Televizní reklama Staropramen - party pro expřítelkyně (2008)
Kategorie: Alkoholické nápoje
Produkt: Staropramen
Stát: Česká republika
Zadavatel: Pivovary Staropramen a.s.
Hodnocení
Průměr: 1.00
Hlasovalo: 659
Hlasovat: Nejhorší
Nejlepší
Popis
Reklamní spot propagující pivo Staropramen. Sežeň kámoše a hlavně kup samochladící KEG plný lahodného Staropramenu a udělej párty. Třeba pro své expřítelkyně. Série podobných reklam běžela na našich obrazovkách v roce 2008.
Související články
Staropramen v nové kampani připomíná, že je ze Smíchova
Smíchovský Staropramen se v první kampani z dílny nové kreativní skupiny vrací ke svým kořenům a zdůrazňuje, že je ze Smíchova.
Staropramen si vybral těžké váhy: Ročka, Špindlera a Topinku a jeho Future Bakery
Staropramen si jako strategického kreativního partnera v tendru vybral Ročka, Špindlera a Petra Topinku a 14 tisíc spolupracovníků jeho platformy Future Bakery.
Staropramen v létě spoléhá na svou desítku, vlastně na Smíchov
Staropramen přejmenoval své nejprodávanější pivo - světlou výčepní „desítku“ - na Smíchov. Rebranding doprovází letní kampaň, v létě se totiž vypije až o třetinu víc výčepních piv než ve zbytku roku.
Staropramen uzavřel tendr na PR, vyhrála Dark Side
Komunikační agentura založila svou PR divizi teprve loni.
Digitální agentura Etnetera Motion má nového idea makera i accounty
Kreativní digitální agentura skupiny Etnetera Group rozšiřuje svoje řady. Na pozici idea makera přijala Danu Yousifovou z Made by Vaculik, tým accountů posílí Filip Mandík z výkonnostní agentury Forclick a Lenka Cikhartová. Nováčci budou pracovat především pro klienty Beiersdorf, Staropramen a Pepsico.
Vladimíra Formánková povede marketing Pivovarů Staropramen
Česká pivovarnická dvojka má ve svém nejužším vedení novou členku. Na pozici marketingové ředitelky společnosti Pivovary Staropramen byla jmenována Vladimíra Formánková.
Staropramen uvařil pro Dny českého piva extra pivo i kampaň
Na blížící se Dny českého piva, které pivovarníci slaví od roku 2013, si Staropramen připravil „Extra důvod se sejít“. Jeho pivní speciál promuje rozsáhlá kampaň.
Staropramen uvařil pro Dny českého piva extra pivo i kampaň
Na blížící se Dny českého piva, které pivovarníci slaví od roku 2013, si Staropramen připravil „Extra důvod se sejít“. Jeho pivní speciál promuje rozsáhlá kampaň.
Staropramen spouští kampaň ke dnům českého piva
Dny českého piva, které pivovarníci slaví od roku 2013, dávají lidem extra důvod se sejít třeba nad pivním speciálem a s přáteli, které jsme delší dobu neviděli.
Vlajkovou lodí hudební festivalové sezóny Staropramenu je Rock for People
Léto je v plném proudu a s ním i hudební festivaly. Je už téměř tradicí, že hudební dostaveníčka nejvíce podporují české pivovary. S těmi největšími festivaly se v Česku spojil Staropramen, který festivaly zařadil do své marketingové kampaně "Bav se Staropramenem".
Plechovková kampaň Staropramenu: Na jedno a na fesťák!
Staropramen odstartoval v těchto dnech letní marketingovou kampaň. Hlavní roli v ní hrají plechovky, jejichž pomocí se lidé budou moci zvát originálním způsobem "na jedno". Aktivita bude podpořena kampaní na billboardech, v rádiu, kině, televizi, ale i v místě prodeje. Stojí za ní mimo jiné agentura Cocoon Group.
Se Staroušem na otočku
Letošní marketingová kampaň na pivo značky Staropramen se nese ve znamení přátelství. Za výzvou „Jedno to jistí“ stojí agentura Young & Rubicam.
Nealko kampaň od Staropramenu: Vychlaď a vypij
Pivovary Staropramen odstartovaly marketingovou kampaň, jejímž cílem je podpořit nedávné uvedení nealkoholické varianty ochuceného piva Staropramen Cool Grep na český trh. Za kreativou stojí agentury Young & Rubicam a Etnera.
"Big ideu" pro pivovar Ostravar udělá agentura AETNA
Největší mimopražská komunikační agentura AETNA zvítězila ve výběrovém řízení společnosti Pivovary Staropramen, která hledala novou „big ideu“ pro plánovaný repositioning značky Ostravar...
Značku Ostravar vyhrála Aetna
Komunikační agentura Aetna zvítězila ve výběrovém řízení společnosti Pivovary Staropramen, která hledala novou „big ideu“ pro plánovaný repositioning značky Ostravar.
Staropramen o víkendu pohostí fanoušky, kapely i agenty hvězd. Koná se Nouvelle Prague
Mezinárodní showcase festival Nouvelle Prague tento víkend zakončí letošní hudební sezónu. Na pražském Smíchově se představí české i zahraniční kapely. Součástí festivalu je také mezinárodní hudební konference s řadou diskuzních panelů...
Staropramen o víkendu pohostí kapely i agenty hvězd
Mezinárodní showcase festival Nouvelle Prague tento víkend zakončí letošní hudební sezónu. Na pražském Smíchově se představí české i zahraniční kapely. Součástí festivalu je také mezinárodní hudební konference s řadou diskuzních panelů...
Staropramen a O2 společně nachystali Sportovní kino
Pivovary Staropramen a televize O2 Sport chtějí nalákat sportovní fanoušky do hospod a restaurací na Sportovní kino. Hospodští si mohou sami zvolit zápas, který budou chtít ve svém podniku „vysílat“.
Spot dne: Desítka pro mladé
Tyto děti se nepropůjčily k účinkování ve spotu na Staropramen nebo Gambrinus. Zmíněná desítka představuje něco hrůznějšího – operační systém Windows 10. Spot nachystala americká agentura m:united.
Boření mýtů nebo hudba: Která komunikace velkých pivovarů je lepší?
Nové komunikační strategie dvou velkých pivovarnických hráčů proti sobě stojí v ostrém kontrastu. Zatímco Staropramen opět vsadil na dlouholetý koncept podpory hudebních akcí, Gambrinus zariskoval a svoje pivo prodával pod fiktivní značkou Patron...
Staropramen se opět spojuje s hudbou
Pivovar Staropramen spouští se zahájením festivalové sezóny hudební kampaň Buď hudbě blíž, jejíž součástí je edice plechovek s hudebními styly a série Festivalů bez zábran, která pomáhá zpřístupnit festivaly handicapovaným. Na kampani se podílejí agentury Motion Media, Ritual a Cocoon.
Beermixy Staropramen Cool mají nové obaly i příchutě
Staropramen chystá na letní sezónu nealkoholické pivo se dvěma novými ovocnými příchutěmi. Ostatní beermixy dostanou nový obal, který vytvořila agentura Unity Design.
Interní komunikaci Pivovarů Staropramen řídí Karel Veselý
Manažerem interní komunikace společnosti Pivovary Staropramen se stal Karel Veselý. Interní komunikace je nově začleněna do oddělení firemních záležitostí...
Interní komunikaci ve Staropramenu povede Veselý
Karel Veselý se stává manažerem interní komunikace Pivovarů Staropramen. Ve společnosti působí od roku 2006.
Staropramen kompletuje agentury, pokryl digitál i mediální aktivity
Pokrytí marketingových aktivit vyřešily Pivovary Staropramen. Pro druhou největší pivovarnickou skupinu v Česku tak vedle Young & Rubicam Praha budou pracovat digitální agentury Motion Media a Arc Worldwide, mediální aktivity ohlídá Universal McCann...
Kreativní tendr Staropramenu obhájili Youngové
Podzimní tendr na kreativní agenturu značky Staropramen zná vítěze. Svou pozici dlouholetého partnera obhájila v souboji s dalšími čtyřmi konkurenty agentura Young & Rubicam sídlící stejně jako pivovar na Smíchově.
Staropramen "zůstává na Smíchově". Y&R mu dodá promyšlenou kreativitu
Neměnit koně v půli dostihu se rozhodla značka Staropramen a ve výběrovém řízení zvolila opět kreativní agenturu Young & Rubicam. Ta pracuje pro Staropramen už od roku 2006. "Přesvědčili nás promyšleností konceptu," chválí partnera manažer značky Michal Šlechta...
Staropramen "zůstává na Smíchově". Vybral si zase Y&R
Neměnit koně v půli dostihu se rozhodla značka Staropramen a ve výběrovém řízení zvolila opět kreativní agenturu Young & Rubicam. Ta pracuje pro Staropramen už od roku 2006. "Přesvědčili nás promyšleností konceptu," chválí partnera manažer značky Michal Šlechta...
Pivovary Staropramen mají nového marketingového ředitele
Zdeněk Prajs se stal novým marketingovým ředitelem Pivovarů Staropramen. Dosud v téže společnosti působil jako ředitel oddělení Commercial Excellence.
Rock for People spojil Staropramen s Gambrinusem
Pivovar Staropramen, který letos rozšířil počet sponzorovaných hudebních festivalů, se v případě výročního koncertu Rock for People spojil s konkurenční značkou Gambrinus. Důvodem je fakt, že oba pivovary stály u historie festivalu.
Staropramen bude na Rock for People launchovat točený Carling Cherry Cider
Pivovar Staropramen každým rokem posiluje v segmentu rockových festivalů. Letos k festivalům pod vlajkou Staropramen přibyly České a Moravské hrady. Na dalším festivalu, kterým je Rock for People, si navíc v červenci odbude premiéru Carling Cherry Cider v točené podobě.
Ovocná piva nám pomohla na klesajícím pivním trhu, říká šéf Staropramenu
Investice do ovocných piv se pivovaru Staropramen vyplatila, tvrdí šéf společnosti Zbyněk Kovář. Pro pivaře netypická nabídka sice už nemá takovou oblibu jako při svém uvedení, ale přivedla ke značce nové zákazníky...
Festival Colours of Ostrava má nový vizuál z dílny Kantors Creative Club
Od letoška se festival Colours of Ostrava, kam vloni zavítalo přes 33 tisíc návštěvníků, rozhodl změnit svou vizuální podobu. Pod novou tváří je podepsáno grafické a kreativní studio Kantors Creative Club, které pracuje také pro značky Jack Daniel’s, Saab, Moser nebo Staropramen. Designéry byli David a Jiří Kantorovi.
Hullabaloo chce proslavit Staropramen ve světě
Mezinárodní pivovarnická skupina Molson Coors si v tendru na reklamní agenturu pro značku Staropramen na mezinárodních trzích vybrala agenturu Hullabaloo. Ta bude pro Staropramen vyvíjet komunikaci pro celý region Střední a východní Evropy, ale i pro řadu dalších trhů...
Staropramen spustil „kešovou“ soutěž
Pivovary Staropramen dnes spustily novou kontaktní kampaň ve formě celorepublikové geocachingové soutěže Hledej 145 sudů Staropramenu. Soutěž v hledání skrýší neboli keší, které tvoří nevyfouknutá pivní PET lahev s voucherem na sud piva Staropramenu dle vlastního výběru nálezce, už má čtyři první vítěze, poběží však celý měsíc...
Staropramen kampaní oslaví 145 let
Staropramen v polovině února rozjede letošní kampaň připomínající 145. výročí svého založení. Ústředním tématem spotu je spojení piva, historie a hudby. Kampaň „Jedno nás spojuje již 145 let“ začíná v pondělí 17. února.
U Čechů vítězí značky jako Škoda, Lidl nebo Kofola
Průzkum Best Buy Award, který letos v České republice proběhl poprvé, ukázal značky, které podle Čechů přinášejí nejlepší poměr ceny a kvality. Mezi vítězi jednotlivých kategorií se objevují například Škoda, Lidl, Česká pojišťovna nebo Staropramen.
Staropramen se spojil s Mall.cz a odměňuje své spotřebitele
Značka Staropramen a internetová obchodní galerie Mall.cz zahájili cross promotion přinášející tisíce slev. Akce „vyBAV SE HUDBOU“ potrvá do 14. prosince, případně do vyčerpání vyhrazené sumy.
Staropramen podporuje uvedení limonády. Plánuje i televizi
Dva roky po představení nízkoalkoholických ochucených piv přichází Staropramen se svou první nealkoholickou sladovou limonádou pro dospělé. Pro spolupráci na tvorbě komunikace si pivovar vybral agenturu Hullabaloo a v srpnu naplno rozjede kampaň.
Staropramen podporuje uvedení Sládkovy Limonády. Plánuje i televizi
Dva roky po představení nízkoalkoholických ochucených piv přichází Staropramen se svou první nealkoholickou sladovou limonádou pro dospělé. Pro spolupráci na tvorbě komunikace si pivovar vybral agenturu Hullabaloo a v srpnu naplno rozjede kampaň.
Dřív byl design Potrefených hus syrový, dnes chtějí lidé sedět jako v obýváku, říká manažer franšízy David Petřík
Minulý rok zaznamenaly restaurace Potrefená husa osmiprocentní růst. "Naším konceptem projdou ročně tři miliony lidí," říká manažer franšízy David Petřík. Jak funguje koncept, na kterém pivovar Staropramen během čtrnácti let postavil lukrativní byznys, zatímco si řada restaurací stěžuje na krizi?..
Pivovary rozšiřují nealko nabídku. Staropramen si odskočil od piva k výrobě limonády
Pivovar Staropramen chce zvýšit zájem o nealkoholická piva, a povzbudit tak i celý pivní trh. Od července začne dodávat první pivní limonádu v Česku. Ta nebude obsahovat žádný alkohol. Nabídku nealkoholických nápojů rozšiřují i další pivovary...
Běží outdoorová kampaň na Stellu
Pivovary Staropramen komunikují v outdooru své pivo značkyr Stella Artois...
Unikátní lahev piva Staropramen vítězí u spotřebitelů
Staropramen Světlý v nové lahvi s výrazným embosem ikony značky zvítězil ve Volbě spotřebitelů 2013 – Nejlepší novinka v kategorii piva. Pro Staropramen se jedná již o čtvrté ocenění v tomto marketingovém programu během dvou let.
Nový Staropramen Cool Cidermix atakuje trh beermixů
Staropramen tento týden poprvé stočil svou druhou letošní novinku z kategorie stále oblíbenějších beermixů. Po nové příchuti Cool Hořký Pomeranč, kterou uvedl na trh v březnu, nyní přichází s unikátním Cool Cidermixem.
Značka Staropramen Cool má svůj samostatný web i profil na sociální síti Facebook
Staropramen se nyní v komunikaci piv řady Cool rozhodl více osamostatnit, aby mohl její aktivity přesněji a efektivněji cílit.
Staropramen uvádí na trh nové originální sklenice
Změna ikonického vzhledu značky začala loni v lednu představením nového loga a následnou výměnou milionů lahví za unikátní. Pokračuje letos postupnou výměnou sklenic v hospodách a restauracích.
Staropramen mění po osmi letech sklenice
Smíchovský pivovar pokračuje v implementaci nového loga, které bylo představeno už loni v lednu. Poté, co bylo vyměněno milion lahví, přichází na řadu sklenice z hospod a restaurací. Kompletní redesign by měl být hotov během dvou let.
Staropramen rozšiřuje řadu ochucených piv
První nová příchuť – Staropramen Cool Hořký Pomeranč – opustil pivovar minulý týden a míří do regálů obchodů. Druhá se v nich objeví v polovině dubna. Pivovary Staropramen chtějí uvedením novinek posílit vedoucí pozici v segmentu.
Staropramen po osmi letech vymění všechny sklenice v hospodách
Staropramen chce přilákat lidi zpátky do hospod. Pivaře mají oslovit nové sklenice, které Staropramen nyní začíná měnit. Do konce roku by se mělo pivo dvojky na českém trhu pít už jen z nových sklenic. I další pivovary chtějí přitáhnout lidi zpátky k výčepům...
Pivovary Staropramen mají za sebou další úspěšný rok
Pivovary Staropramen i loni pokračovaly ve své inovační strategii, v rámci které společnost hledá nové příležitosti a každoročně přináší spotřebitelům řadu novinek. Výsledkem je další výrazný růst prodejů.
Staropramen zahájil rok 2013 na stupních vítězů
Staropramen 11o a Staropramen Nealko potvrdily své kvality a na 23. reprezentačních slavnostech piva v Táboře získaly ocenění za druhé místo v kategorii nealkoholických piv a třetí místo mezi pivy jedenáctistupňovými.
EFFIE 2012: Staropramen se nebál smíchat pivo s citrónem
Představujeme vítěze letošní soutěže efektivních reklam a jejich případové studie. Dnes se zaměříme na stříbrem oceněnou kampaň značky Staropramen Cool Lemon, která změnila postoj Čechů k pivu. Zhruba třetinu prodejů piva tvoří dnes ochucené variaty a Staropramen byl první, kdo s nimi měl úspěch. Bylo to díky kampani, nebo nové chuťi?..
Pivovar Staropramen nabízí Staropramen Nefiltrovaný multipack
K podzimu patří chuť pečeného jehněčího, neuhlazenost divočiny nebo rafinovaně kořeněné zabijačkové produkty. Pivovar Staropramen pro tyto okamžiky nabízí příjemný ležák.
Staropramen na podzim přichystal opět „Nefiltrované zážitky“
Staropramen 4. října odstartoval podzimní reklamní kampaň na Staropramen Nefiltrovaný, velmi úspěšnou novinku loňského roku, což potvrdilo i letošní vítězství v soutěži Volba spotřebitelů 2012 v kategorii piva.
Pivovary Staropramen zdraží pivo
Pivovary Staropramen zdraží od 15. října sudové a tankové pivo a od začátku listopadu zvýší také ceny některých balených piv. Průměrně se ceny.....
Do finále jde první ročník projektu Pivovarů Staropramen „Sbírej víčka, postavíme…“
Více než 490 kg víček z PET lahví a nápojových kartonů dostane letos tvar skluzavek, pískovišť, vagonků či laviček pro dětská hřiště.
Staropramen se poprvé představí na Open Air Festivalu v Panenském Týnci
Léto je v plném proudu a s ním také program letních hudebních festivalů. Návštěvníkům právě začínajícího Open Air Festivalu letos poprvé nabídne své portfolio piv Staropramen, který se stal jeho hlavním partnerem.
Grep na bigboardech
Staropramen po televizní kampani nasazuje i komunikaci v outdooru...
Staropramen posiluje in-store
Staropramen posiluje aktivity v in-storu...
Hitem jsou mixy piva a limonád
Lehká piva s ovocnou příchutí se stávají mezi tuzemskými pivovary hitem letošní sezóny. Inspirovány loňským úspěchem citronového piva Staropramen.....
Rok od uvedení Cool Lemonu na trh spouští Staropramen novou kampaň
V pondělí 7. května se v televizi poprvé objeví nový reklamní spot na letošní přírůstek do portfolia Staropramenu – osvěžující pivo s ovocnou příchutí a nízkým obsahem alkoholu Staropramen Cool Grep.
Staropramen naváže na PR komunikaci a online podporu uvedení nové unikátní lahve na trh
Staropramenu v loňském roce rostly prodeje doma i v zahraničí slavil úspěch s osvěžujícím Cool Lemonem, letos přichází s Cool Grepem a v těchto dnech mění své lahve na designově unikátní.
Konkurence pro Staropramen: Gambrinus útočí "novou desítkou" a ovocnými pivy
Už i největší pivovar v Česku vyrazil do boje o zákazníka poptávajícího "lehčí pivo s ovocnou příchutí". K hitu radlerů v Česku - Staropramenu Cool Lemon - nově přibude Gambrinus řízný citron a Gambrinus limetka a bezinka. Firma dnes představí i "novou desítku"...
Staropramen má nového vlastníka. Molson Coors koupil za 3,5 miliardy dolarů StarBev
Severoamerická společnost Molson Coors Brewing Company koupila mateřskou skupinu Pivovarů Staropramen - společnost StarBev. "Jsem přesvědčen, že to povýší StarBev na vyšší úroveň," řekl A. Beyens, generální ředitel StarBev. "Pivní trh střední a východní Evropy je pro nás atraktivní," dodal P. Swinburn, prezident Molson Coors...
Zahánět žízeň budeme letos také Staropramen Cool Grepem
Byla to velká neznámá, když se loni v květnu na pražském
Smíchově začal připravovat Staropramen Cool Lemon, osvěžující pivo s příchutí citrónu
a nižším obsahem alkoholu. Odvaha se ale Staropramenu vyplatila a bezprostředně po
uvedení na trh následoval obrovský prodejní úspěch.
Staropramen podpoří kampaní nové lahve i Cool Grep
Pivovary Staropramen připravují reklamní kampaně na novinky, které společnost oficiálně představila tento týden. Na v únoru uvedený imageový spot.....
Staropramen vstupuje do roku 2012 s novým logem, sloganem i komunikační kampaní
„Jeden za všechny, všichni na jedno.“ Tak zní slogan nové kampaně značky Staropramen, která je připravena pro letošní rok a začíná již počátkem února. Její součástí bude také nové logo, mění se i celkový vizuální styl značky. Hlavním cílem těchto změn je další posilování pozice značky Staropramen na českém trhu v hlavním, tzv. core segmentu piv. Nová kampaň začíná 2. února, kdy se na obrazovkách televizních stanic Nova, Nova Cinema a Prima Family začnou objevovat půlminutové reklamní spoty.
Pivovary Staropramen zdražily točená piva
Pivovary Staropramen zdražily od poloviny prosince sudové a tankové pivo v průměru o tři procenta. Informoval o tom mluvčí tuzemské pivovarské dvojky.....
Potrefená husa v Brně podruhé
Brno má druhou restauraci řetězce Staropramen Potrefená husa. Začátkem listopadu byla v historickém centru města v ulici Starobrněnská otevřena restaurace s názvem Zelný trh.
Marketingovým ředitelem Pivovarů Staropramen Dimov
Novým marketingovým ředitelem společnosti Pivovary Staropramen se stal Dimo Dimov (31), ve funkci nahradil Petra Skopalíka. Dimov doposud působil na.....
Staropramen se vrací k Young&Rubicam
Společnost Pivovary Staropramen vybrala pro kreativu své vlajkové lodi - značky Staropramen - agenturu Young&Rubicam, se kterou již v minulosti spolupracovala, a která letos připravila komunikaci nové extenze značky - Staropramen Cool Lemon.
Staropramen má opět novou agenturu: Young & Rubicam
Agentura Young & Rubicam zvítězila podle informací M&M ve výběrovém řízení na značku piva Staropramen. Agentura v současnosti v důsledku vítězství v tomto a dalším tendru posiluje svůj tým...
Do obchodů míří speciální partypack, třetinka i PET lahev Staropramenem Cool Lemon
Pivní hit letošního léta Staropramen Cool Lemon z obchodů nemizí ani v době, kdy se venkovní teplota začíná blížit k nule.
Staropramen zahájil kampaň s nefiltrovanými zážitky
Po tastingové promoci na Facebooku začíná hlavní část marketingové podpory nového ležáku. Podpora Staropramenu Nefiltrovaného bude obsahovat TV spoty, rádiovou kampaň, tiskovou inzerci, outdoor media, ochutnávkovou tour a in store podporu.
Staropramen uvádí na trh originální nefiltrovaný ležák
Staropramen přichází na trh s originálním českým nefiltrovaným pivem. Staropramen Nefiltrovaný připravoval tým vrchního sládka pivovaru Zdeňka Luxe osm měsíců tak, aby jeho konzumentům poskytl i ve všedních dnech nevšední chuťový zážitek.
Staropramen se představí v nefiltrované kampani
Pivovary Staropramen připravují kampaň na podporu nového piva Staropramen Nefiltrovaný, které oficiálně představily v minulém týdnu. Hlavní část...
Staropramen Cool Lemon je hitem léta
Pivním hitem léta se letos stává Staropramen Cool Lemon, osvěžující pivo s příchutí citronu a s nízkým obsahem alkoholu a zároveň nováček v portfoliu značky Staropramen.
Hasiči žízně začínají osvěžovat Staropramen Cool Lemonem
Minulý týden začala hlavní část marketingové podpory poslední novinky v portfoliu značky Staropramen – osvěžujícího piva s chutí citrónu a nízkým obsahem alkoholu Staropramen Cool Lemon.
Letní novinka - nový Staropramen Cool Lemon
Staropramen v těchto dnech přichází na český trh s novinkou rozšiřující pivní kategorii, která potěší všechny milovníky netradiční svěží chuti.
Pivovary Staropramen spustil na pražském Smíchově stáčecí linku na PET lahve
Společnost Pivovary Staropramen minulý týden uvedla do ostrého provozu moderní stáčecí linku na PET lahve.
Před 140 lety bylo ve Staropramenu uvařeno první pivo
Pivovar Staropramen má za sebou významný milník ve své historii. Minulou neděli tomu bylo přesně 140 let od uvaření první várky piva.
Staropramen vstupuje do progresivního segmentu PET lahví
Značka Staropramen vstoupila na trh s novým litrovým PET balením svého nejprodávanějšího piva Staropramen Světlý.
VĂce piv v PET lahvĂch
TuzemskĂŠ pivovary rozĹĄiĹujĂ nabĂdku piva v PET lahvĂch. DomĂĄcĂ pivovarskĂĄ dvojka, pivovary Staropramen, zaÄala v pĹedchozĂch tĂ˝dnech do litrovĂ˝ch...
Braník uvádí na trh novinku: 111. let od uvaření první várky oslaví zbrusu novou 11°
Pivovary Staropramen rozšiřují portfolio značky Braník o novou Braník Jedenáctku.
Braník jedenáctka on-air
Pivovary Staropramen spouští marketingovou podporu novinky v portfoliu - Braník Jedenáctky. Televizní reklamu, na jejíž přípravě spolupracovala...
Braník uvádí na trh novinku: 111. let od uvaření první várky oslaví zbrusu novou 11°
Pivovary Staropramen rozšiřují portfolio značky Braník o novou Braník Jedenáctku.
S novou strategií pro Facebook má Staropramen již téměř 30 000 fanoušků
Facebooková stránka fanoušků značky Staropramen má po půl roce své existence již téměř 30 tisíc příznivců.
Nová Braník Jedenáctka
Pivovary Staropramen rozšiřují portfolio značky Braník o novou Braník Jedenáctku. Nové pivo bude k dispozici v obchodní síti v 0,5 litrových lahvích...
Universal McCann pro Staropramen
Od ledna nakupuje média pro společnost Pivovary Staropramen agentura Universal McCann.
V Táboře rozdali prestižní ocenění Zlatá pivní pečeť
Pivovary Staropramen na 21. Reprezentačních slavnostech piva v Táboře zvítězily ve dvou spotřebitelsky velmi atraktivních kategoriích.
Universal McCann pro Staropramen
Od ledna nakupuje média pro společnost Pivovary Staropramen agentura Universal McCann.
Média pro Pivovary Staropramen nakupuje Universal McCann
Od ledna 2011 nakupuje média pro společnost Pivovary Staropramen mediální agentura Universal McCann.
Pivovary Staropramen vyměnily mediálku
Od letošního ledna nakupuje mediální prostor pro společnost Pivovary Staropramen agentura Universal McCann. Ta nahradila dostavadní Mediaedge:cia.
V O2 areně se poprvé točil také Staropramen Nealko
Pivovary Staropramen během fotbalového turnaje, který se uskutečnil v pražské O2 areně, návštěvníkům haly poprvé nabídli také točený Staropramen Nealko.
Pivovary Staropramen vyměnily mediálku
Od letošního ledna nakupuje mediální prostor pro společnost Pivovary Staropramen agentura Universal McCann. Ta nahradila dostavadní Mediaedge:cia.
Staropramen vybírá agenturu podlinku
Šest agentur se před Vánocemi utká v tendru Pivovarů Staropramen na BTL aktivity.
Zbyněk Kovář: Pivaři již nejsou věrní. Často mění značku
Zbyněk Kovář, generální ředitel Pivovarů Staropramen
Pivovary čelí nejhorší krizi za 20 let. Zdražují a šetří na "stupních"
Jako první z velkých hráčů oznámil zdražování Staropramen. Spotřeba výrazně klesá. Pivovary hledají daňové úspory.
Pivovary Staropramen zdraží od listopadu točené pivo
VÍME PRVNÍ Dvojka na trhu zdraží točené pivo v průměru o 50 haléřů. Ceny lahvového zatím zůstávají stejné.
Staropramen jedenáctka je stále oblíbenější
Staropramen jedenáctka, která byla na trh uvedena před pouhým půl rokem, získává u spotřebitelů rychle na oblibě.
Staropramen má dvě novinky
Pivovary Staropramen rozšiřují portfolio o točené pivo Staropramen Nealko a také Braník v plastových maxilahvích. Nealko Staropramen byl doposud k...
Staropramen přichází s točeným nealkoholickým pivem
Pivovary Staropramen rozšiřují portfolio své největší značky o další novinku – točené nealkoholické pivo Staropramen Nealko.
Staropramen se stal vlajkovou lodí pivovarnické skupiny Starbev
Mimořádná valná hromada společnosti Pivovary Staropramen schválila fúzi této druhé největší pivovarnické firmy v zemi se spřízněnými společnostmi...
Rock for People se Stropramenem
Staropramen, hlavní partner největšího rockového hudebního festivalu v České republice Rock for People, letos přináší novinky v zajištění servisu piva.
Pivovarům Staropramen loni výrazně vzrostl zisk
Společnosti Pivovary Staropramen v loňském roce výrazně vzrostl čistý zisk na 720,6 milionu korun z předloňských 289,6 milionu Kč. ČTK to zjistila z...
Staropramen přichází na trh s novou jedenáctkou, spotřebitelům chutná
Společnost Pivovary Staropramen, druhý největší producent piva v Česku, rozšiřuje portfolio své hlavní značky a uvádí na trh světlý ležák, Staropramen 11°.
Staropramen uvařil novou jedenáctku. Chce konkurovat Zlatopramenu a Excelentu
Se zpožděním reaguje tuzemská dvojka trhu Pivovary Staropramen na jediný rostoucí trend českého trhu s pivem - 11stupňová piva.
Bída dolehla na pivovary. Prodej Staropramenu klesl o 7 procent
Ekonomická krize postihla nejen domácí spotřebu, ale i export. Staropramenu klesl doma prodej značek jako je Stella Artois, Staropramen, Ostravar, Braník nebo Sládkův Měšťan o šest procent.
Staropramen točil obří pivo
Pivovary Staropramen nasadí od dubna nový televizní spot, který se točil minulý týden. Režíroval ho Tomáš Mašín. Na pražské Letné byl padesát metrů...
Staropramen s kampaní proti alkoholu
Nech ty klíčky v kapse vzkazují Pivovary Staropramen v době nastávajících večírků.
Staropramen změnil majitele
Společnosti Anheuser-Busch InBev a CVC Capital Partners ve středu oznámily dokončení prodeje podniků ve střední Evropě.
Staropramen změnil majitele. AB InBev prodal pivovary firmě CVC Capital
Pivovary Staropramen loni bez započtení zahraniční licenční výroby prodaly 3,26 milionu hektolitrů piva.
Stella Artois ve vánočním
Pivovary Staropramen uvádějí na trh limitovanou vánoční edici prémiového ležáku Stella Artois.
Pivovary Staropramen mají nového majitele
AB Inbev se dohodl na prodeji části pivovarů s investiční firmou CVC Capital Partners.
Největší pivovar světa prodává Staropramen i další evropské pivovary
Investiční firma CVC Capital Partners získá za 2,23 miliardy dolarů pivovary v Česku, Bosně a Hercegovině, Chorvatsku, Maďarsku, Černé Hoře, Rumunsku, Srbsku a na Slovensku.
Staropramen zahájil volební kampaň
Ve dnech, kdy předvolební boje utichají, zahajuje Staropramen vlastní humornou kampaň v duchu voleb.
Restaurací Potrefená husa vznikly za deset let tři desítky
Značkových restaurací Pivovarů Staropramen s názvem Potrefená husa vznikly za deset let od vzniku značky tři desítky. Na tiskové konferenci to uvedl...
Staropramen hledá i ATL
Pivovary Staropramen po dvou měsících od vypsání tendru na agenturu, která bude poskytovat PR servis značce Stella Artois a pracovat na vybraných PR...
O Staropramen a další pivovary hraje jen CVC Capital
CVC Capital zůstal jediným zájemcem v soutěži, ale koupi části pivovarů AB Inbev ještě nemá jistou.
O Staropramen má zájem jediná firma, nabízí 1,5 miliardy eur
Pivovarnická skupina Anheuser Busch – Inbev má pouze jediného vážného zájemce o koupi všech nabízených jedenácti pivovarů včetně tuzemské dvojky Staropramenu - lucemburskou investiční společnost CVC Capital Partners.
Tesco dává k chladničce whirpool pivo Stella Artois
Obchodní řetězec Tesco spustil společnou promotion akci s firmami Whirpool a Pivovary Staropramen. K ledničce Whirpool v ceně od 9 999 korun dostane...
Hoegaarden léto nepodcenil
Pšeničné pivo Hoegaarden z produkce pivovarů Staropramen má ambice stát se hitem letní sezony.
K nové příchuti brambůrků Lay´s STRONG patří pivo Staropramen
Společnost General Bottlers, která nyní uvádí na trh novou příchuť brambůrků Lay´s STRONG, využije pro promo kampaň v místě prodeje cross promotion ve spojení s pivem Staropramen.
Outbreak pro Stellu Artois
Pivovary Staropramen a agentura Outbreak připravily kampaň Word of Mouth s cílem posílení značky Stella Artois.
K Brewery chce koupit Staropramen
Největší česká pivovarská skupina K Brewery usiluje o koupi smíchovského pivovaru Staropramen.
Zisk pivovarů AB InBev loni stoupl o 6,9 procenta
Na českém trhu s pivem má nyní Anheuser-Busch InBev se značkami Staropramen, Ostravar a Braník asi patnáctiprocentní podíl.
Pivovary Staropramen otevřou nové školicí středisko
Přímo v areálu pivovaru Staropramen bude počátkem února otevřeno nové moderní školicí středisko První pivovarské školy, která je unikátním projektem společnosti Pivovary Staropramen a.s.
Barvík mluvčím Staropramenu
Novým manažerem pro vnější vztahy a tiskovým mluvčím společnosti Pivovary Staropramen se od ledna 2009 stal Pavel Barvík.
Mluvčím Staropramenu Barvík
Novým manažerem pro vnější vztahy a tiskovým mluvčím společnosti Pivovary Staropramen se od ledna 2009 stal Pavel Barvík. Ve funkci nahradí Michaelu...
Ledově vychlazený Staropramen Chill útočí na kluby!
Značka Staropramen má nový přírůstek do svého portfolia. Stalo se jím ledově vychlazené prémiové pivo Staropramen Chill, které si začíná budovat svou klubovou image.
Zimní edice Staropramenu
Společnost Pivovary Staropramen uvádí na trh Zimní limitovanou edici Staropramen a Gurmánskou kolekci se Stellou Artois.
Pivovar InBev polyká Anheuser-Busch
Akcionáři belgické pivovarnické skupiny InBev, která v Česku ovládá Pivovary Staropramen, podpořili včera převzetí svého rivala, amerického pivovaru...
Staropramen zahájí kampaň pro řidiče
Společnost Pivovary Staropramen představí 13. září projekt Nech ty klíčky v kapse, který nabádá řidiče, aby po požití alkoholu nesedali za volant.
Ostravar bude vařit fotbalové pivo, vyberou si ho fanoušci
Pivovar Ostravar ze společnosti Pivovary Staropramen bude brzy vařit nové pivo. Výběr chuti, sílu, název i obal budou přitom vybírat fotbaloví...
Zbyněk Kovář: Český pivař si po fotbale třešňové nedá
Do čela Pivovarů Staropramen postavil belgický vlastník InBev poprvé po mnoha předchozích letech Čecha. Zbyněk Kovář od srpna řídí aktivity podniku...
Diskuze k televizní reklamě Staropramen - party pro expřítelkyně (2008)
Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.
vstoupit do diskuze