Televizní reklama Kofola - vyvinutá prodavačka na koupališti
Kategorie: Nealkoholické nápoje
Produkt: Kofola
Stát: Česká republika
Zadavatel: Kofola Holding a. s.
Hodnocení
Průměr: 1.00
Hlasovalo: 843
Hlasovat: Nejhorší
Nejlepší
Popis
Reklama na Kofolu - opět s reklamním sloganem "Když ji miluješ, není co řešit." Vyvinutá prodavačka ve stánku z občerstvením na koupališti přitahuje partičku mladých chlapců, kteří chodí okukovat její .... Nebo, že by chodili jenom pro tu Kofolu.
Související články
Kofola přeskládala své PR, komunikaci na českém a slovenském trhu přebírá Ptačinská Jirátová
VCCP zvítězila v tendru na jarní kampaň Kofoly
Agentura VCCP Prague zvítězila v tendru na jarní kampaň značky Kofola pro český a slovenský trh. Podaří se jí přijít takovou bombou jako byla "Fofola"?
Kofola nemusí platit pokutu za reklamu se skateboardem, potvrdil soud
Vinea posílá mladé pracovat na vinici
Kofola spustila na Slovensku pilotní projekt své značky Vinea, kdy vyzývá mladé lidi k dobrovolné práci na vinici.
Soud jednu pokutu za spoty pro Jupík zrušil, druhou ale potvrdil
Městský soud v Praze zčásti vyhověl společnosti Kofola a zrušil jednu z pokut, které jí udělila vysílací rada za dva televizní spoty na Jupíka.
V rámci projektu Česká značka 2016 se do paměti Čechů nejvíc vryla Kofola
Společnost GfK uskutečnila v říjnu 2016 reprezentativní průzkum na on-line populaci 15+. Cílem bylo zjistit, která z českých značek se nejvíce svou pozitivní marketingovou komunikací zapsala do paměti Čechů, kterou vnímají jako nejtradičnější a na kterou z nich jsou nejvíce hrdí.
Reklamy na YouTube během léta ovládla Fofola a olympijské hry
Český YouTube zveřejnil nejlepší reklamy za třetí čtvrtletí roku 2016. V českém žebříčku se objevily dvě reklamy, které se věnovaly olympijskému obsahu. Celkově ovšem žebříček ovládla opět Kofola se svým šišlajícím psem a Fofolou, která lidi pořád baví...
Zaraguza získala za Fofolu zlatou Euro Effie
Slovenská agentura Zaraguza získala za svou kampaň Fofola pro českou značku Kofola zlaté ocenění v jubilejním 20. ročníku celoevropské soutěže EACA Euro Effie.
Karel Hrbek: Kofola je tvrdohlavá
Do Kofoly Karel Hrbek kdysi napsal, že by pro ně chtěl dělat. Osud mu tehdy nepřál. Dnes už je ve firmě přes deset let, od konce minulého roku dokonce v pozici šéfa marketingu.
Králem žebříčku reklam na českém YouTube je Ronaldo, výrazně bodovala Kofola
Google zveřejnil žebříček deseti nejpopulárnějších reklam na YouTube za druhé čtvrtletí 2016. Jedná se o žebříček Ads Leaderboard, který se zpracovává stejnou metodologií pro každou zemi, kde mohou firmy inzerovat na YouTube.
Škoda vytvořila 99 fabií v barvách Kofoly
Škoda Auto vytvořila limitovanou edici 99 fabií v designu Kofola. Vozy vybaví mimo jiné speciálním hnědým lakem nebo patnáctilitrovou lednicí na nápoje.
Zlatá pecka: česko-slovenská kreativní vyváženost a nesmrtelná Kofola
Nejlepší reklamní tvůrci i zadavatelé se sešli na 21. ročníku soutěže kreativity v reklamě Prima Zlatá pecka, jejímž hlavním mediálním partnerem je časopis Strategie a deník E15. Sešlost v Klubu Lávka koordinoval peprně třeskutý moderátor Jakubem Kohákem, opakovaně se z jeho pódiového humoru radovali zástupci agentur Saatchi & Saatchi Prague a Scholz & Friends.
Češi loni preferovali lokální spoty. Bodovala Kofola a Aquila
Žebříčku 25 nejpopulárnějších reklam na českém YouTube za loňský rok vévodí Aquila. Více než třetinu pozic pak obsadila kampaň Kofoly...
Kofola obměnila marketingové oddělení
Karel Hrbek se po deseti letech v Kofole stal marketingovým ředitelem. Jeho předchůdce, Jiří Vlasák, odchází do Polska rozvíjet značky v rámci skupiny.
Žebříček deseti nejpopulárnějších reklam na českém YouTube
Stejně jako loni i letos značka Aquila použila koncept hudební skupiny AquaBabes a stejně jako loni je z toho nový letní song, který vládne žebříčku nejpopulárnějších reklam za druhé čtvrtletí 2015. Kofola s Axe ovládají žebříček s více videi...
Kofola se mění ve Fofolu
Hrdinou nové kampaně na půllitrovou Kofolu a její meruňkovou příchuť je opět šišlající pejsek s předkusem. Kampaň připravila bratislavská reklamní agentura Zaraguza.
Rajec má nový zvířátkovský spot, tentokrát už opět od Kaspenu
Společnost Kofola představila novou reklamu značky vody Rajec. Znovu se v ní objevují zvířátka, která byla typická i pro předchozí reklamy, včetně medvěda hnědého v roli ambasadora značky. Aktuální koncept už ale nepřipravovala agentura Leagas Delaney, která pro Rajec pracovala v předchozích letech, ale Kaspen/Jung von Matt. Ta se k práci pro tohoto klienta vrací po osmi letech...
Pitevna Marka Linharta: Bez kofolího prasátka to nejsou Vánoce
Prasátko „se zahnutejma zubama“ patří k českým Vánocům už deset let, stejně jako Popelka, šupina pod talířem a nákupy zlevněných desetikilových balení bramborového salátu, který na Štěpána už nikdo nechce jíst. Jak to, že se Kofola pořád drží?
Pitevna Jana Marcinka: Kofola se odvázala
Česká reklama byla vždy pozadu oproti zbytku světa, ale to nemůžeme nikomu vyčítat. Takový je prostě trend, a pokud chcete být inovativní, musíte pracovat v zahraničí, kde už jsou klienti odvážnější.
Kofola vypsala výběrové řízení na reklamní agenturu pro Rajec
Novou kampaň chystá společnost Kofola pro nápoje značky Rajec. Tendru se podle informací Marketing&Media účastní tři agentury. Není mezi nimi dosavadní reklamní partner Rajce agentura Leagas Delaney, která se výběrového řízení nezúčastní...
Chytlo se nám do sítí: Velká bohyně Yindy nás dostává všechny
Banky nemáme moc rádi, ovšem jejich reklamy nás baví. Jindy (nebo Yindy?) bodující Kofola zůstala tentokrát ve stínu bank. Air Bank se snaží zaujmout jiným přístupem v marketingové komunikaci. Zřejmě se to daří, aktuální klipy si získaly jednoznačně nejvíce pozitivních ohlasů...
Kofola usiluje o slovinskou značku minerálek Radenska
Kofola se spojila se slovinskou rodinnou společností P&P, aby předložily nabídku na koupi společnosti Radenska. Partnerství má přinést značce Radenska přístup na zcela nové trhy, inovace a přístup do nových distribučních kanálů, jak dnes Kofola v tiskové informaci uvedla.
Kofola se v boji o minerálku Radenska spojí se svým soupeřem proti Coca-Cole
Kofola i P&P teď ve druhém kole tendru hodlají spojit síly v získání výrobce slovinské minerální vody Radenska. Novou cenu nabídnou stávajícím majitelům v nejbližších dnech. Právě k tomu vzniká nová firma, v níž Kofola bude vlastnit 60procentní podíl a zbytek bude patřit fondu P&P...
Kofola usiluje o vstup na slovinský trh
Česká společnost Kofola chce vstoupit na slovinský trh s nápoji. Firma potvrdila svoji účast v tendru na koupi tamní společnosti Radenska d. d., která vyrábí stejnojmennou minerální vodu...
Vítězové Zlaté pecky vzešli ze 113 přihlášených reklamních kampaní
V letošním ročníku soutěže Zlatá pecka uspěla dvacítka reklamních kampaní, mimo jiné od společností Kofola, T-Mobile, Transparency International a Amnesty International...
Kofola jezdí ve Škodě
Škoda Auto dodá výrobci nealkoholických nápojů Kofola během tří let 400 vozů Fabia, Rapid, Octavia a Superb. Kofola kompletně obnoví svůj vozový.....
Kofola koupila síť fresh barů Mangaloo
Výrobce nealkoholických nápojů Kofola koupil společnost Mangaloo, která v 17 barech nabízí čerstvé ovocné a zeleninové šťávy, saláty či polévky...
Kofola zadává novou ATL kampaň Triadu
Značka Kofola uzavřela tendr na kreativu a realizaci ATL kampaně, plánované na blížící se sezónu 2014. Jeho vítězem je přitom agentura, která je na trhu vidět hlavně v oblasti digitálu: Triad Advertising...
Kofola k Vánocům vypráví pohádky
Kofola se drží svého adventního zvyku a na internetu rozesílá další vánoční přání. Letos zvolila motiv, který je s těmito svátky silně spojený už od dětství: tradiční pohádky...
Kofola svěřuje mediální rozpočet agenturám Médea a Razor z Publicisu
Společnost Afton, zastupující Kofolu a Grenn-Swan Pharmaceuticals, vybírala z šesti mediálních agentur...
Kofola se zaměří na luxusnější restaurace. Běžné hospody jdou s tržbami dál dolů
Výrobce nealkoholických nápojů Kofola se chce víc soustředit na dražší a luxusnější podniky a zaměří se hlavně na trh v Praze. Firma se tím snaží vyvážit prudké propady v regionech. Pokles spotřeby nápojů by se měl zastavit už příští rok...
Pivovary "vyhánějí" lidi z hospod, říká finanční ředitel Kofoly ke klesajícím tržbám
Lidí v hospodách a jejich útrat dál ubývá, to se negativně odráží i v hospodářských výsledcích Kofoly. Podle nového finančního ředitele skupiny Kofola Daniela Buryše by se nepříznivý vývoj měl příští rok zastavit. "Chystáme nové produkty i větší investice do marketingu," říká k tomu Buryš...
U Čechů vítězí značky jako Škoda, Lidl nebo Kofola
Průzkum Best Buy Award, který letos v České republice proběhl poprvé, ukázal značky, které podle Čechů přinášejí nejlepší poměr ceny a kvality. Mezi vítězi jednotlivých kategorií se objevují například Škoda, Lidl, Česká pojišťovna nebo Staropramen.
Kofola je oficiálním distributorem Vincentky
Společnost Kofola, která vyrábí a prodává nealkoholické nápoje, se stala oficiálním distributorem tradiční minerální vody Vincentka pro tuzemské maloobchody a gastronomii, informovala mluvčí Kofoly Jaroslava Musilová...
Další firma sáhla po vlastních dluhopisech. Kofola je vydala za 330 milionů korun
Kofola chce rozdělit zdroje financování mezi bankovní a nebankovní sektor. Vydala proto své první dluhopisy v celkovém objemu 330 milionů korun. Dluhopisy mají splatnost pět let. V prvním roce se počítá se zhodnocením 4,88 procenta...
Dlouhá zima a povodně se podepsaly na slabších výsledcích Kofoly. Léto ale tržby už zvedá
Dlouhá zima se podepsala na hospodaření nápojářské skupiny Kofola. Tržby se meziročně propadly o téměř 70 milionů korun, zisk společnost udržela stabilní. Teplé letní počasí nahrává společnosti k lepším výsledkům v dalších měsících...
Letní kampaň Kofola
Kofola má nový televizní spot se sloganem "Když slova nestačí, pomůže láska"
Spot připravila kreativní agentura Saatchi&Saatchi ve spolupráci s Boogiefilms a režisérem Tomášem Bařinou.
Kofola zahájila spolupráci s Mather Advertures
Výrobce tuzemských nealkoholických nápojů Kofola, oznámil jméno agentury, která jí bude partnerem v rámci digitální komunikace. Ve výběrovém řízení na digitální agenturu zvítězila Mather Advertures...
Kofola myslí čerstvě
„Myšlenka, že většina Čechů a Slováků nezná chuť a barvu čerstvé zeleniny a ovoce, stála na začátku budování naší nové značky čerstvých nápojů UGO. Ta nyní patří ke Kofole a otevírá úplně novou kategorii nápojů,“ říká Jannis Samaras, šéf Kofoly.
Pro Rajec točí londýnští filmaři
Kofola uvedla další z řady spotů na pramenitou vodu Rajec s claimem „To nejlepší vytvoří příroda v Rajecké dolině sama“. Záběry z přírody zůstávají, vlčí rodinku ale nahradil medvěd.
Kofola získala Evian
Společnost Kofola se stala jediným oficiálním distributorem francouzských přírodních minerálních vod Evian a Badoit pro český trh.
Děti si dávají ovocné pusy
Sirupy Jupí z portfolia společnosti Kofola spouští televizní kampaň na podporu dvou nových příchutí sirupů Jupí Superhustý. Produktovou řadu doplní.....
Kofola chce dobýt český a slovenský trh. Pomoct jí k tomu mají zdravější nápoje
Kofola představila nový teplý nápoj Natelo, který vyvíjela zhruba rok a půl a investovala do něj 10 milionů korun. S inovativními produkty se od Kofoly budeme setkávat častěji. Její šéf Jannis Samaras věří, že je to ta nejlepší cesta k růstu...
Rajec pokračuje s vlčí rodinou
Společnost Kofola odměňuje příznivce vody Rajec. Od října spustila soutěž o 10 000 souprav vykrajovátek na cukroví. Hlavní role se v televizní kampani opět ujala vlčí rodina...
Nová Kofola litrovka v rámci kampaně Kofolonizace dobyla Himaláje
Tak vysoko Kofola ještě nebyla! V rámci nové kampaně Kofolonizace se totiž podívala až do Himalájí, a to na slavnou Dhaulagiri. Vynesl jí tam první Kofolonizátor, extrémní sportovec Tomáš Petreček.
Kofola zve na neslýchanou festivalovou zábavu
Kofola 11. května odstartovala novou kmapaň spojenou s letními festivaly...
Kojenecká voda Rajec v novém TV spotu pohledem vlčí rodinky
Kofola uvádí na trh pod hlavičkou pramenité vody Rajec strategickou novinku pro rok 2012 - Kojeneckou vodu Rajec. Při této příležitosti bude spuštěn další z řady unikátních TV spotů, na kterém tentokrát spolupracoval londýnský filmový štáb a hlavní roli si v něm zahrála vlčí rodinka.
Kofola spouští tříměsíční kampaň značky Vinea
Společnost Kofola spouští v Česku od 1. dubna novou kampaň nealko nápoje Vinea. Kampaň poběží až do konce června v tisku, v out-of-home médiích a.....
Kofola Bez cukru s novou lepší chutí a recepturou obohacenou o stévii
Kofola Bez cukru nyní obsahuje stévii - sladidlo získávané z přírodních zdrojů. Právě o extrakt z lístků této nenápadné, ale velmi zajímavé rostliny obohatila Kofola novou recepturu své varianty bez cukru.
Kofola uvádí novou TV kampaň na sirupy Jupí
Koncem minulého roku uvedla společnost Kofola na trh novou řadu ovocných sirupů Jupí Superhustý s ještě výraznější ovocnou příchutí. Díky použití unikátní technologie jsou nové sirupy BEZ konzervantů.
Kofola s "lahvinkou" na dětské párty
Novou řadu sirupů Jupí Superhustý uvádí TV spot od agentury Crea a Jakuba Koháka...
RPR: Reklama Kofoly je neetická
Nová televizní reklama společnosti Kofola, ve které má učitelka milostný poměr se svým žákem, je podle Rady pro reklamu neetická. Vyplývá to z.....
On-line přání s oblíbeným Kofola prasátkem
Vánoce bez Kofoly by ani nebyly pravými Vánocemi! K tradičně populární vánoční reklamě s prasátkem a oblíbenému nápoji s originální recepturou ve vánočním hávu přidala Kofola také on-line přání pro všechny své zákazníky.
Nová kampaň Kofoly vzbouřila Slovensko, u nás zatím klid
Velké kontroverze vyvolal na Slovensku nový spot Kofoly na nápoj Kofola Extra Bylinková. Jak informuje například slovenský Trend, diváci píší protestní dopisy televizím i regulačním orgánům. Spot totiž ukazuje milostný vztah učitelky a žáka. Reklamu vyrobila česká agentura Kaspen/Jung Von Matt, kampaň běží v Česku i na Slovensku. U nás zatím protesty nebudí...
Nová Kofola Extra bylinková – originální receptura plná bylinek
Běžná Kofola obsahuje 14 přírodních látek, směs bylin a ovocných šťáv. Nyní k nim v Kofole přidali další tři bylinky, které napomáhají trávení. A tak se zrodila Kofola Extra bylinková, která se skvěle hodí ke každému jídlu.
Kofola investovala do unikátní technologie, nabídne novinky zcela bez konzervantů
Kofola udělala další krok na cestě k nápojům nové generace. Ve výrobním závodě v Mnichově Hradišti totiž spustila na evropská měřítka unikátní výrobní linku v hodnotě 150 mil. Kč. Ta umožňuje vyrábět vysoce kvalitní nápoje s vyšším podílem ovoce, přesto zcela bez konzervantů.
Kofola a Sdružení TEREZA se rozhodly zatočit s odpady. O pomoc žádají děti
K významnému dni „Ukliďme si svět“, který připadá na 21. září, vyhlásilo Sdružení TEREZA ve spolupráci se společností Kofola soutěž pro školy. Soutěž proběhne v rámci kampaně „Zatočíme s odpady“, která je zaměřena na recyklaci a minimalizování odpadů.
Seznam.cz míří do sdružení České značky
Novým členem sdružení České značky by se měl stát portál Seznam.cz. Pro jeho členství už se podle informací M&M vyslovili zástupci společností Kofola, Madeta a Elton Hodinářská (výrobce hodinek značky Prim). Zájem o členství potvrdila M&M i mluvčí Seznamu Irena Zatloukalová.
Kofola přichází s letní limitovanou edicí Snippu
Snipp, jedna z nejprodávanějších značek ovocných džusů, nektarů a nápojů od společnosti Kofola, přichází v červnu na trh se dvěma netradičními příchutěmi klasických letních koktejlů v nealko variantě.
Toto léto Kofola čepuje Kofomobily
Právě v těchto dnech Kofola zahajuje svou tradiční letní kampaň, která opět naladí tu pravou prázdninovou atmosféru.
Kofola přichází s novou příchutí višně
Po Kofole Original, Kofole Citrus a Kofole Bez cukru představuje Kofola další osvěžující nápoj s nezaměnitelnou příchutí – Kofolu Višňovou 0,5L.
Kofola koupila společnost Pinelli
Společnost Kofola se stala 100% vlastníkem společnosti Pinelli, která před 15 lety jako první nabídla českým spotřebitelům energetický nápoj.
Kofola koupila výrobce energetických nápojů Pinelli
V pátek 22. dubna podepsala Kofola smlouvu s výrobcem energetických nápojů, společností Pinelli, jejímž se Kofola stává 100% vlastníkem. "V portfoliu...
Kofola kupuje výrobce energetického nápoje Semtex. Chce posílit tržby
Kofola koupila 100% podíl ve výrobci energetických nápojů Pinelli. Cena transakce nebyl a zveřejněna. Pinelli má na tuzemském trhu 10% podíl v segmentu energetických nápojů. Pro Kofolu je to další příležitost k růstu.
Kofola chce změnit svět k lepšímu, spustila kampaň s Dobronožkami
Kofola spustila 6. dubna 2011 kampaň s Dobronožkami. Úkolem ponožkových loutek Dobronožek bude pomoci získat 1 mil. Kč pro občanské sdružení Loutky v nemocnici.
Jupí sirupy nově v sáčcích
Jednička na trhu sirupů, značka Jupí od společnosti Kofola, uvedla v březnu 2011 na trh novinku.
Novinky od Kofoly
Společnost Kofola, výrobce nealkoholických nápojů, uvádí na trh v březnu několik novinek.
Nejlepší TV spoty má Kofola a Vodafone
Nejvíce kreativní byli loni v reklamě domácí mobilní operátoři. Cenu Grand Prix porota v soutěži neudělila.
Nejvíc nominací v Louskáčku posbírala Leagas Delaney
Porota české národní soutěže reklamy Louskáček vybrala nejlepší reklamní kampaně loňského roku. Do finále soutěže se prosadily hlavně velké zavedené agentury. Nejvíc nominací posbírala agentura Leagas Delaney Praha. Mezi zadavateli zaujaly nejvíc reklamy společností Rajec/Kofola, Vodafone, T-Mobile, Telefonica a Škoda Auto.
MALL.CZ a Kofola testují prodej nápojů přes internet
Netradiční balíček nabízí svým zákazníkům internetová nákupní galerie MALL.CZ.
Kofola zkouší on-line prodej
Kofola spustila testovací on-line prodej přes Mall.cz. Spotřebitelům na prodejním portálu nabízí 48 dvoulitrových balení s dárkem v podobě plyšového...
PR pro Kofolu zajistí Intensity
Od ledna příštího roku začne společnost Kofola a.s. spolupracovat s PR agenturou Intensity.
Kofola spolupracuje s Macinga Media
Kofola si vybrala pro spolupráci v roce 2011 jako svého mediálního poradce společnost Macinga Media. "Nabídku Pavla Mačingy jsme vyhodnotili jako...
Kofola na Slovensku rozvíjí téma láska
Kofola nasadila na Slovensku kampaň s ponožkovými maňásky se sloganem „narodili sa, aby pomáhali“. Propaguje jí půllitrovou láhev a CSR...
Management Kofoly byl obměněn
Počátkem června nastoupil do pozice marketingového ředitele Kofola Česká republika Jiří Vlasák. Nahradil Pavla Krömera, který přešel do pozice senior...
Kofola posiluje marketing a PR
Na pozici marketingového ředitele Kofola Česká republika nastoupil Jiří Vlasák a na PR manažerkou se stala Hana Bednářová.
Kofola mění lahve
Kofola před létem inovovala vizáž i tvar litrových půllitrových lahví. Novou láhev pokrývá po celé ploše etiketa. „Dává nám to prostor využít...
Kofola vydělala 443 milionů korun
Zisk skupiny vzrostl pětkrát. Třetina tržeb pochází z Polska. Česko se na tržbách podílelo čtvrtinou.
Kofola slaví 50 let: Hvězda socialismu se propracovala až na čínský trh
V roce 1960, před půl stoletím, byl poprvé namíchán československý kolový nápoj Kofola. Směs bylinných a ovocných extraktů s obsahem kofeinu, sirupu Kofo a sycené limonády s obsahem kofeinu namíchal tým z výzkumného ústavu přírodních léčiv v Praze pod vedením Zdeňka Blažka. Tehdejší režim chtěl lidem nabídnout náhražku "západního imperialistického nápoje", jak se píše na ofociálním webu Kofoly. Připomeňte si historii české značky na dobových fotografiích a reklamních plakátech.
Kofola přináší do ČR Vineu
Kofola rozšiřuje své portfolio o další výrobek - Vineu. Značku vlastní výrobce na Slovensku, kde je jedničkou v kategorii ovocných sycených nápojů....
Kofola inovuje Rajec
Od března rozšíří Rajec své portfolio o další variace - Rajec Tajemství stromů a Rajec Kyslík. Přírodní pramenité vody se na trhu objeví ve formátech...
Sara Lee propůjčila značku Pickwick Kofole
Od počátku roku zahájila Kofola spolupráci se společností Sara Lee. Jejich společným produktem, který během měsíce Kofola uvede do gastro segmentu,...
Příznivce Facebooku táhne Kofola
Nejpopulárnější značkou českého Facebooku je se 167 tisíci příznivci Kofola. Následují Pilsner Urquell, Nike, Jesenka, Cinestar, Granko, Becherovka...
Kofola se vrátila k zisku
Skupina Kofola překonala tradičně obtížné první čtvrtletí a zvrátila ztrátu do čistého zisku 67,6 milionu Kč.
Kofola se ze ztráty 87 milionů dostala do zisku 67,6 milionu Kč
Skupina Kofola překonala tradičně obtížné první čtvrtletí a zvrátila ztrátu do čistého zisku 67,609 milionu Kč. Pozitivní výsledky hodlá dále udržet díky restruktualizaci a za přispění příznivého vývoje lokálních měn.
myAVIS optimalizuje distribuci Kofoly
Společnost Kofola, si vybrala pro řízení firemních mobilních obchodních procesů v terénu informační systém myAVIS Field Sales.
Kofola znovu osvěží řidiče
S nečekanou odezvou se setkala sedmidenní akce Kofoly, která během července osvěžovala řidiče na silnici z Brna do Rajhradu.
Kofola s AETNOU představí nový Rajec, Top Topic a NESCAFÉ Xpress řidičům
Promotéři značek Rajec, Top Topic a NESCAFÉ Xpress rozdávat vychlazené nápoje řidičům čekajícím na jednom z nejproblémovějších dopravních uzlů v Brně.
Kofola odmění čekající řidiče
Od 7. července budou promotéři značek Rajec, Top Topic a Nescafé Xpress rozdávat nápoje řidičům v brněnských kolonách.
Kofola loni zvedla tržby
Výrobce nealkoholických nápojů Kofola Holding loni téměř zdvojnásobil tržby na 8,1 miliardy korun. Firma, která se loni sloučila s polským výrobcem...
Kofola vydává nový magazín
Společnost Kofola začala vydávat nový zaměstnanecký časopis nazvaný KofoMagazín. Čtvrtletník vychází zároveň v ČR, na Slovensku a v Polsku. Obsah...
Afton ukončil tendr na mediální agenturu
Po několikatýdenním výběrovém řízení ukončila skupina Afton, jejíž součástí je Kofola, výběrové řízení na mediální agenturu pro rok 2009.
Mediální tendr Kofoly finišuje
Výběrové řízení na mediální agenturu pro společnost Afton, sdružující farmaceutickou společnost Green-Swan a výrobce nealkoholických nápojů Kofola,...
Kofola dostala od ÚOHS pokutu
Společnost Kofola dostala pokutu téměř 12 milionů korun od Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS).
Kofola dostala od ÚOHS pokutu
Společnost Kofola dostala pokutu téměř 12 milionů korun od Úřad pro ochranu hospodářské soutěže (ÚOHS). Už v létě jí úřad vyměřil sankci 13,5 milionu...
Kofola hledá BTL agenturu pro svoji značku Rajec
Podle informací M&M hledá Kofola agenturu pro podlinkovou podporu značky vody Rajec v gastro a v místě prodeje na jaro příštího roku. Uzávěrka má být...
Přivolejte si zlaté prasátko!
Společnost Kofola letos dává všem možnost přivolat si na Štědrý den zlaté prasátko. Na trh byla zároveň uvedena limitovaná vánoční edice Barborkové Kofoly.
Dětský nápoj Jupík Aqua získal prestižní cenu Water Innovation Award 2008
Ochucená voda pro děti Jupík Aqua, kterou vyrábí společnost Kofola, byla oceněna v mezinárodní soutěži balených vod Water Innovation Award v německém městě Wiesbaden.
Polští investoři vstoupí do Kofoly
Polští investoři ze společnosti Enterprise Investors chtějí vstoupit do podniku Kofola-Hoop. Hodlají získat až 43 procent české nápojářské firmy,...
Jupík bodoval ve Wiesbadenu
Ochucená voda pro děti Jupík Aqua, kterou vyrábí společnost Kofola, byla oceněna v mezinárodní soutěži v německém Wiesbadenu.
Diskuze k televizní reklamě Kofola - vyvinutá prodavačka na koupališti
Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.
vstoupit do diskuze