úvod > rozhlasová reklama > Volkswagen - odprodej skladových vozů 

Rozhlasová reklama Volkswagen - odprodej skladových vozů

Kategorie: Auto-moto
Produkt: Volkswagen
Stát: Česká republika
Zadavatel: Import Volkswagen Group s.r.o.

Hodnocení

Průměr: 1.00
Hlasovalo: 4383
Hlasovat: Nejhorší  1  2  3  4  5  Nejlepší

Popis

Volkswagen vyprodává skladové vozy. A takhle to řekla zakázníkům reklamní agentura DDB Praha. Rozhlasová reklama s lehce erotickým podtextem a svůdnou vyslékající se Iris přece mužům nic neříká. Ale Volkswagem ví jak na muže. 

Související články

09.11.2016

Volkswagen: Příští rok dáme víc peněz do eventů i on-linu

Automobilka Volkswagen si letos vyzkoušela práci s influencery při propagaci nového modelu Tiguan. Podařilo se ho nejen vyprodat, ale i posunout vnímání značky.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.08.2016

Škoda Auto, Volkswagen nebo Pentagon zakazují využívání Pokémon Go! na pracovištích

Pokémon GO! se stalo fenoménem, na kterém "ujíždí" lidé všech věkových kategorií. Miliony hráčů po celém světě chytají oblíbené příšerky, které po bezmála 20 letech znovu katapultovaly tržní hodnotu Nintenda o téměř třetinu.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
19.08.2016

Martin Jahn se přesouvá do Číny, bude řídit prodej a marketing Volkswagenu

Nejvýše postavený Čech v koncernu Volkswagen Martin Jahn se v srpnu přesunul z pozice šéfa pro prodej firemním flotilám na místo výkonného viceprezidenta pro prodej a marketing Volkswagenu v severní Číně.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
15.08.2016

Lidé si mezi auty vybaví jako první Škodovku. Hyundai je největším inzerentem prvního pololetí

Škoda Auto s přehledem vévodí žebříčku automobilových značek, které si Češi vybaví jako první. Na druhém místě, ačkoli daleko za Škodou, skončil ve výzkumu Volkswagen.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.07.2016

Marketing a retailový prodej ve Volkswagen Financial Services povede Lukáš Cankař

Lukáš Cankař se stal novým ředitelem marketingu a retailového prodeje ve Volkswagen Financial Services.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.05.2016

Koller, Hejlík a Schneiderová propagují Tiguana

Volkswagen zapojí do české kampaně na nové auto celkem dvanáct osobností...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
11.04.2016

Kampaň pro nový Volkswagen Tiguan připraví Kaspen/Jung von Matt

Agentura Kaspen/Jung von Matt zvítězila ve výběrovém řízení Porsche ČR, importéra značky Volkswagen pro český trh, na zajištění kreativní komunikační kampaně k uvedení nové generace modelu Volkswagen Tiguan...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
07.03.2016

Automobilový svět roku 2016? Nedivme se ničemu

Svět aut dostal loni smyk. Německý Volkswagen přišel o slogan Das Auto, do servisů v USA zamířilo při 900 svolávacích akcích 51 milionů aut a technologičtí obři Apple a Google vyrazili dech výrobcům z automobilové branže. Co nás čeká letos?

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
15.02.2016

Chytrá Horákyně: Think New

Volkswagen má nový slogan "Think New". Bude to zřejmě znamenat "Myslete nově, najděte nové způsoby, jak snižovat emise"...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
08.02.2016

Volkswagen posiluje oddělení prodeje a remarketingu

Ve Volkswagen Financial Services, jedničce na českém trhu ve financování automobilů, došlo začátkem února ke dvěma personálním změnám...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.01.2016

Dieselgate zamíchal kartami žebříčku medializace firem

Volkswagen se stal podle Media Tenoru, která sleduje hlavní zpravodajské servery, nejčastěji medializovanou společností na českých zpravodajských serverech v roce 2015 a vystřídal tak v čele ČEZ, který žebříčku dominoval tři předcházející ročníky. Za Volkswagenem se umístila Škoda Auto a České dráhy, zmiňovaný ČEZ obsadil tentokrát čtvrtou příčku...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
29.12.2015

Automobilky jsou na skandály mistři

Další rok a další ostuda. Vypadá to, jako kdyby automobilky cynicky testovaly výdrž zákazníků. Po Toyotě, General Motors a mnohých dalších rozvířil hladinu Volkswagen. Uchýlí se i on ke stejným trikům jako jeho konkurenti v minulosti?

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
22.12.2015

Volkswagen opouští reklamní slogan "Das Auto"

V nadcházející reklamní kampani německé automobilky Volkswagen již nebude její logo provázet slogan "Das Auto". Sdělil to mluvčí firmy...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.12.2015

Volkswagen se vzdá sloganu „Das Auto“. Vedení se zdá moc domýšlivý

V nadcházející reklamní kampani německé automobilky Volkswagen již nebude její logo provázet slogan „Das Auto“. Vedoucí představitelé podniku se podle agentury Reuters domnívají, že tento slogan působí příliš domýšlivě a není v souladu se snahou automobilky projevit pokoru po skandálu s manipulací výsledků měření emisí. Slogan by prý mohl naznačovat, že Volkswagen svou značku považuje za definici moderního automobilu.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
30.11.2015

Trapasy a tragédie marketingových válečníků

Není se čemu divit, že automobilka Volkswagen se snaží zvednout svoji pošramocenou reputaci. A také se není čemu divit, že se jí to moc nevede.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
23.11.2015

Jindřich Novák, Martin Vymětal, Marek Slezák: Firemní časopis by měl obstát i v trafice

Když v Boomerang Publishing vydali první časopis, byl rok 2001 a termín content marketing byl v Česku velkou neznámou. Dnes platí za lídry trhu a vydávají magazíny pro ČEZ, Volkswagen či Vodafone. V čem spočívá jejich úspěch?..

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.09.2015

ŠkoFin se mění na Volkswagen Financial Services

Společnost ŠkoFin začíná od 14. září 2015 používat název Volkswagen Financial Services. Nová image společnosti je součástí jejího užšího propojení se stejnojmennou mezinárodní skupinou. Rozbíhá se i marketingová komunikační kampaň ke změně obchodního názvu, kterou vytvořila agentura Momentum. V televizních spotech bude novou značku uvádět známá postava vědce v podání Milana Šteindlera.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
31.08.2015

Příběh značky VW Golf píše popová star

Rozlehlým sálem výstavního centra automobilky Volkswagen na berlínské třídě Unter den Linden to jen zašumělo. Na červený koberec vstoupil Robbie Williams, hvězda světové pop music. A také nový marketingový manažer Volkswagenu.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
05.07.2015

Z automobilek působících v Česku nejvíc spoléhá na reklamu Hyundai

Za posledních 12 měsíců proinvestovala nejvíce do reklamy česká pobočka automobilky Hyundai. Na druhé příčce se podle ceníkové hodnoty reklamního prostoru umístila Škoda Auto a třetí je její koncernová matka Volkswagen. Vyplývá to z údajů společnosti Nielsen Admosphere.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
05.09.2014

Kytaro-pila nebo vrtačko-raketa? Volkswagen fandí všestrannosti

Volkswagen odstartoval svoji reklamní kampaň na vozy Transporter a Caddy, kterou připravila agentura DDB Prague. Tradičně bude mít silný outdoor, zastoupený hlavně bigboardy a doublebigboardy...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
03.04.2014

Spot dne: Být off je out

Většina z nás rozhodně nechce vyzkoušet offroad, pokud k tomu nemáme pořádnou a na terén specializovanou káru. Volkswagen se profiluje jako auto, které vás udrží na silnici. Severskou tematiku spotu posiluje původ reklamní agentury Try/Apt: Norsko.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
24.03.2014

Nejlepší web má Mercedes, Nissan a Volkswagen

Awwwards je největší on-line festival s měsíční návštěvností okolo 6 miliónů lidí. Matija Vujovic, kreativní ředitel agentury Kitchen Prague, má jako člen poroty za úkol denně hodnotit nejzajímavější webové projekty z celého světa. Tento týden představuje tři zajímavé webové stránky známých automobilových značek...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
07.02.2014

Spot dne: Okřídlení inženýři

A co kdyby... pokaždé, když váš Volkswagen najede 100 000 kilometrů, narostly jednomu německému inženýrovi křídla? Americká agentura Argonaut si dělá z Němců šoufky i v reklamě na jejich vlastní produkt. A protože je agentura ze San Franciska, křídla jsou mírová, hipísácky duhová, a nemají nic s Luftwaffe.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
23.01.2014

Toyota i loni prodala nejvíc aut na světě. Porazila General Motors i Volkswagen

Japonská Toyota Motor v loňském roce uhájila postavení největšího světového prodejce automobilů. Prodej zvýšila o dvě procenta na 9,98 milionu vozů...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.01.2014

Nový šéf marketingu Škodovky v Číně

Novým ředitelem marketingu a prodeje značky Škoda ve společnosti Shanghai Volkswagen v Číně bude Thomas Owsianski (46)...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.01.2014

Šéf globálního marketingu Škody míří do Šanghaje

Ředitelem marketingu a prodeje značky Škoda ve společnosti Shanghai Volkswagen bude od 1. února Thomas Owsianski (46). V této pozici bude řídit marketingové, prodejní a poprodejní aktivity značky na čínském trhu...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
10.01.2014

Luxusní značky koncernu Volkswagen měly dobrý rok

Divize Audi, Porsche a Bentley loni dosáhly rekordního prodeje, a to mimo jiné díky silné poptávce v Severní Americe...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
10.01.2014

Luxusním značky koncernu Volkswagen měly dobrý rok

Divize Audi, Porsche a Bentley loni dosáhly rekordního prodeje, a to mimo jiné díky silné poptávce v Severní Americe...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.12.2013

Spot dne: Trápení na mašině

„Z těsta na buchty neupečeš nic, než buchty,“ říká naučení v jedné bajce od Jamese Thurbera. Takže dříme-li ve vás řidič a nikoli motorkář, v jedné stopě nikdy nebudete jako doma. Výpravná jihoafrická reklama na Volkswagen Jetta je už z roku 2011.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
30.10.2013

Koncern Volkswagen táhnou dopředu prodeje Audi a Porsche. Zisk vzrostl o pětinu

Podle některých indikátorů už je opravdu světová recese minulostí. Odkazují na to i rekordní prodeje luxusních značek Audi a Porsche, které pomohly německé skupině Volkswagen navýšit provozní zisk přibližně o dvacet procent. České součástí koncernu, značce Škoda Auto, naopak prodej klesl...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
11.10.2013

O titul Auto roku 2014 v ČR se bude ucházet 37 aut

Ve 20. ročníku ankety Auto roku 2014 v ČR se utká 37 nominovaných vozů. Z přihlášených novinek odborná porota vybere pět finalistů a vítěze oznámí v lednu. Uvedli to organizátoři akce. Loňský ročník vyhrál Volkswagen Golf...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.08.2013

Spot dne: Adrenalin

Reklamy na Volkswagen vyvtvořené v režii berlínské agentury DDB bývají vesměs povedené. Výjimkou není ani spot na Golf GTI, v němž si tvůrci vzpomněli na schema chemického vzorce adrenalinu...

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
07.08.2013

Reklamní agentura Rituál nově pro ŠkoFin

Ve výběrovém řízení na další kreativní agenturu společnosti ŠkoFin zvítězil Rituál a doplnil tak stávající agenturu Momentum. Výběrové řízení se zaměřilo především na zajištění BTL aktivit pro akční nabídky značkového financování ve spolupráci se značkami koncernu Volkswagen.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
31.07.2013

Volkswagen vyhlásil vítěze tendrů na nové projekty

České zastoupení značky Volkswagen rozhodlo o vítězích tendrů na nové marketingové projekty. Výběrové řízení na kampaň k uvedení nového modelu Golf Variant na český trh vyhrála agentura WMC/Grey, komunikační strategii projektu Think Blue dostane na starost agentura Draftfcb.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
13.06.2013

Spot dne: Kde se vzala, tu se vzala

Kreativci argentinské buňky BBDO vytvořili vtipnou kampaň pro Volkswagen, v tomto případě na bezpečnostní „vychytávku“ v podobě signalizace vozidla, které se objeví v mrtvém úhlu vašeho zpětného zrcátka. Slogan se dá volně přeložit: „Dejte si pozor na dámu na skútru, která se náhle objeví bůhví odkud.“ Mají recht.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
30.05.2013

ŠkoFIN partnerem Autosalonu televize Prima

ŠkoFIN je pro rok 2013 partnerem nejúspěšnějšího televizního motoristického pořadu u nás. Partnerství se vztahuje na oblast finančních služeb. Dalšími partnery jsou značky koncernu Volkswagen, především Škoda Auto.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
27.05.2013

ŠkoFIN partnerem AUTOSALONU TELEVIZE PRIMA

ŠkoFIN je pro rok 2013 partnerem nejúspěšnějšího televizního motoristického pořadu u nás. Partnerství se vztahuje na oblast finančních služeb. Dalšími partnery jsou značky koncernu Volkswagen, především ŠKODA AUTO...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
18.03.2013

Nejlepší reklamy z ledna 2013

Volkswagen, Volvo a Jan Palach. To jsou vítězové hodnocení lednových reklam v televizi, outdooru a tisku. Podívejte se na pár zdařilých děl z jinak velmi šedého měsíce...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
17.01.2013

Prodeji nových aut v Evropě v roce 2012 dominoval Volkswagen. Škoda je dvanáctá

Tragický prosinec s nejhlubším meziročním poklesem registrací ze všech loňských měsíců zakončil nejhorší rok pro prodejce nových aut v Evropě za posledních 17 let. Přesto se najdou značky, kterým letopočet 2012 přinesl úspěch...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
17.01.2013

Prodeji nových aut v Evropě v roce 2012 dominoval Volkswagen. Škoda na 12. místě

Tragický prosinec s nejhlubším meziročním poklesem registrací ze všech loňských měsíců zakončil nejhorší rok pro prodejce nových aut v Evropě za posledních 17 let. Přesto se najdou značky, kterým letopočet 2012 přinesl úspěch...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
15.01.2013

Autem roku 2013 je Volkswagen Golf, druhá skončila sportovní Toyota GT86

Volkswagen Golf zvítězil v anketě Auto roku 2013. Porazil tak pět zbývajících finalistů. Na druhém místě se umístil japonský sportovní vůz Toyota GT86 s pohonem zadní nápravy. Třetí skončilo kompaktní SUV Mazda CX-5...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.12.2012

Žebříčku nejsledovanějších reklam roku vévodí Nike

Spot My Time is Now je s více než 21 miliony zhlédnutí nejpopulárnější reklamou roku 2012 na YouTube. V globálním žebříčku sestaveném společností Google je vedle Nike hodně vidět také Volkswagen a Procter&Gamble. Z agentur pak Wieden+Kennedy...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
05.12.2012

Škoda má nového šéfa kompletního marketingu

Novým vedoucím marketingu automobilky Škoda Auto se stal Thomas Owsianski (45). Ve funkci vystřídal Axela Schrödera (44), který přebírá zodpovědnost za marketing společnosti Volkswagen v Brazílii...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
25.09.2012

Nejprodávanější vůz Evropy zná svou českou cenu. VW Golf přijde na 339 900 korun

Volkswagen spustil v Česku předprodej sedmé generace Golfu. Model v základní výbavě vybavený přeplňovaným benzinovým motorem 1.2 TSI s výkonem 63 kW začíná na částce 339 900 korun. Sériová výbava už zahrnuje automatickou klimatizaci...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
28.08.2012

Greenpeace si opět vzala na mušku Volkswagen

Organizace Greenpeace znovu oživuje kampaň v duchu Hvězdných válek...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
25.05.2012

Das WeltAuto společně s Věcmi automobilovými

Program prodeje ojetých vozidel Das WeltAuto, který je součástí strategie koncernu Volkswagen, navázal spolupráci s občanským sdružením Věci automobilové, které aktivně vystupuje za zlepšení situace v prodeji ojetých vozidel.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
20.04.2012

Planeta Volkswagen: Cesta od lidového vozu k 220 modelům. Jak VW změnil škodovky

Když Volkswagen před dvaceti lety kupoval mladoboleslavskou Škodu, prodával po celém světě méně vozů než koncern General Motors jen v USA. Od té doby se prodeje VW více než zdvojnásobily. K Audi, Seatu a Škodě záhy přibyly značky Lamborghini, Bugatti, Bentley, Scania a MAN. Nově motocykly Ducati a ještě letos se očekává začlenění Porsche...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
16.04.2012

Portál eBay nabízí první auto Angely Merkelové. Jeho cena už dosahuje 130 tisíc eur

Je bílý, 22 let starý, najeto má už 190 tisíc kilometrů a potřebuje technickou kontrolu. Ojetý Volkswagen Golf je údajně prvním autem v současnosti nejmocnější ženy Evropy Angely Merkelové. Ta si ho podle dražitele pořídila v roce 1990 a vlastnila ho pět let. Aukce na serveru eBay končí v pondělí...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
06.02.2012

Volskwagen pokračuje s ThinkBlue

Volkswagen pokračuje s propagací programu ThinkBlue, jehož cílem je mimo jiné snižování spotřeby paliva. Tentokrát ve spolupráci s mediální agenturou.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
19.01.2012

auto-plus se mění na Das WeltAuto

Program prodeje ojetých vozů auto-plus čeká hned na začátku druhého desetiletí jeho velmi úspěšné existence zásadní krok. Síť prodejců auto-plus přejde pod křídla celosvětového programu Das WeltAuto, který je součástí ambiciózní rozvojové strategie koncernu Volkswagen. Cílem je povýšit kvalitu prodeje ojetých vozů na úroveň obchodu s novými automobily. V rámci této změny dojde v průběhu letošního roku postupně k převzetí názvu a Das WeltAuto pro kompletní síť prodejců ojetých vozů.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
07.12.2011

Volkswagen spouští venkovní kampaň

Společnost Volkswagen zrealizovala ve spolupráci s mediální agenturou Mediacom venkovní kampaň zaměřenou na ekologické chování – Think Blue.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
24.11.2011

Import VOLKSWAGEN Group se začlení do Porsche Holding Salzburg

Porsche Holding Salzburg rozšíří od 1. ledna 2012 své obchodní aktivity a bude zodpovědný za značky Volkswagen osobní vozy, Volkswagen Užitkové vozy, Audi a SEAT v České republice také v oblasti velkoobchodu.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
21.10.2011

Volkswagen promítá na vodní plochu

Projekci na vodní stěnu nabídne po tři dny od soboty 22.10. v Praze Volkswagen. Mezi Střeleckým ostrovem a kavárnou Slavia bude mezi 18 a 22 hodinou.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
09.08.2011

Reklamní souboj legend: Dostane vás původní auto, nebo jeho nová verze?

Volkswagen Brouk, Fiat 500, Mini. Všechna tato auta znamenala ve své době velký pokrok v osobní automobilové dopravě. Všechna mají také svého novodobého nástupce. Aktivně využívala reklamu k přímému boji s konkurencí. Který je lepší?

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.08.2011

Marketing VW v ČR povede Demartini

Novým marketingovým ředitelem značky Volkswagen na českém trhu se stal Pavel Demartini (35), který dosud pracoval v marketingovém výzkumu ve Škodě...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
30.06.2011

Greenpeace paroduje Volkswagen

Popularita reklamy se pozná podle toho, kolik na ní vznikne parodií. Není divu, že se i spot „Force“ s Darth Vaderem od Volkswagenu...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
30.05.2011

Na Golfu od Volkswagenu "ujíždějí" děti

Novou kampaň svého modelu Golf v TSI verzi spustila v Česku společnost Import Volkswagen Group. Malého chlapce hrajícího si s autíčkem tu nechá "ujet...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
18.01.2011

GM a Ford dobývají trh na úkor Asijců

Elektromobil Volt od GM přijde v přepočtu zhruba na 750 tisíc korun. Volkswagen začne letos v USA vyrábět v novém závodě Chattanooga.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
14.01.2011

Každá čtvrtá škodovka se prodává v Číně

Mladoboleslavské Škodě Auto, která patří do německého koncernu Volkswagen, se loni mimořádně dařilo na čínském trhu. Jak včera oznámila, prodala tam...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
15.11.2010

Šéf Volkswagenu Winterkorn mění logo Škody Auto

Škoda Auto mění své logo. Jeho podobu ovlivnil i šéf koncernu Volkswagen Martin Winterkorn, který se s návrhem nové vizuální značky automobilky...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
11.11.2010

Škoda přepisuje prodejem historii. Superb na svoji oblibu doplatí

Vymoženosti musí zevšednět ve vozech Volkswagen a Audi, pak je využije Superb.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.10.2010

Spot na úterý: Volkswagen

Reklama na lidový vůz na to jde zase jednou přes "člověčinu", přes zívání, dloubání se v nose a snad i drbání na zadku. Všichni jsme stejní, i když každý jezdíme v jiném volkswagenu...

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
15.10.2010

Volkswagen přistřihl Škodě křídla

Koncern Volkswagen nařídil omezovat výbavu vozů Škoda. Pokud by ochuzování výbavy pokračovalo, klesnou prodeje i zisky.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
01.10.2010

IVG uvádí na trh dvojče Sharana - Alhambru

Import Volkswagen Group (IVG) uvádí na český trh nové MPV Seatu, model Alhambra. Předprodejní kampaň probíhala formou PR a také s podporou BTL od...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
24.08.2010

VW má zájem o Alfu Romeo, tvrdí tisk

Spekulace o zájmu německé automobilky Volkswagen o převzetí italské luxusní značky Alfa Romeo pokračují. Přiživilo je prohlášení jednoho z vedoucích...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
30.06.2010

Škoda Auto si udržela 12. příčku v prodeji aut v Evropě

Tuzemská Škoda udržela své loňské postavení a je 12. nejprodávanější značkou v Evropě. Žebříčku vévodí Volkswagen, následují Ford a Renault. Uvedlo...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
04.03.2010

Prodej osobních aut na začátku roku vzrostl o 17 procent

Nejprodávanější značkou osobních vozů byla v lednu a únoru Škoda s 8061 prodanými vozy, druhý byl Volkswagen.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
03.02.2010

Prodej aut v Německu je nejhorší za 20 let

V lednu klesl prodej aut v Německu o více než čtyři procenta. Volkswagen ale chystá expanzi. Chce prodávat nejvíc aut na světě.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
01.12.2009

Evropským Autem roku Volkswagen Polo

Evropským Autem roku je podle novinářů z 23 zemí Volkswagen Polo. Koncern tak porazil více než 30 rivalů a získává cenu poprvé za 18 let, napsala...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
05.08.2009

Němci mají nejraději Volkswagen

Volkswagen letos vytlačil z první příčky žebříčku konkurenční Daimler. Ze zahraničních firem si Němci nejvíc považují americký Microsoft.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
03.03.2009

Novinky v Ženevě: yeti, kuga, tesla

Největší evropská automobilka, skupina Volkswagen, včera ve výstavním areálu Sécheron na břehu Ženevského jezera představila horké novinky. Ve...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
18.02.2009

Volkswagen uvažuje o nové levné značce

Německou automobilku Volkswagen nemůže současná krize odradit od další obchodní expanze v Severní Americe i jinde. V posledním vydání týdeníku...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
06.02.2009

Volkswagen se chce stát 100% vlastníkem společnosti LeasePlan

Holandská společnost LeasePlan, jejíž česká pobočka je lídrem místního trhu operativního leasingu automobilů, pravděpodobně bude patřit ze sta procent Volkswagenu.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
26.01.2009

Volkswagen chce 100% LeasePlanu

Holandská společnost LeasePlan, jejíž česká pobočka je lídrem operativního leasingu automobilů, bude pravděpodobně patřit Volkswagenu.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
05.01.2009

Import Volkswagen Group nahrazuje oběh papírů elektronickým řešením

Firma Software602 dodá společnosti Import Volkswagen Group technologii a služby potřebné pro odstranění oběhu papírových dokumentů a urychlení administrativních činností.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
24.10.2008

Tribal DDB pro Volkswagen

Pražská pobočka Tribal DDB navázala na spolupráci agentury se značkou Volkswagen v Evropě a připravila pro ni první online projekt v Česku.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
10.09.2008

Tribal DDB – nový způsob vytváření zkušeností a prožitků se značkou

Volkswagen, McDonald’s, či Vodafone si vybrali revoluční cestu propagace svých produktů a služeb.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit

Diskuze k rozhlasová reklamě Volkswagen - odprodej skladových vozů

Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.

vstoupit do diskuze