Rozhlasová reklama Reklama Gambrinus - unesení 2008
Kategorie: Alkoholické nápoje
Produkt: Gambrinus
Stát: Česká republika
Zadavatel: Plzeňský Prazdroj
Hodnocení
Průměr: 1.00
Hlasovalo: 3828
Hlasovat: Nejhorší
1
2
3
4
5
Nejlepší
Popis
U příležitost konání Mistrovství Evropy ve fotbale v roce 2008 v Rakousku a Švýcarsku přišel Plzeňský Prazdroj s reklamní kampaní na pivo Gambrinus v podobě soutěže "Unesení". Soutěž byla patřičně podporována televizními i rozhlasovými reklamními spoty.
Související články
Plzeňský Prazdroj bude patřit japonskému Asahi. Kellnerovi nákup nevyšel
Japonská pivovarnická skupina Asahi se dohodla na převzetí pěti východoevropských pivovarů. Mezi pivovary je kromě Plzeňského prazdroje i slovenský Topvar, maďarský Dreher, rumunský Ursus a polská Kompania Piwowarska.
O Prazdroj mají zájem Japonci. Asahi nabízí za pivovary přes 200 miliard korun
Skupina Asahi je za Plzeňský Prazdroj a další pivovary ochotna zaplatit až 15násobek jejich zisku EBITDA. O pivovary ze skupiny AB InBev se zajímá i skupina PPF Petra Kellnera, nabídla prý ale menší částku. Pro japonskou firmu by se jednalo o největší akvizici v její historii.
O Prazdroj mají zájem Japonci. Asahi nabízí za pivovary přes 200 miliard korun
Skupina Asahi je za Plzeňský Prazdroj a další pivovary ochotna zaplatit až 15násobek jejich zisku EBITDA. O pivovary ze skupiny AB InBev se zajímá i skupina PPF Petra Kellnera, nabídla prý ale menší částku. Pro japonskou firmu by se jednalo o největší akvizici v její historii.
O Plzeňský Prazdroj má zájem Kellner s Tykačem. Zaplatit mohou až 175 milionů
Podle informací HN podala PPF Petra Kellnera nabídku na Plzeňský Prazdroj a další čtyři pivovary SABMiller ve střední a východní Evropě spolu s Pavlem Tykačem.
Prazdroji padesátičlenný marketingový tým nestačí. Kampaní láká nové talenty
Plzeňský Prazdroj hledá nové členy do svého marketingového týmu a novou kampaní oslovuje marketéry imageovým videem se skutečnými zaměstnanci. Sdělení kampaně je prosté: "Chceš být ten, o kom se mluví? Buď Prazdroj!".
Na olympijský Pilsner Urquell lákají legendy
Plzeňský Prazdroj připravil před nadcházející olympiádou v Riu de Janeiru řadu akcí, z nichž nejviditelnější a nejpitelnější je limitovaná edice olympijských plechovek, na nichž se inspiroval příběhy českých reprezentantů. Pilsner Urquell je partnerem Českého olympijského týmu již po čtrnácté.
Na olympijský Pilsner Urquell lákají legendy
Plzeňský Prazdroj připravil před nadcházející olympiádou v Riu de Janeiru řadu akcí, z nichž nejviditelnější a nejpitelnější je limitovaná edice olympijských plechovek, na nichž se inspiroval příběhy českých reprezentantů. Pilsner Urquell je partnerem Českého olympijského týmu již po čtrnácté.
Fotbalová liga ponese název "ePojisteni.cz liga". Vyhledávač pojištění nahradí Synot
Česká fotbalová liga začne hrát pod novým názvem ePojisteni.cz liga. Společnost se stala novým partnerem a nahradila tak Synot. Jméno liga změní už po třetí. Titulárním partnerem mezi lety 1997 a 2014 byl pivovar Gambrinus.
Na olympijský Pilsner Urquell lákají legendy
Plzeňský Prazdroj připravil před nadcházející olympiádou v Riu de Janeiru řadu akcí, z nichž nejviditelnější a nejpitelnější je limitovaná edice olympijských plechovek, na nichž se inspiroval příběhy českých reprezentantů. Pilsner Urquell je partnerem Českého olympijského týmu již po čtrnácté.
Za Plzeňský Prazdroj bude mluvit Jitka Němečková
Jitka Němečková se stala novou manažerkou korporátní komunikace pro Česko a Slovensko a zároveň novou tiskovou mluvčí Plzeňského Prazdroje.
Za Plzeňský Prazdroj bude mluvit Jitka Němečková
Jitka Němečková se stala novou manažerkou korporátní komunikace pro Česko a Slovensko a zároveň novou tiskovou mluvčí Plzeňského Prazdroje...
Gambrinus řve v nové fotbalové kampani jako lev
Před několika dny odstartovalo fotbalové mistrovství Evropy, značka piva Gambrinus si při této příležitosti připravila aktivační kampaň s claimem Řvi jako lev!..
Radegastu zajistí digitální servis Symbio
Pražská agentura Symbio zahájila dlouhodobou spolupráci s pivní značkou Radegast společnosti Plzeňský Prazdroj. V rámci digitálního servisu se postará nejen o sociální sítě, ale prostřednictvím vlastní videoprodukce Symbiograf se bude spolupodílet i na videoobsahu značky.
Symbio se postará o digitální servis pro Radegast
Agentura Symbio zahájila dlouhodobou spolupráci s pivní značkou Radegast společnosti Plzeňský Prazdroj. V rámci digitálního servisu se postará nejen o sociální sítě, ale prostřednictvím vlastní videoprodukce Symbiograf se bude spolupodílet i na videoobsahu Radegastu...
Plzeňský Prazdroj chtěl poslat do Ruska tanky, pošle "jen" pivní plechovky a sudy
Pivo na hokejový šampionát poputuje do Ruska nejen v tradiční podobě, ale také v limitované sérii plechovek v "hokejových dresech" národního týmu. O "hokejovou" várku piva se zasloužili i zasloužilí hokejisté...
Prazdroj má pivo i na internetu. Ke Kozlovně se přidává i Radegastovna
Dlouhodobý strategický projekt konceptových hospod Plzeňský Prazdroj úspěšně prezentuje i na internetu. V srpnu 2015 plzeňští spustili webové stránky Kozlovna.cz pro značku Velkopopovický kozel a teď se k nim přidávají další...
Tým plzeňské Viktorky oblékne dresy se jmény místních legend a fanoušků
Ligový zápas FC Viktoria Plzeň a Bohemians Praha 1905, který se odehraje na plzeňském stadionu 12. března, okoření částečně charitativní akce pivovaru Gambrinus. Výtěžek z každého prodaného piva půjde do plzeňské fakultní nemocnice...
V zrcadle: Grant McKenzie, Plzeňský Prazdroj
Marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie má rád Kofolu, protože pro něj bylo docela výzvou pochopit, v čem spočívá její atraktivita. Nelíbí se mu nová reklamní kampaň na značku Johnnie Walker. „Je to takový zobecňující nesmysl, který nemá nic společného s prvotřídní skotskou whisky,“ říká.
Spot dne: Desítka pro mladé
Tyto děti se nepropůjčily k účinkování ve spotu na Staropramen nebo Gambrinus. Zmíněná desítka představuje něco hrůznějšího – operační systém Windows 10. Spot nachystala americká agentura m:united.
Pilsner Urquell vzdává hold svým sládkům
Pivovar Plzeňský Prazdroj v reklamní kampani představuje práci svých sládků, kteří si předávají zkušenosti v péči o pivo po několik pokolení. Myšlenku spotu vtiskla agentura MUW Saatchi & Saatchi.
Dali jsme pivní komunitě elektrošok, říkají autoři kampaně Gambrinusu
Kampaň s fiktivní pivní značkou Patron, pod kterou se podepsal pivovar Gambrinus, vyvolala mezi spotřebiteli i marketéry bouřlivé diskuse. M&M o ní mluvil s její spoluautory, Larsem Killi a Klárou Koubkovou z agentury McCann Prague...
Boření mýtů nebo hudba: Která komunikace velkých pivovarů je lepší?
Nové komunikační strategie dvou velkých pivovarnických hráčů proti sobě stojí v ostrém kontrastu. Zatímco Staropramen opět vsadil na dlouholetý koncept podpory hudebních akcí, Gambrinus zariskoval a svoje pivo prodával pod fiktivní značkou Patron...
Pilsner Urquell se rve o hokejovou pozornost
I když není Plzeňský Prazdroj oficiálním partnerem hokejového mistrovství v Praze, podobně jako většina tuzemských společností dělá vše pro to, aby byl nyní co nejvíce vidět. S hokejovou tematikou se roztrhl pytel, plzeňský pivovar však v pozici partnera české hokejové reprezentace dotáhl oproti desítkám příštipkářů ze všech oborů svoji kampaň téměř k dokonalosti.
Pilsner Urquell startuje TV kampaň k českému hokejovému MS
Plzeňský Prazdroj patří mezi tradiční sponzory české hokejové reprezentace. V podpoře jednoho z nejoblíbenějších tuzemských sportů tedy logicky pokračuje i v sezóně, která vyvrcholí domácím MS v Praze a Ostravě...
Plzeňský Prazdroj vstupuje do POPAI
Výrobce a exportér piva Plzeňský Prazdroj vstupuje do asociace POPAI.
Prazdroj si pro Pilsner vybral slovenskou MUW Saatchi
Plzeňský Prazdroj si jako hlavního kreativního partnera značky Pilsner Urquell pro ČR a Slovensko vybral slovenskou agenturu MUW Saatchi...
EuroAWK posiluje team o bývalou manažerku z Plzeňského Prazdroje
Na pozici deputy sales director společnosti euroAWK nastoupila od září Ivona Chotěborská. Do nedávné doby působila jako mediální manažerka ve společnosti Plzeňský Prazdroj. V minulosti zastávala obdobné pozice ve společnostech Kraft Foods a Sony Czech.
Rock for People spojil Staropramen s Gambrinusem
Pivovar Staropramen, který letos rozšířil počet sponzorovaných hudebních festivalů, se v případě výročního koncertu Rock for People spojil s konkurenční značkou Gambrinus. Důvodem je fakt, že oba pivovary stály u historie festivalu.
Pilsner Urquell vítá léto v retro stylu a nabízí svůj pravý originál
Plzeňský Prazdroj odstartoval letní image kampaň značky Pilsner Urquell, kterou doprovází nový slogan „Ten pravý originál“. Kampaň pokračuje v typickém retro stylu a pochází z dílny agentury Ogilvy & Mather.
I když svět prochází celou řadou změn, pivo Pilsner Urquell zůstává stejné. Nemění se suroviny, voda, umění sládků ani chuť. Zhruba to chce říci nová image kampaně Pilsner Urquell, která začátkem července odstartovala televizním spotem, inzercí v tištěných médiích a venkovní reklamou. Vizuály nové kampaně se následně objeví také na pivních táccích.
Svým způsobem se dá říct, že se příliš nemění ani vlastní podoba kampaní, které značku Pilsner Urquell provázejí. Třeba kontrolní pohled přes svíčku na čerstvě natočený půllitr se objevil už v prvním porevoluční reklamě značky Pilsner Urquell nazvané "Smetana mé vlasti", která byla současně prvním komerčním spotem, který kdy natočil Ivan Zachariáš. Na tvorbě aktuální kampaně se podíleli Will Rust, Alena Neubauerová a Petra Biró. Režie spotu se ujal Tomáš Bařina v produkci společnosti Boogiefilms...
Fotbalové lize dá jméno skupina Synot, nový generální sponzor
Novým generálním sponzorem první fotbalové ligy, který jí dá jméno, bude skupina Synot, známá především díky své roli v sázkařském a loterijním průmyslu. Nejvyšší česká soutěž se přejmenuje po 17 letech, z jejího titulu zmizí značka Plzeňského Prazdroje Gambrinus. Synot podepsal smlouvu na čtyři roky s další čtyřletou opcí. Gambrinus zůstává hlavním partnerem ligy.
Plzeňský Prazdroj letos vydá za reklamu a marketing o desítky milionů víc než loni
O čtvrtinu více peněz chce letos do marketingové podpory své značky nasměrovat největší český pivovar - Plzeňský Prazdroj. Investovat chce jak do klasické reklamy, tak i sponzoringu nebo do sítě restaurací, která má změnit poměr vypitého piva ve prospěch točeného...
Plzeňský Prazdroj letos vydá za reklamu a marketing o desítky milionů víc než loni
O čtvrtinu více peněz chce letos do marketingové podpory své značky nasměrovat největší český pivovar - Plzeňský Prazdroj. Investovat chce jak do klasické reklamy, tak i sponzoringu nebo do sítě restaurací, která má změnit poměr vypitého piva ve prospěch točeného...
Prazdroj zdraží pivo v lahvích a plechovkách. Chce opět zvýšit spotřebu v hospodách
Českým pivovarům už třetí rok výrazně klesá prodej piva do barů a restaurací. Plzeňský Prazdroj chce trend zvrátit tím, že od listopadu zdraží pivo v lahvích a plechovkách, ceny sudových a tankových piv pro hospody ale nechá na současné úrovni...
Plzeňský Prazdroj má novou mluvčí
Plzeňský Prazdroj má od poloviny srpna novou tiskovou mluvčí, Kateřinu Krásovou, která doplní tým oddělení firemních vztahů a komunikace...
Prazdroj má náhradu za Marečka. Novou mluvčí je Krásová
Plzeňský Prazdroj má od poloviny srpna novou tiskovou mluvčí. Kateřina Krásová doplní tým oddělení firemních vztahů a komunikace. Bude zodpovědná za externí komunikaci, vztahy s médii, firemní internetové stránky a sociální média. Krásová nastoupila půl roku poté, co z Prazdroje odešel do Teska Jiří Mareček.
Plzeňský Prazdroj má nového generálního ředitele
Na pozici generálního ředitele Plzeňského Prazdroje nastoupil s platností od 1. srpna 2013 Paolo Lanzarotti. Výměnu na nejvyšším postu avizoval Prazdroj už v červnu s tím, že dosavadní generální ředitel Doug Brodman byl v rámci koncernu SABMiller jmenován komerčním ředitelem pro Evropu.
Prazdroj spojuje v kampani outdoor a digitál
Plzeňský Prazdroj propaguje v outdooru své nové pivo značky Kingswood, a to za pomoci digitálních prvků...
Po pivních limonádách je na řadě jablečný cider. Vyrábí ho už i Plzeňský Prazdroj
Chutě Čechů se mění. A pivovary jim vycházejí vstříc. Poté, co před několika lety začaly vyrábět piva s ovocnými šťávami, pouštějí se nyní i do úplně jiných nápojů. Po Staropramenu začal i Plzeňský Prazdroj vyrábět cider neboli mírně alkoholický jablečný mošt...
Hudební virál pro Gambrinus Ochucený!
Plážové volejbalistky Kiki a Maki, všeuměl Jakub Kohák, DJ Wich a jeho kámoš Indy plus jakýsi "Mocný ovocný gang", ti všichni se sešli v novém virálním klipu s názvem "Sou freš", který propaguje ochucená piva značky Gambrinus...
Plzeňský Prazdroj přichází s novinkou: Frisco Bílé hrozny & Lotos
Plzeňský Prazdroj uvádí na trh novou příchuť perlivého nápoje Frisco. Variantou s bílými hrozny a lotosovým květem značka doplňuje portfolio velmi úspěšných ovocných příchutí a navíc přináší spotřebitelům energeticky odlehčenou variantu s využitím přírodního sladidla stévie.
Volejbalistky fandí Gambrinusu, Budvar má "pardálové ladiče"
Ochucená piva táhnou. Na propagaci pivních mixů Gambrinus Ochucený se bude podílet české beachvolejbalové reprezentační duo Kiki a Maki. Nové ovocné pivo Budějovického Budvaru budou zase propagovat lidé, kteří "pomohli vyladit" značku Pardál...
Novinky Plzeňského Prazdroje
Plzeňský Prazdroj letos uvede na trh více novinek než loni, kdy představil šest nových piv. Cestou ke zvýšení prodejů jsou podle pivovaru hlavně.....
KBMG uzavřela spolupráci s Plzeňským Prazdrojem
KBM Group uzavřela nově spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Cílem této spolupráce je monitorování příspěvků a názorů uživatelů internetu, a to zejména na sociálních sítích, v diskusních fórech a blozích, vše prostřednictvím nástroje WLIP.
Gambrinus komunikuje ochucená piva i v zimě
Facebookovou herní aplikací Gangsterská koulovačka podporuje aktuálně Plzeňský Prazdroj svoje ovocná piva značky Gambrinus. Plechovky Gambrinusu.....
Reklamu Pilsner Urquell bude dělat Ogilvy
Plzeňský Prazdroj mění další agenturu. O nadlinkovou komunikaci klíčové značky Pilsner Urquell se postará Ogilvy & Mather. Ogilvy vytváří nově také digitální komunikaci Gambrinusu, zatímco Pilsner vyhrála v digitálním tendru Symblaze...
Digitální agenturou Gambrinusu OgilvyInteractive
Plzeňský Prazdroj vybral v rámci výběrového řízení novou digitální agenturu pro značku Gambrinus. Stala se jí agentura OgilvyInteractive. Jejím.....
Gambrinusu vadí, že se korupční incidenty ve fotbale opakují. O zlepšení sponzor zatím jen slyší
Přibývající podezření z korupce ve fotbalové lize vadí jejímu hlavnímu sponzorovi společnosti Gambrinus. "Jsme znepokojeni opakujícími se incidenty a novými skutečnostmi, které se objevují," říká iHNed.cz Jiří Mareček, tiskový mluvčí Plzeňského Prazdroje...
Plzeňský Prazdroj připravuje plachtu s přáními od fanoušků
Plzeňský Prazdroj připravuje v rámci své kampaně k oslavám 170. výročí značky Pilsner Urquell vyvěšení velkoformátové plachty s mozaikou svých.....
Lidé budou hlasovat o designu etikety Fénixe
Myšlenku zapojení pivních fanoušků do inovací značky využívá další pivovar. Plzeňský Prazdroj začne od příštího roku prodávat svoje pšeničné pivo.....
Plzeňský Prazdroj zdražil pivo
Plzeňský Prazdroj zdražil od října pivo v průměru o tři procenta. Zvýšení ceny se podle pivovaru nejvíce dotkne lahvových druhů. Cena čepovaného.....
Plzeňský Prazdroj s restaurací Plznička
Plzeňský Prazdroj chystá nový koncept restaurací, který pojmenoval Plznička. Vedle piva a kuchyně mají restaurace nabídnout návštěvníkům také.....
Cestující se drží Radegastu
Společnost Plzeňský Prazdroj spustila OOH kampaň na propagaci svého piva Radegast...
Plzeňský Prazdroj komunikuje nový Gambrinus
Plzeňský Prazdroj nasazuje do televizního vysílání nový reklamní spot na svojí značku Gambrinus. Po věrnostním programu Gambrinus team teď Prazdroj.....
Na trh míří další ovocná piva včetně nealko Birellu
Vlna uvádění nových ovocných piv na český trh letos stále nekončí. V tomto týdnu oznámily svoje novinky Pivovary Lobkowicz a Plzeňský Prazdroj. Prvně.....
"Pivní orloj" měří čas do oslav Pilsner Urquell
Tři čtvrtě tuny vážící visuté hodiny, umístěné poblíž historické brány pivovaru, odhalil Plzeňský Prazdroj. "Pivní orloj" začal měřit čas do začátku.....
Velkopopovický Kozel připravuje nové videoprofily
Pivní značka Velkopopovický Kozel, která patří pod Plzeňský Prazdroj, připravuje své nové videoprofily. 3D modelace z dílny agentury Euro RSCG by se.....
Kozel spustí novou kampaň
Pivní značka Velkopopovický Kozel, která patří pod Plzeňský Prazdroj, připravuje novou velkou image kampaň. Kampaň z dílny agentury Euro RSCG by se.....
Totální proměna Gambrinusu: Originální desítka a ovocná piva. Mají čelit konkurenci
Už i největší pivovar v Česku vyrazil do boje o zákazníka poptávajícího "lehčí pivo s ovocnou příchutí". K hitu radlerů v Česku - Staropramenu Cool Lemon - nově přibude Gambrinus řízný citron a Gambrinus limetka a bezinka. Firma představila i zbrusu "novou desítku" vycházejících z původních receptů...
Konkurence pro Staropramen: Gambrinus útočí "novou desítkou" a ovocnými pivy
Už i největší pivovar v Česku vyrazil do boje o zákazníka poptávajícího "lehčí pivo s ovocnou příchutí". K hitu radlerů v Česku - Staropramenu Cool Lemon - nově přibude Gambrinus řízný citron a Gambrinus limetka a bezinka. Firma dnes představí i "novou desítku"...
Zaraguza získala další značku Prazdroje: Frisco
Plzeňský Prazdroj rozšířil spolupráci se slovenskou digitální agenturou Zaraguza. Po značkách Birell a Fénix pivovar agentuře svěřil digitální.....
Gambrinus má nový věrnostní program. Sází na skupiny přátel
Značka Gambrinus patřící Plzeňskému Prazdroji spustila kampaň na svůj nový věrnostní program Gambrinus Team. Komunikace poběží do konce dubna v.....
Plzeňský Prazdroj má nového marketingového ředitele
Novým marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje se od března stal Grant McKenzie. Ve funkci nahradil Toma Verhaegena, který v Prazdroji na této.....
Gambrinus také v PET lahvi
Nejprodávanější české pivo Gambrinus světlý bude od pondělí také v 1,5litrových PET lahvích. Plzeňský Prazdroj tak vychází vstříc přáním.....
Prazdroj rekordně zvýšil vývoz piva
Rekord ve vývozu piva zaznamenal loni Plzeňský Prazdroj. Na zahraničních trhy směřovalo z Česka 889 000 hektolitrů piva, meziročně šlo o více než.....
Agenturu Zarazuga vede v Česku Jiří Prokeš
Digitální agentura Zaraguza ze Slovenska pracuje v Česku nově pro Plzeňský Prazdroj. Pro jeho nealkopivo Birell vytváří web a aktivity na sociálních.....
Prazdroj má nový koncept restaurací
Nový koncept restaurací s pivem Gambrinus představil Plzeňský Prazdroj. První provozovnu s tímto designem získala tradiční pražská restaurace Pod.....
Výrobci nealkoholických nápojů a piva si před sezónou dali na propagaci záležet
Zadavatelé segmentu Nealkoholické nápoje, minerální a ostatní vody v květnu nakoupili reklamu v hodnotě více než čtvrt miliardy korun. Podle monitoringu reklamních investic společnosti Admosphere byl v období od května do srpna 2011 nepropagovanějším nealko nápojem Coca-Cola. V segmentu Pivo ve stejné době nejvíce investoval Plzeňský Prazdroj. Společnost Admosphere monitoruje výdaje do reklamy v ceníkových cenách.
Kvasnice malým pivovarům dodá Bernard
Malým pivovarům, kterým v minulých dnech přestal Plzeňský Prazdroj po letech prodávat svoje kvasnice, začne surovinu nezbytnou pro výrobu piva...
Plzeňský Prazdroj odřízl malé pivovary od kvasnic. Musí je nakupovat v Německu
Ještě letos v červenci se Prazdroj chlubil, že kvasnicemi a sladem zásobuje na osm menších pivovarů ze západu Čech a okolí Prahy. Podíl minipivovarů v Česku roste, letos jich bude už na 120. Šéf svazu chce, aby kvasnice prodávaly specializované firmy.
Prazdroj má linku na stáčení piva do PET láhví
Plzeňský Prazdroj zahájil zkušební provoz nové linky na stáčení do PET láhví za 150 milionů korun. Zařízení s maximálním hodinovým výkonem až 18 000...
Nedělním duelem Sparty a ČB startuje na Sport2 Gambrinus liga
Gambrinus liga je i v nové sezóně tahounem domácí programové nabídky televize Sport2. V tradičním nedělním čase od 17 hodin se 31. července střetnou...
Sport magazín chce zaujmout fanoušky nadcházející fotbalové ligy
Tento týden vyjde spolu s deníkem Sport osmdesáti stránkový Sport magazín ke startu fotbalové Gambrinus ligy.
Kdo ochrání české pivo? Tuzemské pivovary založily zvláštní fond
S heslem "České pivo - naše pivo" se pivovary chtějí více vymezit proti růstu laciných dovozů piv, proto založili sdružení na podporu domácí produkce. Import piv z ciziny však stále roste. Členy nového sdružení se již staly například Plzeňský Prazdroj, Heineken nebo Budvar.
Plzeňský Prazdroj zvolil řešení EDI ORION
Výrobci piva se stávají další skupinou firem, která využívá elektronickou výměnu dokladů ve strukturované podobě prostřednictvím služeb konsolidačního a clearingového centra EDI Orion.
Pilsner Urquell spouští v zahraničí animovanou kampaň
Plzeňský Prazdroj, patřící do pivovarnické skupiny SABMiller, představil ve Velké Británii novou globální kampaň značky Pilsner Urquell. Animovaná...
Cleverlance vyvinula pro Plzeňský Prazdroj systém pro klasifikaci dokumentů
Společnosti Cleverlance a Plzeňský Prazdroj, člen skupiny SABMiller, spolupracují na vývoji a následné implementaci systému pro klasifikaci dokumentů - Document Tagging.
Kiss Delta hledá štěně piva
Každý všední den rozdá ve svém vysílání rádio Kiss Delta jeden třicetilitrový soudek piva Gambrinus. Od 9. do 27. května zazní každou hodinu ve...
Pivnice Gambrinus
Plzeňský Prazdroj v Plzni otevřel první českou značkovou pivnici Gambrinus podle nového konceptu nazvaném Sedmý nebe. V restauraci chce nabídnout...
Polský Pilsner Urquell končí
Plzeňský Prazdroj bude od dubna dovážet do Polska ležák Pilsner Urquell výhradně z Plzně. Pivovar končí s licenční výrobou v polských Tychách, která...
Hledá se „štěně“ rádia Kiss Proton
Každý všední den se ve vysílání rádia Kiss Proton soutěží o sud piva značky Gambrinus. Staniční promo tým uschová sud piva do jedné z hospod v...
Radegast přihořkl
Plzeňský Prazdroj poprvé uvařil poprvé v pivovar Radegast vedle výčepního piva a ležáku i pivo speciální. Radegast Extra Hořký uvede na trh v lednu....
Plzeňský Prazdroj hledá pro Frisco agenturu na ATL
Frisco se brzy dočká nové komunikace. Aktuálně Plzeňský Prazdroj hledá agenturu na ATL podporu značky. Ta se letos v létě zviditelnila soutěží...
Plzeňský Prazdroj láká dárce krve na pivo
CHYBÍ KREV. Lidí, kteří darují krev, v Česku v posledních letech stále ubývalo. Projekt Plzeňského Prazdroje propad pomohl zastavit. Přesto u nás i nadále chybí zhruba 128 tisíc bezpříspěvkových dárců.
Generace XCLNT
Generace narozená těsně před a po sametové revoluci, mezi sociology nazývána X a Y, se stala terčem pivovaru Gambrinus.
Gambrinus zve do pivovaru
Pivovar nabídne prohlídku se školou čepování a zážitkovou zónou.
PIlsner Fest dává prostor i studentům umění
Plzeňský Prazdroj dává na připravovaném Pilsner Festu prostor také mladým umělcům. Studenti Ústavu umění a designu Západočeské univerzity v Plzni při...
Plzeňský Prazdroj pokračuje v promování Masteru s agenturou Rust
Plzeňský Prazdroj posílil komunikaci piva Master. K propagaci v místě prodeje se přidala tisková reklama se sloganem „Zastavte čas. Na...
Bídné prodeje piva v Česku snížily Prazdroji zisk i tržby
Lídr tuzemského pivovarnického trhu Plzeňský Prazdroj neměl dobrý rok. Loňské výsledky poznamenal víc než jindy výrazný propad spotřeby na celém...
Gambrinus bodoval u protinožců
Gambrinus sbíral medaile na mezinárodní pivní soutěži Australian International Beer Awards v Melbourne.
Gambrinus opět bodoval na Australian International Beer Awards
Gambrinus sbíral medaile na mezinárodní pivní soutěži Australian International Beer Awards v Melbourne.
Prazdroj přenastavuje svou komunikaci
Plzeňský Prazdroj uvádí na trh novou variantu pivního speciálu - Master Zlatý 15°, který bude stejně jako nové i stávající varianty Masteru (13° a...
Když pivo na golfu, tak jedině Pilsner Urquell
Plzeňský Prazdroj spustil spotřebitelskou soutěž o cestu na The Open, nejstarší a nejprestižnější golfový turnaj světa. Deset nejúspěšnějších, kteří...
Prazdroj ukončil kampaň "za čisté pivo"
Plzeňský Prazdroj ukončil mediální kampaň Žijeme českým pivem. Webové stránky www.zacisteceskepivo.cz existující od konce března jsou již nefunkční.
Prazdroj ukončil kampaň ,,Žijeme českým pivem'
Plzeňský Prazdroj (PP) na základě včerejšího jednání s Českým svazem pivovarů a sladoven (ČSPS) ukončil kampaň ,,za zpřísnění definice českého...
Gambrinus nejprodávanějším pivem z tanků
Obliba piva čepovaného z tanků v České republice stále roste. Nejrozšířenější síť tankových hospod má přitom právě Gambrinus.
Osobnost ligy Řepka dostal sudy piva a předal je fanouškům
Tekutou cenu za výhru v anketě Osbnost Gambrinus ligy věnuje kapitán Sparty příznivcům týmu.
Plzeňský Prazdroj ztrácí sudy. Co s tím? Zvedne zálohu a dá jim identifikaci
S pivními sudy se různě kšeftuje, protože pořizovací cena sudu je výrazně vyšší než záloha.
Za uplynulý rok vzrostly prodeje 5l soudků Gambrinus o 53%
Téměř 220 tisíc XXL plechovek piva Gambrinus Světlý vypili Češi za uplynulý rok.
Prazdroj sbírá fanoušky
V rámci komunikace k Olympijským hrám spustil Plzeňský Prazdroj facebookovou aplikaci Plzeňská vlna, pomocí které mohou uživatelé sociální sítě...
Prazdroji loni klesl prodej na 10,5 mil. hl piva
Plzeňský Prazdroj prodal loni v Česku a v zahraničí přes 10,5 milionu hektolitrů piva. Meziročně jde o pokles 1,9 procenta. Na domácím trhu Prazdroj...
Pilsner přešel k Mark/BBDO
Plzeňský Prazdroj vyhlásil vítězem výběrového řízení na dodavatele služeb v oblasti kreativy pro značku Pilsner Urquell reklamní agenturu Mark/BBDO....
Nově hrozí, že ztratí Premier League
Středoevropská práva na Premier League získal vlastník Digi TV. Kindernay: "Gambrinus liga by pro nás mohla být alternativou".
Pilsner Urquell rozšířil web o slovenštinu
Pivovar Plzeňský Prazdroj rozšířil svůj web o slovenský jazyk. Nová jazyková mutace obsahuje čtyři hlavní sekce „Spoznajte Pilsner Urquell“,...
Šéf Prazdroje: Propad prodeje zažívají ve světě všechny značky
Propad prodeje piva zažívají letos vinou hospodářské krize všechny značky po celém světě. Plzeňský Prazdroj přesto letos plánuje jen mírné snížení...
Projekt Gambrinus ŠtamGast má již svého tisícího účastníka!
Unikátní projekt Gambrinus ŠtamGast přivítal již po půl roce svého jubilejního tisícího návštěvníka.
Prazdroj promuje Master
Plzeňský Prazdroj spouští předvánoční on-trade podporu prodeje pivního speciálu Master. Od 4. do 31. prosince spotřebitel za dva objednané Mastery...
Plzeňští výrobci alkoholických nápojů jedou naplno
Stock, Plzeňský Prazdroj a Bohemia Sekt se připravují na závěr roku - tradičně nejsilnější období v prodeji.
Gambrinus vezme kámoše do EGypta
Gambrinus odstartoval v kampaň s názvem „Vezmi kámoše do EGypta“.
Gambrinus zve do EGypta
Gambrinus odstartoval novou kampaň. Zároveň získal oprávnění používat označení České pivo.
Gambrinus získal certifikaci od Státní zemědělské a potravinářské inspekce
Státní zemědělská a potravinářská inspekce udělila nejoblíbenějšímu českému pivu Gambrinus oprávnění používat chráněné zeměpisné označení České pivo.
Gambrinus získal oprávnění
Státní zemědělská a potravinářská inspekce udělila pivu Gambrinus oprávnění používat chráněné zeměpisné označení České pivo.
Gambrinus může používat označení České pivo
Po Pilsneru Urquell, Velkopopovickém Kozlu a Radegastu udělila Státní zemědělská a potravinářská inspekce pivu Gambrinus oprávnění používat chráněné...
Petr Kouble z Nielsen do týmu značky Radegast
Do týmu značky Radegast nastupuje na pozici Brand Executive Petr Kouble (25). Před příchodem do společnosti Plzeňský Prazdroj působil více než dva...
Plzeňský Prazdroj zvedne od listopadu ceny piva
Už za dva týdny Prazdroj zdraží především vícestupňová piva a v první řadě do hospod.
Prazdroj opět hodnotí puby
Plzeňský Prazdroj zahajuje kampaň upozorňující na třetí ročník hlasování o nejoblíbenější hospody, které čepují Pilsner Urquell jako hlavní značku....
Prazdroj končí s Leo Burnett
Společnost Plzeňský Prazdroj, jež v posledních měsících vyměnila kreativní agentury svých značek Radegast a Gambrinus, rozjela výběrové řízení i pro...
Gambrinus fandí plzeňskému hokeji!
Hokejový klub HC PLZEŇ s.r.o získal do svých řad novou oporu.
Plzeň našla pivního sponzora
Plzeňský hokejových klub získal těsně před začátkem extraligy nového významného partnera. Stala se jím firma Gambrinus.
HC Plzeň našla pivního sponzora
Plzeňský hokejových klub získal těsně před začátkem extraligy nového významného partnera. Stala se jím firma Gambrinus.
Plzeňský pivovar má trasu pro nezletilé
Speciální prohlídkovou trasu připravil od září pro školy, děti a mladé lidi do 18 let Plzeňský Prazdroj. Představí jim pivovarnictví jako to, co...
Ruští milovníci piva si vybrali Gambrinus!
V polovině července vyvrcholil 11. ročník Velkého Moskevského Mezinárodního pivního festivalu, který se konal již tradičně ve sportovním areálu Lužniki.
Trh piva zažívá comeback "plastu"
Po Staropramenu a Heinekenu přichází nyní na trh s pivem v plastu i Plzeňský Prazdroj.
Plzeňský Prazdroj přibral colu
Plzeňský Prazdroj začal distribuovat nealkoholický nápoj Swist Cola, který pro něj vyrábí sesterský pivovar Topvar ze slovenských Topolčan.
Plzeňský Prazdroj uvádí na trh novinku: lihuprostá Swist Cola
Nový nealkoholický nápoj chce mít velký pivovar na trhu jako doplňkový produkt.
Fotbal na ČT opět v sobotu
Místo nedělního večera se jeden z dvojice přímých přenosů z každého kola Gambrinus ligy přesouvá na sobotní podvečer.
,,Plzeňské‘‘ už pije i Alfons Mucha
Plzeňský Prazdroj spouští nový reklamní spot značky Pilsner Urquell. Tentokrát si ze slavných osobností z české historie vybrali Alfonse Muchu....
Kampaň upřednostní Birell
Koncern Plzeňský Prazdroj rozjíždí novou kampaň na Radegast Birell.
Do souboje jedenáctek jde i Budvar
Prodeje pivovarů v Česku klesly v prvním čtvrtletí o osm procent. Značka Pardál Echt má být konkurencí pro Svijany i Gambrinus.
Budvar přichází s novým pivem, chce z trůnu sesadit hlavně Gambrinus
Budvaru loni klesl hrubý zisk na 213 miliónů korun, tržby stouply na 2,09 miliard korun.
Plzeňský Prazdroj tendroval PR
Společnost vyhlásila výsledky uzavřeného výběrového řízení na PR pro korporátní komunikaci a svých šest značek.
Plzeňský Prazdroj drží hlavní podíl na trhu nealkoholických piv
Plzeňský Prazdroj si loni udržel téměř sedmdesátiprocentní podíl na trhu nealkoholického piva v ČR. Všechny průmyslové pivovary ho podle údajů...
Kozel českou jedničkou ve světě
Plzeňský Prazdroj prodal loni v zahraničí téměř 1,8 milionu hektolitrů piva Velkopopovický Kozel, což bylo meziročně o 5,6 procenta více.
Kozel loni upevnil pozici jedničky mezi českými pivy ve světě
Plzeňský Prazdroj prodal loni v zahraničí téměř 1,8 milionu hektolitrů piva Velkopopovický Kozel, což bylo meziročně o 5,6 procenta více. Jeho...
Prazdroj vyhlásil tendr na public relations
Společnost Plzeňský prazdroj (PP) vyhlásila uzavřené výběrové řízení na agentury, které budou poskytovat PR servis korporátní značce i jednotlivým...
Prazdroj s varováním na lahvích
Plzeňský Prazdroj bude lepit na veškeré své pivní lahve adresu internetových stránek odpovědného přístupu ke konzumaci piva www.napivosrozumem.cz,...
Gambrinus slaví 140 let
Před 140 lety se v plzeňském hostinci U císaře rakouského sešli podnikatelé, kteří učinili první kroky k založení druhého pivovaru v Plzni.
Gambrinus slaví 140 let
Před 140 lety, 24. ledna 1869, se v plzeňském hostinci U císaře rakouského sešla skupina podnikatelů, která zde učinila první kroky k založení...
Prazdroj investuje do rekonstrukce
Plzeňský Prazdroj dá více než 54 milionů korun do rozvoje pivovaru v Plzni. Hlavním cílem je zlepšit dopravní situaci v objektu.
Komu fandíte? Spartě, Slavii nebo Baníku?
Gambrinus liga má za sebou několik kol, hrají se evropské pohárové soutěže, rozběhla se kvalifikace na mistrovství světa. Sadu otázek na téma česká nejvyšší fotbalová soutěž, fotbalové kluby a fandění jsme v září zařadili do pravidelného šetření Factum Omnibus. Z výsledků výzkumu vyplývá, že 46 % dospělé české populace fandí nějakému klubu Gambrinus ligy. Výrazně více fanoušků je mezi muži (73 % všech mužů) než mezi ženami (21 % všech žen).
Moravskoslezský kraj se dohodl s pivovary
Deklaraci o vzájemné spolupráci podepsali Moravskoslezský kraje, Plzeňský Prazdroj a pivovar Radegast.
Hlavní město piva nabízí stále více specialit
Město Plzeň, to už není jen dvanáctka Pilsner Urquell nebo desítka Gambrinus z produkce českého gigantu - Plzeňského Prazdroje. Do hlavního města...
Pivo z Plzně bude od listopadu dražší o desítky haléřů
Plzeňský Prazdroj zdraží od listopadu pivo v průměru o čtyři procenta. Firma se zhruba padesátiprocentním podílem na českém trhu zvýší zřejmě ceny...
Gambrinus otevírá nově hospody
Společnost Plzeňský prazdroj oficiálně otevřel první z ,,nové generace” fotbalových hospod Gambrinus v Hradci Králové. Nově má projekt oslovit...
Diskuze k rozhlasová reklamě Reklama Gambrinus - unesení 2008
Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.
vstoupit do diskuze