Televizní reklama Orbit - reklama s hezounem
Kategorie: Potraviny, cukrovinky, káva
Produkt: Orbit
Stát: Česká republika
Zadavatel: Wrigley, s.r.o.
Hodnocení
Průměr: 1.00
Hlasovalo: 1044
Hlasovat: Nejhorší
Nejlepší
Popis
Žvýkačky Orbit - jeden reklamní televizní spot ze série z hezounem z Moravy. Týpek vypadá fakt dobře a zapamatovatelně a hlavně zná mnoho důvodů proč právě žvýkačky Orbit v novém větším balení. Jeho zářivý úspěch lecos napovídá. Reklama je z dílny reklamní agentury MARK/BBDO se dočkala pokračování.
Související články
Orbit se spojil s Leošem Marešem, představil unikátní video obsah
Značka Orbit představila sérii krátkých videí na téma úsměv, sebevědomí, první dojem i překonávání výzev a umožnila divákům možnost volby. Jejich hlavním protagonistou se stal Leoš Mareš, jenž je nejprve zveřejnil na svém Instagramu.
Orbit v kampani připomene, že žvýkačky se hodí i do auta
Značka Orbit na konci května uvede pokračování kampaně zaměřené na řidiče. Jedná se o nové pojetí loňského komunikačního konceptu, který přirovnával žvýkačky bez cukru k ideálnímu spolujezdci...
Orbit v kampani připomeme, že žvýkačky se hodí i do auta
Značka Orbit na konci května uvede pokračování kampaně zaměřené na řidiče. Jedná se o nové pojetí loňského komunikačního konceptu, který přirovnával žvýkačky bez cukru k ideálnímu spolujezdci...
Orbit bude v nové kampani oplácet úsměvy
Orbit startuje novou charitativní kampaň s názvem "Oplať úsměv". Ta je zaměřená na význam dentální hygieny u dětí a s partnerem kampaně, SOS dětských vesniček, chce pomoci chránit úsměvy ohrožených dětí...
Kampaň Orbitu s Kubelkovou pomůže SOS dětským vesničkám
Značka Orbit představuje novou charitativní kampaň s názvem „Oplať úsměv“, kterou informuje českou populaci o významu dentální hygieny u dětí a zároveň prostřednictvím partnera kampaně, SOS dětských vesniček, chce pomáhat chránit úsměvy ohrožených dětí. Za kampaní stojí AMI Communications.
Orbit v kampani tvrdí, že má "ještě lepší chuť"
Značka Orbit postupně přichází s velkou změnou, díky níž mají být žvýkačky ještě lepší. V letošním roce prošla značka redesignem, změnila logo a také projela Česko se svojí roadshow...
Orbit do kampaně zapojí „žvýkačkomaty“
Kampaň „Ještě lepší chuť“ značky Orbit má za úkol podpořit komunikaci vylepšené receptury. Orbit přichází s kampaní Ještě lepší chuť, která chce upozornit na vylepšenou recepturu vybraných příchutí žvýkaček. Součástí kampaně je např. „Orbit Kolo“ a také „Orbit Lounge“ – odpočinková zóna pro návštěvníky obchodních center. Kampaň pochází z dílny agentury AMI Communications.
Wrigley dává další kopačky. Místo Banderase nastupuje Kutcher
V pondělí 19. ledna představí společnost Wrigley novou televizní reklamu své značky žvýkaček Orbit. Antonia Banderase v ní vystřídá americký herec Ashton Kutcher. Banderas dával kopačky koblížku, Kutcher se rozejde s pizzou. Na spot se můžete podívat i tady...
Spot dne: Poslední šálek
I po dobré brazilské kávě člověku tak nějak nevoní z úst, natož po kelímkáči. Naštěstí je tu žvejkajda Orbit! Tak alespoň praví kampaň chicagské reklamní agentury Energy BBDO.
Orbit zve do restaurací
Žvýkačky Orbit, které patří do portfolia společnosti Wrigley, připravili pro své zákazníky novou soutěž. Za nákup žvýkaček nyní nabízí možnost hrát o kreditní karty, nabité v hodnotě 1 000,- korun, které výherce může použít na zaplacení útraty v restauraci...
Wrigley vylepší Orbit
Wrigley mění od konce srpna design obalů celého portfolia své klíčové značky Orbit. U mentolové varianty navíc chce vylepšit i složení. „Tato...
E-Zubař – první vzdělávací seriál o dentální hygieně na internetu
Orbit klub uvádí první vzdělávací seriál o dentální hygieně E-Zubař, který srozumitelnou
a názornou formou vysvětluje veřejnosti kompletní péči o chrup.
Diskuze k televizní reklamě Orbit - reklama s hezounem
Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.
vstoupit do diskuze