Rozhlasová reklama Volkswagen - odprodej skladových vozů
Kategorie: Auto-moto
Produkt: Volkswagen
Stát: Česká republika
Zadavatel: Import Volkswagen Group s.r.o.
Hodnocení
Průměr: 1.00
Hlasovalo: 4071
Hlasovat: Nejhorší
1
2
3
4
5
Nejlepší
Popis
Volkswagen vyprodává skladové vozy. A takhle to řekla zakázníkům reklamní agentura DDB Praha. Rozhlasová reklama s lehce erotickým podtextem a svůdnou vyslékající se Iris přece mužům nic neříká. Ale Volkswagem ví jak na muže.
Související články
Volkswagen bude hlavním sponzorem německé fotbalové reprezentace
Volkswagen: Příští rok dáme víc peněz do eventů i on-linu
Automobilka Volkswagen si letos vyzkoušela práci s influencery při propagaci nového modelu Tiguan. Podařilo se ho nejen vyprodat, ale i posunout vnímání značky.
Škoda Auto, Volkswagen nebo Pentagon zakazují využívání Pokémon Go! na pracovištích
Pokémon GO! se stalo fenoménem, na kterém "ujíždí" lidé všech věkových kategorií. Miliony hráčů po celém světě chytají oblíbené příšerky, které po bezmála 20 letech znovu katapultovaly tržní hodnotu Nintenda o téměř třetinu.
Martin Jahn se přesouvá do Číny, bude řídit prodej a marketing Volkswagenu
Nejvýše postavený Čech v koncernu Volkswagen Martin Jahn se v srpnu přesunul z pozice šéfa pro prodej firemním flotilám na místo výkonného viceprezidenta pro prodej a marketing Volkswagenu v severní Číně.
Lidé si mezi auty vybaví jako první Škodovku. Hyundai je největším inzerentem prvního pololetí
Škoda Auto s přehledem vévodí žebříčku automobilových značek, které si Češi vybaví jako první. Na druhém místě, ačkoli daleko za Škodou, skončil ve výzkumu Volkswagen.
Marketing a retailový prodej ve Volkswagen Financial Services povede Lukáš Cankař
Lukáš Cankař se stal novým ředitelem marketingu a retailového prodeje ve Volkswagen Financial Services.
Koller, Hejlík a Schneiderová propagují Tiguana
Volkswagen zapojí do české kampaně na nové auto celkem dvanáct osobností...
Kampaň pro nový Volkswagen Tiguan připraví Kaspen/Jung von Matt
Agentura Kaspen/Jung von Matt zvítězila ve výběrovém řízení Porsche ČR, importéra značky Volkswagen pro český trh, na zajištění kreativní komunikační kampaně k uvedení nové generace modelu Volkswagen Tiguan...
Automobilový svět roku 2016? Nedivme se ničemu
Svět aut dostal loni smyk. Německý Volkswagen přišel o slogan Das Auto, do servisů v USA zamířilo při 900 svolávacích akcích 51 milionů aut a technologičtí obři Apple a Google vyrazili dech výrobcům z automobilové branže. Co nás čeká letos?
Chytrá Horákyně: Think New
Volkswagen má nový slogan "Think New". Bude to zřejmě znamenat "Myslete nově, najděte nové způsoby, jak snižovat emise"...
Volkswagen posiluje oddělení prodeje a remarketingu
Ve Volkswagen Financial Services, jedničce na českém trhu ve financování automobilů, došlo začátkem února ke dvěma personálním změnám...
Dieselgate zamíchal kartami žebříčku medializace firem
Volkswagen se stal podle Media Tenoru, která sleduje hlavní zpravodajské servery, nejčastěji medializovanou společností na českých zpravodajských serverech v roce 2015 a vystřídal tak v čele ČEZ, který žebříčku dominoval tři předcházející ročníky. Za Volkswagenem se umístila Škoda Auto a České dráhy, zmiňovaný ČEZ obsadil tentokrát čtvrtou příčku...
Automobilky jsou na skandály mistři
Další rok a další ostuda. Vypadá to, jako kdyby automobilky cynicky testovaly výdrž zákazníků. Po Toyotě, General Motors a mnohých dalších rozvířil hladinu Volkswagen. Uchýlí se i on ke stejným trikům jako jeho konkurenti v minulosti?
Volkswagen opouští reklamní slogan "Das Auto"
V nadcházející reklamní kampani německé automobilky Volkswagen již nebude její logo provázet slogan "Das Auto". Sdělil to mluvčí firmy...
Volkswagen se vzdá sloganu „Das Auto“. Vedení se zdá moc domýšlivý
V nadcházející reklamní kampani německé automobilky Volkswagen již nebude její logo provázet slogan „Das Auto“. Vedoucí představitelé podniku se podle agentury Reuters domnívají, že tento slogan působí příliš domýšlivě a není v souladu se snahou automobilky projevit pokoru po skandálu s manipulací výsledků měření emisí. Slogan by prý mohl naznačovat, že Volkswagen svou značku považuje za definici moderního automobilu.
Trapasy a tragédie marketingových válečníků
Není se čemu divit, že automobilka Volkswagen se snaží zvednout svoji pošramocenou reputaci. A také se není čemu divit, že se jí to moc nevede.
Jindřich Novák, Martin Vymětal, Marek Slezák: Firemní časopis by měl obstát i v trafice
Když v Boomerang Publishing vydali první časopis, byl rok 2001 a termín content marketing byl v Česku velkou neznámou. Dnes platí za lídry trhu a vydávají magazíny pro ČEZ, Volkswagen či Vodafone. V čem spočívá jejich úspěch?..
ŠkoFin se mění na Volkswagen Financial Services
Společnost ŠkoFin začíná od 14. září 2015 používat název Volkswagen Financial Services. Nová image společnosti je součástí jejího užšího propojení se stejnojmennou mezinárodní skupinou. Rozbíhá se i marketingová komunikační kampaň ke změně obchodního názvu, kterou vytvořila agentura Momentum. V televizních spotech bude novou značku uvádět známá postava vědce v podání Milana Šteindlera.
Příběh značky VW Golf píše popová star
Rozlehlým sálem výstavního centra automobilky Volkswagen na berlínské třídě Unter den Linden to jen zašumělo. Na červený koberec vstoupil Robbie Williams, hvězda světové pop music. A také nový marketingový manažer Volkswagenu.
Z automobilek působících v Česku nejvíc spoléhá na reklamu Hyundai
Za posledních 12 měsíců proinvestovala nejvíce do reklamy česká pobočka automobilky Hyundai. Na druhé příčce se podle ceníkové hodnoty reklamního prostoru umístila Škoda Auto a třetí je její koncernová matka Volkswagen. Vyplývá to z údajů společnosti Nielsen Admosphere.
Kytaro-pila nebo vrtačko-raketa? Volkswagen fandí všestrannosti
Volkswagen odstartoval svoji reklamní kampaň na vozy Transporter a Caddy, kterou připravila agentura DDB Prague. Tradičně bude mít silný outdoor, zastoupený hlavně bigboardy a doublebigboardy...
Spot dne: Být off je out
Většina z nás rozhodně nechce vyzkoušet offroad, pokud k tomu nemáme pořádnou a na terén specializovanou káru. Volkswagen se profiluje jako auto, které vás udrží na silnici. Severskou tematiku spotu posiluje původ reklamní agentury Try/Apt: Norsko.
Nejlepší web má Mercedes, Nissan a Volkswagen
Awwwards je největší on-line festival s měsíční návštěvností okolo 6 miliónů lidí.
Matija Vujovic, kreativní ředitel agentury Kitchen Prague, má jako člen poroty za úkol denně hodnotit nejzajímavější webové projekty z celého světa. Tento týden představuje tři zajímavé webové stránky známých automobilových značek...
Spot dne: Okřídlení inženýři
A co kdyby... pokaždé, když váš Volkswagen najede 100 000 kilometrů, narostly jednomu německému inženýrovi křídla? Americká agentura Argonaut si dělá z Němců šoufky i v reklamě na jejich vlastní produkt. A protože je agentura ze San Franciska, křídla jsou mírová, hipísácky duhová, a nemají nic s Luftwaffe.
Toyota i loni prodala nejvíc aut na světě. Porazila General Motors i Volkswagen
Japonská Toyota Motor v loňském roce uhájila postavení největšího světového prodejce automobilů. Prodej zvýšila o dvě procenta na 9,98 milionu vozů...
Nový šéf marketingu Škodovky v Číně
Novým ředitelem marketingu a prodeje značky Škoda ve společnosti Shanghai Volkswagen v Číně bude Thomas Owsianski (46)...
Šéf globálního marketingu Škody míří do Šanghaje
Ředitelem marketingu a prodeje značky Škoda ve společnosti Shanghai Volkswagen bude od 1. února Thomas Owsianski (46). V této pozici bude řídit marketingové, prodejní a poprodejní aktivity značky na čínském trhu...
Luxusní značky koncernu Volkswagen měly dobrý rok
Divize Audi, Porsche a Bentley loni dosáhly rekordního prodeje, a to mimo jiné díky silné poptávce v Severní Americe...
Luxusním značky koncernu Volkswagen měly dobrý rok
Divize Audi, Porsche a Bentley loni dosáhly rekordního prodeje, a to mimo jiné díky silné poptávce v Severní Americe...
Spot dne: Trápení na mašině
„Z těsta na buchty neupečeš nic, než buchty,“ říká naučení v jedné bajce od Jamese Thurbera. Takže dříme-li ve vás řidič a nikoli motorkář, v jedné stopě nikdy nebudete jako doma. Výpravná jihoafrická reklama na Volkswagen Jetta je už z roku 2011.
Koncern Volkswagen táhnou dopředu prodeje Audi a Porsche. Zisk vzrostl o pětinu
Podle některých indikátorů už je opravdu světová recese minulostí. Odkazují na to i rekordní prodeje luxusních značek Audi a Porsche, které pomohly německé skupině Volkswagen navýšit provozní zisk přibližně o dvacet procent. České součástí koncernu, značce Škoda Auto, naopak prodej klesl...
O titul Auto roku 2014 v ČR se bude ucházet 37 aut
Ve 20. ročníku ankety Auto roku 2014 v ČR se utká 37 nominovaných vozů. Z přihlášených novinek odborná porota vybere pět finalistů a vítěze oznámí v lednu. Uvedli to organizátoři akce. Loňský ročník vyhrál Volkswagen Golf...
Spot dne: Adrenalin
Reklamy na Volkswagen vyvtvořené v režii berlínské agentury DDB bývají vesměs povedené. Výjimkou není ani spot na Golf GTI, v němž si tvůrci vzpomněli na schema chemického vzorce adrenalinu...
Reklamní agentura Rituál nově pro ŠkoFin
Ve výběrovém řízení na další kreativní agenturu společnosti ŠkoFin zvítězil Rituál a doplnil tak stávající agenturu Momentum. Výběrové řízení se zaměřilo především na zajištění BTL aktivit pro akční nabídky značkového financování ve spolupráci se značkami koncernu Volkswagen.
Volkswagen vyhlásil vítěze tendrů na nové projekty
České zastoupení značky Volkswagen rozhodlo o vítězích tendrů na nové marketingové projekty. Výběrové řízení na kampaň k uvedení nového modelu Golf Variant na český trh vyhrála agentura WMC/Grey, komunikační strategii projektu Think Blue dostane na starost agentura Draftfcb.
Spot dne: Kde se vzala, tu se vzala
Kreativci argentinské buňky BBDO vytvořili vtipnou kampaň pro Volkswagen, v tomto případě na bezpečnostní „vychytávku“ v podobě signalizace vozidla, které se objeví v mrtvém úhlu vašeho zpětného zrcátka. Slogan se dá volně přeložit: „Dejte si pozor na dámu na skútru, která se náhle objeví bůhví odkud.“ Mají recht.
ŠkoFIN partnerem Autosalonu televize Prima
ŠkoFIN je pro rok 2013 partnerem nejúspěšnějšího televizního motoristického pořadu u nás. Partnerství se vztahuje na oblast finančních služeb. Dalšími partnery jsou značky koncernu Volkswagen, především Škoda Auto.
ŠkoFIN partnerem AUTOSALONU TELEVIZE PRIMA
ŠkoFIN je pro rok 2013 partnerem nejúspěšnějšího televizního motoristického pořadu u nás. Partnerství se vztahuje na oblast finančních služeb. Dalšími partnery jsou značky koncernu Volkswagen, především ŠKODA AUTO...
Nejlepší reklamy z ledna 2013
Volkswagen, Volvo a Jan Palach. To jsou vítězové hodnocení lednových reklam v televizi, outdooru a tisku. Podívejte se na pár zdařilých děl z jinak velmi šedého měsíce...
Prodeji nových aut v Evropě v roce 2012 dominoval Volkswagen. Škoda je dvanáctá
Tragický prosinec s nejhlubším meziročním poklesem registrací ze všech loňských měsíců zakončil nejhorší rok pro prodejce nových aut v Evropě za posledních 17 let. Přesto se najdou značky, kterým letopočet 2012 přinesl úspěch...
Prodeji nových aut v Evropě v roce 2012 dominoval Volkswagen. Škoda na 12. místě
Tragický prosinec s nejhlubším meziročním poklesem registrací ze všech loňských měsíců zakončil nejhorší rok pro prodejce nových aut v Evropě za posledních 17 let. Přesto se najdou značky, kterým letopočet 2012 přinesl úspěch...
Autem roku 2013 je Volkswagen Golf, druhá skončila sportovní Toyota GT86
Volkswagen Golf zvítězil v anketě Auto roku 2013. Porazil tak pět zbývajících finalistů. Na druhém místě se umístil japonský sportovní vůz Toyota GT86 s pohonem zadní nápravy. Třetí skončilo kompaktní SUV Mazda CX-5...
Žebříčku nejsledovanějších reklam roku vévodí Nike
Spot My Time is Now je s více než 21 miliony zhlédnutí nejpopulárnější reklamou roku 2012 na YouTube. V globálním žebříčku sestaveném společností Google je vedle Nike hodně vidět také Volkswagen a Procter&Gamble. Z agentur pak Wieden+Kennedy...
Škoda má nového šéfa kompletního marketingu
Novým vedoucím marketingu automobilky Škoda Auto se stal Thomas Owsianski (45). Ve funkci vystřídal Axela Schrödera (44), který přebírá zodpovědnost za marketing společnosti Volkswagen v Brazílii...
Nejprodávanější vůz Evropy zná svou českou cenu. VW Golf přijde na 339 900 korun
Volkswagen spustil v Česku předprodej sedmé generace Golfu. Model v základní výbavě vybavený přeplňovaným benzinovým motorem 1.2 TSI s výkonem 63 kW začíná na částce 339 900 korun. Sériová výbava už zahrnuje automatickou klimatizaci...
Greenpeace si opět vzala na mušku Volkswagen
Organizace Greenpeace znovu oživuje kampaň v duchu Hvězdných válek...
Das WeltAuto společně s Věcmi automobilovými
Program prodeje ojetých vozidel Das WeltAuto, který je součástí
strategie koncernu Volkswagen, navázal spolupráci s občanským sdružením Věci
automobilové, které aktivně vystupuje za zlepšení situace v prodeji ojetých vozidel.
Planeta Volkswagen: Cesta od lidového vozu k 220 modelům. Jak VW změnil škodovky
Když Volkswagen před dvaceti lety kupoval mladoboleslavskou Škodu, prodával po celém světě méně vozů než koncern General Motors jen v USA. Od té doby se prodeje VW více než zdvojnásobily. K Audi, Seatu a Škodě záhy přibyly značky Lamborghini, Bugatti, Bentley, Scania a MAN. Nově motocykly Ducati a ještě letos se očekává začlenění Porsche...
Portál eBay nabízí první auto Angely Merkelové. Jeho cena už dosahuje 130 tisíc eur
Je bílý, 22 let starý, najeto má už 190 tisíc kilometrů a potřebuje technickou kontrolu. Ojetý Volkswagen Golf je údajně prvním autem v současnosti nejmocnější ženy Evropy Angely Merkelové. Ta si ho podle dražitele pořídila v roce 1990 a vlastnila ho pět let. Aukce na serveru eBay končí v pondělí...
Volskwagen pokračuje s ThinkBlue
Volkswagen pokračuje s propagací programu ThinkBlue, jehož cílem je mimo jiné snižování spotřeby paliva. Tentokrát ve spolupráci s mediální agenturou.....
auto-plus se mění na Das WeltAuto
Program prodeje ojetých vozů auto-plus čeká hned na začátku druhého desetiletí jeho velmi úspěšné existence zásadní krok. Síť prodejců
auto-plus přejde pod křídla celosvětového programu Das WeltAuto, který je součástí
ambiciózní rozvojové strategie koncernu Volkswagen. Cílem je povýšit kvalitu
prodeje ojetých vozů na úroveň obchodu s novými automobily. V rámci této změny
dojde v průběhu letošního roku postupně k převzetí názvu a Das WeltAuto pro
kompletní síť prodejců ojetých vozů.
Volkswagen spouští venkovní kampaň
Společnost Volkswagen zrealizovala ve spolupráci s mediální agenturou Mediacom venkovní kampaň zaměřenou na ekologické chování – Think Blue.....
Import VOLKSWAGEN Group se začlení do Porsche Holding Salzburg
Porsche Holding Salzburg rozšíří od 1. ledna 2012 své obchodní aktivity a bude zodpovědný za značky Volkswagen osobní vozy, Volkswagen Užitkové vozy, Audi a SEAT v České republice také v oblasti velkoobchodu.
Volkswagen promítá na vodní plochu
Projekci na vodní stěnu nabídne po tři dny od soboty 22.10. v Praze Volkswagen. Mezi Střeleckým ostrovem a kavárnou Slavia bude mezi 18 a 22 hodinou.....
Reklamní souboj legend: Dostane vás původní auto, nebo jeho nová verze?
Volkswagen Brouk, Fiat 500, Mini. Všechna tato auta znamenala ve své době velký pokrok v osobní automobilové dopravě. Všechna mají také svého novodobého nástupce. Aktivně využívala reklamu k přímému boji s konkurencí. Který je lepší?
Marketing VW v ČR povede Demartini
Novým marketingovým ředitelem značky Volkswagen na českém trhu se stal Pavel Demartini (35), který dosud pracoval v marketingovém výzkumu ve Škodě...
Greenpeace paroduje Volkswagen
Popularita reklamy se pozná podle toho, kolik na ní vznikne parodií. Není divu, že se i spot „Force“ s Darth Vaderem od Volkswagenu...
Na Golfu od Volkswagenu "ujíždějí" děti
Novou kampaň svého modelu Golf v TSI verzi spustila v Česku společnost Import Volkswagen Group. Malého chlapce hrajícího si s autíčkem tu nechá "ujet...
GM a Ford dobývají trh na úkor Asijců
Elektromobil Volt od GM přijde v přepočtu zhruba na 750 tisíc korun. Volkswagen začne letos v USA vyrábět v novém závodě Chattanooga.
Každá čtvrtá škodovka se prodává v Číně
Mladoboleslavské Škodě Auto, která patří do německého koncernu Volkswagen, se loni mimořádně dařilo na čínském trhu. Jak včera oznámila, prodala tam...
Šéf Volkswagenu Winterkorn mění logo Škody Auto
Škoda Auto mění své logo. Jeho podobu ovlivnil i šéf koncernu Volkswagen Martin Winterkorn, který se s návrhem nové vizuální značky automobilky...
Škoda přepisuje prodejem historii. Superb na svoji oblibu doplatí
Vymoženosti musí zevšednět ve vozech Volkswagen a Audi, pak je využije Superb.
Spot na úterý: Volkswagen
Reklama na lidový vůz na to jde zase jednou přes "člověčinu", přes zívání, dloubání se v nose a snad i drbání na zadku. Všichni jsme stejní, i když každý jezdíme v jiném volkswagenu...
Volkswagen přistřihl Škodě křídla
Koncern Volkswagen nařídil omezovat výbavu vozů Škoda. Pokud by ochuzování výbavy pokračovalo, klesnou prodeje i zisky.
IVG uvádí na trh dvojče Sharana - Alhambru
Import Volkswagen Group (IVG) uvádí na český trh nové MPV Seatu, model Alhambra. Předprodejní kampaň probíhala formou PR a také s podporou BTL od...
VW má zájem o Alfu Romeo, tvrdí tisk
Spekulace o zájmu německé automobilky Volkswagen o převzetí italské luxusní značky Alfa Romeo pokračují. Přiživilo je prohlášení jednoho z vedoucích...
Škoda Auto si udržela 12. příčku v prodeji aut v Evropě
Tuzemská Škoda udržela své loňské postavení a je 12. nejprodávanější značkou v Evropě. Žebříčku vévodí Volkswagen, následují Ford a Renault. Uvedlo...
Prodej osobních aut na začátku roku vzrostl o 17 procent
Nejprodávanější značkou osobních vozů byla v lednu a únoru Škoda s 8061 prodanými vozy, druhý byl Volkswagen.
Prodej aut v Německu je nejhorší za 20 let
V lednu klesl prodej aut v Německu o více než čtyři procenta. Volkswagen ale chystá expanzi. Chce prodávat nejvíc aut na světě.
Evropským Autem roku Volkswagen Polo
Evropským Autem roku je podle novinářů z 23 zemí Volkswagen Polo. Koncern tak porazil více než 30 rivalů a získává cenu poprvé za 18 let, napsala...
Němci mají nejraději Volkswagen
Volkswagen letos vytlačil z první příčky žebříčku konkurenční Daimler. Ze zahraničních firem si Němci nejvíc považují americký Microsoft.
Novinky v Ženevě: yeti, kuga, tesla
Největší evropská automobilka, skupina Volkswagen, včera ve výstavním areálu Sécheron na břehu Ženevského jezera představila horké novinky. Ve...
Volkswagen uvažuje o nové levné značce
Německou automobilku Volkswagen nemůže současná krize odradit od další obchodní expanze v Severní Americe i jinde. V posledním vydání týdeníku...
Volkswagen se chce stát 100% vlastníkem společnosti LeasePlan
Holandská společnost LeasePlan, jejíž česká pobočka je lídrem místního trhu operativního leasingu automobilů, pravděpodobně bude patřit ze sta procent Volkswagenu.
Volkswagen chce 100% LeasePlanu
Holandská společnost LeasePlan, jejíž česká pobočka je lídrem operativního leasingu automobilů, bude pravděpodobně patřit Volkswagenu.
Import Volkswagen Group nahrazuje oběh papírů elektronickým řešením
Firma Software602 dodá společnosti Import Volkswagen Group technologii a služby potřebné pro odstranění oběhu papírových dokumentů a urychlení administrativních činností.
Tribal DDB pro Volkswagen
Pražská pobočka Tribal DDB navázala na spolupráci agentury se značkou Volkswagen v Evropě a připravila pro ni první online projekt v Česku.
Tribal DDB – nový způsob vytváření zkušeností a prožitků se značkou
Volkswagen, McDonald’s, či Vodafone si vybrali revoluční cestu propagace svých produktů a služeb.
Diskuze k rozhlasová reklamě Volkswagen - odprodej skladových vozů
Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.
vstoupit do diskuze