úvod > televizní reklama > Orbit - reklama s hezounem 

Televizní reklama Orbit - reklama s hezounem

Get Flash to see this player.

Kategorie: Potraviny, cukrovinky, káva
Produkt: Orbit
Stát: Česká republika
Zadavatel: Wrigley, s.r.o.

Hodnocení

Průměr: 1.00
Hlasovalo: 949
Hlasovat: Nejhorší  Nejlepší

Popis

Žvýkačky Orbit - jeden reklamní televizní spot ze série z hezounem z Moravy. Týpek vypadá fakt dobře a zapamatovatelně a hlavně zná mnoho důvodů proč právě žvýkačky Orbit v novém větším balení. Jeho zářivý úspěch lecos napovídá. Reklama je z dílny reklamní agentury MARK/BBDO se dočkala pokračování. 

Související články

19.10.2016

Orbit se spojil s Leošem Marešem, představil unikátní video obsah

Značka Orbit představila sérii krátkých videí na téma úsměv, sebevědomí, první dojem i překonávání výzev a umožnila divákům možnost volby. Jejich hlavním protagonistou se stal Leoš Mareš, jenž je nejprve zveřejnil na svém Instagramu.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.05.2016

Orbit v kampani připomene, že žvýkačky se hodí i do auta

Značka Orbit na konci května uvede pokračování kampaně zaměřené na řidiče. Jedná se o nové pojetí loňského komunikačního konceptu, který přirovnával žvýkačky bez cukru k ideálnímu spolujezdci...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.05.2016

Orbit v kampani připomeme, že žvýkačky se hodí i do auta

Značka Orbit na konci května uvede pokračování kampaně zaměřené na řidiče. Jedná se o nové pojetí loňského komunikačního konceptu, který přirovnával žvýkačky bez cukru k ideálnímu spolujezdci...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
31.03.2016

Orbit bude v nové kampani oplácet úsměvy

Orbit startuje novou charitativní kampaň s názvem "Oplať úsměv". Ta je zaměřená na význam dentální hygieny u dětí a s partnerem kampaně, SOS dětských vesniček, chce pomoci chránit úsměvy ohrožených dětí...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
31.03.2016

Kampaň Orbitu s Kubelkovou pomůže SOS dětským vesničkám

Značka Orbit představuje novou charitativní kampaň s názvem „Oplať úsměv“, kterou informuje českou populaci o významu dentální hygieny u dětí a zároveň prostřednictvím partnera kampaně, SOS dětských vesniček, chce pomáhat chránit úsměvy ohrožených dětí. Za kampaní stojí AMI Communications.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
18.10.2015

Orbit v kampani tvrdí, že má "ještě lepší chuť"

Značka Orbit postupně přichází s velkou změnou, díky níž mají být žvýkačky ještě lepší. V letošním roce prošla značka redesignem, změnila logo a také projela Česko se svojí roadshow...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
21.08.2015

Orbit do kampaně zapojí „žvýkačkomaty“

Kampaň „Ještě lepší chuť“ značky Orbit má za úkol podpořit komunikaci vylepšené receptury. Orbit přichází s kampaní Ještě lepší chuť, která chce upozornit na vylepšenou recepturu vybraných příchutí žvýkaček. Součástí kampaně je např. „Orbit Kolo“ a také „Orbit Lounge“ – odpočinková zóna pro návštěvníky obchodních center. Kampaň pochází z dílny agentury AMI Communications.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
15.01.2015

Wrigley dává další kopačky. Místo Banderase nastupuje Kutcher

V pondělí 19. ledna představí společnost Wrigley novou televizní reklamu své značky žvýkaček Orbit. Antonia Banderase v ní vystřídá americký herec Ashton Kutcher. Banderas dával kopačky koblížku, Kutcher se rozejde s pizzou. Na spot se můžete podívat i tady...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.04.2014

Spot dne: Poslední šálek

I po dobré brazilské kávě člověku tak nějak nevoní z úst, natož po kelímkáči. Naštěstí je tu žvejkajda Orbit! Tak alespoň praví kampaň chicagské reklamní agentury Energy BBDO.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
26.02.2013

Orbit zve do restaurací

Žvýkačky Orbit, které patří do portfolia společnosti Wrigley, připravili pro své zákazníky novou soutěž. Za nákup žvýkaček nyní nabízí možnost hrát o kreditní karty, nabité v hodnotě 1 000,- korun, které výherce může použít na zaplacení útraty v restauraci...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
12.08.2010

Wrigley vylepší Orbit

Wrigley mění od konce srpna design obalů celého portfolia své klíčové značky Orbit. U mentolové varianty navíc chce vylepšit i složení. „Tato...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
09.09.2009

E-Zubař – první vzdělávací seriál o dentální hygieně na internetu

Orbit klub uvádí první vzdělávací seriál o dentální hygieně E-Zubař, který srozumitelnou a názornou formou vysvětluje veřejnosti kompletní péči o chrup.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit

Diskuze k televizní reklamě Orbit - reklama s hezounem

Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.

vstoupit do diskuze