Televizní reklama Ragedast - život je hořký
Kategorie: Alkoholické nápoje
Produkt: Radegast
Stát: Česká republika
Zadavatel: Plzeňský Prazdroj
Hodnocení
Průměr: 1.00
Hlasovalo: 921
Hlasovat: Nejhorší
Nejlepší
Popis
Reklama pivovaru Nošovice na pivo Radegast. Život je hořký, bohu dík.
Související články
Plzeňský Prazdroj bude patřit japonskému Asahi. Kellnerovi nákup nevyšel
Japonská pivovarnická skupina Asahi se dohodla na převzetí pěti východoevropských pivovarů. Mezi pivovary je kromě Plzeňského prazdroje i slovenský Topvar, maďarský Dreher, rumunský Ursus a polská Kompania Piwowarska.
O Prazdroj mají zájem Japonci. Asahi nabízí za pivovary přes 200 miliard korun
Skupina Asahi je za Plzeňský Prazdroj a další pivovary ochotna zaplatit až 15násobek jejich zisku EBITDA. O pivovary ze skupiny AB InBev se zajímá i skupina PPF Petra Kellnera, nabídla prý ale menší částku. Pro japonskou firmu by se jednalo o největší akvizici v její historii.
O Prazdroj mají zájem Japonci. Asahi nabízí za pivovary přes 200 miliard korun
Skupina Asahi je za Plzeňský Prazdroj a další pivovary ochotna zaplatit až 15násobek jejich zisku EBITDA. O pivovary ze skupiny AB InBev se zajímá i skupina PPF Petra Kellnera, nabídla prý ale menší částku. Pro japonskou firmu by se jednalo o největší akvizici v její historii.
O Plzeňský Prazdroj má zájem Kellner s Tykačem. Zaplatit mohou až 175 milionů
Podle informací HN podala PPF Petra Kellnera nabídku na Plzeňský Prazdroj a další čtyři pivovary SABMiller ve střední a východní Evropě spolu s Pavlem Tykačem.
Radegast v hořké volbě hledá nejobětavější fanoušky
Oficiální partner extraligy ledního hokeje, Radegast, přichází s novým projektem Hořká volba. Jeho cílem je propojit příběhy hokejistů a fanoušků ve všech regionech, kde se hraje hokejová extraliga.
Prazdroji padesátičlenný marketingový tým nestačí. Kampaní láká nové talenty
Plzeňský Prazdroj hledá nové členy do svého marketingového týmu a novou kampaní oslovuje marketéry imageovým videem se skutečnými zaměstnanci. Sdělení kampaně je prosté: "Chceš být ten, o kom se mluví? Buď Prazdroj!".
Na olympijský Pilsner Urquell lákají legendy
Plzeňský Prazdroj připravil před nadcházející olympiádou v Riu de Janeiru řadu akcí, z nichž nejviditelnější a nejpitelnější je limitovaná edice olympijských plechovek, na nichž se inspiroval příběhy českých reprezentantů. Pilsner Urquell je partnerem Českého olympijského týmu již po čtrnácté.
Na olympijský Pilsner Urquell lákají legendy
Plzeňský Prazdroj připravil před nadcházející olympiádou v Riu de Janeiru řadu akcí, z nichž nejviditelnější a nejpitelnější je limitovaná edice olympijských plechovek, na nichž se inspiroval příběhy českých reprezentantů. Pilsner Urquell je partnerem Českého olympijského týmu již po čtrnácté.
Na olympijský Pilsner Urquell lákají legendy
Plzeňský Prazdroj připravil před nadcházející olympiádou v Riu de Janeiru řadu akcí, z nichž nejviditelnější a nejpitelnější je limitovaná edice olympijských plechovek, na nichž se inspiroval příběhy českých reprezentantů. Pilsner Urquell je partnerem Českého olympijského týmu již po čtrnácté.
Startuje #horkavolba Radegastu. Kampaň cílí na nové spotřebitele
Velkou integrovanou kampaň odstartovala v těchto dnech značka Radegast.
Další hořká výzva. Radegast představil další televizní spot
Nový televizní spot značky Radegast proto zachycuje hořkou volbu hlavního hrdiny, který se rozhodl změnit svůj zavedený život, aby opravil starou chatu a zachoval tak odkaz svého zesnulého otce.
Za Plzeňský Prazdroj bude mluvit Jitka Němečková
Jitka Němečková se stala novou manažerkou korporátní komunikace pro Česko a Slovensko a zároveň novou tiskovou mluvčí Plzeňského Prazdroje.
Za Plzeňský Prazdroj bude mluvit Jitka Němečková
Jitka Němečková se stala novou manažerkou korporátní komunikace pro Česko a Slovensko a zároveň novou tiskovou mluvčí Plzeňského Prazdroje...
Radegastu zajistí digitální servis Symbio
Pražská agentura Symbio zahájila dlouhodobou spolupráci s pivní značkou Radegast společnosti Plzeňský Prazdroj. V rámci digitálního servisu se postará nejen o sociální sítě, ale prostřednictvím vlastní videoprodukce Symbiograf se bude spolupodílet i na videoobsahu značky.
Symbio se postará o digitální servis pro Radegast
Agentura Symbio zahájila dlouhodobou spolupráci s pivní značkou Radegast společnosti Plzeňský Prazdroj. V rámci digitálního servisu se postará nejen o sociální sítě, ale prostřednictvím vlastní videoprodukce Symbiograf se bude spolupodílet i na videoobsahu Radegastu...
Plzeňský Prazdroj chtěl poslat do Ruska tanky, pošle "jen" pivní plechovky a sudy
Pivo na hokejový šampionát poputuje do Ruska nejen v tradiční podobě, ale také v limitované sérii plechovek v "hokejových dresech" národního týmu. O "hokejovou" várku piva se zasloužili i zasloužilí hokejisté...
Prazdroj má pivo i na internetu. Ke Kozlovně se přidává i Radegastovna
Dlouhodobý strategický projekt konceptových hospod Plzeňský Prazdroj úspěšně prezentuje i na internetu. V srpnu 2015 plzeňští spustili webové stránky Kozlovna.cz pro značku Velkopopovický kozel a teď se k nim přidávají další...
Za Radegast komunikují hokejoví bojovníci
Vyprávět osobité, emotivní a leckdy tvrdé příběhy hokejových bojovníků - to je cíl komunikační strategie značky Radegast, která přirozeně podtrhuje partnerství Radegastu a TELH. V aktuální sezóně se tak fanoušci setkávají s opravdovými hokejovými bojovníky nejen na ledě, ale i mimo něj...
V zrcadle: Grant McKenzie, Plzeňský Prazdroj
Marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie má rád Kofolu, protože pro něj bylo docela výzvou pochopit, v čem spočívá její atraktivita. Nelíbí se mu nová reklamní kampaň na značku Johnnie Walker. „Je to takový zobecňující nesmysl, který nemá nic společného s prvotřídní skotskou whisky,“ říká.
Pilsner Urquell vzdává hold svým sládkům
Pivovar Plzeňský Prazdroj v reklamní kampani představuje práci svých sládků, kteří si předávají zkušenosti v péči o pivo po několik pokolení. Myšlenku spotu vtiskla agentura MUW Saatchi & Saatchi.
Radegast se připomíná s hořkou kampaní
Pivovar Radegast opět vyzývá drsné chlapy. Kampaň pro něj jako obvykle zajišťuje agentura Rust.
Pilsner Urquell se rve o hokejovou pozornost
I když není Plzeňský Prazdroj oficiálním partnerem hokejového mistrovství v Praze, podobně jako většina tuzemských společností dělá vše pro to, aby byl nyní co nejvíce vidět. S hokejovou tematikou se roztrhl pytel, plzeňský pivovar však v pozici partnera české hokejové reprezentace dotáhl oproti desítkám příštipkářů ze všech oborů svoji kampaň téměř k dokonalosti.
Pilsner Urquell startuje TV kampaň k českému hokejovému MS
Plzeňský Prazdroj patří mezi tradiční sponzory české hokejové reprezentace. V podpoře jednoho z nejoblíbenějších tuzemských sportů tedy logicky pokračuje i v sezóně, která vyvrcholí domácím MS v Praze a Ostravě...
Plzeňský Prazdroj vstupuje do POPAI
Výrobce a exportér piva Plzeňský Prazdroj vstupuje do asociace POPAI.
Prazdroj si pro Pilsner vybral slovenskou MUW Saatchi
Plzeňský Prazdroj si jako hlavního kreativního partnera značky Pilsner Urquell pro ČR a Slovensko vybral slovenskou agenturu MUW Saatchi...
EuroAWK posiluje team o bývalou manažerku z Plzeňského Prazdroje
Na pozici deputy sales director společnosti euroAWK nastoupila od září Ivona Chotěborská. Do nedávné doby působila jako mediální manažerka ve společnosti Plzeňský Prazdroj. V minulosti zastávala obdobné pozice ve společnostech Kraft Foods a Sony Czech.
Pilsner Urquell vítá léto v retro stylu a nabízí svůj pravý originál
Plzeňský Prazdroj odstartoval letní image kampaň značky Pilsner Urquell, kterou doprovází nový slogan „Ten pravý originál“. Kampaň pokračuje v typickém retro stylu a pochází z dílny agentury Ogilvy & Mather.
I když svět prochází celou řadou změn, pivo Pilsner Urquell zůstává stejné. Nemění se suroviny, voda, umění sládků ani chuť. Zhruba to chce říci nová image kampaně Pilsner Urquell, která začátkem července odstartovala televizním spotem, inzercí v tištěných médiích a venkovní reklamou. Vizuály nové kampaně se následně objeví také na pivních táccích.
Svým způsobem se dá říct, že se příliš nemění ani vlastní podoba kampaní, které značku Pilsner Urquell provázejí. Třeba kontrolní pohled přes svíčku na čerstvě natočený půllitr se objevil už v prvním porevoluční reklamě značky Pilsner Urquell nazvané "Smetana mé vlasti", která byla současně prvním komerčním spotem, který kdy natočil Ivan Zachariáš. Na tvorbě aktuální kampaně se podíleli Will Rust, Alena Neubauerová a Petra Biró. Režie spotu se ujal Tomáš Bařina v produkci společnosti Boogiefilms...
Radegast připravil kampaň na novou hořkou dvanáctku
Agentura Rust připravila pro Radegast na léto nový televizní a OOH kampaň. Spot režíroval Michael Brierley.
Plzeňský Prazdroj letos vydá za reklamu a marketing o desítky milionů víc než loni
O čtvrtinu více peněz chce letos do marketingové podpory své značky nasměrovat největší český pivovar - Plzeňský Prazdroj. Investovat chce jak do klasické reklamy, tak i sponzoringu nebo do sítě restaurací, která má změnit poměr vypitého piva ve prospěch točeného...
Plzeňský Prazdroj letos vydá za reklamu a marketing o desítky milionů víc než loni
O čtvrtinu více peněz chce letos do marketingové podpory své značky nasměrovat největší český pivovar - Plzeňský Prazdroj. Investovat chce jak do klasické reklamy, tak i sponzoringu nebo do sítě restaurací, která má změnit poměr vypitého piva ve prospěch točeného...
První pivní extraliga vybrala nejlepší ležák, stal se jím Radegast Premium
Symbolické ocenění za nejlepší ležák letošního roku získal pivovar Radegast. Rozhodlo o tom sdružení První pivní extraliga, které vybralo pivo Premium z desítky finálových nápojů, jež prošly předchozími koly...
Prazdroj zdraží pivo v lahvích a plechovkách. Chce opět zvýšit spotřebu v hospodách
Českým pivovarům už třetí rok výrazně klesá prodej piva do barů a restaurací. Plzeňský Prazdroj chce trend zvrátit tím, že od listopadu zdraží pivo v lahvích a plechovkách, ceny sudových a tankových piv pro hospody ale nechá na současné úrovni...
Plzeňský Prazdroj má novou mluvčí
Plzeňský Prazdroj má od poloviny srpna novou tiskovou mluvčí, Kateřinu Krásovou, která doplní tým oddělení firemních vztahů a komunikace...
Prazdroj má náhradu za Marečka. Novou mluvčí je Krásová
Plzeňský Prazdroj má od poloviny srpna novou tiskovou mluvčí. Kateřina Krásová doplní tým oddělení firemních vztahů a komunikace. Bude zodpovědná za externí komunikaci, vztahy s médii, firemní internetové stránky a sociální média. Krásová nastoupila půl roku poté, co z Prazdroje odešel do Teska Jiří Mareček.
Plzeňský Prazdroj má nového generálního ředitele
Na pozici generálního ředitele Plzeňského Prazdroje nastoupil s platností od 1. srpna 2013 Paolo Lanzarotti. Výměnu na nejvyšším postu avizoval Prazdroj už v červnu s tím, že dosavadní generální ředitel Doug Brodman byl v rámci koncernu SABMiller jmenován komerčním ředitelem pro Evropu.
Prazdroj spojuje v kampani outdoor a digitál
Plzeňský Prazdroj propaguje v outdooru své nové pivo značky Kingswood, a to za pomoci digitálních prvků...
Po pivních limonádách je na řadě jablečný cider. Vyrábí ho už i Plzeňský Prazdroj
Chutě Čechů se mění. A pivovary jim vycházejí vstříc. Poté, co před několika lety začaly vyrábět piva s ovocnými šťávami, pouštějí se nyní i do úplně jiných nápojů. Po Staropramenu začal i Plzeňský Prazdroj vyrábět cider neboli mírně alkoholický jablečný mošt...
Radegast vstupuje do sezóny s novou výbavou, inovuje obaly a posiluje komunikaci
Dvojnásobná investice do podpory značky nově přináší spotřebiteli nejen proměnu designu obalů Radegastu, materiálů pro hospody a prezentačních materiálů pro venkovní akce. Radegast se také objevuje v televizi s novým spotem, je partnerem hokejové extraligy, Baníku Ostrava a významných akcí.
Plzeňský Prazdroj přichází s novinkou: Frisco Bílé hrozny & Lotos
Plzeňský Prazdroj uvádí na trh novou příchuť perlivého nápoje Frisco. Variantou s bílými hrozny a lotosovým květem značka doplňuje portfolio velmi úspěšných ovocných příchutí a navíc přináší spotřebitelům energeticky odlehčenou variantu s využitím přírodního sladidla stévie.
Novinky Plzeňského Prazdroje
Plzeňský Prazdroj letos uvede na trh více novinek než loni, kdy představil šest nových piv. Cestou ke zvýšení prodejů jsou podle pivovaru hlavně.....
KBMG uzavřela spolupráci s Plzeňským Prazdrojem
KBM Group uzavřela nově spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Cílem této spolupráce je monitorování příspěvků a názorů uživatelů internetu, a to zejména na sociálních sítích, v diskusních fórech a blozích, vše prostřednictvím nástroje WLIP.
Gambrinus komunikuje ochucená piva i v zimě
Facebookovou herní aplikací Gangsterská koulovačka podporuje aktuálně Plzeňský Prazdroj svoje ovocná piva značky Gambrinus. Plechovky Gambrinusu.....
Reklamu Pilsner Urquell bude dělat Ogilvy
Plzeňský Prazdroj mění další agenturu. O nadlinkovou komunikaci klíčové značky Pilsner Urquell se postará Ogilvy & Mather. Ogilvy vytváří nově také digitální komunikaci Gambrinusu, zatímco Pilsner vyhrála v digitálním tendru Symblaze...
Radegast zkouší, kdo si na chlapa jenom hraje
Radegast je "pivo pro pořádný chlapy". Kdo si na drsňáka jenom hraje, odhaluje nová kampaň s virtuálním e-shop nabízejícím nejrůznější vtipné zlepšováky...
Na extraligových stadionech se bude pít Radegast, Budvar zůstane asi jen u repre
Díra po penězích jednoho z hlavních sponzorů hokejové extraligy, Budějovickém Budvaru, nezela prázdnotou dlouho. Agentura BPA, se po obchodním sporu s Budějovickým Budvarem záhy dohodla na spolupráci s konkurenčním Plzeňským Prazdrojem a jeho značkou Radegast...
Na extraligových stadionech se bude pít Radegast, Budvar zůstává jen u reprezentace
Díra po penězích jednoho z hlavních sponzorů hokejové extraligy, Budějovickém Budvaru, nezela prázdnotou dlouho. Marketingový partner nejvyšší hokejové soutěže v Česku, agentura BPA, se po obchodním sporu s Budějovickým Budvarem záhy dohodla na spolupráci s konkurenčním Plzeňským Prazdrojem a jeho značkou Radegast...
Digitální agenturou Gambrinusu OgilvyInteractive
Plzeňský Prazdroj vybral v rámci výběrového řízení novou digitální agenturu pro značku Gambrinus. Stala se jí agentura OgilvyInteractive. Jejím.....
Plzeňský Prazdroj připravuje plachtu s přáními od fanoušků
Plzeňský Prazdroj připravuje v rámci své kampaně k oslavám 170. výročí značky Pilsner Urquell vyvěšení velkoformátové plachty s mozaikou svých.....
Lidé budou hlasovat o designu etikety Fénixe
Myšlenku zapojení pivních fanoušků do inovací značky využívá další pivovar. Plzeňský Prazdroj začne od příštího roku prodávat svoje pšeničné pivo.....
Plzeňský Prazdroj zdražil pivo
Plzeňský Prazdroj zdražil od října pivo v průměru o tři procenta. Zvýšení ceny se podle pivovaru nejvíce dotkne lahvových druhů. Cena čepovaného.....
Plzeňský Prazdroj s restaurací Plznička
Plzeňský Prazdroj chystá nový koncept restaurací, který pojmenoval Plznička. Vedle piva a kuchyně mají restaurace nabídnout návštěvníkům také.....
Cestující se drží Radegastu
Společnost Plzeňský Prazdroj spustila OOH kampaň na propagaci svého piva Radegast...
Plzeňský Prazdroj komunikuje nový Gambrinus
Plzeňský Prazdroj nasazuje do televizního vysílání nový reklamní spot na svojí značku Gambrinus. Po věrnostním programu Gambrinus team teď Prazdroj.....
Na trh míří další ovocná piva včetně nealko Birellu
Vlna uvádění nových ovocných piv na český trh letos stále nekončí. V tomto týdnu oznámily svoje novinky Pivovary Lobkowicz a Plzeňský Prazdroj. Prvně.....
"Pivní orloj" měří čas do oslav Pilsner Urquell
Tři čtvrtě tuny vážící visuté hodiny, umístěné poblíž historické brány pivovaru, odhalil Plzeňský Prazdroj. "Pivní orloj" začal měřit čas do začátku.....
Velkopopovický Kozel připravuje nové videoprofily
Pivní značka Velkopopovický Kozel, která patří pod Plzeňský Prazdroj, připravuje své nové videoprofily. 3D modelace z dílny agentury Euro RSCG by se.....
Kozel spustí novou kampaň
Pivní značka Velkopopovický Kozel, která patří pod Plzeňský Prazdroj, připravuje novou velkou image kampaň. Kampaň z dílny agentury Euro RSCG by se.....
Zaraguza získala další značku Prazdroje: Frisco
Plzeňský Prazdroj rozšířil spolupráci se slovenskou digitální agenturou Zaraguza. Po značkách Birell a Fénix pivovar agentuře svěřil digitální.....
Plzeňský Prazdroj má nového marketingového ředitele
Novým marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje se od března stal Grant McKenzie. Ve funkci nahradil Toma Verhaegena, který v Prazdroji na této.....
Gambrinus také v PET lahvi
Nejprodávanější české pivo Gambrinus světlý bude od pondělí také v 1,5litrových PET lahvích. Plzeňský Prazdroj tak vychází vstříc přáním.....
Prazdroj rekordně zvýšil vývoz piva
Rekord ve vývozu piva zaznamenal loni Plzeňský Prazdroj. Na zahraničních trhy směřovalo z Česka 889 000 hektolitrů piva, meziročně šlo o více než.....
Agenturu Zarazuga vede v Česku Jiří Prokeš
Digitální agentura Zaraguza ze Slovenska pracuje v Česku nově pro Plzeňský Prazdroj. Pro jeho nealkopivo Birell vytváří web a aktivity na sociálních.....
Prazdroj má nový koncept restaurací
Nový koncept restaurací s pivem Gambrinus představil Plzeňský Prazdroj. První provozovnu s tímto designem získala tradiční pražská restaurace Pod.....
Výrobci nealkoholických nápojů a piva si před sezónou dali na propagaci záležet
Zadavatelé segmentu Nealkoholické nápoje, minerální a ostatní vody v květnu nakoupili reklamu v hodnotě více než čtvrt miliardy korun. Podle monitoringu reklamních investic společnosti Admosphere byl v období od května do srpna 2011 nepropagovanějším nealko nápojem Coca-Cola. V segmentu Pivo ve stejné době nejvíce investoval Plzeňský Prazdroj. Společnost Admosphere monitoruje výdaje do reklamy v ceníkových cenách.
Na pivo s ostravským rádiem Helax
V dopoledním programu rádia Helax se soutěží o pivo značky Radegast, ve všední dny v době vysílání pořadu ICQ (naladit jej můžete od 9:00 do 11:00)...
Kvasnice malým pivovarům dodá Bernard
Malým pivovarům, kterým v minulých dnech přestal Plzeňský Prazdroj po letech prodávat svoje kvasnice, začne surovinu nezbytnou pro výrobu piva...
Plzeňský Prazdroj odřízl malé pivovary od kvasnic. Musí je nakupovat v Německu
Ještě letos v červenci se Prazdroj chlubil, že kvasnicemi a sladem zásobuje na osm menších pivovarů ze západu Čech a okolí Prahy. Podíl minipivovarů v Česku roste, letos jich bude už na 120. Šéf svazu chce, aby kvasnice prodávaly specializované firmy.
Prazdroj má linku na stáčení piva do PET láhví
Plzeňský Prazdroj zahájil zkušební provoz nové linky na stáčení do PET láhví za 150 milionů korun. Zařízení s maximálním hodinovým výkonem až 18 000...
Kdo ochrání české pivo? Tuzemské pivovary založily zvláštní fond
S heslem "České pivo - naše pivo" se pivovary chtějí více vymezit proti růstu laciných dovozů piv, proto založili sdružení na podporu domácí produkce. Import piv z ciziny však stále roste. Členy nového sdružení se již staly například Plzeňský Prazdroj, Heineken nebo Budvar.
Plzeňský Prazdroj zvolil řešení EDI ORION
Výrobci piva se stávají další skupinou firem, která využívá elektronickou výměnu dokladů ve strukturované podobě prostřednictvím služeb konsolidačního a clearingového centra EDI Orion.
Pilsner Urquell spouští v zahraničí animovanou kampaň
Plzeňský Prazdroj, patřící do pivovarnické skupiny SABMiller, představil ve Velké Británii novou globální kampaň značky Pilsner Urquell. Animovaná...
Cleverlance vyvinula pro Plzeňský Prazdroj systém pro klasifikaci dokumentů
Společnosti Cleverlance a Plzeňský Prazdroj, člen skupiny SABMiller, spolupracují na vývoji a následné implementaci systému pro klasifikaci dokumentů - Document Tagging.
Pivnice Gambrinus
Plzeňský Prazdroj v Plzni otevřel první českou značkovou pivnici Gambrinus podle nového konceptu nazvaném Sedmý nebe. V restauraci chce nabídnout...
Polský Pilsner Urquell končí
Plzeňský Prazdroj bude od dubna dovážet do Polska ležák Pilsner Urquell výhradně z Plzně. Pivovar končí s licenční výrobou v polských Tychách, která...
Radegast přihořkl
Plzeňský Prazdroj poprvé uvařil poprvé v pivovar Radegast vedle výčepního piva a ležáku i pivo speciální. Radegast Extra Hořký uvede na trh v lednu....
Plzeňský Prazdroj hledá pro Frisco agenturu na ATL
Frisco se brzy dočká nové komunikace. Aktuálně Plzeňský Prazdroj hledá agenturu na ATL podporu značky. Ta se letos v létě zviditelnila soutěží...
Plzeňský Prazdroj láká dárce krve na pivo
CHYBÍ KREV. Lidí, kteří darují krev, v Česku v posledních letech stále ubývalo. Projekt Plzeňského Prazdroje propad pomohl zastavit. Přesto u nás i nadále chybí zhruba 128 tisíc bezpříspěvkových dárců.
Radegast uvádí novou kampaň s pravými záchranáři
Drsná příroda a odvážní chlapi, kteří se nebojí překonat jakoukoliv překážku. Taková je nová kampaň značky Radegast.
PIlsner Fest dává prostor i studentům umění
Plzeňský Prazdroj dává na připravovaném Pilsner Festu prostor také mladým umělcům. Studenti Ústavu umění a designu Západočeské univerzity v Plzni při...
Pivovar Radegast otevře nové návštěvnické centrum
Pivovar Radegast začal stavět návštěvnické centrum. Multifunkční budova nahradí dosavadní provizorní prostory. Její cenu pivovar zatím nezveřejnil....
Plzeňský Prazdroj pokračuje v promování Masteru s agenturou Rust
Plzeňský Prazdroj posílil komunikaci piva Master. K propagaci v místě prodeje se přidala tisková reklama se sloganem „Zastavte čas. Na...
Radegast přivezl světové medaile
Významný úspěch na jedné z nejprestižnějších pivních soutěží na světě získala piva Radegast.
Bídné prodeje piva v Česku snížily Prazdroji zisk i tržby
Lídr tuzemského pivovarnického trhu Plzeňský Prazdroj neměl dobrý rok. Loňské výsledky poznamenal víc než jindy výrazný propad spotřeby na celém...
Prazdroj přenastavuje svou komunikaci
Plzeňský Prazdroj uvádí na trh novou variantu pivního speciálu - Master Zlatý 15°, který bude stejně jako nové i stávající varianty Masteru (13° a...
Když pivo na golfu, tak jedině Pilsner Urquell
Plzeňský Prazdroj spustil spotřebitelskou soutěž o cestu na The Open, nejstarší a nejprestižnější golfový turnaj světa. Deset nejúspěšnějších, kteří...
Prazdroj ukončil kampaň "za čisté pivo"
Plzeňský Prazdroj ukončil mediální kampaň Žijeme českým pivem. Webové stránky www.zacisteceskepivo.cz existující od konce března jsou již nefunkční.
Prazdroj ukončil kampaň ,,Žijeme českým pivem'
Plzeňský Prazdroj (PP) na základě včerejšího jednání s Českým svazem pivovarů a sladoven (ČSPS) ukončil kampaň ,,za zpřísnění definice českého...
Plzeňský Prazdroj ztrácí sudy. Co s tím? Zvedne zálohu a dá jim identifikaci
S pivními sudy se různě kšeftuje, protože pořizovací cena sudu je výrazně vyšší než záloha.
Prazdroj sbírá fanoušky
V rámci komunikace k Olympijským hrám spustil Plzeňský Prazdroj facebookovou aplikaci Plzeňská vlna, pomocí které mohou uživatelé sociální sítě...
Prazdroji loni klesl prodej na 10,5 mil. hl piva
Plzeňský Prazdroj prodal loni v Česku a v zahraničí přes 10,5 milionu hektolitrů piva. Meziročně jde o pokles 1,9 procenta. Na domácím trhu Prazdroj...
Pilsner přešel k Mark/BBDO
Plzeňský Prazdroj vyhlásil vítězem výběrového řízení na dodavatele služeb v oblasti kreativy pro značku Pilsner Urquell reklamní agenturu Mark/BBDO....
Pilsner Urquell rozšířil web o slovenštinu
Pivovar Plzeňský Prazdroj rozšířil svůj web o slovenský jazyk. Nová jazyková mutace obsahuje čtyři hlavní sekce „Spoznajte Pilsner Urquell“,...
Šéf Prazdroje: Propad prodeje zažívají ve světě všechny značky
Propad prodeje piva zažívají letos vinou hospodářské krize všechny značky po celém světě. Plzeňský Prazdroj přesto letos plánuje jen mírné snížení...
Vánoce v Radegastu: zaměstnanci budou odměněni pivem
Zaměstnanci pivovaru Radegast se mohou těšit na speciální dárek, který získají od svého zaměstnavatele.
Prazdroj promuje Master
Plzeňský Prazdroj spouští předvánoční on-trade podporu prodeje pivního speciálu Master. Od 4. do 31. prosince spotřebitel za dva objednané Mastery...
Plzeňští výrobci alkoholických nápojů jedou naplno
Stock, Plzeňský Prazdroj a Bohemia Sekt se připravují na závěr roku - tradičně nejsilnější období v prodeji.
Radegast může používat chráněné zeměpisné označení České pivo
Pivovar Radegast může oficiálně používat chráněné zeměpisné označení České pivo. Slouží především k propagaci kvality. Po důkladné kontrole v...
Petr Kouble z Nielsen do týmu značky Radegast
Do týmu značky Radegast nastupuje na pozici Brand Executive Petr Kouble (25). Před příchodem do společnosti Plzeňský Prazdroj působil více než dva...
Nealko pivo a cyklistika? Nový web Radegast Birell kombinuje obojí
Radegast Birell spustil úplně nové a interaktivní webové stránky. Web je určen nejen pro milovníky nealkoholického piva, ale především pro cyklisty.
Plzeňský Prazdroj zvedne od listopadu ceny piva
Už za dva týdny Prazdroj zdraží především vícestupňová piva a v první řadě do hospod.
Prazdroj opět hodnotí puby
Plzeňský Prazdroj zahajuje kampaň upozorňující na třetí ročník hlasování o nejoblíbenější hospody, které čepují Pilsner Urquell jako hlavní značku....
Mount Radegast pokořily stovky lidí
Výstup na devítimetrovou horu či seskok na laně si vyzkoušeli návštěvníci sedmého ročníku Radegast dne, který se konal v Nošovicích.
Prazdroj končí s Leo Burnett
Společnost Plzeňský Prazdroj, jež v posledních měsících vyměnila kreativní agentury svých značek Radegast a Gambrinus, rozjela výběrové řízení i pro...
Plzeňský pivovar má trasu pro nezletilé
Speciální prohlídkovou trasu připravil od září pro školy, děti a mladé lidi do 18 let Plzeňský Prazdroj. Představí jim pivovarnictví jako to, co...
Pivo Radegast orosí nové půllitry
Do zbrusu nového skla budou čepovat hostinští pivo Radegast.
Trh piva zažívá comeback "plastu"
Po Staropramenu a Heinekenu přichází nyní na trh s pivem v plastu i Plzeňský Prazdroj.
Plzeňský Prazdroj přibral colu
Plzeňský Prazdroj začal distribuovat nealkoholický nápoj Swist Cola, který pro něj vyrábí sesterský pivovar Topvar ze slovenských Topolčan.
Plzeňský Prazdroj uvádí na trh novinku: lihuprostá Swist Cola
Nový nealkoholický nápoj chce mít velký pivovar na trhu jako doplňkový produkt.
Radegastův roh hojnosti nalezen
První červnovou sobotu se odehrálo velké klání pro 30 finalistů jarní spotřebitelské soutěže značky Radegast.
,,Plzeňské‘‘ už pije i Alfons Mucha
Plzeňský Prazdroj spouští nový reklamní spot značky Pilsner Urquell. Tentokrát si ze slavných osobností z české historie vybrali Alfonse Muchu....
Kampaň upřednostní Birell
Koncern Plzeňský Prazdroj rozjíždí novou kampaň na Radegast Birell.
Plzeňský Prazdroj tendroval PR
Společnost vyhlásila výsledky uzavřeného výběrového řízení na PR pro korporátní komunikaci a svých šest značek.
Radegastův roh hojnosti přinese nálezci čtvrt milionu korun
Letošní jarní soutěž značky Radegast, která naplňuje imagový atribut značky pravé pivo pro pravé chlapy, zavede soutěžící do přírody.
Plzeňský Prazdroj drží hlavní podíl na trhu nealkoholických piv
Plzeňský Prazdroj si loni udržel téměř sedmdesátiprocentní podíl na trhu nealkoholického piva v ČR. Všechny průmyslové pivovary ho podle údajů...
Dva bronzy putují z Austrálie do Nošovic
V mezinárodní soutěži Australian International Beer Award se mezi více než tisícovkou vzorků z 39 zemí světa neztratila piva Radegast Premium a Radegast Birell. Obě značky si ze svých kategorií odnášejí bronzovou medaili.
Kozel českou jedničkou ve světě
Plzeňský Prazdroj prodal loni v zahraničí téměř 1,8 milionu hektolitrů piva Velkopopovický Kozel, což bylo meziročně o 5,6 procenta více.
Kozel loni upevnil pozici jedničky mezi českými pivy ve světě
Plzeňský Prazdroj prodal loni v zahraničí téměř 1,8 milionu hektolitrů piva Velkopopovický Kozel, což bylo meziročně o 5,6 procenta více. Jeho...
Prazdroj vyhlásil tendr na public relations
Společnost Plzeňský prazdroj (PP) vyhlásila uzavřené výběrové řízení na agentury, které budou poskytovat PR servis korporátní značce i jednotlivým...
Prazdroj s varováním na lahvích
Plzeňský Prazdroj bude lepit na veškeré své pivní lahve adresu internetových stránek odpovědného přístupu ke konzumaci piva www.napivosrozumem.cz,...
Prazdroj investuje do rekonstrukce
Plzeňský Prazdroj dá více než 54 milionů korun do rozvoje pivovaru v Plzni. Hlavním cílem je zlepšit dopravní situaci v objektu.
Na kole s Radegastem
Čtveřice cyklotras značky Radegast nabízela po celé léto možnost získat horské kolo a další ceny.
Pivovar Radegast zvyšuje energetické využití odpadních vod
Pivovar Radegast ze skupiny Plzeňského Prazdroje úspěšně uvedl do plného provozu systém na optimální spalování bioplynu v kotelně pivovaru.
Moravskoslezský kraj se dohodl s pivovary
Deklaraci o vzájemné spolupráci podepsali Moravskoslezský kraje, Plzeňský Prazdroj a pivovar Radegast.
Pivo z Plzně bude od listopadu dražší o desítky haléřů
Plzeňský Prazdroj zdraží od listopadu pivo v průměru o čtyři procenta. Firma se zhruba padesátiprocentním podílem na českém trhu zvýší zřejmě ceny...
Gambrinus otevírá nově hospody
Společnost Plzeňský prazdroj oficiálně otevřel první z ,,nové generace” fotbalových hospod Gambrinus v Hradci Králové. Nově má projekt oslovit...
Úspěch ná závodu Dolomitmann = uznání i pivo
Zajímavou motivaci získali pro letošní extrémní závod Dolomitanmann členové nadějného českého celku Radegast tým.
Diskuze k televizní reklamě Ragedast - život je hořký
Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.
vstoupit do diskuze