úvod > televizní reklama > Staropramen - party pro expřítelkyně (2008) 

Televizní reklama Staropramen - party pro expřítelkyně (2008)

Get Flash to see this player.

Kategorie: Alkoholické nápoje
Produkt: Staropramen
Stát: Česká republika
Zadavatel: Pivovary Staropramen a.s.

Hodnocení

Průměr: 1.00
Hlasovalo: 679
Hlasovat: Nejhorší  Nejlepší

Popis

Reklamní spot propagující pivo Staropramen. Sežeň kámoše a hlavně kup samochladící KEG plný lahodného Staropramenu a udělej párty. Třeba pro své expřítelkyně. Série podobných reklam běžela na našich obrazovkách v roce 2008.

Související články

19.09.2017

Staropramen v nové kampani připomíná, že je ze Smíchova

Smíchovský Staropramen se v první kampani z dílny nové kreativní skupiny vrací ke svým kořenům a zdůrazňuje, že je ze Smíchova.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
21.06.2017

Staropramen si vybral těžké váhy: Ročka, Špindlera a Topinku a jeho Future Bakery

Staropramen si jako strategického kreativního partnera v tendru vybral Ročka, Špindlera a Petra Topinku a 14 tisíc spolupracovníků jeho platformy Future Bakery.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
14.06.2017

Staropramen v létě spoléhá na svou desítku, vlastně na Smíchov

Staropramen přejmenoval své nejprodávanější pivo - světlou výčepní „desítku“ - na Smíchov. Rebranding doprovází letní kampaň, v létě se totiž vypije až o třetinu víc výčepních piv než ve zbytku roku.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
11.05.2017

Cocoon vytvořil nové plechovky pro Staropramen


Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.01.2017

Staropramen uzavřel tendr na PR, vyhrála Dark Side

Komunikační agentura založila svou PR divizi teprve loni.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
29.11.2016

Digitální agentura Etnetera Motion má nového idea makera i accounty

Kreativní digitální agentura skupiny Etnetera Group rozšiřuje svoje řady. Na pozici idea makera přijala Danu Yousifovou z Made by Vaculik, tým accountů posílí Filip Mandík z výkonnostní agentury Forclick a Lenka Cikhartová. Nováčci budou pracovat především pro klienty Beiersdorf, Staropramen a Pepsico.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
25.10.2016

Vladimíra Formánková povede marketing Pivovarů Staropramen

Česká pivovarnická dvojka má ve svém nejužším vedení novou členku. Na pozici marketingové ředitelky společnosti Pivovary Staropramen byla jmenována Vladimíra Formánková.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.09.2016

Staropramen uvařil pro Dny českého piva extra pivo i kampaň

Na blížící se Dny českého piva, které pivovarníci slaví od roku 2013, si Staropramen připravil „Extra důvod se sejít“. Jeho pivní speciál promuje rozsáhlá kampaň.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
07.09.2016

Staropramen uvařil pro Dny českého piva extra pivo i kampaň

Na blížící se Dny českého piva, které pivovarníci slaví od roku 2013, si Staropramen připravil „Extra důvod se sejít“. Jeho pivní speciál promuje rozsáhlá kampaň.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
07.09.2016

Staropramen spouští kampaň ke dnům českého piva

Dny českého piva, které pivovarníci slaví od roku 2013, dávají lidem extra důvod se sejít třeba nad pivním speciálem a s přáteli, které jsme delší dobu neviděli.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
14.07.2016

Vlajkovou lodí hudební festivalové sezóny Staropramenu je Rock for People

Léto je v plném proudu a s ním i hudební festivaly. Je už téměř tradicí, že hudební dostaveníčka nejvíce podporují české pivovary. S těmi největšími festivaly se v Česku spojil Staropramen, který festivaly zařadil do své marketingové kampaně "Bav se Staropramenem".

Zdroj: Marketing a media zobrazit
10.06.2016

Plechovková kampaň Staropramenu: Na jedno a na fesťák!

Staropramen odstartoval v těchto dnech letní marketingovou kampaň. Hlavní roli v ní hrají plechovky, jejichž pomocí se lidé budou moci zvát originálním způsobem "na jedno". Aktivita bude podpořena kampaní na billboardech, v rádiu, kině, televizi, ale i v místě prodeje. Stojí za ní mimo jiné agentura Cocoon Group.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
27.05.2016

Se Staroušem na otočku

Letošní marketingová kampaň na pivo značky Staropramen se nese ve znamení přátelství. Za výzvou „Jedno to jistí“ stojí agentura Young & Rubicam.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
25.04.2016

Nealko kampaň od Staropramenu: Vychlaď a vypij

Pivovary Staropramen odstartovaly marketingovou kampaň, jejímž cílem je podpořit nedávné uvedení nealkoholické varianty ochuceného piva Staropramen Cool Grep na český trh. Za kreativou stojí agentury Young & Rubicam a Etnera.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
23.03.2016

"Big ideu" pro pivovar Ostravar udělá agentura AETNA

Největší mimopražská komunikační agentura AETNA zvítězila ve výběrovém řízení společnosti Pivovary Staropramen, která hledala novou „big ideu“ pro plánovaný repositioning značky Ostravar...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.03.2016

Značku Ostravar vyhrála Aetna

Komunikační agentura Aetna zvítězila ve výběrovém řízení společnosti Pivovary Staropramen, která hledala novou „big ideu“ pro plánovaný repositioning značky Ostravar.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
05.11.2015

Staropramen o víkendu pohostí fanoušky, kapely i agenty hvězd. Koná se Nouvelle Prague

Mezinárodní showcase festival Nouvelle Prague tento víkend zakončí letošní hudební sezónu. Na pražském Smíchově se představí české i zahraniční kapely. Součástí festivalu je také mezinárodní hudební konference s řadou diskuzních panelů...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
05.11.2015

Staropramen o víkendu pohostí kapely i agenty hvězd

Mezinárodní showcase festival Nouvelle Prague tento víkend zakončí letošní hudební sezónu. Na pražském Smíchově se představí české i zahraniční kapely. Součástí festivalu je také mezinárodní hudební konference s řadou diskuzních panelů...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
11.08.2015

Staropramen a O2 společně nachystali Sportovní kino

Pivovary Staropramen a televize O2 Sport chtějí nalákat sportovní fanoušky do hospod a restaurací na Sportovní kino. Hospodští si mohou sami zvolit zápas, který budou chtít ve svém podniku „vysílat“.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
27.07.2015

Spot dne: Desítka pro mladé

Tyto děti se nepropůjčily k účinkování ve spotu na Staropramen nebo Gambrinus. Zmíněná desítka představuje něco hrůznějšího – operační systém Windows 10. Spot nachystala americká agentura m:united.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
09.06.2015

Boření mýtů nebo hudba: Která komunikace velkých pivovarů je lepší?

Nové komunikační strategie dvou velkých pivovarnických hráčů proti sobě stojí v ostrém kontrastu. Zatímco Staropramen opět vsadil na dlouholetý koncept podpory hudebních akcí, Gambrinus zariskoval a svoje pivo prodával pod fiktivní značkou Patron...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
05.06.2015

Staropramen se opět spojuje s hudbou

Pivovar Staropramen spouští se zahájením festivalové sezóny hudební kampaň Buď hudbě blíž, jejíž součástí je edice plechovek s hudebními styly a série Festivalů bez zábran, která pomáhá zpřístupnit festivaly handicapovaným. Na kampani se podílejí agentury Motion Media, Ritual a Cocoon.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
24.04.2015

Beermixy Staropramen Cool mají nové obaly i příchutě

Staropramen chystá na letní sezónu nealkoholické pivo se dvěma novými ovocnými příchutěmi. Ostatní beermixy dostanou nový obal, který vytvořila agentura Unity Design.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
04.02.2015

Interní komunikaci Pivovarů Staropramen řídí Karel Veselý

Manažerem interní komunikace společnosti Pivovary Staropramen se stal Karel Veselý. Interní komunikace je nově začleněna do oddělení firemních záležitostí...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
04.02.2015

Interní komunikaci ve Staropramenu povede Veselý

Karel Veselý se stává manažerem interní komunikace Pivovarů Staropramen. Ve společnosti působí od roku 2006.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
01.12.2014

Staropramen kompletuje agentury, pokryl digitál i mediální aktivity

Pokrytí marketingových aktivit vyřešily Pivovary Staropramen. Pro druhou největší pivovarnickou skupinu v Česku tak vedle Young & Rubicam Praha budou pracovat digitální agentury Motion Media a Arc Worldwide, mediální aktivity ohlídá Universal McCann...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
21.11.2014

Kreativní tendr Staropramenu obhájili Youngové

Podzimní tendr na kreativní agenturu značky Staropramen zná vítěze. Svou pozici dlouholetého partnera obhájila v souboji s dalšími čtyřmi konkurenty agentura Young & Rubicam sídlící stejně jako pivovar na Smíchově.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
20.11.2014

Staropramen "zůstává na Smíchově". Y&R mu dodá promyšlenou kreativitu

Neměnit koně v půli dostihu se rozhodla značka Staropramen a ve výběrovém řízení zvolila opět kreativní agenturu Young & Rubicam. Ta pracuje pro Staropramen už od roku 2006. "Přesvědčili nás promyšleností konceptu," chválí partnera manažer značky Michal Šlechta...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.11.2014

Staropramen "zůstává na Smíchově". Vybral si zase Y&R

Neměnit koně v půli dostihu se rozhodla značka Staropramen a ve výběrovém řízení zvolila opět kreativní agenturu Young & Rubicam. Ta pracuje pro Staropramen už od roku 2006. "Přesvědčili nás promyšleností konceptu," chválí partnera manažer značky Michal Šlechta...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
15.10.2014

Pivovary Staropramen mají nového marketingového ředitele

Zdeněk Prajs se stal novým marketingovým ředitelem Pivovarů Staropramen. Dosud v téže společnosti působil jako ředitel oddělení Commercial Excellence.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
29.08.2014

Rock for People spojil Staropramen s Gambrinusem

Pivovar Staropramen, který letos rozšířil počet sponzorovaných hudebních festivalů, se v případě výročního koncertu Rock for People spojil s konkurenční značkou Gambrinus. Důvodem je fakt, že oba pivovary stály u historie festivalu.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
03.07.2014

Staropramen bude na Rock for People launchovat točený Carling Cherry Cider

Pivovar Staropramen každým rokem posiluje v segmentu rockových festivalů. Letos k festivalům pod vlajkou Staropramen přibyly České a Moravské hrady. Na dalším festivalu, kterým je Rock for People, si navíc v červenci odbude premiéru Carling Cherry Cider v točené podobě.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
02.06.2014

Ovocná piva nám pomohla na klesajícím pivním trhu, říká šéf Staropramenu

Investice do ovocných piv se pivovaru Staropramen vyplatila, tvrdí šéf společnosti Zbyněk Kovář. Pro pivaře netypická nabídka sice už nemá takovou oblibu jako při svém uvedení, ale přivedla ke značce nové zákazníky...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.05.2014

Festival Colours of Ostrava má nový vizuál z dílny Kantors Creative Club

Od letoška se festival Colours of Ostrava, kam vloni zavítalo přes 33 tisíc návštěvníků, rozhodl změnit svou vizuální podobu. Pod novou tváří je podepsáno grafické a kreativní studio Kantors Creative Club, které pracuje také pro značky Jack Daniel’s, Saab, Moser nebo Staropramen. Designéry byli David a Jiří Kantorovi.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
25.03.2014

Hullabaloo chce proslavit Staropramen ve světě

Mezinárodní pivovarnická skupina Molson Coors si v tendru na reklamní agenturu pro značku Staropramen na mezinárodních trzích vybrala agenturu Hullabaloo. Ta bude pro Staropramen vyvíjet komunikaci pro celý region Střední a východní Evropy, ale i pro řadu dalších trhů...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
12.03.2014

Staropramen spustil „kešovou“ soutěž

Pivovary Staropramen dnes spustily novou kontaktní kampaň ve formě celorepublikové geocachingové soutěže Hledej 145 sudů Staropramenu. Soutěž v hledání skrýší neboli keší, které tvoří nevyfouknutá pivní PET lahev s voucherem na sud piva Staropramenu dle vlastního výběru nálezce, už má čtyři první vítěze, poběží však celý měsíc...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.02.2014

Staropramen kampaní oslaví 145 let

Staropramen v polovině února rozjede letošní kampaň připomínající 145. výročí svého založení. Ústředním tématem spotu je spojení piva, historie a hudby. Kampaň „Jedno nás spojuje již 145 let“ začíná v pondělí 17. února.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
13.11.2013

U Čechů vítězí značky jako Škoda, Lidl nebo Kofola

Průzkum Best Buy Award, který letos v České republice proběhl poprvé, ukázal značky, které podle Čechů přinášejí nejlepší poměr ceny a kvality. Mezi vítězi jednotlivých kategorií se objevují například Škoda, Lidl, Česká pojišťovna nebo Staropramen.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
03.10.2013

Staropramen se spojil s Mall.cz a odměňuje své spotřebitele

Značka Staropramen a internetová obchodní galerie Mall.cz zahájili cross promotion přinášející tisíce slev. Akce „vyBAV SE HUDBOU“ potrvá do 14. prosince, případně do vyčerpání vyhrazené sumy.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
24.07.2013

Staropramen podporuje uvedení limonády. Plánuje i televizi

Dva roky po představení nízkoalkoholických ochucených piv přichází Staropramen se svou první nealkoholickou sladovou limonádou pro dospělé. Pro spolupráci na tvorbě komunikace si pivovar vybral agenturu Hullabaloo a v srpnu naplno rozjede kampaň.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
24.07.2013

Staropramen podporuje uvedení Sládkovy Limonády. Plánuje i televizi

Dva roky po představení nízkoalkoholických ochucených piv přichází Staropramen se svou první nealkoholickou sladovou limonádou pro dospělé. Pro spolupráci na tvorbě komunikace si pivovar vybral agenturu Hullabaloo a v srpnu naplno rozjede kampaň.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
01.07.2013

Dřív byl design Potrefených hus syrový, dnes chtějí lidé sedět jako v obýváku, říká manažer franšízy David Petřík

Minulý rok zaznamenaly restaurace Potrefená husa osmiprocentní růst. "Naším konceptem projdou ročně tři miliony lidí," říká manažer franšízy David Petřík. Jak funguje koncept, na kterém pivovar Staropramen během čtrnácti let postavil lukrativní byznys, zatímco si řada restaurací stěžuje na krizi?..

Zdroj: Marketing a media zobrazit
27.06.2013

Pivovary rozšiřují nealko nabídku. Staropramen si odskočil od piva k výrobě limonády

Pivovar Staropramen chce zvýšit zájem o nealkoholická piva, a povzbudit tak i celý pivní trh. Od července začne dodávat první pivní limonádu v Česku. Ta nebude obsahovat žádný alkohol. Nabídku nealkoholických nápojů rozšiřují i další pivovary...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
04.06.2013

Běží outdoorová kampaň na Stellu

Pivovary Staropramen komunikují v outdooru své pivo značkyr Stella Artois...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
29.04.2013

Unikátní lahev piva Staropramen vítězí u spotřebitelů

Staropramen Světlý v nové lahvi s výrazným embosem ikony značky zvítězil ve Volbě spotřebitelů 2013 – Nejlepší novinka v kategorii piva. Pro Staropramen se jedná již o čtvrté ocenění v tomto marketingovém programu během dvou let.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
12.04.2013

Nový Staropramen Cool Cidermix atakuje trh beermixů

Staropramen tento týden poprvé stočil svou druhou letošní novinku z kategorie stále oblíbenějších beermixů. Po nové příchuti Cool Hořký Pomeranč, kterou uvedl na trh v březnu, nyní přichází s unikátním Cool Cidermixem.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
28.03.2013

Značka Staropramen Cool má svůj samostatný web i profil na sociální síti Facebook

Staropramen se nyní v komunikaci piv řady Cool rozhodl více osamostatnit, aby mohl její aktivity přesněji a efektivněji cílit.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
19.03.2013

Staropramen uvádí na trh nové originální sklenice

Změna ikonického vzhledu značky začala loni v lednu představením nového loga a následnou výměnou milionů lahví za unikátní. Pokračuje letos postupnou výměnou sklenic v hospodách a restauracích.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
14.03.2013

Staropramen mění po osmi letech sklenice

Smíchovský pivovar pokračuje v implementaci nového loga, které bylo představeno už loni v lednu. Poté, co bylo vyměněno milion lahví, přichází na řadu sklenice z hospod a restaurací. Kompletní redesign by měl být hotov během dvou let.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
11.03.2013

Staropramen rozšiřuje řadu ochucených piv

První nová příchuť – Staropramen Cool Hořký Pomeranč – opustil pivovar minulý týden a míří do regálů obchodů. Druhá se v nich objeví v polovině dubna. Pivovary Staropramen chtějí uvedením novinek posílit vedoucí pozici v segmentu.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
06.03.2013

Staropramen po osmi letech vymění všechny sklenice v hospodách

Staropramen chce přilákat lidi zpátky do hospod. Pivaře mají oslovit nové sklenice, které Staropramen nyní začíná měnit. Do konce roku by se mělo pivo dvojky na českém trhu pít už jen z nových sklenic. I další pivovary chtějí přitáhnout lidi zpátky k výčepům...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
05.03.2013

Pivovary Staropramen mají za sebou další úspěšný rok

Pivovary Staropramen i loni pokračovaly ve své inovační strategii, v rámci které společnost hledá nové příležitosti a každoročně přináší spotřebitelům řadu novinek. Výsledkem je další výrazný růst prodejů.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
14.02.2013

Staropramen zahájil rok 2013 na stupních vítězů

Staropramen 11o a Staropramen Nealko potvrdily své kvality a na 23. reprezentačních slavnostech piva v Táboře získaly ocenění za druhé místo v kategorii nealkoholických piv a třetí místo mezi pivy jedenáctistupňovými.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
20.11.2012

EFFIE 2012: Staropramen se nebál smíchat pivo s citrónem

Představujeme vítěze letošní soutěže efektivních reklam a jejich případové studie. Dnes se zaměříme na stříbrem oceněnou kampaň značky Staropramen Cool Lemon, která změnila postoj Čechů k pivu. Zhruba třetinu prodejů piva tvoří dnes ochucené variaty a Staropramen byl první, kdo s nimi měl úspěch. Bylo to díky kampani, nebo nové chuťi?..

Zdroj: Marketing a media zobrazit
01.11.2012

Pivovar Staropramen nabízí Staropramen Nefiltrovaný multipack

K podzimu patří chuť pečeného jehněčího, neuhlazenost divočiny nebo rafinovaně kořeněné zabijačkové produkty. Pivovar Staropramen pro tyto okamžiky nabízí příjemný ležák.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
16.10.2012

Staropramen na podzim přichystal opět „Nefiltrované zážitky“

Staropramen 4. října odstartoval podzimní reklamní kampaň na Staropramen Nefiltrovaný, velmi úspěšnou novinku loňského roku, což potvrdilo i letošní vítězství v soutěži Volba spotřebitelů 2012 v kategorii piva.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
08.10.2012

Pivovary Staropramen zdraží pivo

Pivovary Staropramen zdraží od 15. října sudové a tankové pivo a od začátku listopadu zvýší také ceny některých balených piv. Průměrně se ceny.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
11.09.2012

Do finále jde první ročník projektu Pivovarů Staropramen „Sbírej víčka, postavíme…“

Více než 490 kg víček z PET lahví a nápojových kartonů dostane letos tvar skluzavek, pískovišť, vagonků či laviček pro dětská hřiště.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
10.08.2012

Staropramen se poprvé představí na Open Air Festivalu v Panenském Týnci

Léto je v plném proudu a s ním také program letních hudebních festivalů. Návštěvníkům právě začínajícího Open Air Festivalu letos poprvé nabídne své portfolio piv Staropramen, který se stal jeho hlavním partnerem.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
12.06.2012

Grep na bigboardech

Staropramen po televizní kampani nasazuje i komunikaci v outdooru...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
28.05.2012

Staropramen posiluje in-store

Staropramen posiluje aktivity v in-storu...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
11.05.2012

Hitem jsou mixy piva a limonád

Lehká piva s ovocnou příchutí se stávají mezi tuzemskými pivovary hitem letošní sezóny. Inspirovány loňským úspěchem citronového piva Staropramen.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
07.05.2012

Rok od uvedení Cool Lemonu na trh spouští Staropramen novou kampaň

V pondělí 7. května se v televizi poprvé objeví nový reklamní spot na letošní přírůstek do portfolia Staropramenu – osvěžující pivo s ovocnou příchutí a nízkým obsahem alkoholu Staropramen Cool Grep.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
10.04.2012

Staropramen naváže na PR komunikaci a online podporu uvedení nové unikátní lahve na trh

Staropramenu v loňském roce rostly prodeje doma i v zahraničí slavil úspěch s osvěžujícím Cool Lemonem, letos přichází s Cool Grepem a v těchto dnech mění své lahve na designově unikátní.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
05.04.2012

Konkurence pro Staropramen: Gambrinus útočí "novou desítkou" a ovocnými pivy

Už i největší pivovar v Česku vyrazil do boje o zákazníka poptávajícího "lehčí pivo s ovocnou příchutí". K hitu radlerů v Česku - Staropramenu Cool Lemon - nově přibude Gambrinus řízný citron a Gambrinus limetka a bezinka. Firma dnes představí i "novou desítku"...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
03.04.2012

Staropramen má nového vlastníka. Molson Coors koupil za 3,5 miliardy dolarů StarBev

Severoamerická společnost Molson Coors Brewing Company koupila mateřskou skupinu Pivovarů Staropramen - společnost StarBev. "Jsem přesvědčen, že to povýší StarBev na vyšší úroveň," řekl A. Beyens, generální ředitel StarBev. "Pivní trh střední a východní Evropy je pro nás atraktivní," dodal P. Swinburn, prezident Molson Coors...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
14.03.2012

Zahánět žízeň budeme letos také Staropramen Cool Grepem

Byla to velká neznámá, když se loni v květnu na pražském Smíchově začal připravovat Staropramen Cool Lemon, osvěžující pivo s příchutí citrónu a nižším obsahem alkoholu. Odvaha se ale Staropramenu vyplatila a bezprostředně po uvedení na trh následoval obrovský prodejní úspěch.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
13.03.2012

Staropramen podpoří kampaní nové lahve i Cool Grep

Pivovary Staropramen připravují reklamní kampaně na novinky, které společnost oficiálně představila tento týden. Na v únoru uvedený imageový spot.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.02.2012

Staropramen vstupuje do roku 2012 s novým logem, sloganem i komunikační kampaní

„Jeden za všechny, všichni na jedno.“ Tak zní slogan nové kampaně značky Staropramen, která je připravena pro letošní rok a začíná již počátkem února. Její součástí bude také nové logo, mění se i celkový vizuální styl značky. Hlavním cílem těchto změn je další posilování pozice značky Staropramen na českém trhu v hlavním, tzv. core segmentu piv. Nová kampaň začíná 2. února, kdy se na obrazovkách televizních stanic Nova, Nova Cinema a Prima Family začnou objevovat půlminutové reklamní spoty.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
23.12.2011

Pivovary Staropramen zdražily točená piva

Pivovary Staropramen zdražily od poloviny prosince sudové a tankové pivo v průměru o tři procenta. Informoval o tom mluvčí tuzemské pivovarské dvojky.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.12.2011

Potrefená husa v Brně podruhé

Brno má druhou restauraci řetězce Staropramen Potrefená husa. Začátkem listopadu byla v historickém centru města v ulici Starobrněnská otevřena restaurace s názvem Zelný trh.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
29.11.2011

Marketingovým ředitelem Pivovarů Staropramen Dimov

Novým marketingovým ředitelem společnosti Pivovary Staropramen se stal Dimo Dimov (31), ve funkci nahradil Petra Skopalíka. Dimov doposud působil na.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
24.11.2011

Staropramen se vrací k Young&Rubicam

Společnost Pivovary Staropramen vybrala pro kreativu své vlajkové lodi - značky Staropramen - agenturu Young&Rubicam, se kterou již v minulosti spolupracovala, a která letos připravila komunikaci nové extenze značky - Staropramen Cool Lemon.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
15.11.2011

Staropramen má opět novou agenturu: Young & Rubicam

Agentura Young & Rubicam zvítězila podle informací M&M ve výběrovém řízení na značku piva Staropramen. Agentura v současnosti v důsledku vítězství v tomto a dalším tendru posiluje svůj tým...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
10.11.2011

Do obchodů míří speciální partypack, třetinka i PET lahev Staropramenem Cool Lemon

Pivní hit letošního léta Staropramen Cool Lemon z obchodů nemizí ani v době, kdy se venkovní teplota začíná blížit k nule.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
17.08.2011

Staropramen zahájil kampaň s nefiltrovanými zážitky

Po tastingové promoci na Facebooku začíná hlavní část marketingové podpory nového ležáku. Podpora Staropramenu Nefiltrovaného bude obsahovat TV spoty, rádiovou kampaň, tiskovou inzerci, outdoor media, ochutnávkovou tour a in store podporu.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
27.07.2011

Staropramen uvádí na trh originální nefiltrovaný ležák

Staropramen přichází na trh s originálním českým nefiltrovaným pivem. Staropramen Nefiltrovaný připravoval tým vrchního sládka pivovaru Zdeňka Luxe osm měsíců tak, aby jeho konzumentům poskytl i ve všedních dnech nevšední chuťový zážitek.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
23.07.2011

Staropramen se představí v nefiltrované kampani

Pivovary Staropramen připravují kampaň na podporu nového piva Staropramen Nefiltrovaný, které oficiálně představily v minulém týdnu. Hlavní část...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
15.07.2011

Staropramen Cool Lemon je hitem léta

Pivním hitem léta se letos stává Staropramen Cool Lemon, osvěžující pivo s příchutí citronu a s nízkým obsahem alkoholu a zároveň nováček v portfoliu značky Staropramen.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
10.06.2011

Hasiči žízně začínají osvěžovat Staropramen Cool Lemonem

Minulý týden začala hlavní část marketingové podpory poslední novinky v portfoliu značky Staropramen – osvěžujícího piva s chutí citrónu a nízkým obsahem alkoholu Staropramen Cool Lemon.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
21.05.2011

Letní novinka - nový Staropramen Cool Lemon

Staropramen v těchto dnech přichází na český trh s novinkou rozšiřující pivní kategorii, která potěší všechny milovníky netradiční svěží chuti.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
14.05.2011

Pivovary Staropramen spustil na pražském Smíchově stáčecí linku na PET lahve

Společnost Pivovary Staropramen minulý týden uvedla do ostrého provozu moderní stáčecí linku na PET lahve.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
07.05.2011

Před 140 lety bylo ve Staropramenu uvařeno první pivo

Pivovar Staropramen má za sebou významný milník ve své historii. Minulou neděli tomu bylo přesně 140 let od uvaření první várky piva.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
17.04.2011

Staropramen vstupuje do progresivního segmentu PET lahví

Značka Staropramen vstoupila na trh s novým litrovým PET balením svého nejprodávanějšího piva Staropramen Světlý.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
06.04.2011

VĂ­ce piv v PET lahvĂ­ch

Tuzemské pivovary rozšiřují nabídku piva v PET lahvích. Domácí pivovarská dvojka, pivovary Staropramen, začala v předchozích týdnech do litrových...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
24.03.2011

Braník uvádí na trh novinku: 111. let od uvaření první várky oslaví zbrusu novou 11°

Pivovary Staropramen rozšiřují portfolio značky Braník o novou Braník Jedenáctku.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
21.03.2011

Braník jedenáctka on-air

Pivovary Staropramen spouští marketingovou podporu novinky v portfoliu - Braník Jedenáctky. Televizní reklamu, na jejíž přípravě spolupracovala...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
03.03.2011

Braník uvádí na trh novinku: 111. let od uvaření první várky oslaví zbrusu novou 11°

Pivovary Staropramen rozšiřují portfolio značky Braník o novou Braník Jedenáctku.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
25.02.2011

S novou strategií pro Facebook má Staropramen již téměř 30 000 fanoušků

Facebooková stránka fanoušků značky Staropramen má po půl roce své existence již téměř 30 tisíc příznivců.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
23.02.2011

Nová Braník Jedenáctka

Pivovary Staropramen rozšiřují portfolio značky Braník o novou Braník Jedenáctku. Nové pivo bude k dispozici v obchodní síti v 0,5 litrových lahvích...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
14.02.2011

Universal McCann pro Staropramen

Od ledna nakupuje média pro společnost Pivovary Staropramen agentura Universal McCann.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
11.02.2011

V Táboře rozdali prestižní ocenění Zlatá pivní pečeť

Pivovary Staropramen na 21. Reprezentačních slavnostech piva v Táboře zvítězily ve dvou spotřebitelsky velmi atraktivních kategoriích.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
01.02.2011

Universal McCann pro Staropramen

Od ledna nakupuje média pro společnost Pivovary Staropramen agentura Universal McCann.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
28.01.2011

Média pro Pivovary Staropramen nakupuje Universal McCann

Od ledna 2011 nakupuje média pro společnost Pivovary Staropramen mediální agentura Universal McCann.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
25.01.2011

Pivovary Staropramen vyměnily mediálku

Od letošního ledna nakupuje mediální prostor pro společnost Pivovary Staropramen agentura Universal McCann. Ta nahradila dostavadní Mediaedge:cia.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
17.01.2011

V O2 areně se poprvé točil také Staropramen Nealko

Pivovary Staropramen během fotbalového turnaje, který se uskutečnil v pražské O2 areně, návštěvníkům haly poprvé nabídli také točený Staropramen Nealko.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
14.01.2011

Pivovary Staropramen vyměnily mediálku

Od letošního ledna nakupuje mediální prostor pro společnost Pivovary Staropramen agentura Universal McCann. Ta nahradila dostavadní Mediaedge:cia.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
18.12.2010

Staropramen vybírá agenturu podlinku

Šest agentur se před Vánocemi utká v tendru Pivovarů Staropramen na BTL aktivity.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.12.2010

Zbyněk Kovář: Pivaři již nejsou věrní. Často mění značku

Zbyněk Kovář, generální ředitel Pivovarů Staropramen

Zdroj: Marketing a media zobrazit
27.10.2010

Pivovary čelí nejhorší krizi za 20 let. Zdražují a šetří na "stupních"

Jako první z velkých hráčů oznámil zdražování Staropramen. Spotřeba výrazně klesá. Pivovary hledají daňové úspory.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.10.2010

Pivovary Staropramen zdraží od listopadu točené pivo

VÍME PRVNÍ Dvojka na trhu zdraží točené pivo v průměru o 50 haléřů. Ceny lahvového zatím zůstávají stejné.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
25.10.2010

Staropramen jedenáctka je stále oblíbenější

Staropramen jedenáctka, která byla na trh uvedena před pouhým půl rokem, získává u spotřebitelů rychle na oblibě.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
12.07.2010

Staropramen má dvě novinky

Pivovary Staropramen rozšiřují portfolio o točené pivo Staropramen Nealko a také Braník v plastových maxilahvích. Nealko Staropramen byl doposud k...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
12.07.2010

Staropramen přichází s točeným nealkoholickým pivem

Pivovary Staropramen rozšiřují portfolio své největší značky o další novinku – točené nealkoholické pivo Staropramen Nealko.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
07.07.2010

Staropramen se stal vlajkovou lodí pivovarnické skupiny Starbev

Mimořádná valná hromada společnosti Pivovary Staropramen schválila fúzi této druhé největší pivovarnické firmy v zemi se spřízněnými společnostmi...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
28.06.2010

Rock for People se Stropramenem

Staropramen, hlavní partner největšího rockového hudebního festivalu v České republice Rock for People, letos přináší novinky v zajištění servisu piva.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
02.06.2010

Pivovarům Staropramen loni výrazně vzrostl zisk

Společnosti Pivovary Staropramen v loňském roce výrazně vzrostl čistý zisk na 720,6 milionu korun z předloňských 289,6 milionu Kč. ČTK to zjistila z...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
06.05.2010

Staropramen přichází na trh s novou jedenáctkou, spotřebitelům chutná

Společnost Pivovary Staropramen, druhý největší producent piva v Česku, rozšiřuje portfolio své hlavní značky a uvádí na trh světlý ležák, Staropramen 11°.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
03.05.2010

Staropramen uvařil novou jedenáctku. Chce konkurovat Zlatopramenu a Excelentu

Se zpožděním reaguje tuzemská dvojka trhu Pivovary Staropramen na jediný rostoucí trend českého trhu s pivem - 11stupňová piva.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
17.03.2010

Bída dolehla na pivovary. Prodej Staropramenu klesl o 7 procent

Ekonomická krize postihla nejen domácí spotřebu, ale i export. Staropramenu klesl doma prodej značek jako je Stella Artois, Staropramen, Ostravar, Braník nebo Sládkův Měšťan o šest procent.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
15.03.2010

Staropramen točil obří pivo

Pivovary Staropramen nasadí od dubna nový televizní spot, který se točil minulý týden. Režíroval ho Tomáš Mašín. Na pražské Letné byl padesát metrů...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
11.12.2009

Staropramen s kampaní proti alkoholu

Nech ty klíčky v kapse vzkazují Pivovary Staropramen v době nastávajících večírků.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
03.12.2009

Staropramen změnil majitele

Společnosti Anheuser-Busch InBev a CVC Capital Partners ve středu oznámily dokončení prodeje podniků ve střední Evropě.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
03.12.2009

Staropramen změnil majitele. AB InBev prodal pivovary firmě CVC Capital

Pivovary Staropramen loni bez započtení zahraniční licenční výroby prodaly 3,26 milionu hektolitrů piva.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.11.2009

Stella Artois ve vánočním

Pivovary Staropramen uvádějí na trh limitovanou vánoční edici prémiového ležáku Stella Artois.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
16.10.2009

Pivovary Staropramen mají nového majitele

AB Inbev se dohodl na prodeji části pivovarů s investiční firmou CVC Capital Partners.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
15.10.2009

Největší pivovar světa prodává Staropramen i další evropské pivovary

Investiční firma CVC Capital Partners získá za 2,23 miliardy dolarů pivovary v Česku, Bosně a Hercegovině, Chorvatsku, Maďarsku, Černé Hoře, Rumunsku, Srbsku a na Slovensku.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.09.2009

Staropramen zahájil volební kampaň

Ve dnech, kdy předvolební boje utichají, zahajuje Staropramen vlastní humornou kampaň v duchu voleb.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
28.08.2009

Restaurací Potrefená husa vznikly za deset let tři desítky

Značkových restaurací Pivovarů Staropramen s názvem Potrefená husa vznikly za deset let od vzniku značky tři desítky. Na tiskové konferenci to uvedl...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
10.08.2009

Staropramen hledá i ATL

Pivovary Staropramen po dvou měsících od vypsání tendru na agenturu, která bude poskytovat PR servis značce Stella Artois a pracovat na vybraných PR...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
31.07.2009

O Staropramen a další pivovary hraje jen CVC Capital

CVC Capital zůstal jediným zájemcem v soutěži, ale koupi části pivovarů AB Inbev ještě nemá jistou.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
30.07.2009

O Staropramen má zájem jediná firma, nabízí 1,5 miliardy eur

Pivovarnická skupina Anheuser Busch – Inbev má pouze jediného vážného zájemce o koupi všech nabízených jedenácti pivovarů včetně tuzemské dvojky Staropramenu - lucemburskou investiční společnost CVC Capital Partners.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
17.07.2009

Tesco dává k chladničce whirpool pivo Stella Artois

Obchodní řetězec Tesco spustil společnou promotion akci s firmami Whirpool a Pivovary Staropramen. K ledničce Whirpool v ceně od 9 999 korun dostane...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.06.2009

Hoegaarden léto nepodcenil

Pšeničné pivo Hoegaarden z produkce pivovarů Staropramen má ambice stát se hitem letní sezony.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
18.06.2009

K nové příchuti brambůrků Lay´s STRONG patří pivo Staropramen

Společnost General Bottlers, která nyní uvádí na trh novou příchuť brambůrků Lay´s STRONG, využije pro promo kampaň v místě prodeje cross promotion ve spojení s pivem Staropramen.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
10.04.2009

Outbreak pro Stellu Artois

Pivovary Staropramen a agentura Outbreak připravily kampaň Word of Mouth s cílem posílení značky Stella Artois.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
10.04.2009

K Brewery chce koupit Staropramen

Největší česká pivovarská skupina K Brewery usiluje o koupi smíchovského pivovaru Staropramen.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
05.03.2009

Zisk pivovarů AB InBev loni stoupl o 6,9 procenta

Na českém trhu s pivem má nyní Anheuser-Busch InBev se značkami Staropramen, Ostravar a Braník asi patnáctiprocentní podíl.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
05.02.2009

Pivovary Staropramen otevřou nové školicí středisko

Přímo v areálu pivovaru Staropramen bude počátkem února otevřeno nové moderní školicí středisko První pivovarské školy, která je unikátním projektem společnosti Pivovary Staropramen a.s.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
09.01.2009

Barvík mluvčím Staropramenu

Novým manažerem pro vnější vztahy a tiskovým mluvčím společnosti Pivovary Staropramen se od ledna 2009 stal Pavel Barvík.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
09.01.2009

Mluvčím Staropramenu Barvík

Novým manažerem pro vnější vztahy a tiskovým mluvčím společnosti Pivovary Staropramen se od ledna 2009 stal Pavel Barvík. Ve funkci nahradí Michaelu...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
11.12.2008

Ledově vychlazený Staropramen Chill útočí na kluby!

Značka Staropramen má nový přírůstek do svého portfolia. Stalo se jím ledově vychlazené prémiové pivo Staropramen Chill, které si začíná budovat svou klubovou image.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
07.11.2008

Zimní edice Staropramenu

Společnost Pivovary Staropramen uvádí na trh Zimní limitovanou edici Staropramen a Gurmánskou kolekci se Stellou Artois.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
30.09.2008

Pivovar InBev polyká Anheuser-Busch

Akcionáři belgické pivovarnické skupiny InBev, která v Česku ovládá Pivovary Staropramen, podpořili včera převzetí svého rivala, amerického pivovaru...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
12.09.2008

Staropramen zahájí kampaň pro řidiče

Společnost Pivovary Staropramen představí 13. září projekt Nech ty klíčky v kapse, který nabádá řidiče, aby po požití alkoholu nesedali za volant.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
05.09.2008

Ostravar bude vařit fotbalové pivo, vyberou si ho fanoušci

Pivovar Ostravar ze společnosti Pivovary Staropramen bude brzy vařit nové pivo. Výběr chuti, sílu, název i obal budou přitom vybírat fotbaloví...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
04.09.2008

Zbyněk Kovář: Český pivař si po fotbale třešňové nedá

Do čela Pivovarů Staropramen postavil belgický vlastník InBev poprvé po mnoha předchozích letech Čecha. Zbyněk Kovář od srpna řídí aktivity podniku...

Zdroj: Marketing a media zobrazit

Diskuze k televizní reklamě Staropramen - party pro expřítelkyně (2008)

Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.

vstoupit do diskuze