Televizní reklama Hornbach - miluj svůj domov 1
Kategorie: supermarkety, hypermarkety
Produkt: Hornbach
Stát: Česká republika
Zadavatel: Hornbach Baumarkt CS s. r.o.
Hodnocení
Průměr: 1.00
Hlasovalo: 1009
Hlasovat: Nejhorší
Nejlepší
Popis
Reklama řetězce hobbymarketů Horbach s hlavním komunikačním sloganem: "Miluj svůj domov. Bude tě také milovat."
Související články
Bojovnice s kladivem. Hornbach boří předsudky
Nespoutanou ženu s kladivem v ruce zobrazil v nové kampani hobbymarket Hornbach. Chce tím zdůraznit, že jeho zákazníci jsou prý stejnou měrou muži i ženy. A když se pustí do práce, neexistují mezi nimi žádné rozdíly.
Machr z Hornbachu: zábavné čtení pro kutily
Společnost Hornbach uvedla na trh čtvrtletník Machr, který píše „o lidech, kteří žijí svůj život tak, jak považují za správné, nehledě na to, co si o tom myslí druzí“. Titul je placený a vychází v německé, české a slovenské mutaci.
Hornbach začal vydávat časopis Machr, má být pro odvážné kutily
"Časopis o lidech, kteří žijí svůj život tak, jak považují za správné. Nehledě na to, co si o tom myslí druzí. Jedním slovem: Machři." to je halvní myšlenka nového časopisu Machr, který uvedla společnost Honrbach...
Hornbach s Heimatem představují Oliho, cílí na mladší zákazníky
Hornbach opouští koncept heroických spotů a sází na vyjukaného vesničana Oliho s ostravským(?) přízvukem. Kampaň má cílit zejména na mladší skupinu zákazníků...
Hornbach spouští novou kampaň, tentokrát o rodinném rozvratu
Hornbach uvádí v Česku další ze svých lehce provokativních reklam z tvůrčí dílny německé agentury Heimat. Na rozdíl od předchozích kampaní však tentokrát nepropaguje potřeby pro domácí kutilství, ale pracovní oblečení...
Spot dne: Spíchněte si Vánoce sami
B&Q je takový britský Hornbach. Londýnská reklamka WCRS ho představuje jako jedinečný prostředek k lepším Vánocům, protože na koleně udělaným. A jak víme z Pelíšků, nejvíc potěší to, co člověk sám vyrobí.
PIAF: Nejvíc cen posbíral Hornbach, na Grand Prix byli letos krátcí všichni
Hornbach, Bud a Samsung posbírali nejvíce cen letošního mezinárodního festivalu reklamy PIAF. Porotci v Praze ocenili i práce studentské soutěže Czech Republic Is Cool, která mezi vrstevníky propagovala Českou republiku. Nejvyšší ocenění, Grand Prix, ale tentokrát nebral nikdo...
Kreativní soutěž Piaf ovládnul spot Hornbachu agentury Heimat
Na pátém ročníku reklamního festivalu Piaf si nejvíce cen – jednu zlatou a dvě stříbrné, odnesla německá kampaň hobbymarketu Hornbach od agentury Heimat. Z českých prací nejvíce zabodovala Kulka, kterou pro Český helsinský výbor připravila agentura Havas Worldwide Praha. Ta má stříbro z kategorie státních a veřejných institucí a bronz za odvyprávění příběhu.
Zaútočíme na pozici jedničky mezi hobbymarkety, říká český šéf řetězce Hornbach
Dosavadní dvojka českého trhu hobbymarketů, německý Hornbach, letos pomýšlí na první příčku mezi obchody pro kutily a stavitele. Podle ředitele české sítě Jaroslava Paděry by k tomu mělo pomoci rozšiřování sortimentu, nízké ceny i nové prodejny...
Hornbach vsadil v kampani na neherce
Hornbach přišel 22. března s novou marketingovou kampaní „Udělej něco proti ošklivosti“. Televizní kampaň doprovází tisková, online a outdoorová reklama spolu s komunikací v místě prodeje.
Hornbach vsadil v kampani na neherce
Hornbach přišel 22. března s novou marketingovou kampaní „Udělej něco proti ošklivosti“. Televizní kampaň doprovází tisková, online a outdoorová reklama spolu s komunikací v místě prodeje.
Hornbach v Česku se rozšiřuje. Otvírá devátý obchod a hledá lokality pro další
Německý řetězec hobbymarketů Hornbach má na českém trhu podíl deset procent. Nyní ale buduje už devátou pobočku v pražských Čestlicích a hledá pozemek na další. Chce také rozšířit sortiment. Svou strategií má nakročeno na pozici největšího řetězce podobného zaměření v Česku...
Mezi 25 nejznámějšími značkami v ČR jsou Národní divadlo nebo Eta
Veřejnost a odborná komise vybrala 25 nejznámějších obchodních značek v Česku. Mezi oceněnými jsou například Národní divadlo, pražská zoo, HC Sparta, Aktuálně cz, výrobce elektrospotřebičů Eta nebo obchodní řetězec Hornbach...
Hornbach vyjíždí s konceptem trvale nízkých cen
Hornbach představil novou podzimní kampaň s názvem „Rychle a dobře“. Spoty vznikly už tradičně v berlínské reklamní agentuře Heimat, ale Hornbach tentokrát uhýbá z už zajetého konceptu, kterým se snažil u zákazníků vyvolat nadšení pro kutilství.
Hobbymarkety nabízejí povodňové slevy
Společnosti Hornbach a Obi nabízejí pomoc lidem, které zasáhla velká voda. Dvacetiprocentní slevu na veškerý sortiment u nich může získat každý, kdo doloží, že pochází z poškozené oblasti.
Hornbach představuje novou kampaň
Nová jarní marketingová kampaň společnosti Hornbach „A teď ty“ ukazuje kutily, kteří jdou ostatním příkladem.
Hlavním cílem kampaně je inspirovat a probudit v zákazníkovi nadšení.
Hornbach spustil kampaň s názvem „A teď ty“
Hobby řetězec Hornbach zahájil 9. března novou marketingovou kampaň. Podstatným poselstvím, které by mělo z kampaně vyznít, je podpora zákazníků ve smyslu „Ty to zvládneš, ty to dokážeš – s Hornbachem“.
Hornbach osázel planetu
Je to něco mezi Malým princem a Avatarem. Nový reklamní spot Hornbachu inspiruje k jarnímu zahradničení, tentokrát téměř v meziplanetárním měřítku...
Nejlepší reklamní spoty roku 2012: T-Mobile a Hornbach
Celý rok 2012 jsme spolu s nejlepšími kreativci a marketéry hodnotili reklamní spoty. Diskutovali, přebírali, kritizovali. Minulý rok byl obzvláště dobrý pro kutily z Hornbachu. Ať už tato značka natočila cokoliv, vždycky sklidila ovace. Ale vůbec nejlepší hodnocení dostala zrychlená vánoční kampaň T-Mobilu. Většina nejvíce oceněných spotů v první desítce jsou adaptace, či využívají zahraničních konceptů...
Nejlepší inzeráty roku 2012 podle M&M: Hornbach a Hegermeister
Vloni neklesaly jen objemy inzerce, ale také její kvalita. O to víc je třeba si vážit toho, co se během roku urodilo. Poroty hodnocení reklam časopisu Marketing&Media ocenily "vypilovaný" inzerát Hornbachu a politickou rebelii značky Jägermeister...
Hornbach nasazuje třetí spot úspěšné kampaně „Nikdo to necítí tak, jako ty“
V podzimní marketingové kampani nasazuje společnost Hornbach od 1. října televizní spot s názvem "Trhlina", který je již třetím v pořadí ze série spotů "Nikdo to necítí tak, jako ty".
Hornbach ukazuje v reklamě, jak se kutil rozpadá
V podzimní marketingové kampani nasazuje hobbymarket Hornbach od 1. října televizní spot s názvem "Trhlina". Je to třetí ze série spotů "Nikdo to.....
Hornbach nabízí rezervaci zboží online
Společnost Hornbach připravila pro své zákazníky novou službu. Vybrané zboží si mohou v jejích hobbymarketech rezervovat online a již za čtyři hodiny si ho zdarma vyzvednout připravené na vybrané prodejně.
Hornbach ukazuje, co slyší kutilové
Bubeník, hráč na pozoun nebo nahé čelistky. Ve světě Hornbachu se proměňují běžné nástroje jako zbíječka, malířský váleček a pila v hudební nástroje.....
Hornbach spouští kampaň: Nikdo to necítí tak, jako ty
Jarní komunikační kampaň společnosti Hornbach sází na zdůraznění vjemů, které lidé pociťují při vykonávání běžných kutilských činností. Televizní spot, který je na tuzemských stanicích nasazen od 10. března, režíroval Martin Krejčí.
OBI uspěl ve sporu s Hornbachem
Řetězec hobbymarketů OBI porazil u Nejvyššího soudu konkurenci z Hornbachu ve sporu o údajnou nekalou soutěž. Hornbach před několika lety nabízel.....
Hobbymarketům Hornbach klesly tržby i zisk
Společnosti Hornbach Baumarkt CS, která v Česku provozuje osm stejnojmenných hobbymarketů, v účetním roce 2010/2011 do letošního února klesly tržby.....
Každá změna má svůj začátek
Společnost Hornbach přichází s novou komunikační kampaní nazvanou „Každá změna má svůj začátek“. Touto aktivitou, která na tuzemských obrazovkách odstartovala v první polovině srpna, chce Hornbach zdůraznit, že žádná změna v životě se neobejde bez silného počátečního impulsu.
Promoakce společnosti Hornbach
Síť hobbymarketů Hornbach ve svých provozovnách od 1. dubna nabízí všem zájemcům zcela zdarma poradenství týkající se zahrad.
Hornbach chce v ČR otevřít nové hobbymarkety
Společnost Hornbach hodlá na tuzemském trhu v několika následujících letech otevřít až devět nových prodejen pro pro kutily a zahrádkáře. Novinářům...
První krátký film od Hornbachu
Společnost Hornbach pokračuje v neotřelé a inovativní komunikaci značky.
„Kutilové z Hornbachu opět dokazují, že si umí poradit!“
Dlouholetý úspěšný tandem Hornbach a berlínská agentura Heimat aktualizuje svou jarní kampaň s názvem „Jak šílený jsi ty?“.
Na Velikonoce rozpoutal Hornbach na Facebooku vajíčkovou bitvu
Společnost Hornbach připravila nově na Facebooku pro fanoušky svého profilu ztřeštěnou hru v podobě vajíčkové bitvy.
Hornbach spustil největší tiskovou kampaň v dějinách společnosti
Prostřednictvím největší tiskové kampaně, kterou společnost kdy spustila, prezentuje Hornbach poprvé v plném rozsahu to, na čem stojí jeho filozofie.
Únor bude v Hornbachu patřit dětem
Vše, po čem dětské srdce touží, naleznou zákazníci v únoru v marketech Hornbach.
Hornbach rozdal v soutěži na Facebooku 16 iPodů
Společnost Hornbach vyhlásila v rámci svých marketingových aktivit na Facebooku vánoční soutěž o 16 iPodů.
Hornbach přispěje k záchraně stromů v alejích
Občanské sdružení Arnika, jehož projekt „Zachraňme stromy v alejích“ zvítězil v soutěži Hornbachu „Pusť se do svého projektu“.
Podzimní kampaň Hornbachu: Pusť se do svého projektu
Společnost Hornbach podpoří v nové soutěži deset skupinových projektů – na výherce čeká nářadí a materiál v hodnotě až 15 000 eur.
Nová komunikační kampaň Hornbachu vyzývá k aktivní realizaci projektů
Společnost Hornbach představila novou komunikační kampaň s názvem „Pusť se do svého projektu“.
Hobbymarketům Hornbach loni v Česku stoupl zisk na 484 milionů korun
Hobbymarkety Hornbach, které nabízejí sortiment zaměřený na stavbu, dílnu a zahradu, v účetním roce 2008/2009 zvýšily i tržby, a to na 5,42 miliardy korun z 5,1 miliardy korun v roce předchozím.
Hobbymarketům Hornbach loni vzrostl celkový obrat na 2,6 mld. eur
Společnost Hornbach-Baumarkt AG, která provozuje v devíti evropských zemích včetně České republiky 129 hobbymarketů se zahradními centry pro kutily,...
Na násilnou reklamu Hornbachu žádná stížnost
Hornbach nasadil v ČR televizní spot, ve kterém dojde ke rvačce dvou mužů na zahradě. Záminkou je přitom poznámka k majiteli zahrady o tom, kolik...
S kobrandovanou kartou Hornbach dárek pro prvních 300 zákazníků
Řetězec hobbymarketů Hornbach a finanční společnost Cetelem připravily pro své zákazníky speciální dárek ke každému nákupu nad 5 000 korun. Akce probíhá ve všech prodejnách Hornbach po celé České republice až do konce dubna 2009.
Hornbach plánuje v Česku postavit další čtyři hobbymarkety
Společnost Hornbach Baumarkt CS, která v Česku provozuje šest stejnojmenných hobbymarketů, plánuje do roku 2015 na tuzemském trhu postavit další...
Hornbach oslaví 10 let v Česku
Společnost Hornbach oslaví 5. listopadu 10. výročí otevření své první prodejny v České republice – v Praze na Černém Mostě.
Diskuze k televizní reklamě Hornbach - miluj svůj domov 1
Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.
vstoupit do diskuze