úvod > televizní reklama > Hornbach - miluj svůj domov 1 

Televizní reklama Hornbach - miluj svůj domov 1

Get Flash to see this player.

Kategorie: supermarkety, hypermarkety
Produkt: Hornbach
Stát: Česká republika
Zadavatel: Hornbach Baumarkt CS s. r.o.

Hodnocení

Průměr: 2.00
Hlasovalo: 925
Hlasovat: Nejhorší  Nejlepší

Popis

Reklama řetězce hobbymarketů Horbach s hlavním komunikačním sloganem: "Miluj svůj domov. Bude tě také milovat."

Související články

30.10.2017

Bojovnice s kladivem. Hornbach boří předsudky

Nespoutanou ženu s kladivem v ruce zobrazil v nové kampani hobbymarket Hornbach. Chce tím zdůraznit, že jeho zákazníci jsou prý stejnou měrou muži i ženy. A když se pustí do práce, neexistují mezi nimi žádné rozdíly.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.06.2016

Machr z Hornbachu: zábavné čtení pro kutily

Společnost Hornbach uvedla na trh čtvrtletník Machr, který píše „o lidech, kteří žijí svůj život tak, jak považují za správné, nehledě na to, co si o tom myslí druzí“. Titul je placený a vychází v německé, české a slovenské mutaci.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
01.06.2016

Hornbach začal vydávat časopis Machr, má být pro odvážné kutily

"Časopis o lidech, kteří žijí svůj život tak, jak považují za správné. Nehledě na to, co si o tom myslí druzí. Jedním slovem: Machři." to je halvní myšlenka nového časopisu Machr, který uvedla společnost Honrbach...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
15.06.2015

Hornbach s Heimatem představují Oliho, cílí na mladší zákazníky

Hornbach opouští koncept heroických spotů a sází na vyjukaného vesničana Oliho s ostravským(?) přízvukem. Kampaň má cílit zejména na mladší skupinu zákazníků...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.03.2015

Hornbach spouští novou kampaň, tentokrát o rodinném rozvratu

Hornbach uvádí v Česku další ze svých lehce provokativních reklam z tvůrčí dílny německé agentury Heimat. Na rozdíl od předchozích kampaní však tentokrát nepropaguje potřeby pro domácí kutilství, ale pracovní oblečení...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
27.11.2014

Spot dne: Spíchněte si Vánoce sami

B&Q je takový britský Hornbach. Londýnská reklamka WCRS ho představuje jako jedinečný prostředek k lepším Vánocům, protože na koleně udělaným. A jak víme z Pelíšků, nejvíc potěší to, co člověk sám vyrobí.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
23.05.2014

PIAF: Nejvíc cen posbíral Hornbach, na Grand Prix byli letos krátcí všichni

Hornbach, Bud a Samsung posbírali nejvíce cen letošního mezinárodního festivalu reklamy PIAF. Porotci v Praze ocenili i práce studentské soutěže Czech Republic Is Cool, která mezi vrstevníky propagovala Českou republiku. Nejvyšší ocenění, Grand Prix, ale tentokrát nebral nikdo...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.05.2014

Kreativní soutěž Piaf ovládnul spot Hornbachu agentury Heimat

Na pátém ročníku reklamního festivalu Piaf si nejvíce cen – jednu zlatou a dvě stříbrné, odnesla německá kampaň hobbymarketu Hornbach od agentury Heimat. Z českých prací nejvíce zabodovala Kulka, kterou pro Český helsinský výbor připravila agentura Havas Worldwide Praha. Ta má stříbro z kategorie státních a veřejných institucí a bronz za odvyprávění příběhu.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
25.03.2014

Zaútočíme na pozici jedničky mezi hobbymarkety, říká český šéf řetězce Hornbach

Dosavadní dvojka českého trhu hobbymarketů, německý Hornbach, letos pomýšlí na první příčku mezi obchody pro kutily a stavitele. Podle ředitele české sítě Jaroslava Paděry by k tomu mělo pomoci rozšiřování sortimentu, nízké ceny i nové prodejny...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
24.03.2014

Hornbach vsadil v kampani na neherce

Hornbach přišel 22. března s novou marketingovou kampaní „Udělej něco proti ošklivosti“. Televizní kampaň doprovází tisková, online a outdoorová reklama spolu s komunikací v místě prodeje.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
24.03.2014

Hornbach vsadil v kampani na neherce

Hornbach přišel 22. března s novou marketingovou kampaní „Udělej něco proti ošklivosti“. Televizní kampaň doprovází tisková, online a outdoorová reklama spolu s komunikací v místě prodeje.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
19.03.2014

Hornbach v Česku se rozšiřuje. Otvírá devátý obchod a hledá lokality pro další

Německý řetězec hobbymarketů Hornbach má na českém trhu podíl deset procent. Nyní ale buduje už devátou pobočku v pražských Čestlicích a hledá pozemek na další. Chce také rozšířit sortiment. Svou strategií má nakročeno na pozici největšího řetězce podobného zaměření v Česku...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
04.10.2013

Mezi 25 nejznámějšími značkami v ČR jsou Národní divadlo nebo Eta

Veřejnost a odborná komise vybrala 25 nejznámějších obchodních značek v Česku. Mezi oceněnými jsou například Národní divadlo, pražská zoo, HC Sparta, Aktuálně cz, výrobce elektrospotřebičů Eta nebo obchodní řetězec Hornbach...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
04.09.2013

Hornbach vyjíždí s konceptem trvale nízkých cen

Hornbach představil novou podzimní kampaň s názvem „Rychle a dobře“. Spoty vznikly už tradičně v berlínské reklamní agentuře Heimat, ale Hornbach tentokrát uhýbá z už zajetého konceptu, kterým se snažil u zákazníků vyvolat nadšení pro kutilství.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
04.06.2013

Hobbymarkety nabízejí povodňové slevy

Společnosti Hornbach a Obi nabízejí pomoc lidem, které zasáhla velká voda. Dvacetiprocentní slevu na veškerý sortiment u nich může získat každý, kdo doloží, že pochází z poškozené oblasti.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
13.03.2013

Hornbach představuje novou kampaň

Nová jarní marketingová kampaň společnosti Hornbach „A teď ty“ ukazuje kutily, kteří jdou ostatním příkladem. Hlavním cílem kampaně je inspirovat a probudit v zákazníkovi nadšení.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
11.03.2013

Hornbach spustil kampaň s názvem „A teď ty“

Hobby řetězec Hornbach zahájil 9. března novou marketingovou kampaň. Podstatným poselstvím, které by mělo z kampaně vyznít, je podpora zákazníků ve smyslu „Ty to zvládneš, ty to dokážeš – s Hornbachem“.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
08.03.2013

Hornbach osázel planetu

Je to něco mezi Malým princem a Avatarem. Nový reklamní spot Hornbachu inspiruje k jarnímu zahradničení, tentokrát téměř v meziplanetárním měřítku...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
30.01.2013

Nejlepší reklamní spoty roku 2012: T-Mobile a Hornbach

Celý rok 2012 jsme spolu s nejlepšími kreativci a marketéry hodnotili reklamní spoty. Diskutovali, přebírali, kritizovali. Minulý rok byl obzvláště dobrý pro kutily z Hornbachu. Ať už tato značka natočila cokoliv, vždycky sklidila ovace. Ale vůbec nejlepší hodnocení dostala zrychlená vánoční kampaň T-Mobilu. Většina nejvíce oceněných spotů v první desítce jsou adaptace, či využívají zahraničních konceptů...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.01.2013

Nejlepší inzeráty roku 2012 podle M&M: Hornbach a Hegermeister

Vloni neklesaly jen objemy inzerce, ale také její kvalita. O to víc je třeba si vážit toho, co se během roku urodilo. Poroty hodnocení reklam časopisu Marketing&Media ocenily "vypilovaný" inzerát Hornbachu a politickou rebelii značky Jägermeister...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
03.10.2012

Hornbach nasazuje třetí spot úspěšné kampaně „Nikdo to necítí tak, jako ty“

V podzimní marketingové kampani nasazuje společnost Hornbach od 1. října televizní spot s názvem "Trhlina", který je již třetím v pořadí ze série spotů "Nikdo to necítí tak, jako ty".

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
01.10.2012

Hornbach ukazuje v reklamě, jak se kutil rozpadá

V podzimní marketingové kampani nasazuje hobbymarket Hornbach od 1. října televizní spot s názvem "Trhlina". Je to třetí ze série spotů "Nikdo to.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.09.2012

Hornbach nabízí rezervaci zboží online

Společnost Hornbach připravila pro své zákazníky novou službu. Vybrané zboží si mohou v jejích hobbymarketech rezervovat online a již za čtyři hodiny si ho zdarma vyzvednout připravené na vybrané prodejně.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
04.05.2012

Hornbach ukazuje, co slyší kutilové

Bubeník, hráč na pozoun nebo nahé čelistky. Ve světě Hornbachu se proměňují běžné nástroje jako zbíječka, malířský váleček a pila v hudební nástroje.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
14.03.2012

Hornbach spouští kampaň: Nikdo to necítí tak, jako ty

Jarní komunikační kampaň společnosti Hornbach sází na zdůraznění vjemů, které lidé pociťují při vykonávání běžných kutilských činností. Televizní spot, který je na tuzemských stanicích nasazen od 10. března, režíroval Martin Krejčí.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
16.11.2011

OBI uspěl ve sporu s Hornbachem

Řetězec hobbymarketů OBI porazil u Nejvyššího soudu konkurenci z Hornbachu ve sporu o údajnou nekalou soutěž. Hornbach před několika lety nabízel.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
10.10.2011

Hobbymarketům Hornbach klesly tržby i zisk

Společnosti Hornbach Baumarkt CS, která v Česku provozuje osm stejnojmenných hobbymarketů, v účetním roce 2010/2011 do letošního února klesly tržby.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
19.08.2011

Každá změna má svůj začátek

Společnost Hornbach přichází s novou komunikační kampaní nazvanou „Každá změna má svůj začátek“. Touto aktivitou, která na tuzemských obrazovkách odstartovala v první polovině srpna, chce Hornbach zdůraznit, že žádná změna v životě se neobejde bez silného počátečního impulsu.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
10.04.2011

Promoakce společnosti Hornbach

Síť hobbymarketů Hornbach ve svých provozovnách od 1. dubna nabízí všem zájemcům zcela zdarma poradenství týkající se zahrad.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
04.11.2010

Hornbach chce v ČR otevřít nové hobbymarkety

Společnost Hornbach hodlá na tuzemském trhu v několika následujících letech otevřít až devět nových prodejen pro pro kutily a zahrádkáře. Novinářům...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.08.2010

První krátký film od Hornbachu

Společnost Hornbach pokračuje v neotřelé a inovativní komunikaci značky.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
04.05.2010

„Kutilové z Hornbachu opět dokazují, že si umí poradit!“

Dlouholetý úspěšný tandem Hornbach a berlínská agentura Heimat aktualizuje svou jarní kampaň s názvem „Jak šílený jsi ty?“.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
12.04.2010

Na Velikonoce rozpoutal Hornbach na Facebooku vajíčkovou bitvu

Společnost Hornbach připravila nově na Facebooku pro fanoušky svého profilu ztřeštěnou hru v podobě vajíčkové bitvy.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
26.03.2010

Hornbach spustil největší tiskovou kampaň v dějinách společnosti

Prostřednictvím největší tiskové kampaně, kterou společnost kdy spustila, prezentuje Hornbach poprvé v plném rozsahu to, na čem stojí jeho filozofie.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
11.02.2010

Únor bude v Hornbachu patřit dětem

Vše, po čem dětské srdce touží, naleznou zákazníci v únoru v marketech Hornbach.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
21.12.2009

Hornbach rozdal v soutěži na Facebooku 16 iPodů

Společnost Hornbach vyhlásila v rámci svých marketingových aktivit na Facebooku vánoční soutěž o 16 iPodů.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
02.12.2009

Hornbach přispěje k záchraně stromů v alejích

Občanské sdružení Arnika, jehož projekt „Zachraňme stromy v alejích“ zvítězil v soutěži Hornbachu „Pusť se do svého projektu“.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
10.09.2009

Podzimní kampaň Hornbachu: Pusť se do svého projektu

Společnost Hornbach podpoří v nové soutěži deset skupinových projektů – na výherce čeká nářadí a materiál v hodnotě až 15 000 eur.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
31.08.2009

Nová komunikační kampaň Hornbachu vyzývá k aktivní realizaci projektů

Společnost Hornbach představila novou komunikační kampaň s názvem „Pusť se do svého projektu“.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
01.07.2009

Hobbymarketům Hornbach loni v Česku stoupl zisk na 484 milionů korun

Hobbymarkety Hornbach, které nabízejí sortiment zaměřený na stavbu, dílnu a zahradu, v účetním roce 2008/2009 zvýšily i tržby, a to na 5,42 miliardy korun z 5,1 miliardy korun v roce předchozím.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
24.04.2009

Hobbymarketům Hornbach loni vzrostl celkový obrat na 2,6 mld. eur

Společnost Hornbach-Baumarkt AG, která provozuje v devíti evropských zemích včetně České republiky 129 hobbymarketů se zahradními centry pro kutily,...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
16.04.2009

Na násilnou reklamu Hornbachu žádná stížnost

Hornbach nasadil v ČR televizní spot, ve kterém dojde ke rvačce dvou mužů na zahradě. Záminkou je přitom poznámka k majiteli zahrady o tom, kolik...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.03.2009

S kobrandovanou kartou Hornbach dárek pro prvních 300 zákazníků

Řetězec hobbymarketů Hornbach a finanční společnost Cetelem připravily pro své zákazníky speciální dárek ke každému nákupu nad 5 000 korun. Akce probíhá ve všech prodejnách Hornbach po celé České republice až do konce dubna 2009.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
05.11.2008

Hornbach plánuje v Česku postavit další čtyři hobbymarkety

Společnost Hornbach Baumarkt CS, která v Česku provozuje šest stejnojmenných hobbymarketů, plánuje do roku 2015 na tuzemském trhu postavit další...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
24.10.2008

Hornbach oslaví 10 let v Česku

Společnost Hornbach oslaví 5. listopadu 10. výročí otevření své první prodejny v České republice – v Praze na Černém Mostě.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit

Diskuze k televizní reklamě Hornbach - miluj svůj domov 1

Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.

vstoupit do diskuze