Rozhlasová reklama Nemyslíš - Zaplatíš - nedělní špička
Kategorie: Doprava
Produkt: Nemyslíš - Zaplatíš
Stát: Česká republika
Zadavatel: Ministerstvo dopravy
Hodnocení
Průměr: 1.00
Hlasovalo: 4186
Hlasovat: Nejhorší
1
2
3
4
5
Nejlepší
Popis
V roce 2008 spustilo Ministerstvo dopravy preventivní reklamní kampaň, která drsným, ale pravdivým způsobem odhalovala tragické následky dopravních nehod na našich silnicích. Po televizních reklamních spotech se koncem října v český rádiích objevila i čtveřice rozhlasových reklamních spotů. Komunikační strategii připravila pro resort dopravy reklamní agentura Euro RSCG, která zvítězila v tendru pěti uchazečů.
Související články
Monopol na jízdní řády má skončit. Ministerstvo dopravy data zpřístupní všem
Údaje o jízdních řádech ve zdrojových formátech by již brzy měly být přístupné komukoli. Vyhláška ministerstva dopravy tak má ukončit monopol firmy Chaps, která spoluprovozuje portál Idos.cz. O data se dosud neúspěšně snažily další internetové servery včetně IHNED.cz...
47 poutačů zmizelo od dálnic
Ministerstvo dopravy od září nechalo odstranit 47 billboardů, které se nacházely v ochranném pásmu dálnic D2 a D5, informoval ministr dopravy Pavel.....
Další pokus o zákaz reklam u silnic
Ministerstvo dopravy poslalo do připomínkového řízení návrh zákona, který zakazuje umísťování reklamních zařízení na silnicích i v jejich ochranném...
MD žádá majitele billboardů, aby odstranili nedostatky
Ministerstvo dopravy vyzvalo neznámé vlastníky 27 billboardů lemující dálnici D1, aby se do deseti dnů k vlastnictví přihlásili a odstranili zjištěné...
Nemyslíš, zaplatíš chystá menší tematické kampaně
Kampaň Besipu Nemyslíš, zaplatíš si bude Ministerstvo dopravy vytvářet samo. Úřad chtěl původně na jaře vypsat nový tendr, poté se ale rozhodl ke...
Kampaň Nemyslíš – zaplatíš! bude až do konce roku varovat každý den novým spotem
Ministerstvo dopravy ve spolupráci s Euro RSCG připravilo na závěr kampaně Nemyslíš – zaplatíš! seriál krátkých videí, která mají varovat zejména mladé řidiče.
Kampaň Nemyslíš, zaplatíš končí videoblogem
Ministerstvo dopravy uzavírá kampaň Nemyslíš – zaplatíš spuštěním seriálu krátkých videí - videoblogu. Každý den do konce roku bude na...
Pochod v rámci "Nemyslíš – zaplatíš!"
Agentura Euro RSCG připravila pro Ministerstvo dopravy v rámci kampaně Nemyslíš – zaplatíš! akci připomínající oběti dopravních nehod.
Klipy k Nemyslíš, zaplatíš se nebudou vysílat, chybí licence
Klipy, které natočil Filip Renč pro dopravněbezpečnostní kampaň Nemyslíš, zaplatíš!, se už nebudou vysílat. Dnešní Mladá fronta Dnes (MfD) uvedla, že...
Spot na úterý: Embrace Life
Osvětové klipy cílené na bezpečnost silničního provozu mívají silný emotivní náboj. Toho dosahují buď až naturalistickými inscenacemi nehod nebo tragickými epizodami (např. naše kampaň "Nemyslíš, zaplatíš"). Spot Embrace Life vytvořený pro britskou lokální iniciativu Sussex Safer Roads Partnership však jde cestou velmi působivé metafory; ta má řidiče přimět, aby si před každou jízdou zapnuli bezpečnostní pásy, které v kritickém okamžiku "obejmou jejich život".
Spot na středu: Hamilton vs Alonso
Reklama pro dnešní den sice neodráží aktuální situaci v seriálu Formule 1, ale vtipně vychází z premisy, že "závodění je stavem mysli". Ovšem pozor, my v běžném silničním provozu pamatujme především na slogan "Nemyslíš, zaplatíš!"
Kampaň Nemyslíš - zaplatíš bude pokračovat
Ministerstvo dopravy vypsalo výběrové řízení na pokračování dopravněbezpečnostní kampaně Nemyslíš - zaplatíš v roce 2011. Předmětem zakázky za 45...
Kampaň Nemyslíš – zaplatíš! získala prestižní cenu za efektivitu
Bezpečnostní kampaň Ministerstva dopravy Nemyslíš - zaplatíš! získala první místo v soutěži reklamních kampaní EFFIE 2009.
Nemyslíš – zaplatíš! o agresivitě
Ministerstvo dopravy představilo další spot v rámci kampaně Nemyslíš – zaplatíš! Ukazuje osud mladíka, který nezvládl řízení.
MD bude propagovat evropské fondy
Ministerstvo dopravy chce během srpna propagovat v regionech přínos evropských fondů k výstavbě konkrétních dopravních staveb.
Ministerstvo cílí na motorkáře
Ministerstvo dopravy počátkem května zahájilo preventivní kampaň zaměřenou na řidiče motocyklů.
Po drsných videích přináší ministerstvo billboardy s motorkáři
Do kampaně ministerstva dopravy Nemyslíš – zaplatíš, se zapojí závodní motocyklista Lukáš Pešek.
Po drsných videích přináší ministerstvo bilboardy s motorkáři
Do kampaně ministerstva dopravy Nemyslíš – zaplatíš, se zapojí závodní motocyklista Lukáš Pešek.
Nemyslíš - zaplatíš! míří do škol
Ministerstvo dopravy (MD) chce rozšířit preventivní kampaň proti dopravním nehodám Nemyslíš - zaplatíš! do škol.
Další klip Nemyslíš - zaplatíš!
Nový spot, který náleží ke kampani Nemyslíš - zaplatíš!, zamířil od včerejška na obrazovky českých televizí.
Část nového spotu v kampani MD některé televize opět zakryjí
Kontroverzní kampaň ministerstva dopravy nazvaná Nemyslíš - zaplatíš! pokračuje. Televizní stanice ode dneška vysílají spot, který upozorňuje na to,...
Drsná kampaň před svátky přitvrdí
Blíží se konec roku a na cesty se dostane víc řidičů s alkoholem v krvi. Ministerstvo dopravy proto zavádí nový spot z kampaně Nemyslíš-zaplatíš.
Nova a Prima cenzurují kampaň
Nova a Prima před 22:00 cenzurují klipy ministerstva dopravy, které je nechalo natočit v rámci své kampaně Nemyslíš, zaplatíš!
Nova a Prima cenzurují klipy kampaně MD
Nova a Prima před 22:00 cenzurují klipy ministerstva dopravy, které je nechalo natočit v rámci své kampaně Nemyslíš, zaplatíš!. Bojí se totiž pokuty...
Ministerstvo dopravy představuje další spoty bezpečnostní kampaně
Nová komunikační strategie Ministerstva dopravy v oblasti bezpečnosti silničního provozu uváděná pod heslem Nemyslíš – zaplatíš! se rozšiřuje o další dva televizní spoty.
Kampaň k bezpečné jízdě s novými spoty
Kampaň ministerstva dopravy "Nemyslíš - zaplatíš!", která si klade za cíl snížit počet obětí dopravních nehod, se dnes rozšiřuje o nové dva televizní...
Dva nové spoty Nemyslíš-zaplatíš!
Kampaň ministerstva dopravy Nemyslíš-zaplatíš!, která si klade za cíl snížit počet obětí dopravních nehod, se rozšiřuje o nové dva spoty.
Diskuze k rozhlasová reklamě Nemyslíš - Zaplatíš - nedělní špička
Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.
vstoupit do diskuze