Televizní reklama Becherovka - už 200 let
Kategorie: Alkoholické nápoje
Produkt: Becherovka
Stát: Česká republika
Zadavatel: Jan Becher - Karlovarská Becherovka, a.s.
Hodnocení
Průměr: 2.00
Hlasovalo: 711
Hlasovat: Nejhorší
Nejlepší
Popis
Reklama Becherovka - už 200 let sbližuje. Líbivá reklama na tradiční český likér z Karlových Varů.
Související články
Becherovka chce expandovat v USA, najala nové brand manažery
Double-U PR pracuje pro portské víno Sandeman
Agentura Double-U PR uspěla ve výběrovém řízení na PR agenturu pro portské víno Sandeman, které v ČR zastupuje společnost Jan Becher - Karlovarská Becherovka...
Becherovka půlí svůj komunikační koncept na mladší a "věrnou" cílovku
Společnost Jan Becher Penod Ricard přichází na trh s novým positioningem s cílem omlazení značky. Pro starší loajální zákazníky má připravenou odlišnou kampaň...
Retro táhne. Se speciální edicí přichází i Becherovka
Karlovarská likérka uvede 22. října speciální limitovanou edici Becherovky Original s retro etiketami. Milovníci sběratelských kousků si tak mohou pořídit lahve s modročervenou tzv. exportní tuzexovou etiketou...
Retro táhne. Se s speciální edicí přichází i Becherovka
Karlovarská likérka uvede 22. října speciální limitovanou edici Becherovky Original s retro etiketami. Milovníci sběratelských kousků si tak mohou pořídit lhave s modročervenou tzv. exportní tuzexovou etiketou...
Aktivita fanoušků Becherovky na sociálních sítích stoupá
Agentura Bubble v tendru obhájila pozici dodavatele obsahu pro sociální sítě značky Becherovka Original. Nový přístup k tvorbě obsahu sociálních médií přinesl zvýšenou aktivitu fanoušků.
Becherovka spojuje propagaci s jídlem
Od června běží ve vybraných restauracích po celé ČR projekt "Becherovka a dobré jídlo patří k sobě", který má podpořit popíjení aperitivu před jídlem. Kampaň připravila agentura Promotime.
Omáčka z Big Macu se prodává. McDonald´s nabízí první kus v aukci
Stejně tak jako drží Coca-Cola nebo karlovarská Becherovka receptury svých nápojů pod zámkem, mlčí i McDonald´s o své omáčce pro Big Mac. Fastfoodový řetězec začne svůj "klenot" prodávat, byť v limitované edici určené vesměs pro dobročinné účely...
Pernod Ricard prý chce prodat likérku Jan Becher. Cena? Až čtyři miliardy
Česká likérka Jan Becher - Karlovarská Becherovka bude mít pravděpodobně nového majitele. Její dosavadní vlastník Pernod Ricard hledá podle agentury Reuters kupce. Kontrakt by mohl dosáhnout hodnoty až čtyř miliard korun...
Becherovka připravila on-line hru na podporu sběratelské edice
Becherovka Original spustila na svých webových stránkách hru, která má podpořit speciální sběratelskou edici lahví. Ve hře mohou fanoušci nápoje cestovat časem a soutěžit o víkendový pobyt v Karlových Varech, hodinky a Becherovku Original...
Becherovka uvádí další limitovanou edici s rodinou Becherů
Becherovka Original uvádí tento měsíc na trh speciální sběratelskou edici lahví, která navazuje na edici, jež byla představena spotřebitelům v Čechách a na Slovensku minulý rok...
Prohibice srazila Becherovce zisk i tržby. Firma i přesto utržila 1,2 miliardy korun
V ročním období mezi loňským červencem a červnem 2013 dosáhla společnost Jan Becher - Karlovarská Becherovka nižších tržeb i zisku. Do čísel za uplynulý finanční rok se podle firmy promítla především prohibice...
Limitovaná Art.edice Lemondu uspěla v soutěži Duhový paprsek
Becherovka Lemond uspěla v jubilejním 10. ročníku soutěže Duhový paprsek o nejlepší signmakingovou realizaci v roce 2012. Značka bylinného likéru s citrusovou příchutí pro mladé lidi se dostala mezi pět nejlepších prací v kategorii POP/POS reklama.
Jak Zeman Becherovce pomohl
Největší nárůst online komunikace zaznamenaly v období 8. 4. – 5. 5. 2013 značky Leo Express, Hewlett-Packard a Becherovka. Leo Express zaujal internetové publikum především změnou a rozšířením svých železničních tras, zatímco u HP rozpoutala diskusi recenze cenově dostupného desktopu HP Pavilion p6. Absolutním vítězem (alespoň co do kvantity) se však stala Becherovka, na niž přitáhl pozornost další z řady výroků prezidenta Miloše Zemana.
Online komunikace: Zemanova (anti)reklama
Největší nárůst online komunikace zaznamenaly v období 8. 4. – 5. 5. 2013 značky Leo Express, Hewlett-Packard a Becherovka. Leo Express zaujal internetové publikum především změnou a rozšířením svých železničních tras, zatímco u HP rozpoutala diskusi recenze cenově dostupného desktopu HP Pavilion p6. Absolutním vítězem (alespoň co do kvantity) se však stala Becherovka, na niž přitáhl pozornost další z řady výroků prezidenta Miloše Zemana.
Becherovka: Speciální edice se zakladateli
Společnost Jan Becher - Karlovarská Becherovka vydá speciální sběratelskou sérii lahví Becherovky, na kterých budou tři zakladatelé značky Jan.....
Marketingový ředitel Becherovky
Novým marketingovým a exportním ředitelem společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka. se stal Francois Cambier (38). Na této pozici nahradil.....
Becherovka má nový web
Becherovka Original spouští nové webové stránky Becherovka.cz. Interaktivní web ukazuje zákulisí výroby Becherovky, historii značky i novinky včetně.....
Becher v tajemném domě
Nové globální internetové stránky představila Karlovarská Becherovka ze skupiny Pernod Ricard. Nový imageový web Becherovka.com, který má podobu.....
Becherovka opět rozjíždí výrobu. Připravila lehčí "prohibiční likér" Lemond 19%
Karlovarská Becherovka reaguje na zákaz prodeje nápojů s obsahem alkoholu 20 a více procent. Odstartovala výrobu slabší verze Lemondu s 19% obsahem alkoholu. "Jakmile bude zákaz prodeje zrušen, vrátí se tradiční verze," tvrdí firma...
Becherovka osvěžila Beton i agenturu
Tradiční Becherovka doufá v čerstvý vítr s novou agenturou. Agenturu Mark/BBDO střídá TBWA. Mimo jiné má oslovit mladší spotřebitele, než na které značka cílila doposud...
Becherovka Lemond podporuje on-trade trh
Značka Becherovka Lemond už potřetí připravila na podporu on-trade trhu sérii akcí pro mladé Lemond Light Up The Party...
Promo akce Becherovky Lemond
Značka Becherovka Lemond připravila pro podporu on-trade trhu třetí pokračování oblíbené série akcí pro mladé Lemond Light Up The Party. V průběhu dubna a května zavítá s tímto konceptem do 16 českých a moravských klubů.
Becherovka jako 3D poutač
Společnost Jan Becher Pernod Ricard spustila in-storovou kampaň na propagaci Becherovky Lemond...
Becherovka Lemond dobývá Německo
Becherovka Lemond si připisuje zatím největší exportní úspěch ve své tříleté historii. Nápoj původně určený pro mladé lidi v České a Slovenské republice míří už do desáté země, a to do Německa.
Becherovka Lemond chystá limitovanou edici
Jan Becher - Pernod Ricard chystá limitovanou edici Becherovky Lemond v designu od mladých umělců - Alice Gurínové a Luke Tomskiho. Dvě nové varianty...
Becherovka spouští Mixni to
Značka Becherovka pokračuje ve strategii komunikace svého likéru jako přísady do koktejlů namíchaných v domácím prostředí. Spouští v těchto dnech...
Lemond rozsvítí bary a zvolí Lemondstar
Největší seriál promo akcí ve své tříleté historii chystá v barech a klubech na květen a červen značka Becherovka Lemond.
Becherovka je k dostání v on-trade s čokoládou
Jan Becher - Pernod Ricard servíruje v on-trade kanálu likér Becherovka se speciálně namíchanými dvěma druhy čokolády pod názvem XOCO |B|. Akce má...
Pro Becherovku Lemond bude pracovat PR Crest Communications Ostrava
Služby v oblasti Public Relations zajistí pro značku Becherovka Lemond agentura Crest Communications Ostrava.
Becherovka inovovala TV spot
Becherovka inovovala televizní spot, v němž přes emoce odkazuje na tradici. Nasadí jej do českých televizí v listopadu, kampaň využije i venkovní...
Novou kampaň Becherovky Lemond tvořili mladí lidé
Mladí lidé ve věku 18 – 25 let se podíleli na vzniku nové kampaně značky Becherovka Lemond.
Marketingovou ředitelkou Becherovky je Ludmilla Stephkovová
Novou marketingovou ředitelkou společnosti Jan Becher - Karlovarská Becherovka (JBKB) se stala francouzská manažerka Ludmilla Stephkovová (41). Ve...
Becherovka chce uspět na americkém trhu
Likérka Jan Becher - Karlovarská Becherovka hodlá postupně proniknout na trh do USA. Pokud se její plány vydaří, mohla by tam exportovat první litry...
Absolutka má promoakci s Neocube
Značka Absolut společnosti Jan Becher–Karlovarská Becherovka spustila jarní promoakci v on-trade sektoru, v němž na globální vizuální koncept...
Příznivce Facebooku táhne Kofola
Nejpopulárnější značkou českého Facebooku je se 167 tisíci příznivci Kofola. Následují Pilsner Urquell, Nike, Jesenka, Cinestar, Granko, Becherovka...
Becherovka rozděluje spoty
Nezvyklou formu propagace svého brandu Becherovka Lemond zvolila společnost Karlovarská Becherovka. V kampani, jež poběží po celý měsíc duben,...
Lemond startuje v dubnu
Becherovka Lemond přichází s novými animovanými spoty od Mark/BBDO.
Becherovka uspěla ve sporu o značku
Slovenský Nejvyšší soud definitivně zakázal dvěma místním firmám používat značku Becherovka.
Becherovka uspěla ve sporu o značku
Slovenský Nejvyšší soud definitivně zakázal dvěma místním firmám používat značku Becherovka. Uznal tak tvrzení české firmy Jan Becher - Karlovarská...
Becherovka má nové sklo
Dalším krokem modernizace značky Becherovka je uvedení nového skla. Je dílem renomovaných designérů ze studia Koncern.
První nová Becherovka za 200 let
Karlovarská Becherovka, člen skupiny Pernod-Ricard, tento týden představí nový produkt – Becherovka Lemond.
Becherovka přebírá prodej Absolut vodky
Distribuční firma Maxxium Czech přijde kvůli ztrátě Absolut vodky o tržby ve výši přes sto milionů korun
Becherovka sladila produktovou řadu
PRODUKT: Karlovarský aperitiv KV 14 z produkce společnosti Jan Becher – Karlovarská Becherovka dostal novou etiketu.
Diskuze k televizní reklamě Becherovka - už 200 let
Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.
vstoupit do diskuze