úvod > rozhlasová reklama > Nemyslíš - Zaplatíš - nedělní špička 

Rozhlasová reklama Nemyslíš - Zaplatíš - nedělní špička

Kategorie: Doprava
Produkt: Nemyslíš - Zaplatíš
Stát: Česká republika
Zadavatel: Ministerstvo dopravy

Hodnocení

Průměr: 1.00
Hlasovalo: 2630
Hlasovat: Nejhorší  1  2  3  4  5  Nejlepší

Popis

V roce 2008 spustilo Ministerstvo dopravy preventivní reklamní kampaň, která drsným, ale pravdivým způsobem odhalovala tragické následky dopravních nehod na našich silnicích. Po televizních reklamních spotech se koncem října v český rádiích objevila i čtveřice rozhlasových reklamních spotů. Komunikační strategii připravila pro resort dopravy reklamní agentura Euro RSCG, která zvítězila v tendru pěti uchazečů.

Související články

21.11.2013

Monopol na jízdní řády má skončit. Ministerstvo dopravy data zpřístupní všem

Údaje o jízdních řádech ve zdrojových formátech by již brzy měly být přístupné komukoli. Vyhláška ministerstva dopravy tak má ukončit monopol firmy Chaps, která spoluprovozuje portál Idos.cz. O data se dosud neúspěšně snažily další internetové servery včetně IHNED.cz...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
29.11.2012

47 poutačů zmizelo od dálnic

Ministerstvo dopravy od září nechalo odstranit 47 billboardů, které se nacházely v ochranném pásmu dálnic D2 a D5, informoval ministr dopravy Pavel.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.05.2011

Další pokus o zákaz reklam u silnic

Ministerstvo dopravy poslalo do připomínkového řízení návrh zákona, který zakazuje umísťování reklamních zařízení na silnicích i v jejich ochranném...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
17.03.2011

MD žádá majitele billboardů, aby odstranili nedostatky

Ministerstvo dopravy vyzvalo neznámé vlastníky 27 billboardů lemující dálnici D1, aby se do deseti dnů k vlastnictví přihlásili a odstranili zjištěné...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
14.02.2011

Nemyslíš, zaplatíš chystá menší tematické kampaně

Kampaň Besipu Nemyslíš, zaplatíš si bude Ministerstvo dopravy vytvářet samo. Úřad chtěl původně na jaře vypsat nový tendr, poté se ale rozhodl ke...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
30.11.2010

Kampaň Nemyslíš – zaplatíš! bude až do konce roku varovat každý den novým spotem

Ministerstvo dopravy ve spolupráci s Euro RSCG připravilo na závěr kampaně Nemyslíš – zaplatíš! seriál krátkých videí, která mají varovat zejména mladé řidiče.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
22.11.2010

Kampaň Nemyslíš, zaplatíš končí videoblogem

Ministerstvo dopravy uzavírá kampaň Nemyslíš – zaplatíš spuštěním seriálu krátkých videí - videoblogu. Každý den do konce roku bude na...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
16.11.2010

Pochod v rámci "Nemyslíš – zaplatíš!"

Agentura Euro RSCG připravila pro Ministerstvo dopravy v rámci kampaně Nemyslíš – zaplatíš! akci připomínající oběti dopravních nehod.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
17.09.2010

Klipy k Nemyslíš, zaplatíš se nebudou vysílat, chybí licence

Klipy, které natočil Filip Renč pro dopravněbezpečnostní kampaň Nemyslíš, zaplatíš!, se už nebudou vysílat. Dnešní Mladá fronta Dnes (MfD) uvedla, že...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
14.09.2010

Spot na úterý: Embrace Life

Osvětové klipy cílené na bezpečnost silničního provozu mívají silný emotivní náboj. Toho dosahují buď až naturalistickými inscenacemi nehod nebo tragickými epizodami (např. naše kampaň "Nemyslíš, zaplatíš"). Spot Embrace Life vytvořený pro britskou lokální iniciativu Sussex Safer Roads Partnership však jde cestou velmi působivé metafory; ta má řidiče přimět, aby si před každou jízdou zapnuli bezpečnostní pásy, které v kritickém okamžiku "obejmou jejich život".

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
11.08.2010

Spot na středu: Hamilton vs Alonso

Reklama pro dnešní den sice neodráží aktuální situaci v seriálu Formule 1, ale vtipně vychází z premisy, že "závodění je stavem mysli". Ovšem pozor, my v běžném silničním provozu pamatujme především na slogan "Nemyslíš, zaplatíš!"

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
07.05.2010

Kampaň Nemyslíš - zaplatíš bude pokračovat

Ministerstvo dopravy vypsalo výběrové řízení na pokračování dopravněbezpečnostní kampaně Nemyslíš - zaplatíš v roce 2011. Předmětem zakázky za 45...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.11.2009

Kampaň Nemyslíš – zaplatíš! získala prestižní cenu za efektivitu

Bezpečnostní kampaň Ministerstva dopravy Nemyslíš - zaplatíš! získala první místo v soutěži reklamních kampaní EFFIE 2009.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
31.08.2009

Nemyslíš – zaplatíš! o agresivitě

Ministerstvo dopravy představilo další spot v rámci kampaně Nemyslíš – zaplatíš! Ukazuje osud mladíka, který nezvládl řízení.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
04.08.2009

MD bude propagovat evropské fondy

Ministerstvo dopravy chce během srpna propagovat v regionech přínos evropských fondů k výstavbě konkrétních dopravních staveb.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
21.05.2009

Ministerstvo cílí na motorkáře

Ministerstvo dopravy počátkem května zahájilo preventivní kampaň zaměřenou na řidiče motocyklů.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
20.05.2009

Po drsných videích přináší ministerstvo billboardy s motorkáři

Do kampaně ministerstva dopravy Nemyslíš – zaplatíš, se zapojí závodní motocyklista Lukáš Pešek.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.05.2009

Po drsných videích přináší ministerstvo bilboardy s motorkáři

Do kampaně ministerstva dopravy Nemyslíš – zaplatíš, se zapojí závodní motocyklista Lukáš Pešek.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.02.2009

Nemyslíš - zaplatíš! míří do škol

Ministerstvo dopravy (MD) chce rozšířit preventivní kampaň proti dopravním nehodám Nemyslíš - zaplatíš! do škol.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
20.01.2009

Další klip Nemyslíš - zaplatíš!

Nový spot, který náleží ke kampani Nemyslíš - zaplatíš!, zamířil od včerejška na obrazovky českých televizí.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
20.01.2009

Část nového spotu v kampani MD některé televize opět zakryjí

Kontroverzní kampaň ministerstva dopravy nazvaná Nemyslíš - zaplatíš! pokračuje. Televizní stanice ode dneška vysílají spot, který upozorňuje na to,...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.12.2008

Drsná kampaň před svátky přitvrdí

Blíží se konec roku a na cesty se dostane víc řidičů s alkoholem v krvi. Ministerstvo dopravy proto zavádí nový spot z kampaně Nemyslíš-zaplatíš.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
21.11.2008

Nova a Prima cenzurují kampaň

Nova a Prima před 22:00 cenzurují klipy ministerstva dopravy, které je nechalo natočit v rámci své kampaně Nemyslíš, zaplatíš!

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
21.11.2008

Nova a Prima cenzurují klipy kampaně MD

Nova a Prima před 22:00 cenzurují klipy ministerstva dopravy, které je nechalo natočit v rámci své kampaně Nemyslíš, zaplatíš!. Bojí se totiž pokuty...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
19.11.2008

Ministerstvo dopravy představuje další spoty bezpečnostní kampaně

Nová komunikační strategie Ministerstva dopravy v oblasti bezpečnosti silničního provozu uváděná pod heslem Nemyslíš – zaplatíš! se rozšiřuje o další dva televizní spoty.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
12.11.2008

Kampaň k bezpečné jízdě s novými spoty

Kampaň ministerstva dopravy "Nemyslíš - zaplatíš!", která si klade za cíl snížit počet obětí dopravních nehod, se dnes rozšiřuje o nové dva televizní...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
11.11.2008

Dva nové spoty Nemyslíš-zaplatíš!

Kampaň ministerstva dopravy Nemyslíš-zaplatíš!, která si klade za cíl snížit počet obětí dopravních nehod, se rozšiřuje o nové dva spoty.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit

Diskuze k rozhlasová reklamě Nemyslíš - Zaplatíš - nedělní špička

Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.

vstoupit do diskuze