Televizní reklama Korunní - 70-leté výročí patentování alarmu
Kategorie: Nealkoholické nápoje
Produkt: Korunní
Stát: Česká republika
Zadavatel: Karlovarská Korunní s.r.o.
Hodnocení
Průměr: 1.00
Hlasovalo: 892
Hlasovat: Nejhorší
Nejlepší
Popis
Korunní - 70 let od patentování alarmu. Další televizní reklama z úspěšné série nízkorozpočtových spotů.
Související články
Korunní si na sociální sítě vybrala Dark Side
Po Staropramenu má agentura dalšího klienta z nápojového segmentu, tentokrát ovšem nealko.
Arca Capital koupila Karlovarskou Korunní, bude dvojkou v ČR
Skupina Arca Capital slovenského finančníka Pavola Krúpy, které patří tuzemský výrobce minerálek Ondrášovka, koupila od společnosti Alphaduct Vladimíra Komára stoprocentní podíl ve společnosti Karlovarská Korunní.
Česká televize odvysílá na Vánoce tři premiérové pohádky
Na Štědrý večer to bude Korunní princ, o den později Svatojánský věneček a na druhý svátek vánoční česko-slovenská pohádka Johančino tajemství. Sváteční program, včetně dalších filmových premiér a vánočních speciálů, dnes novinářům představili zástupci ČT...
Cílí Korunní novým spotem na věřící, nebo provokuje? Ani jedno
Reklamní spot, ve kterém si katolický kněz míchá osvěžující drink ze sirupu Korunní s minerálkou, se v ateistickém Česku dočkal rozpačitého přijetí. Krátce po jeho nasazení tvůrci žádné stížnosti neregistrovali. Některým věřícím ale vadí komerční využití svatého přijímání...
Blondýna, motorkář, vinař a polárník. Korunní má nové spoty od Jiřího Stracha
Minerální voda Korunní uvedla první čtyři reklamy z nové série reklamních spotů, které pro ni natočil režisér Jiří Strach. Nové spoty se zaměřují na propagaci balené vody a sirupů Korunní...
Blondýna, motorkář, vinař, polárník. Korunní představuje nové spoty od Jiřího Stracha
Minerální voda Korunní uvedla první čtyři reklamy z nové série reklamních spotů, které pro ni natočil režisér Jiří Strach. Nové spoty se zaměřují na propagaci balené vody a sirupů Korunní...
Andrej Štuk: Nemusíme být v čele, téhle tíhy jsme se zbavili
Vyšehradská Mark/BBDO patří v současné době k našim nejsledovanějším agenturám. Během loňského roku přišlo pár tendrů se špatným koncem a dohady o problémech, do kterých se agentura dostala, ještě zesílily odchodem Petra Topinky z jejího vedení. Žezlo převzal korunní princ Mark/BBDO – mladý kreativní ředitel Andrej Štuk.
Karlovarská korunní: Ahold využil náš reklamní nápad
Společnost Karlovarská korunní obvinila obchodní řetězec Ahold, že v reklamní kampani použil její dřívější nápad s postavou oblečenou do přiléhavé...
Nový web Karlovarské Korunní
Komunikační agentura Comtech připravila nový web pro svého klienta Korunní. Výsledkem je moderní internetové rozhraní, kde si přijde na své každý kdo se o značku Korunní zajímá.
Zákazníci Porsche dostanou k vozu Korunní
Korunní a Porsche Inter Auto CZ uzavřeli partnerství. Díky spolupráci dostanou stávající zákazníci i potenciální zájemci limitovanou edici Korunní,...
Korunní podporuje studenty
Karlovarská korunní finančně podpořila projekt studentů zlínské Univerzity Tomáše Bati, jehož zadáním bylo vytvořit televizní spot na reálný produkt....
Karlovarská Korunní má kampaň na nápoj s kávou
Karlovarská Korunní podporuje Korunní kávovou, kterou výrobce uvedl na trh v únoru tiskovou kampaní v lifestylových časopisech. Komunikace probíhá...
Korunní cukr má reklamu
Firma Moravskoslezské cukrovary, které patří do skupiny Agrana, spoustila po letech opět image kampaň na svoji značku Korunní cukr. Srovnává se s...
Karlovarská Korunní spolehlivý sponzorský partner i v roce 2009
První dopady ekonomické krize už pociťuje i český sport a kultura. Ačkoli většina českých manažerů ještě nedávno tvrdila, že se jejich firem ekonomické problémy netýkají, sehnat peníze na podporu sportovních či kulturních akcí je stále těžší.
Diskuze k televizní reklamě Korunní - 70-leté výročí patentování alarmu
Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.
vstoupit do diskuze