline a Proximity Prague. Vyhrály výběrové řízení, které...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.06.2010

Albert odstartoval komunikační kampaň Čerstvější a lepší

Značka Albert zahájila další fázi nové komunikační kampaně Čerstvější a lepší.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
14.06.2010

Albert odstartoval kampaň se zákazníky

Ahold zahájil další fázi kampaně Čerstvější a lepší, ve které vystupují skuteční zákazníci prodejen Albert. Hlavním sloganem kampaně je Trváme na...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
03.06.2010

Majitel supermarketů Albert ziskem 400 milionů eur příjemně překvapil

Supermarketům se daří zvyšovat podíl na trhu na úkor rivalů, a to jak doma v Nizozemsku, tak v zahraničí.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.03.2010

Novou ředitelkou marketingu prodejen Albert je Zlata Ulrichová

Společnost Ahold Czech Republic, která patří mezi největší obchodní řetězce v Česku, zřídila novou funkci ředitele marketingu prodejen Albert. Jejím...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
24.03.2010

Zlata Ulrichová jde z OBI do Aholdu

Maloobchodní síť prodejen Albert změnila organizační strukturu svého marketingového oddělení a do nové funkce marketingové ředitelky jmenovala Zlatu...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.10.2009

Ahold hledá agenturu na prodej reklamního prostoru ve svých prodejnách

Ahold provozovatel sítě supermarketů a hypermarketů Albert, se rozhodl outsourcovat agendu spojenou s prodejem reklamního prostoru v prodejnách...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.10.2009

Ahold doplácí na pokles cen potravin, růst tržeb zpomalil na 4,3 procenta

Společnost Ahold Czech Republic, která se zhruba 280 supermarkety a hypermarkety Albert byla loni třetím největším obchodním řetězcem v Česku.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
01.10.2009

V K. Varech uzavřen ztrátový hypermarket

Společnost Ahold, která provozuje v Česku 226 supermarketů a 55 hypermarketů Albert, uzavřela minulý týden hypermarket v Karlových Varech. Další...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
24.09.2009

Albert se usmívá s Boomerangem

Značka Albert v rámci výběrového řízení vybrala novou vydavatelskou agenturu pro přípravu, zpracování a vydávání firemního časopisu Úsměv a všech dalších tiskových publikací pro zaměstnance

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
17.09.2009

Ahold výrazně zmenší 11 hypermarketů Albert. Prostory pronajme

Dojde ke změně části sortimentu; ušetřené prostory pak společnost pronajme novým prodejcům.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
17.09.2009

Ahold zmenší 11 hypermarketů Albert. Prostory pronajme

Rozsáhlé omezení prodejní plochy postihne 11 největších hypermarketů Albert řetězce Ahold. Dojde i ke změně části sortimentu; ušetřené prostory pak společnost pronajme novým prodejcům.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
14.09.2009

Hacker přiznal megakrádež

Počítačový hacker Albert Gonzalez (28) se v USA částečně přiznal k dosud největší zaznamenané krádeži osobních dat po internetu.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
03.09.2009

Albert rozšiřuje Cashback

Ve 282 prodejnách Albert si od začátku září mohou vybírat peníze klienti všech tuzemských bank, které nabízejí cashback.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
03.09.2009

Cashback v Albertech pro víc zákazníků

Peníze u pokladen 282 hypermarketů a supermarketů Albert si od začátku září mohou vybírat klienti všech tuzemských bank, které takzvaný cashback...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
01.09.2009

V Albertech končí igelitky zdarma

Obchodní řetězec Ahold přestal ve svých 56 hypermarketech Albert dávat k nákupům zdarma igelitové tašky. Nově budou stát jednu korunu.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
01.09.2009

V obchodech Albert končí igelitky zdarma

Obchodní řetězec Ahold přestal ve svých 56 hypermarketech Albert dávat k nákupům zdarma igelitové tašky, za které zákazníci budou muset nově zaplatit...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
28.08.2009

Ahold dokončil modernizaci

Společnost Ahold dokončila modernizaci všech 226 supermarketů Albert, které provozuje na tuzemském trhu.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
28.08.2009

Ahold dokončil modernizaci všech 226 supermarketů Albert

Společnost Ahold dokončila modernizaci všech 226 supermarketů Albert, které provozuje na tuzemském trhu. Supermarkety mají nyní stejnou vizuální...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
28.07.2009

Majiteli supermarketů Albert vzrostl zisk o desetinu, přesto trh čekal víc

Podnik nesplnil odhady navzdory tomu, že dál těžil z vyššího zájmu lidí o nákup potravin. V době hospodářské krize mají spotřebitelé tendenci méně chodit do restaurací a více si vařit doma, čehož se Ahold snaží využít.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
21.07.2009

Albert rozjíždí festivalovou kampaň

Novou reklamní kampaň nazvanou Letní slevový festival spouští 21.7. síť hyper- a supermarketů Albert. Komunikace, jak napovídá název, má především...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
07.07.2009

Ahold přes léto zmodernizuje 226 supermarketů Albert

Společnost Ahold přes léto postupně zmodernizuje všech 226 svých supermarketů Albert. Dá jim stejnou vizuální podobu, jako má 56 hypermarketů Albert,...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
15.06.2009

Hypernova se mění na Albert hypermarket a výrazně snižuje ceny

Maloobchodní síť prodejen Albert spustila novou komunikační kampaň, jejímž cílem je informovat zákazníky o přeměně značky Hypernova ve značku Albert hypermarket.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
27.05.2009

Zákazníci nakupují v nových Albert hypermarketech bez placení

V nově otevřených prodejnách Albert hypermarket probíhá v rámci současné marketingové a komunikační kampaně spotřebitelská soutěž, která doprovází přeměnu bývalých prodejen Hypernova.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
26.05.2009

Ahold jmenoval nového šéfa svých aktivit v ČR a na Slovensku

Nizozemská maloobchodní společnost Ahold jmenovala novým šéfem svých aktivit v Česku a na Slovensku Jana van Dama (37). Ten ve vedení prodejen Albert...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.05.2009

ČSOB zavádí výběr hotovosti na pokladně i do obchodů Spar a Globus

Cashback už ČSOB nabízí mimo jiné v obchodní síti Albert, stejnou službu zavedla například Česká spořitelna v prodejnách Interspar.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
27.04.2009

Albert pohltí Hypernovu

Společnost Ahold CR chystá posílení maloobchodní sítě prodejen Albert. Proto ruší obchody Hypernova.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
27.04.2009

Ahold zavírá 21 ztrátových obchodů

Na jednadvaceti prodejnách Albert a jedné Hypernově se v létě objeví nápis Zrušeno. Společnost Ahold, trojka mezi tuzemskými maloobchodními řetězci,...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
09.04.2009

Velikonoce v obchodních řetězcích

Obchodní řetězce Tesco, Interspar, Globus, Hypernova a Albert připravily pro zákazníky speciální velikonoční nabídky. Například společnost Spar pro...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.01.2009

Kampaň prodejen Albert

Dne 13. ledna 2009 začala v síti prodejen Albert nová cenová a komunikační kampaň. Mezi její hlavní cíle patří zvýšení povědomí zákazníků o akci...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.01.2009

Nová kampaň prodejen Albert: „Na slevy jsme tu my!“

V polovině ledna 2009 začala v síti prodejen Albert nová cenová a komunikační kampaň. Mezi její hlavní cíle patří zvýšení povědomí zákazníků o akci zaměřené na snížení cen kvalitních výrobků každodenní spotřeby.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
15.01.2009

Albert: Na slevy jsme tu my!

V síti prodejen Albert začala kampaň, zaměřená na zvýšení povědomí zákazníků o snížení cen výrobků každodenní spotřeby.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
02.10.2008

Společnost AHOLD Czech Republic vybere reklamní agenturu

Během letošního podzimu proběhne výběrové řízení na budoucí reklamní agenturu společnosti AHOLD Czech Republic. Ta provozuje supermarkety Albert a hypermarkety Hypernova.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
15.09.2008

Ahold hledá reklamku

Výběrové řízení na novou reklamní agenturu se během podzimu chystá vyhlásit společnost Ahold , jež v Česku provozuje retailové řetězce Albert a...

Zdroj: Marketing a media zobrazit

Diskuze k televizní reklamě Supermarket Albert - Blaničtí rytíři, nevěříte?

Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.

vstoupit do diskuze