Televizní reklama Coca-cola - vánoční kamión
Kategorie: Nealkoholické nápoje
Produkt: Coca Cola
Stát: Česká republika
Zadavatel: Coca-Cola Company
Hodnocení
Průměr: 1.00
Hlasovalo: 1342
Hlasovat: Nejhorší
Nejlepší
Popis
Reklamní vánoční spot na Coca-colu je opravdovou klasikou a na televizních obrazovkách se objevuje již mnoho let pravidelně před vánocemi.
Související články
Marek Skysľak se stal obchodním ředitelem Coca-Cola HBC Česko a Slovensko
Společnost Coca-Cola HBC Česko a Slovensko má nového obchodního ředitele. Na klíčovou pozici přichází Marek Skysľak, který posledních šest let působil jako výkonný ředitel společnosti Procter&Gamble pro ČR a Slovensko.
Coca-Cola udělala z televizní reklamy trailer na Instagram
Coca-Cola chystá pro český trh nápoj AdeZ
Zprovozněním nových výrobních linek v Praze-Kyjích otevřela Coca-Cola nápoji AdeZ cestu na český trh.
Coca-Cola přichází na trh s novými ledovými čaji
Společnost Coca-Cola ukončila spolupráci se značkou Nestea koncernu Nestlé a na evropské trhy - včetně Česka - uvádí značku ledových čajů Fuzetea.
Coca-Cola sjednotila obaly a najala Ester Ledeckou
Loni ohlášená celosvětová změna designu dorazila i na český trh.
Vánoční globální kampaň Coca-Coly se natáčela na třech místech v Česku
Coca-Cola Česká republika představila tento měsíc vánoční televizní reklamu, která vychází z letošní globální kampaně "Taste the Feeling".
Ilustrátoři i veřejnost vytvoří limitovanou verzi ikonických lahví Coca-Coly
V rámci mezinárodního projektu vznikne z pomalovaných Coca-Cola lahví umělecké dílo.
Coca-Cola v rámci letní kampaně rozdává mobilní data od O2
Coca-Cola v rámci své letní kampaně "Taste the feeling" spustila společně s operátorem O2 akci, při které rozdává 50 MB mobilních dat zdarma.
Coca-Cola chválí Boomerang od Instagramu, o kampaních bude mluvit i na Engage
Coca-Cola, Johny Machette a Teri Blitzen soolečně vystupovali na pražském i brněnském Utuberingu. Pro fanoušky si připravili interaktivní budku, a jako jedni z prvních vyzkoušeli ve velkém i aplikaci Boomerang z dílny Instagramu...
Coca-Cola promění design svých produktů, začíná v květnu v Mexiku
Coca-Cola začala na svých plechovkách a lahvích využívat nový přepracovat desing. Novou podobu představila společnost v Mexiku, postupně se přes Spojené státy dostane do celého světa, včetně České republiky...
Pusa, která nebyla
Paříž, Palais de Tokyo, co by kamenem dohodil od Seiny. A kam se podíváš, všude nejznámější logo téhle planety. Coca-Cola přijela, aby odhalila svoji novou globální kampaň a přivezla novináře z celého světa.
Coca-Cola použivá v obchoďácích rekordní indoor plachty
Nová kampaň značky Coca-Cola "Taste the Feeling" je od února i v největších nákupních centrech po celém Česku. A je nepřehlédnutelná...
Influenceři české Coca-Coly ovládli světový žebříček v popularitě
Coca-Cola představila na začátku tohoto týdne celosvětovou kampaň Taste the Feeling. Ta by odhalena v Paříži, kam značka pozvala nejen média, ale i on-line influencery z celého světa...
Coca Cola chce v nové kampani Taste the Feeling posílit ikoničnost značky
Nová kampaň "Taste the Feeling" vznikla na základě strategie "One Brand" posilující globální hodnotu a ikoničnost značky Coca-Cola napříč celou obchodní známkou. Strategie se snaží sjednotit celou rodinu Coca-Cola pod značku, která je jedničkou na světovém trhu nápojů...
Coca-Cola sjednocuje kampaň do jediného brandu
Marketingový ředitel společnosti Coca-Cola Marcos de Quinto představil v Paříži novou globální marketingovou strategii, která poprvé v historii společnosti pokrývá všechny výrobky značky Coca-Cola dostupné na českém trhu, tedy Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero, pod jednu ikonickou značku ve společné globální kreativní kampani s mottem „Taste the Feeling“.
Coca-Cola sjednocuje kampaň do jediného brandu
Marketingový ředitel společnosti Coca-Cola Marcos de Quinto představil v Paříži novou globální marketingovou strategii, která poprvé v historii společnosti pokrývá všechny výrobky značky Coca-Cola dostupné na českém trhu, tedy Coca-Cola, Coca-Cola light a Coca-Cola Zero, pod jednu ikonickou značku ve společné globální kreativní kampani s mottem „Taste the Feeling“.
Coca-Cola objíždí s polibky Česko
Coca-Cola jede za svými fanoušky na roadshow, na které zažijí pořádnou vlnu emocí. V Brně, Ostravě a Praze pro ně bude připravena speciální brána s názvem „Kissing gate“, která bude započítávat reálné polibky..
Sto let s Coca-Colou v jedné lahvi
Startuje kampaň na oslavu designu lahve Coca-Cola. Adaptaci vizuálů na český trh má na starosti slovenský McCann Erickson.
Česká Coca-Cola nasadila Snapchat jako první v rámci evropské sítě
Společnost Coca-Cola startuje v Česku komunikaci s fanoušky prostřednictvím sociální sítě Snapchat. Nový způsob komunikace, bude představen v rámci Mistrovství světa IIHF v ledním hokeji 2015, jehož je Coca-Cola oficiálním partnerem...
Snídaňové cross promo od Coca-Coly a Mondelez
Coca-Cola a Mondelez spojily síly ve společné kampani pro značky Cappy a BeBe Dobré ráno. Aktivace proběhne zejména v místech prodeje.
Coca-Cola upozorňuje na rozdílnost nápojů. Rebrandinguje plechovky
Výrobce populárního nápoje chce více oživit svůj byznys. Coca-Cola postupně zavádí designové změny. Zatímco v minulosti nechtěla od sebe jednotlivé nápoje výrazně odlišovat, nyní svůj názor obrací o 180 stupňů. Ve Španělsku už se na trhu objevily barevně různorodé plechovky pro každý druh...
Coca-Cola slaví 100. výročí své láhve spotem od Davida LaChapella
Coca - Cola slaví 100. výročí uvedení její typické láhve "Contour" a přichází s globální kampaní, kterou spustí ve více než 100 zemích. Společně s uznávaným fotografem Davidem LaChapelle vytvořila nový kreativní koncept "Together."..
Omáčka z Big Macu se prodává. McDonald´s nabízí první kus v aukci
Stejně tak jako drží Coca-Cola nebo karlovarská Becherovka receptury svých nápojů pod zámkem, mlčí i McDonald´s o své omáčce pro Big Mac. Fastfoodový řetězec začne svůj "klenot" prodávat, byť v limitované edici určené vesměs pro dobročinné účely...
Česká Cola Cola byla loni v zisku. Globální problémy firmy nekopíruje
Propouštění, klesající tržby a úsporná opatření. To jsou dnešní akutní problémy fenoménu jménem Coca Cola. Česká pobočka však podobným komplikacím nečelí, loňský rok zakončila v zisku a dobré vánoční prodeje by mohly dokonce překonat rok 2013...
Coca-Cole klesají zisky. Propustí až 1800 lidí, nejvíce za 15 let
Coca-Cole v poslední době klesají zisky i tržby a firma na to reaguje omezováním výdajů.
V říjnu oznámila, že plán snížení nákladů do roku 2019 zvyšuje na tři miliardy dolarů (71 miliard Kč), trojnásobek proti původnímu únorovému předpokladu.
Coca-Cola se stejně jako další výrobci sycených nápojů potýká s pomalejším růstem odbytu ve světě a rostoucím strachem západních spotřebitelů z cukru i umělých sladidel...
Obchody mají z údajů o původu potravin reklamu. Coca-Cola je podle nich česká
Před vstupem do prodejny musí nově tuzemské obchody uvést pět zemí, jejichž zboží jim přineslo za posledních dvanáct měsíců největší podíl tržeb.
To ale nekoresponduje se zeměmi, ve kterých byla potravina vyrobena. Mezi české produkty se tím pádem počítá třeba i nápoj americké značky Coca-Cola...
Vánoční kampaň Coca-Coly vybízí: Udělejte někoho šťastným
Jak nejlépe vystihnout kouzlo Vánoc a využít ho s úspěchem v reklamě, si lámou hlavu kreativci všech národů a generací. Coca-Cola letos vypíchla moment, kdy jeden druhému děláme na Vánoce radost. Její spot komentuje redaktorka M&M Monika Bláhová...
Web Coca-Coly v Česku vyřizuje objednávky a archivuje faktury
Společnost Coca-Cola HBC ČR spustila nový objednávkový server pro své zákazníky. Hotely, restaurace, kavárny, čerpací stanice, trafiky i malé obchody s potravinami tak mohou objednávat potřebný sortiment online. Web portál slouží nejen jako on-line objednávkový systém, ale také jako archiv všech objednávek a vystavených faktur.
Nejrespektovanějšími značkami Ameriky jsou opět limonády. Letos vyhrála Coca-Cola
Souboj o nejrespektovanější značku na americkém trhu se letos stejně jako loni změnil v utkání dvou největších producentů limonád. Tentokrát ale prvenství uzmula Coca-Cola, a oplatila tak Pepsi loňskou porážku...
Coca Cola startuje letní kampaň a vyzývá mladé: Řekni to písní!
Coca Cola přichází s letní kampaní s názvem Řekni to písní. Cílem komunikace je povzbudit mladé, aby sdíleli své emoce a komunikovali spolu prostřednictvím hudby. Coca Cola proto obsadila do role ambasadorky kampaně mladou zpěvačku Elis...
Coca Cola vyzývá mladé: Řekni to písní!
Coca Cola přichází s letní kampaní s názvem Řekni to písní. Cílem komunikace je povzbudit mladé, aby sdíleli své emoce a komunikovali spolu prostřednictvím hudby. Coca Cola proto obsadila do role ambasadorky kampaně mladou zpěvačku Elis...
Scanner: Globalizovaná lokalizace
Coca-Cola se rozhodla originálně vyřešit letitý problém s oslovováním mas během velkých mezinárodních sportovních podniků. Osloví všechny jedinou písničkou, která bude mít přes třicet národních verzí.
Společně na fotbal. Visa Europe jede na mistrovství světa s Coca-Colou
Společnou kampaň k fotbalovému mistrovství světa spouští Visa Europe a Coca-Cola, které připravily spotřebitelskou soutěž o nabitou platební kartu. "Její držitel si ověří, jak jednoduché a bezpečné je platit kartou Visa za jakékoli zboží na světě,“ říká zástupce společnosti...
Havlíček obchodním a marketingovým ředitelem Coca-Coly
Novým ředitelem obchodu a marketingu společnosti Coca-Cola HBC pro ČR a Slovensko se stal Petr Havlíček (38), který na této pozici nahradí Franka O’Donnela...
Apple udržel pozici nejhodnotnější značky světa. První desítku ovládly technologie
Prvenství v žebříčku nejhodnotnějších značek si uchoval americký Apple. Jeho obhajobu doprovodil trend "technologizace" žebříčku. V první desítce je jedinou netechnologickou firmou obchodní řetězec Wallmart, Coca-Cola se z ní poroučela...
Coca-Cola pomůže Green Mountain uvést na trh automat na nápoje
Nápojový gigant Coca-Cola koupí za 1,25 miliardy dolarů deset procent akcií amerického producenta kávy a kávovarů Green Mountain Coffee Roasters...
Práce ve Škodě láká i ženy. Naše značka může být silná jako Coca-Cola, říká Wojnar
Mladoboleslavská automobilka má stoletou tradici nejen v případě výroby aut, ale i ve školství. Má vlastní vysokou školu i učiliště, kde si pečlivě vychovává budoucí zaměstnance. "Dnes máme mezi učni i deset procent dívek," říká Bohdan Wojnar, člen představenstva Škody Auto...
Flema: Inovativní agenturou se stala Starcom MediaVest Group
Pozici Inovativní zadavatel obhájila společnost Mondelez. Za ní skončily Budějovický Budvar a Coca-Cola Česká republika...
Flema: Nejinovativnější mediální agenturou je Starcom MediaVest Group
Pozici Inovativní zadavatel obhájila společnost Mondelez. Za ní skončily Budějovický Budvar a Coca-Cola Česká republika...
Pepsi stoupl zisk. Od propadu ji překvapivě neuchránily nápoje, ale brambůrky
Potravinářskému koncernu PepsiCo meziročně mírně vzrostl zisk. Poněkud překvapivě se o to ale nepostaral prodej černé limonády, ale bramborových lupínků. Největšímu konkurentu - společnosti Coca Cola - roste zisk rychleji...
Nejcennější značkou světa je Apple
Coca-Cola přišla po třinácti letech o pozici nejcennější značky světa. Tento nápojový gigant letos v žebříčku sestavovaném konzultační společností Interbrand přeskočili dva američtí technologičtí giganti, Apple a Google...
FLEMA Media Awards: Po dvou nominacích pro Coca-Colu, Milku a Budvar
Pořadatelé soutěže o nejlepší mediální kampaň v Česku a na Slovensku v rámci páteční konference FLEMA Media zveřejnili shortlist. Do finále postoupilo celkem 16 prací z 54 přihlášených. Po dvou nominacích mají Coca-Cola, Budvar a Milka.
Strategie: Propadákem hodnocení reklamy je Semtex
Mezi spoty, které se na televizních obrazovkách objevily během července, dopadly nejlépe Air Bank, Coca-Cola a Heinz. V hodnocení reklamy, které časopis pořádá pravidelně každý měsíc, se tentokrát nevedlo Aholdu s novým konceptem „vedoucí prodejny“ a Kofole se spotem na Semtex.
Spot dne: Vezmi si příklad z dědy
Coca-Cola hraje opět na pohodovou notu, tentokrát ve spotu (argentinská agentura David) ukazuje, že život dnešní dynamické generace třicátníků se v zásadních věcech zase tolik neliší od života jejich dědů. Coca-Cola byla samozřejmě společná. "Víc se hýbej, dobře jez a buď v pohodě. A hlavně nezapomeň užívat života," radí výrobce milované i proklínané limonády, kterou pije snad už pátá generace.
Coca-Cola hájí aspartam
Americká společnost Coca-Cola, největší výrobce nealkoholických nápojů na světě, zahájila v USA rozsáhlou reklamní kampaň, v níž se snaží veřejnost přesvědčit, že její dietní nápoje bez cukru slazené aspartamem jsou bezpečné...
O2 a Coca-Cola rozdávají 7 milionů volných minut
O2 a Coca-Cola navazují na úspěšnou společnou kampaň z loňského roku. Víčková mánie tak znovu začíná: během léta 2013 najdou zákazníci pod každým soutěžním víčkem půllitrové lahve Coca-Cola, Coca-Cola Light a Coca-Cola Zero deset volných minut na volání do všech sítí v České republice.
Coca-Cola pokračuje v personalizované kampani, citylighty zobrazují jména
Interaktivní řešení na outdoorových plochách pro Coca-Colu připravil Starlink, divize mediální agentury Starcom Mediavest Group, ve spolupráci s JCDecaux a Bonuss-CZ...
Coca-Cola spouští vůbec největší personalizovanou kampaň
Společnost Coca-Cola
v průběhu května spustí unikátní kampaň s názvem Poděl se o radost!
Nové POP pro energy drinky od DAGO
Společnost Coca Cola nechala vyrobit nové POP materiály pro své energy drinky Burn a Monster. Návrh řešení parazitních displejů včetně jejich výroby zajistila společnost DAGO.
Figaro špehuje v pánských sprchách
Když Coca-Cola Light chtěla v 90.letech potěšit ženy, pustila jim spot s dělníky svalovci, které ženy pozorují v kanceláři o přestávce v práci. A dělník pije samozřejmě kolu. České sousedky zase sledují české chlapy ve sprše. Ale čokoládu si nechávají pro sebe...
Aramark pomůže ledním medvědům v Zoo Praha
Společnost Aramark
podpoří společně se společností Coca-Cola lední medvědy chované v Zoologické zahradě hl. m. Prahy.
Z každé láhve nápojů ze sortimentu Coca-Coly prodané v provozovnách Aramark, obdrží Zoo Praha dvě koruny na potřeby pro lední medvědy.
Coca-Cola bude v bílém
Coca-Cola rozšiřuje svůj hlavní CSR projekt, v němž se ve spolupráci se světovou enviromentální organizací WWF zasazuje za ochranu přírody v Arktidě,.....
Coca-Cola polární medvědi se vracejí a navazují na tradici dlouhou 90 let
Coca-Cola polární medvědi se vracejí, aby letos v zimě potěšili děti i dospělé. Od ledna do února budou rozdávat úsměvy na televizních obrazovkách, v kinech a na internetu.
Coca-Cola se letos zastaví s kamionem v Albertu
Tato promotion má v Česku zřejmě nejdelší tradici. Coca-Cola se letos spojila s obchody Albert a jejich kamion zavítá právě k těmto obchodům. Dobře to sedí k jejich zaměření na rodiny s dětmi, které posilují přes svoje věrnostní programy se šmouly či českými ZOO. Co asi letos připraví hnutí Antisanta?..
Nejcennější značkou světa je Coca-Cola. Rychle ji ale dohání Apple
Na post nejcennější značky světa se rychle dere společnost Apple. Vedoucí příčku si ale stále ještě drží Coca-Cola. Z evropských značek se do první desítky nedostala žádná. Nejlépe jsou na tom ve druhé desítce německé automobilky Mercedes-Benz a BMW...
Z časopisu udělala Coca-Cola reproduktor
Hudba je v Brazílii na každém rohu a zdálo by se, že už nemůže být hlasitější. Pokud si Brazilci budou chtít pustit hudbu nahlas ze svého telefonu,.....
BeBe na Hlavním nádraží postavilo automat na rozcvičku
Do Česka konečně dorazila móda vtipných reklamních automatů, které v poslední době vymýšlí ve světě hlavně Coca Cola. Jen na jeden se koncem srpna.....
O kredit zdarma je zájem, O2 a Coca-Cola přidávají do soutěže dalších 12 milionů korun
V soutěži "25 Kč kredit do mobilu v každé 0,5l lahvi Coca-Cola" si již zákazníci vybrali kredit za 20 milionů korun. Akce však přesto nekončí. O2 a Coca-Cola nyní do banku přidávají dalších 12 milionů korun.
Coca-Cola a O2 přináší bonusovou cenu
Společnost Coca-Cola ve spolupráci s mobilním operátorem O2 rozdávají v rámci letní kampaně „25kredit“ bonusovou cenu.
Kredit si lze zdvojnásobit ze soutěžních lahví Coca-Cola v unikátní aplikaci rozšířené reality
Jedinečná aplikace rozšířené reality "25kredit" umožňuje účastníkům společné letní akce zdvojnásobit si kredit získaný zadáním kódu ze spodní strany víčka půllitrové lahve Coca-Cola.
Olympijský projekt Coca-Coly poběží na Óčku
Televize Óčko dostala jako jediná televize v České republice práva k odvysílání projektu ´Move to the Beat´ společnosti Coca-Cola, který má za cíl inspirovat mládež celého světa, aby poznala olympijské hry a sportovce i z jiné stránky...
Coca-Cola se prý bude prodávat v sáčku
Podle charakterického tvaru lahve ji bylo možné poznat prakticky po celém světě. To se teď na mnoha místech zřejmě změní poté, co společnost.....
Coca-Cola se prý bude prodávat v rozložitelných sáčcích
Podle charakterického tvaru lahve ji bylo možné poznat prakticky po celém světě. To se teď na mnoha místech zřejmě změní poté, co společnost.....
Coca-Cola zve mladé z celého světa, aby se hýbali v rytmu londýnské olympiády
Společnost Coca-Cola se nechala inspirovat rytmem, duchem a kulturou Londýna. Její kampaň Move to the Beat má za cíl inspirovat mládež celého světa, aby poznala Olympijské hry a sportovce i z jiné stránky.
Cannes Lions: Velkým vítězem v kreativitě je dnes Coca Cola
Student designu Jonathan Mak Long se proslavil svým "posmrtným jablkem" pro zasnulého Steva Jobse. V Šanghaji si ho poté najala agentura Ogilvy a.....
Coca-Cola a O2 rozdávají kredit za 20 milionů korun
Toto léto společnost Coca-Cola ve spolupráci s mobilním operátorem O2 rozdává kredit v rámci nové kampaně. Ta garantuje 25 Kč kreditu do mobilu každému, kdo si zakoupí nápoj Coca-Cola se soutěžní etiketou.
Fotbalová horečka přichází. Let‘s get CRAZY!
Kampaň „let’s get CRAZY“ společnosti Coca-Cola startuje v České republice začátkem května. Fotbalová kampaň je zábavným a aktivním rozšířením konceptu „Open Happiness“ (Radost otevřít). Odstartuje televizní reklamou s názvem „Transformations“ (Proměny).
Desátý ročník turnaje Coca-Cola Školský pohár odstartoval
Fotbalista Jan Koller zahájil slavnostním výkopem Coca-Cola Školský pohár 2012.
V hodnocení TV reklamy za prosinec 2011 vyhrála Coca-Cola
Kromě Sony a Coca-Coly ocenili v prosincovém hodnocení televizní reklamy porotci také reklamu obecně prospěšné společnosti Sirius za projekt chodicilide.cz, a to za kreativní zpracování...
Do reklamy v kině investovala nejvíc Coca-Cola
Do reklamy v kině investovaly nejvíc v loňském roce společnosti Coca-Cola, General Bottlers a Burda Praha...
PR.Konektor vyhrál tendr Coca-Coly
Agentura PR.Konektor zvítězila ve výběrovém řízení společnosti Coca-Cola Česká republika v oblasti poskytování služeb public relations. Ty se budou.....
Coca-Cola s bílými plechovkami narazila
Bílé plechovky, které místo tradičních červených na předvánoční trh dodává americký gigant Coca-Cola, u mnoha spotřebitelů ve Spojených státech.....
Coca-Cola Vánoční kamion navštíví v Česku 22 měst
Společnost Coca-Cola po roce opět vysílá svůj Vánoční kamion na cestu okolo České republiky, aby udělal radost velkým i malým, a podpořil dobrou věc.
Nejdražší značkou světa zůstala Coca-Cola, nejrychleji ji dotahuje Apple
Hodnota značky Apple se zvýšila o 58 procent, v žebříčku tak výrobce oblíbených přístrojů iPhone a iPad stoupl na osmou pozici z předchozí 17. příčky. Nejvýraznější sestup postihl finskou značku Nokia, která klesla na 14. místo z osmého a hodnota značky klesla o 15 procent...
Výrobci nealkoholických nápojů a piva si před sezónou dali na propagaci záležet
Zadavatelé segmentu Nealkoholické nápoje, minerální a ostatní vody v květnu nakoupili reklamu v hodnotě více než čtvrt miliardy korun. Podle monitoringu reklamních investic společnosti Admosphere byl v období od května do srpna 2011 nepropagovanějším nealko nápojem Coca-Cola. V segmentu Pivo ve stejné době nejvíce investoval Plzeňský Prazdroj. Společnost Admosphere monitoruje výdaje do reklamy v ceníkových cenách.
Pepsi se opět strefuje do Coca-Coly, tentokrát přes Santu
Společnost PepsiCo spustila letní televizní kampaň, do níž použila netradičního hrdinu - Santu Clause. Ten v něm sice vystupuje v letním oblečení, ale jinak v té ikonické podobě, v níž jej už od 30. let minulého století používá konkurenční Coca-Cola.
Coca-Cola spustí kampaň
Coca-Cola zřejmě už brzy odstartuje svou kampaň k letním olympijským hrám 2012, které se budou konat v Londýně. Mimo jiné chce už teď oznámit, jací...
Coca-Cola bude využívat technologické služby HP v hodnotě 100 milionů dolarů
Společnost Hewlett-Packard oznámila, že Coca-Cola FEMSA podepsala pětiletou dohodu o outsourcingu technologických služeb.
Coca-Cola vyrazila do boje proti pesimismu
Možná znáte reklamy či různá propagandistická videa, která se opírají o data z různých statistik a poukazují přitom na ten či onen hrozící problém. Coca-Cola naproti tomu představila letos v únoru spot, podle něhož poskytují loňská "statistická čísla" dostatek důvodů, proč si uchovat naději a víru v budoucnost.
Domácí Coca Cola? Server tvrdí, že odhalil tajný recept na přípravu nápoje
Recept údajně obsahuje také přesná množství všech různých přísad potřebných pro tajnou složku Coca Coly, s názvem Merchandise 7X.
Coca-Cola Expedition 206
Společnost Coca-Cola minulý rok zorganizovala ojedinělý celosvětový projekt, který za pomoci sociálních médií mapoval cestu třech „vyslanců štěstí“.
Coca-Colu Zero bude globálně dělat Ogilvy&Mather
Coca-Cola si najala na globální kreativu značky Coke Zero agenturu Ogilvy&Mather. Její pařížská centrála bude mít za úkol hledat nové cesty, jak...
Coca-Cola dotočila v Česku další spot
Společnost Coca-Cola dokončila v prosinci v českých lokacích svůj nový reklamní spot, který chce uvést na globálním trhu. Pro Coca-Colu to není první...
Coca-Cola vybrala McCann
Centrála Coca-Coly si v tendru na kreativu pro 23 zemí regionu střední a jižní Evropy (CSE) vybrala agenturu McCann. Do výběrového řízení společnost...
Coca-Cola slaví Vánoce i v iPhonu
Coca-Cola představila vánoční aplikaci pro iPhone. Uživatelé mohou na svých displejích vytvořit vánoční přání, které se objeví uvnitř sněhové koule,...
Coca-Cola změní popěvek
Po pěti letech mění Coca-Cola vánoční melodii. Tradiční refrén "Vánoce jsou tady, Coca-Colu si vychutnej" letos nahradí píseň v angličtině. "Vánoční...
Coca-Cola HBC ČR vstoupila do POPAI CE
Dalším významným zadavatelem reklamy, který se stal členem středoevropské pobočky POPAI, je společnost Coca-Cola HBC Česká republika, s.r.o.
Coca-Cola je venku z krize. Prodeje rostou o pět procent
Firmě se daří hlavně na rozvíjejících se trzích, jako jsou Čína, Indie či Brazílie.
Google vytlačil Nokii z elitní první pětky
Coca-Cola nebyla za 11 let poražena. Toyota vypadla po osmi letech z první desítky. Harley stále ztrácí.
Google dohání Coca-Colu
Podle nejnovější studie konzultantské společnosti Interbrand je Coca-Cola stále nejhodnotnější obchodní značkou světa s cenou odhadovanou na 70, 7...
Nejcennější značkou světa Coca-Cola
První tři pozice na žebříčku nejcennějších značek světa si i letos udržely americké společnosti Coca-Cola, IBM a Microsoft. Coca-Cola je na první...
Cola spouští Love it light
Coca-Cola uvede od června novou reklamní kampaň na podporu produktu Coca-Cola light. Kreativa na odlehčenou variantu colového nápoje vznikala v...
Fanta bez konzervantů
Coca-Cola rozšiřuje řadu nápojů Fanta o příchuť s lesními plody, kterou už na trh jednou uvedla. „Nyní ale komunikujeme to, že nápoje...
Bonaqua už nechce být Emotion
Společnost Coca-Cola Slovenská republika plánuje v segmentu ochucených minerálek komunikovat už pouze základní značku Bonaqua a ruší značku Emotion.
Američtí výrobci nápojů mají společnou kampaň
Nápojářské koncerny Coca-Cola, Pepsi a Dr Pepper spustily v USA kampaň, ve které komunikují společné úsilí o redukci sladkých nápojů v amerických...
Cola, Pepsi a Dr. Pepper v kampani
Největší konkurenti Coca-Cola, Pepsi a Dr. Pepper spojily síly a v USA zahájili masivní reklamní kampaň.
Coca-Cola chce koupit severoamerické operace největší stáčírny
Americký nápojový gigant Coca-Cola Inc. chce koupit operace největší stáčírny a plnírny svých nápojů Coca-Cola Enterprises (CCE) v Severní Americe. K...
Coca-Cola redesignuje
Coca-Cola se chystá na globální rebranding džusů Minute Maid, Del Valle, Andina a Cappy. Jednotná změna balení proběhne ještě tento rok v USA, během...
M&S nabízí jiné značky
Marks & Spencer plánuje od ledna rozšířit ve všech obchodech svou nabídku o jiné značky, jako jsou například Coca-Cola, Whiskas, Stella Artois nebo...
Coca-Cola měla týden “Pozitivního života”
Zaměstnanci společnosti Coca-Cola bojují proti odpadkům v rámci první a největší panevropské ekologické iniciativy této firmy.
Coca-cola za zdravý životní styl
Coca-Cola chce v USA spustit reklamní kampaň zdůrazňující důležitost zdravého životního stylu. Reaguje na snahy amerických úřadů zavést daň z...
Coca-Cola vám to spočítá
Společnost Coca-Cola chce uvést na trh novou sérii etiket, které budou na viditelném místě informovat o energetickém obsahu nápojů.
Nejcennější značkou je opět Coca-Cola
Celková hodnota značek loni poprvé klesla, a sice o 55,5 miliardy dolarů. Na krizi vydělali výrobci potravin. Ztratily naopak banky a automobilky.
Fanta: nejúspěšnější mobilní kampaň?
Společnost Coca-Cola odstartovala druhý červnový týden v Čechách i na Slovensku digitální kampaň na podporu značky Fanta.
Levný marketing
Odedávna platí, že doporučení svých známých a přátel lidé věří více než reklamě. Podobně vzbuzuje důvěru i silná značka, jako je Coca Cola, Google...
Coca-Cola musí změnit reklamu
Americká společnost Coca-Cola musí změnit reklamu, která propagovala její výrobky v Austrálii.
Coca-Cola musí změnit reklamu
Americká společnost Coca-Cola musí změnit reklamu, která propagovala její výrobky v Austrálii. Rozhodly o tom tamní úřady, podle nichž byla reklama...
Coca Cola testuje nové automaty
Coca Cola bude v několika obchodech na jihovýchodě Ameriky testovat nové prodejní automaty se zabudovaným plochým displejem.
Coca-Cola v kampani obrací
Nápojový gigant, který v komunikaci důmyslnou kreativou vždy ukazoval, co je skryto uvnitř známého nápoje, nyní rozjíždí kampaň, v níž poprvé uvede,...
Coca-Cola už nechce být čistidlem
Společnost Coca-Cola zahajuje kampaň, ve které komunikuje sdělení, že slavný nápoj neobsahuje konzervanty ani umělé látky.
Značky milují Jamese Bonda
Multimilionová smlouva firmy Coca-Cola s další bondovkou Quantum of Solace je důkazem toho, že 007 je pro značky stále magnetem.
Coca-Cola chce reklamou na olympiádě zvítězit v Číně
Americký gigant Coca-Cola si od svých reklamních kampaní spojených s olympijskými hrami v Pekingu slibuje, že mu pomohou převzít prvenství na čínském...
Diskuze k televizní reklamě Coca-cola - vánoční kamión
Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.
vstoupit do diskuze