úvod > televizní reklama > Kofola - vyvinutá prodavačka na koupališti 

Televizní reklama Kofola - vyvinutá prodavačka na koupališti

Get Flash to see this player.

Kategorie: Nealkoholické nápoje
Produkt: Kofola
Stát: Česká republika
Zadavatel: Kofola Holding a. s.

Hodnocení

Průměr: 1.00
Hlasovalo: 865
Hlasovat: Nejhorší  Nejlepší

Popis

Reklama na Kofolu - opět s reklamním sloganem "Když ji miluješ, není co řešit." Vyvinutá prodavačka ve stánku z občerstvením na koupališti přitahuje partičku mladých chlapců, kteří chodí okukovat její .... Nebo, že by chodili jenom pro tu Kofolu. 

Související články

24.01.2018

VCCP zvítězila v tendru na jarní kampaň Kofoly

Agentura VCCP Prague zvítězila v tendru na jarní kampaň značky Kofola pro český a slovenský trh. Podaří se jí přijít takovou bombou jako byla "Fofola"?

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.01.2017

Vinea posílá mladé pracovat na vinici

Kofola spustila na Slovensku pilotní projekt své značky Vinea, kdy vyzývá mladé lidi k dobrovolné práci na vinici.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.01.2017

Soud jednu pokutu za spoty pro Jupík zrušil, druhou ale potvrdil

Městský soud v Praze zčásti vyhověl společnosti Kofola a zrušil jednu z pokut, které jí udělila vysílací rada za dva televizní spoty na Jupíka.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
29.11.2016

V rámci projektu Česká značka 2016 se do paměti Čechů nejvíc vryla Kofola

Společnost GfK uskutečnila v říjnu 2016 reprezentativní průzkum na on-line populaci 15+. Cílem bylo zjistit, která z českých značek se nejvíce svou pozitivní marketingovou komunikací zapsala do paměti Čechů, kterou vnímají jako nejtradičnější a na kterou z nich jsou nejvíce hrdí.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.10.2016

Reklamy na YouTube během léta ovládla Fofola a olympijské hry

Český YouTube zveřejnil nejlepší reklamy za třetí čtvrtletí roku 2016. V českém žebříčku se objevily dvě reklamy, které se věnovaly olympijskému obsahu. Celkově ovšem žebříček ovládla opět Kofola se svým šišlajícím psem a Fofolou, která lidi pořád baví...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
19.10.2016

Zaraguza získala za Fofolu zlatou Euro Effie

Slovenská agentura Zaraguza získala za svou kampaň Fofola pro českou značku Kofola zlaté ocenění v jubilejním 20. ročníku celoevropské soutěže EACA Euro Effie.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
25.07.2016

Karel Hrbek: Kofola je tvrdohlavá

Do Kofoly Karel Hrbek kdysi napsal, že by pro ně chtěl dělat. Osud mu tehdy nepřál. Dnes už je ve firmě přes deset let, od konce minulého roku dokonce v pozici šéfa marketingu.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
23.07.2016

Králem žebříčku reklam na českém YouTube je Ronaldo, výrazně bodovala Kofola

Google zveřejnil žebříček deseti nejpopulárnějších reklam na YouTube za druhé čtvrtletí 2016. Jedná se o žebříček Ads Leaderboard, který se zpracovává stejnou metodologií pro každou zemi, kde mohou firmy inzerovat na YouTube.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
29.06.2016

Škoda vytvořila 99 fabií v barvách Kofoly

Škoda Auto vytvořila limitovanou edici 99 fabií v designu Kofola. Vozy vybaví mimo jiné speciálním hnědým lakem nebo patnáctilitrovou lednicí na nápoje.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
25.02.2016

Zlatá pecka: česko-slovenská kreativní vyváženost a nesmrtelná Kofola

Nejlepší reklamní tvůrci i zadavatelé se sešli na 21. ročníku soutěže kreativity v reklamě Prima Zlatá pecka, jejímž hlavním mediálním partnerem je časopis Strategie a deník E15. Sešlost v Klubu Lávka koordinoval peprně třeskutý moderátor Jakubem Kohákem, opakovaně se z jeho pódiového humoru radovali zástupci agentur Saatchi & Saatchi Prague a Scholz & Friends.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
25.01.2016

Češi loni preferovali lokální spoty. Bodovala Kofola a Aquila

Žebříčku 25 nejpopulárnějších reklam na českém YouTube za loňský rok vévodí Aquila. Více než třetinu pozic pak obsadila kampaň Kofoly...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
05.11.2015

Kofola obměnila marketingové oddělení

Karel Hrbek se po deseti letech v Kofole stal marketingovým ředitelem. Jeho předchůdce, Jiří Vlasák, odchází do Polska rozvíjet značky v rámci skupiny.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
09.07.2015

Žebříček deseti nejpopulárnějších reklam na českém YouTube

Stejně jako loni i letos značka Aquila použila koncept hudební skupiny AquaBabes a stejně jako loni je z toho nový letní song, který vládne žebříčku nejpopulárnějších reklam za druhé čtvrtletí 2015. Kofola s Axe ovládají žebříček s více videi...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
18.05.2015

Kofola se mění ve Fofolu

Hrdinou nové kampaně na půllitrovou Kofolu a její meruňkovou příchuť je opět šišlající pejsek s předkusem. Kampaň připravila bratislavská reklamní agentura Zaraguza.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
17.02.2015

Rajec má nový zvířátkovský spot, tentokrát už opět od Kaspenu

Společnost Kofola představila novou reklamu značky vody Rajec. Znovu se v ní objevují zvířátka, která byla typická i pro předchozí reklamy, včetně medvěda hnědého v roli ambasadora značky. Aktuální koncept už ale nepřipravovala agentura Leagas Delaney, která pro Rajec pracovala v předchozích letech, ale Kaspen/Jung von Matt. Ta se k práci pro tohoto klienta vrací po osmi letech...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
03.02.2015

Pitevna Marka Linharta: Bez kofolího prasátka to nejsou Vánoce

Prasátko „se zahnutejma zubama“ patří k českým Vánocům už deset let, stejně jako Popelka, šupina pod talířem a nákupy zlevněných desetikilových balení bramborového salátu, který na Štěpána už nikdo nechce jíst. Jak to, že se Kofola pořád drží?

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
03.09.2014

Pitevna Jana Marcinka: Kofola se odvázala

Česká reklama byla vždy pozadu oproti zbytku světa, ale to nemůžeme nikomu vyčítat. Takový je prostě trend, a pokud chcete být inovativní, musíte pracovat v zahraničí, kde už jsou klienti odvážnější.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
25.07.2014

Kofola vypsala výběrové řízení na reklamní agenturu pro Rajec

Novou kampaň chystá společnost Kofola pro nápoje značky Rajec. Tendru se podle informací Marketing&Media účastní tři agentury. Není mezi nimi dosavadní reklamní partner Rajce agentura Leagas Delaney, která se výběrového řízení nezúčastní...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
01.07.2014

Chytlo se nám do sítí: Velká bohyně Yindy nás dostává všechny

Banky nemáme moc rádi, ovšem jejich reklamy nás baví. Jindy (nebo Yindy?) bodující Kofola zůstala tentokrát ve stínu bank. Air Bank se snaží zaujmout jiným přístupem v marketingové komunikaci. Zřejmě se to daří, aktuální klipy si získaly jednoznačně nejvíce pozitivních ohlasů...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
24.06.2014

Kofola usiluje o slovinskou značku minerálek Radenska

Kofola se spojila se slovinskou rodinnou společností P&P, aby předložily nabídku na koupi společnosti Radenska. Partnerství má přinést značce Radenska přístup na zcela nové trhy, inovace a přístup do nových distribučních kanálů, jak dnes Kofola v tiskové informaci uvedla.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
24.06.2014

Kofola se v boji o minerálku Radenska spojí se svým soupeřem proti Coca-Cole

Kofola i P&P teď ve druhém kole tendru hodlají spojit síly v získání výrobce slovinské minerální vody Radenska. Novou cenu nabídnou stávajícím majitelům v nejbližších dnech. Právě k tomu vzniká nová firma, v níž Kofola bude vlastnit 60procentní podíl a zbytek bude patřit fondu P&P...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.03.2014

Kofola usiluje o vstup na slovinský trh

Česká společnost Kofola chce vstoupit na slovinský trh s nápoji. Firma potvrdila svoji účast v tendru na koupi tamní společnosti Radenska d. d., která vyrábí stejnojmennou minerální vodu...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
28.02.2014

Vítězové Zlaté pecky vzešli ze 113 přihlášených reklamních kampaní

V letošním ročníku soutěže Zlatá pecka uspěla dvacítka reklamních kampaní, mimo jiné od společností Kofola, T-Mobile, Transparency International a Amnesty International...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
25.02.2014

Kofola jezdí ve Škodě

Škoda Auto dodá výrobci nealkoholických nápojů Kofola během tří let 400 vozů Fabia, Rapid, Octavia a Superb. Kofola kompletně obnoví svůj vozový.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.02.2014

Kofola koupila síť fresh barů Mangaloo

Výrobce nealkoholických nápojů Kofola koupil společnost Mangaloo, která v 17 barech nabízí čerstvé ovocné a zeleninové šťávy, saláty či polévky...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
14.01.2014

Kofola zadává novou ATL kampaň Triadu

Značka Kofola uzavřela tendr na kreativu a realizaci ATL kampaně, plánované na blížící se sezónu 2014. Jeho vítězem je přitom agentura, která je na trhu vidět hlavně v oblasti digitálu: Triad Advertising...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
19.12.2013

Kofola k Vánocům vypráví pohádky

Kofola se drží svého adventního zvyku a na internetu rozesílá další vánoční přání. Letos zvolila motiv, který je s těmito svátky silně spojený už od dětství: tradiční pohádky...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
16.12.2013

Kofola svěřuje mediální rozpočet agenturám Médea a Razor z Publicisu

Společnost Afton, zastupující Kofolu a Grenn-Swan Pharmaceuticals, vybírala z šesti mediálních agentur...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.11.2013

Kofola se zaměří na luxusnější restaurace. Běžné hospody jdou s tržbami dál dolů

Výrobce nealkoholických nápojů Kofola se chce víc soustředit na dražší a luxusnější podniky a zaměří se hlavně na trh v Praze. Firma se tím snaží vyvážit prudké propady v regionech. Pokles spotřeby nápojů by se měl zastavit už příští rok...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.11.2013

Pivovary "vyhánějí" lidi z hospod, říká finanční ředitel Kofoly ke klesajícím tržbám

Lidí v hospodách a jejich útrat dál ubývá, to se negativně odráží i v hospodářských výsledcích Kofoly. Podle nového finančního ředitele skupiny Kofola Daniela Buryše by se nepříznivý vývoj měl příští rok zastavit. "Chystáme nové produkty i větší investice do marketingu," říká k tomu Buryš...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.11.2013

U Čechů vítězí značky jako Škoda, Lidl nebo Kofola

Průzkum Best Buy Award, který letos v České republice proběhl poprvé, ukázal značky, které podle Čechů přinášejí nejlepší poměr ceny a kvality. Mezi vítězi jednotlivých kategorií se objevují například Škoda, Lidl, Česká pojišťovna nebo Staropramen.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
07.10.2013

Kofola je oficiálním distributorem Vincentky

Společnost Kofola, která vyrábí a prodává nealkoholické nápoje, se stala oficiálním distributorem tradiční minerální vody Vincentka pro tuzemské maloobchody a gastronomii, informovala mluvčí Kofoly Jaroslava Musilová...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
04.10.2013

Další firma sáhla po vlastních dluhopisech. Kofola je vydala za 330 milionů korun

Kofola chce rozdělit zdroje financování mezi bankovní a nebankovní sektor. Vydala proto své první dluhopisy v celkovém objemu 330 milionů korun. Dluhopisy mají splatnost pět let. V prvním roce se počítá se zhodnocením 4,88 procenta...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
28.08.2013

Dlouhá zima a povodně se podepsaly na slabších výsledcích Kofoly. Léto ale tržby už zvedá

Dlouhá zima se podepsala na hospodaření nápojářské skupiny Kofola. Tržby se meziročně propadly o téměř 70 milionů korun, zisk společnost udržela stabilní. Teplé letní počasí nahrává společnosti k lepším výsledkům v dalších měsících...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
11.06.2013

Letní kampaň Kofola

Kofola má nový televizní spot se sloganem "Když slova nestačí, pomůže láska" Spot připravila kreativní agentura Saatchi&Saatchi ve spolupráci s Boogiefilms a režisérem Tomášem Bařinou.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
10.04.2013

Kofola zahájila spolupráci s Mather Advertures

Výrobce tuzemských nealkoholických nápojů Kofola, oznámil jméno agentury, která jí bude partnerem v rámci digitální komunikace. Ve výběrovém řízení na digitální agenturu zvítězila Mather Advertures...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
12.03.2013

Kofola myslí čerstvě

„Myšlenka, že většina Čechů a Slováků nezná chuť a barvu čerstvé zeleniny a ovoce, stála na začátku budování naší nové značky čerstvých nápojů UGO. Ta nyní patří ke Kofole a otevírá úplně novou kategorii nápojů,“ říká Jannis Samaras, šéf Kofoly.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
11.03.2013

Pro Rajec točí londýnští filmaři

Kofola uvedla další z řady spotů na pramenitou vodu Rajec s claimem „To nejlepší vytvoří příroda v Rajecké dolině sama“. Záběry z přírody zůstávají, vlčí rodinku ale nahradil medvěd.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
27.02.2013

Kofola získala Evian

Společnost Kofola se stala jediným oficiálním distributorem francouzských přírodních minerálních vod Evian a Badoit pro český trh.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
14.01.2013

Děti si dávají ovocné pusy

Sirupy Jupí z portfolia společnosti Kofola spouští televizní kampaň na podporu dvou nových příchutí sirupů Jupí Superhustý. Produktovou řadu doplní.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
08.11.2012

Kofola chce dobýt český a slovenský trh. Pomoct jí k tomu mají zdravější nápoje

Kofola představila nový teplý nápoj Natelo, který vyvíjela zhruba rok a půl a investovala do něj 10 milionů korun. S inovativními produkty se od Kofoly budeme setkávat častěji. Její šéf Jannis Samaras věří, že je to ta nejlepší cesta k růstu...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
08.10.2012

Rajec pokračuje s vlčí rodinou

Společnost Kofola odměňuje příznivce vody Rajec. Od října spustila soutěž o 10 000 souprav vykrajovátek na cukroví. Hlavní role se v televizní kampani opět ujala vlčí rodina...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
17.07.2012

Nová Kofola litrovka v rámci kampaně Kofolonizace dobyla Himaláje

Tak vysoko Kofola ještě nebyla! V rámci nové kampaně Kofolonizace se totiž podívala až do Himalájí, a to na slavnou Dhaulagiri. Vynesl jí tam první Kofolonizátor, extrémní sportovec Tomáš Petreček.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
14.05.2012

Kofola zve na neslýchanou festivalovou zábavu

Kofola 11. května odstartovala novou kmapaň spojenou s letními festivaly...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.04.2012

Kojenecká voda Rajec v novém TV spotu pohledem vlčí rodinky

Kofola uvádí na trh pod hlavičkou pramenité vody Rajec strategickou novinku pro rok 2012 - Kojeneckou vodu Rajec. Při této příležitosti bude spuštěn další z řady unikátních TV spotů, na kterém tentokrát spolupracoval londýnský filmový štáb a hlavní roli si v něm zahrála vlčí rodinka.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
02.04.2012

Kofola spouští tříměsíční kampaň značky Vinea

Společnost Kofola spouští v Česku od 1. dubna novou kampaň nealko nápoje Vinea. Kampaň poběží až do konce června v tisku, v out-of-home médiích a.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
17.02.2012

Kofola Bez cukru s novou lepší chutí a recepturou obohacenou o stévii

Kofola Bez cukru nyní obsahuje stévii - sladidlo získávané z přírodních zdrojů. Právě o extrakt z lístků této nenápadné, ale velmi zajímavé rostliny obohatila Kofola novou recepturu své varianty bez cukru.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
20.01.2012

Kofola uvádí novou TV kampaň na sirupy Jupí

Koncem minulého roku uvedla společnost Kofola na trh novou řadu ovocných sirupů Jupí Superhustý s ještě výraznější ovocnou příchutí. Díky použití unikátní technologie jsou nové sirupy BEZ konzervantů.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
19.01.2012

Kofola s "lahvinkou" na dětské párty

Novou řadu sirupů Jupí Superhustý uvádí TV spot od agentury Crea a Jakuba Koháka...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
28.12.2011

RPR: Reklama Kofoly je neetická

Nová televizní reklama společnosti Kofola, ve které má učitelka milostný poměr se svým žákem, je podle Rady pro reklamu neetická. Vyplývá to z.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.12.2011

On-line přání s oblíbeným Kofola prasátkem

Vánoce bez Kofoly by ani nebyly pravými Vánocemi! K tradičně populární vánoční reklamě s prasátkem a oblíbenému nápoji s originální recepturou ve vánočním hávu přidala Kofola také on-line přání pro všechny své zákazníky.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
11.11.2011

Nová kampaň Kofoly vzbouřila Slovensko, u nás zatím klid

Velké kontroverze vyvolal na Slovensku nový spot Kofoly na nápoj Kofola Extra Bylinková. Jak informuje například slovenský Trend, diváci píší protestní dopisy televizím i regulačním orgánům. Spot totiž ukazuje milostný vztah učitelky a žáka. Reklamu vyrobila česká agentura Kaspen/Jung Von Matt, kampaň běží v Česku i na Slovensku. U nás zatím protesty nebudí...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
09.11.2011

Nová Kofola Extra bylinková – originální receptura plná bylinek

Běžná Kofola obsahuje 14 přírodních látek, směs bylin a ovocných šťáv. Nyní k nim v Kofole přidali další tři bylinky, které napomáhají trávení. A tak se zrodila Kofola Extra bylinková, která se skvěle hodí ke každému jídlu.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
07.11.2011

Kofola investovala do unikátní technologie, nabídne novinky zcela bez konzervantů

Kofola udělala další krok na cestě k nápojům nové generace. Ve výrobním závodě v Mnichově Hradišti totiž spustila na evropská měřítka unikátní výrobní linku v hodnotě 150 mil. Kč. Ta umožňuje vyrábět vysoce kvalitní nápoje s vyšším podílem ovoce, přesto zcela bez konzervantů.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
20.10.2011

Kofola a Sdružení TEREZA se rozhodly zatočit s odpady. O pomoc žádají děti

K významnému dni „Ukliďme si svět“, který připadá na 21. září, vyhlásilo Sdružení TEREZA ve spolupráci se společností Kofola soutěž pro školy. Soutěž proběhne v rámci kampaně „Zatočíme s odpady“, která je zaměřena na recyklaci a minimalizování odpadů.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
14.09.2011

Seznam.cz míří do sdružení České značky

Novým členem sdružení České značky by se měl stát portál Seznam.cz. Pro jeho členství už se podle informací M&M vyslovili zástupci společností Kofola, Madeta a Elton Hodinářská (výrobce hodinek značky Prim). Zájem o členství potvrdila M&M i mluvčí Seznamu Irena Zatloukalová.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
29.07.2011

Kofola přichází s letní limitovanou edicí Snippu

Snipp, jedna z nejprodávanějších značek ovocných džusů, nektarů a nápojů od společnosti Kofola, přichází v červnu na trh se dvěma netradičními příchutěmi klasických letních koktejlů v nealko variantě.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
08.07.2011

Toto léto Kofola čepuje Kofomobily

Právě v těchto dnech Kofola zahajuje svou tradiční letní kampaň, která opět naladí tu pravou prázdninovou atmosféru.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
25.05.2011

Kofola přichází s novou příchutí višně

Po Kofole Original, Kofole Citrus a Kofole Bez cukru představuje Kofola další osvěžující nápoj s nezaměnitelnou příchutí – Kofolu Višňovou 0,5L.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
02.05.2011

Kofola koupila společnost Pinelli

Společnost Kofola se stala 100% vlastníkem společnosti Pinelli, která před 15 lety jako první nabídla českým spotřebitelům energetický nápoj.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
26.04.2011

Kofola koupila výrobce energetických nápojů Pinelli

V pátek 22. dubna podepsala Kofola smlouvu s výrobcem energetických nápojů, společností Pinelli, jejímž se Kofola stává 100% vlastníkem. "V portfoliu...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.04.2011

Kofola kupuje výrobce energetického nápoje Semtex. Chce posílit tržby

Kofola koupila 100% podíl ve výrobci energetických nápojů Pinelli. Cena transakce nebyl a zveřejněna. Pinelli má na tuzemském trhu 10% podíl v segmentu energetických nápojů. Pro Kofolu je to další příležitost k růstu.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
08.04.2011

Kofola chce změnit svět k lepšímu, spustila kampaň s Dobronožkami

Kofola spustila 6. dubna 2011 kampaň s Dobronožkami. Úkolem ponožkových loutek Dobronožek bude pomoci získat 1 mil. Kč pro občanské sdružení Loutky v nemocnici.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
24.03.2011

Jupí sirupy nově v sáčcích

Jednička na trhu sirupů, značka Jupí od společnosti Kofola, uvedla v březnu 2011 na trh novinku.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
11.03.2011

Novinky od Kofoly

Společnost Kofola, výrobce nealkoholických nápojů, uvádí na trh v březnu několik novinek.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
09.03.2011

Nejlepší TV spoty má Kofola a Vodafone

Nejvíce kreativní byli loni v reklamě domácí mobilní operátoři. Cenu Grand Prix porota v soutěži neudělila.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
08.03.2011

Nejvíc nominací v Louskáčku posbírala Leagas Delaney

Porota české národní soutěže reklamy Louskáček vybrala nejlepší reklamní kampaně loňského roku. Do finále soutěže se prosadily hlavně velké zavedené agentury. Nejvíc nominací posbírala agentura Leagas Delaney Praha. Mezi zadavateli zaujaly nejvíc reklamy společností Rajec/Kofola, Vodafone, T-Mobile, Telefonica a Škoda Auto.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
04.02.2011

MALL.CZ a Kofola testují prodej nápojů přes internet

Netradiční balíček nabízí svým zákazníkům internetová nákupní galerie MALL.CZ.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
31.01.2011

Kofola zkouší on-line prodej

Kofola spustila testovací on-line prodej přes Mall.cz. Spotřebitelům na prodejním portálu nabízí 48 dvoulitrových balení s dárkem v podobě plyšového...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
28.12.2010

PR pro Kofolu zajistí Intensity

Od ledna příštího roku začne společnost Kofola a.s. spolupracovat s PR agenturou Intensity.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
22.12.2010

Kofola spolupracuje s Macinga Media

Kofola si vybrala pro spolupráci v roce 2011 jako svého mediálního poradce společnost Macinga Media. "Nabídku Pavla Mačingy jsme vyhodnotili jako...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
09.09.2010

Kofola na Slovensku rozvíjí téma láska

Kofola nasadila na Slovensku kampaň s ponožkovými maňásky se sloganem „narodili sa, aby pomáhali“. Propaguje jí půllitrovou láhev a CSR...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
24.06.2010

Management Kofoly byl obměněn

Počátkem června nastoupil do pozice marketingového ředitele Kofola Česká republika Jiří Vlasák. Nahradil Pavla Krömera, který přešel do pozice senior...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
17.06.2010

Kofola posiluje marketing a PR

Na pozici marketingového ředitele Kofola Česká republika nastoupil Jiří Vlasák a na PR manažerkou se stala Hana Bednářová.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
26.05.2010

Kofola mění lahve

Kofola před létem inovovala vizáž i tvar litrových půllitrových lahví. Novou láhev pokrývá po celé ploše etiketa. „Dává nám to prostor využít...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
08.04.2010

Kofola vydělala 443 milionů korun

Zisk skupiny vzrostl pětkrát. Třetina tržeb pochází z Polska. Česko se na tržbách podílelo čtvrtinou.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
30.03.2010

Kofola slaví 50 let: Hvězda socialismu se propracovala až na čínský trh

V roce 1960, před půl stoletím, byl poprvé namíchán československý kolový nápoj Kofola. Směs bylinných a ovocných extraktů s obsahem kofeinu, sirupu Kofo a sycené limonády s obsahem kofeinu namíchal tým z výzkumného ústavu přírodních léčiv v Praze pod vedením Zdeňka Blažka. Tehdejší režim chtěl lidem nabídnout náhražku "západního imperialistického nápoje", jak se píše na ofociálním webu Kofoly. Připomeňte si historii české značky na dobových fotografiích a reklamních plakátech.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
15.02.2010

Kofola přináší do ČR Vineu

Kofola rozšiřuje své portfolio o další výrobek - Vineu. Značku vlastní výrobce na Slovensku, kde je jedničkou v kategorii ovocných sycených nápojů....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
11.02.2010

Kofola inovuje Rajec

Od března rozšíří Rajec své portfolio o další variace - Rajec Tajemství stromů a Rajec Kyslík. Přírodní pramenité vody se na trhu objeví ve formátech...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
08.02.2010

Sara Lee propůjčila značku Pickwick Kofole

Od počátku roku zahájila Kofola spolupráci se společností Sara Lee. Jejich společným produktem, který během měsíce Kofola uvede do gastro segmentu,...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
10.12.2009

Příznivce Facebooku táhne Kofola

Nejpopulárnější značkou českého Facebooku je se 167 tisíci příznivci Kofola. Následují Pilsner Urquell, Nike, Jesenka, Cinestar, Granko, Becherovka...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
01.09.2009

Kofola se vrátila k zisku

Skupina Kofola překonala tradičně obtížné první čtvrtletí a zvrátila ztrátu do čistého zisku 67,6 milionu Kč.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
01.09.2009

Kofola se ze ztráty 87 milionů dostala do zisku 67,6 milionu Kč

Skupina Kofola překonala tradičně obtížné první čtvrtletí a zvrátila ztrátu do čistého zisku 67,609 milionu Kč. Pozitivní výsledky hodlá dále udržet díky restruktualizaci a za přispění příznivého vývoje lokálních měn.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
19.08.2009

myAVIS optimalizuje distribuci Kofoly

Společnost Kofola, si vybrala pro řízení firemních mobilních obchodních procesů v terénu informační systém myAVIS Field Sales.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
04.08.2009

Kofola znovu osvěží řidiče

S nečekanou odezvou se setkala sedmidenní akce Kofoly, která během července osvěžovala řidiče na silnici z Brna do Rajhradu.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
08.07.2009

Kofola s AETNOU představí nový Rajec, Top Topic a NESCAFÉ Xpress řidičům

Promotéři značek Rajec, Top Topic a NESCAFÉ Xpress rozdávat vychlazené nápoje řidičům čekajícím na jednom z nejproblémovějších dopravních uzlů v Brně.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
01.07.2009

Kofola odmění čekající řidiče

Od 7. července budou promotéři značek Rajec, Top Topic a Nescafé Xpress rozdávat nápoje řidičům v brněnských kolonách.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
18.06.2009

Kofola loni zvedla tržby

Výrobce nealkoholických nápojů Kofola Holding loni téměř zdvojnásobil tržby na 8,1 miliardy korun. Firma, která se loni sloučila s polským výrobcem...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
04.05.2009

Kofola vydává nový magazín

Společnost Kofola začala vydávat nový zaměstnanecký časopis nazvaný KofoMagazín. Čtvrtletník vychází zároveň v ČR, na Slovensku a v Polsku. Obsah...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
28.01.2009

Afton ukončil tendr na mediální agenturu

Po několikatýdenním výběrovém řízení ukončila skupina Afton, jejíž součástí je Kofola, výběrové řízení na mediální agenturu pro rok 2009.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
12.01.2009

Mediální tendr Kofoly finišuje

Výběrové řízení na mediální agenturu pro společnost Afton, sdružující farmaceutickou společnost Green-Swan a výrobce nealkoholických nápojů Kofola,...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
18.12.2008

Kofola dostala od ÚOHS pokutu

Společnost Kofola dostala pokutu téměř 12 milionů korun od Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS).

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
18.12.2008

Kofola dostala od ÚOHS pokutu

Společnost Kofola dostala pokutu téměř 12 milionů korun od Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS). Už v létě jí úřad vyměřil sankci 13,5 milionu...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
01.12.2008

Kofola hledá BTL agenturu pro svoji značku Rajec

Podle informací M&M hledá Kofola agenturu pro podlinkovou podporu značky vody Rajec v gastro a v místě prodeje na jaro příštího roku. Uzávěrka má být...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.11.2008

Přivolejte si zlaté prasátko!

Společnost Kofola letos dává všem možnost přivolat si na Štědrý den zlaté prasátko. Na trh byla zároveň uvedena limitovaná vánoční edice Barborkové Kofoly.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
07.10.2008

Dětský nápoj Jupík Aqua získal prestižní cenu Water Innovation Award 2008

Ochucená voda pro děti Jupík Aqua, kterou vyrábí společnost Kofola, byla oceněna v mezinárodní soutěži balených vod Water Innovation Award v německém městě Wiesbaden.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
01.10.2008

Polští investoři vstoupí do Kofoly

Polští investoři ze společnosti Enterprise Investors chtějí vstoupit do podniku Kofola-Hoop. Hodlají získat až 43 procent české nápojářské firmy,...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.09.2008

Jupík bodoval ve Wiesbadenu

Ochucená voda pro děti Jupík Aqua, kterou vyrábí společnost Kofola, byla oceněna v mezinárodní soutěži v německém Wiesbadenu.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit

Diskuze k televizní reklamě Kofola - vyvinutá prodavačka na koupališti

Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.

vstoupit do diskuze