úvod > rozhlasová reklama > Gambrinus - MS ve fotbale 2006 - Ghana 

Rozhlasová reklama Gambrinus - MS ve fotbale 2006 - Ghana

Kategorie: Alkoholické nápoje
Produkt: Gambrinus
Stát: Česká republika
Zadavatel: Plzeňský Prazdroj

Hodnocení

Průměr: 1.00
Hlasovalo: 3958
Hlasovat: Nejhorší  1  2  3  4  5  Nejlepší

Popis

Reklama Gambrinus - u příležitosti konání fotbalového mistrovství světa ve fotbale v Německu v roce 2006 spustil jeden z partnerů české fotbalové reprezentace rozhlasovou kampaň, která přímo souvisela s účinkováním našich fotbalistů na MS. Vznikla tak série rozhlasových reklam u příležitosti zápasu Česko - Ghana, či Česko - Italie a další.

Související články

13.12.2016

Plzeňský Prazdroj bude patřit japonskému Asahi. Kellnerovi nákup nevyšel

Japonská pivovarnická skupina Asahi se dohodla na převzetí pěti východoevropských pivovarů. Mezi pivovary je kromě Plzeňského prazdroje i slovenský Topvar, maďarský Dreher, rumunský Ursus a polská Kompania Piwowarska.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
12.12.2016

O Prazdroj mají zájem Japonci. Asahi nabízí za pivovary přes 200 miliard korun

Skupina Asahi je za Plzeňský Prazdroj a další pivovary ochotna zaplatit až 15násobek jejich zisku EBITDA. O pivovary ze skupiny AB InBev se zajímá i skupina PPF Petra Kellnera, nabídla prý ale menší částku. Pro japonskou firmu by se jednalo o největší akvizici v její historii.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
12.12.2016

O Prazdroj mají zájem Japonci. Asahi nabízí za pivovary přes 200 miliard korun

Skupina Asahi je za Plzeňský Prazdroj a další pivovary ochotna zaplatit až 15násobek jejich zisku EBITDA. O pivovary ze skupiny AB InBev se zajímá i skupina PPF Petra Kellnera, nabídla prý ale menší částku. Pro japonskou firmu by se jednalo o největší akvizici v její historii.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
14.11.2016

O Plzeňský Prazdroj má zájem Kellner s Tykačem. Zaplatit mohou až 175 milionů

Podle informací HN podala PPF Petra Kellnera nabídku na Plzeňský Prazdroj a další čtyři pivovary SABMiller ve střední a východní Evropě spolu s Pavlem Tykačem.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.09.2016

Prazdroji padesátičlenný marketingový tým nestačí. Kampaní láká nové talenty

Plzeňský Prazdroj hledá nové členy do svého marketingového týmu a novou kampaní oslovuje marketéry imageovým videem se skutečnými zaměstnanci. Sdělení kampaně je prosté: "Chceš být ten, o kom se mluví? Buď Prazdroj!".

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.09.2016

Na olympijský Pilsner Urquell lákají legendy

Plzeňský Prazdroj připravil před nadcházející olympiádou v Riu de Janeiru řadu akcí, z nichž nejviditelnější a nejpitelnější je limitovaná edice olympijských plechovek, na nichž se inspiroval příběhy českých reprezentantů. Pilsner Urquell je partnerem Českého olympijského týmu již po čtrnácté.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
17.08.2016

Na olympijský Pilsner Urquell lákají legendy

Plzeňský Prazdroj připravil před nadcházející olympiádou v Riu de Janeiru řadu akcí, z nichž nejviditelnější a nejpitelnější je limitovaná edice olympijských plechovek, na nichž se inspiroval příběhy českých reprezentantů. Pilsner Urquell je partnerem Českého olympijského týmu již po čtrnácté.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
28.07.2016

Fotbalová liga ponese název "ePojisteni.cz liga". Vyhledávač pojištění nahradí Synot

Česká fotbalová liga začne hrát pod novým názvem ePojisteni.cz liga. Společnost se stala novým partnerem a nahradila tak Synot. Jméno liga změní už po třetí. Titulárním partnerem mezi lety 1997 a 2014 byl pivovar Gambrinus.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
27.07.2016

Na olympijský Pilsner Urquell lákají legendy

Plzeňský Prazdroj připravil před nadcházející olympiádou v Riu de Janeiru řadu akcí, z nichž nejviditelnější a nejpitelnější je limitovaná edice olympijských plechovek, na nichž se inspiroval příběhy českých reprezentantů. Pilsner Urquell je partnerem Českého olympijského týmu již po čtrnácté.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
28.06.2016

Za Plzeňský Prazdroj bude mluvit Jitka Němečková

Jitka Němečková se stala novou manažerkou korporátní komunikace pro Česko a Slovensko a zároveň novou tiskovou mluvčí Plzeňského Prazdroje.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
24.06.2016

Za Plzeňský Prazdroj bude mluvit Jitka Němečková

Jitka Němečková se stala novou manažerkou korporátní komunikace pro Česko a Slovensko a zároveň novou tiskovou mluvčí Plzeňského Prazdroje...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
14.06.2016

Gambrinus řve v nové fotbalové kampani jako lev

Před několika dny odstartovalo fotbalové mistrovství Evropy, značka piva Gambrinus si při této příležitosti připravila aktivační kampaň s claimem Řvi jako lev!..

Zdroj: Marketing a media zobrazit
15.04.2016

Radegastu zajistí digitální servis Symbio

Pražská agentura Symbio zahájila dlouhodobou spolupráci s pivní značkou Radegast společnosti Plzeňský Prazdroj. V rámci digitálního servisu se postará nejen o sociální sítě, ale prostřednictvím vlastní videoprodukce Symbiograf se bude spolupodílet i na videoobsahu značky.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
14.04.2016

Symbio se postará o digitální servis pro Radegast

Agentura Symbio zahájila dlouhodobou spolupráci s pivní značkou Radegast společnosti Plzeňský Prazdroj. V rámci digitálního servisu se postará nejen o sociální sítě, ale prostřednictvím vlastní videoprodukce Symbiograf se bude spolupodílet i na videoobsahu Radegastu...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
12.04.2016

Plzeňský Prazdroj chtěl poslat do Ruska tanky, pošle "jen" pivní plechovky a sudy

Pivo na hokejový šampionát poputuje do Ruska nejen v tradiční podobě, ale také v limitované sérii plechovek v "hokejových dresech" národního týmu. O "hokejovou" várku piva se zasloužili i zasloužilí hokejisté...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
04.04.2016

Prazdroj má pivo i na internetu. Ke Kozlovně se přidává i Radegastovna

Dlouhodobý strategický projekt konceptových hospod Plzeňský Prazdroj úspěšně prezentuje i na internetu. V srpnu 2015 plzeňští spustili webové stránky Kozlovna.cz pro značku Velkopopovický kozel a teď se k nim přidávají další...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
03.03.2016

Tým plzeňské Viktorky oblékne dresy se jmény místních legend a fanoušků

Ligový zápas FC Viktoria Plzeň a Bohemians Praha 1905, který se odehraje na plzeňském stadionu 12. března, okoření částečně charitativní akce pivovaru Gambrinus. Výtěžek z každého prodaného piva půjde do plzeňské fakultní nemocnice...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.11.2015

V zrcadle: Grant McKenzie, Plzeňský Prazdroj

Marketingový ředitel Plzeňského Prazdroje Grant McKenzie má rád Kofolu, protože pro něj bylo docela výzvou pochopit, v čem spočívá její atraktivita. Nelíbí se mu nová reklamní kampaň na značku Johnnie Walker. „Je to takový zobecňující nesmysl, který nemá nic společného s prvotřídní skotskou whisky,“ říká.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
27.07.2015

Spot dne: Desítka pro mladé

Tyto děti se nepropůjčily k účinkování ve spotu na Staropramen nebo Gambrinus. Zmíněná desítka představuje něco hrůznějšího – operační systém Windows 10. Spot nachystala americká agentura m:united.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
02.07.2015

Pilsner Urquell vzdává hold svým sládkům

Pivovar Plzeňský Prazdroj v reklamní kampani představuje práci svých sládků, kteří si předávají zkušenosti v péči o pivo po několik pokolení. Myšlenku spotu vtiskla agentura MUW Saatchi & Saatchi.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
24.06.2015

Dali jsme pivní komunitě elektrošok, říkají autoři kampaně Gambrinusu

Kampaň s fiktivní pivní značkou Patron, pod kterou se podepsal pivovar Gambrinus, vyvolala mezi spotřebiteli i marketéry bouřlivé diskuse. M&M o ní mluvil s její spoluautory, Larsem Killi a Klárou Koubkovou z agentury McCann Prague...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
09.06.2015

Boření mýtů nebo hudba: Která komunikace velkých pivovarů je lepší?

Nové komunikační strategie dvou velkých pivovarnických hráčů proti sobě stojí v ostrém kontrastu. Zatímco Staropramen opět vsadil na dlouholetý koncept podpory hudebních akcí, Gambrinus zariskoval a svoje pivo prodával pod fiktivní značkou Patron...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
28.04.2015

Pilsner Urquell se rve o hokejovou pozornost

I když není Plzeňský Prazdroj oficiálním partnerem hokejového mistrovství v Praze, podobně jako většina tuzemských společností dělá vše pro to, aby byl nyní co nejvíce vidět. S hokejovou tematikou se roztrhl pytel, plzeňský pivovar však v pozici partnera české hokejové reprezentace dotáhl oproti desítkám příštipkářů ze všech oborů svoji kampaň téměř k dokonalosti.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
24.03.2015

Pilsner Urquell startuje TV kampaň k českému hokejovému MS

Plzeňský Prazdroj patří mezi tradiční sponzory české hokejové reprezentace. V podpoře jednoho z nejoblíbenějších tuzemských sportů tedy logicky pokračuje i v sezóně, která vyvrcholí domácím MS v Praze a Ostravě...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
06.03.2015

Plzeňský Prazdroj vstupuje do POPAI

Výrobce a exportér piva Plzeňský Prazdroj vstupuje do asociace POPAI.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
12.10.2014

Prazdroj si pro Pilsner vybral slovenskou MUW Saatchi

Plzeňský Prazdroj si jako hlavního kreativního partnera značky Pilsner Urquell pro ČR a Slovensko vybral slovenskou agenturu MUW Saatchi...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
17.09.2014

EuroAWK posiluje team o bývalou manažerku z Plzeňského Prazdroje

Na pozici deputy sales director společnosti euroAWK nastoupila od září Ivona Chotěborská. Do nedávné doby působila jako mediální manažerka ve společnosti Plzeňský Prazdroj. V minulosti zastávala obdobné pozice ve společnostech Kraft Foods a Sony Czech.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
29.08.2014

Rock for People spojil Staropramen s Gambrinusem

Pivovar Staropramen, který letos rozšířil počet sponzorovaných hudebních festivalů, se v případě výročního koncertu Rock for People spojil s konkurenční značkou Gambrinus. Důvodem je fakt, že oba pivovary stály u historie festivalu.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
07.07.2014

Pilsner Urquell vítá léto v retro stylu a nabízí svůj pravý originál

Plzeňský Prazdroj odstartoval letní image kampaň značky Pilsner Urquell, kterou doprovází nový slogan „Ten pravý originál“. Kampaň pokračuje v typickém retro stylu a pochází z dílny agentury Ogilvy & Mather. I když svět prochází celou řadou změn, pivo Pilsner Urquell zůstává stejné. Nemění se suroviny, voda, umění sládků ani chuť. Zhruba to chce říci nová image kampaně Pilsner Urquell, která začátkem července odstartovala televizním spotem, inzercí v tištěných médiích a venkovní reklamou. Vizuály nové kampaně se následně objeví také na pivních táccích. Svým způsobem se dá říct, že se příliš nemění ani vlastní podoba kampaní, které značku Pilsner Urquell provázejí. Třeba kontrolní pohled přes svíčku na čerstvě natočený půllitr se objevil už v prvním porevoluční reklamě značky Pilsner Urquell nazvané "Smetana mé vlasti", která byla současně prvním komerčním spotem, který kdy natočil Ivan Zachariáš. Na tvorbě aktuální kampaně se podíleli Will Rust, Alena Neubauerová a Petra Biró. Režie spotu se ujal Tomáš Bařina v produkci společnosti Boogiefilms...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
28.05.2014

Fotbalové lize dá jméno skupina Synot, nový generální sponzor

Novým generálním sponzorem první fotbalové ligy, který jí dá jméno, bude skupina Synot, známá především díky své roli v sázkařském a loterijním průmyslu. Nejvyšší česká soutěž se přejmenuje po 17 letech, z jejího titulu zmizí značka Plzeňského Prazdroje Gambrinus. Synot podepsal smlouvu na čtyři roky s další čtyřletou opcí. Gambrinus zůstává hlavním partnerem ligy.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
31.03.2014

Plzeňský Prazdroj letos vydá za reklamu a marketing o desítky milionů víc než loni

O čtvrtinu více peněz chce letos do marketingové podpory své značky nasměrovat největší český pivovar - Plzeňský Prazdroj. Investovat chce jak do klasické reklamy, tak i sponzoringu nebo do sítě restaurací, která má změnit poměr vypitého piva ve prospěch točeného...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
31.03.2014

Plzeňský Prazdroj letos vydá za reklamu a marketing o desítky milionů víc než loni

O čtvrtinu více peněz chce letos do marketingové podpory své značky nasměrovat největší český pivovar - Plzeňský Prazdroj. Investovat chce jak do klasické reklamy, tak i sponzoringu nebo do sítě restaurací, která má změnit poměr vypitého piva ve prospěch točeného...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.10.2013

Prazdroj zdraží pivo v lahvích a plechovkách. Chce opět zvýšit spotřebu v hospodách

Českým pivovarům už třetí rok výrazně klesá prodej piva do barů a restaurací. Plzeňský Prazdroj chce trend zvrátit tím, že od listopadu zdraží pivo v lahvích a plechovkách, ceny sudových a tankových piv pro hospody ale nechá na současné úrovni...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
03.09.2013

Plzeňský Prazdroj má novou mluvčí

Plzeňský Prazdroj má od poloviny srpna novou tiskovou mluvčí, Kateřinu Krásovou, která doplní tým oddělení firemních vztahů a komunikace...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.09.2013

Prazdroj má náhradu za Marečka. Novou mluvčí je Krásová

Plzeňský Prazdroj má od poloviny srpna novou tiskovou mluvčí. Kateřina Krásová doplní tým oddělení firemních vztahů a komunikace. Bude zodpovědná za externí komunikaci, vztahy s médii, firemní internetové stránky a sociální média. Krásová nastoupila půl roku poté, co z Prazdroje odešel do Teska Jiří Mareček.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
26.08.2013

Plzeňský Prazdroj má nového generálního ředitele

Na pozici generálního ředitele Plzeňského Prazdroje nastoupil s platností od 1. srpna 2013 Paolo Lanzarotti. Výměnu na nejvyšším postu avizoval Prazdroj už v červnu s tím, že dosavadní generální ředitel Doug Brodman byl v rámci koncernu SABMiller jmenován komerčním ředitelem pro Evropu.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
16.07.2013

Prazdroj spojuje v kampani outdoor a digitál

Plzeňský Prazdroj propaguje v outdooru své nové pivo značky Kingswood, a to za pomoci digitálních prvků...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
03.07.2013

Po pivních limonádách je na řadě jablečný cider. Vyrábí ho už i Plzeňský Prazdroj

Chutě Čechů se mění. A pivovary jim vycházejí vstříc. Poté, co před několika lety začaly vyrábět piva s ovocnými šťávami, pouštějí se nyní i do úplně jiných nápojů. Po Staropramenu začal i Plzeňský Prazdroj vyrábět cider neboli mírně alkoholický jablečný mošt...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
04.06.2013

Hudební virál pro Gambrinus Ochucený!

Plážové volejbalistky Kiki a Maki, všeuměl Jakub Kohák, DJ Wich a jeho kámoš Indy plus jakýsi "Mocný ovocný gang", ti všichni se sešli v novém virálním klipu s názvem "Sou freš", který propaguje ochucená piva značky Gambrinus...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
25.04.2013

Plzeňský Prazdroj přichází s novinkou: Frisco Bílé hrozny & Lotos

Plzeňský Prazdroj uvádí na trh novou příchuť perlivého nápoje Frisco. Variantou s bílými hrozny a lotosovým květem značka doplňuje portfolio velmi úspěšných ovocných příchutí a navíc přináší spotřebitelům energeticky odlehčenou variantu s využitím přírodního sladidla stévie.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
28.03.2013

Volejbalistky fandí Gambrinusu, Budvar má "pardálové ladiče"

Ochucená piva táhnou. Na propagaci pivních mixů Gambrinus Ochucený se bude podílet české beachvolejbalové reprezentační duo Kiki a Maki. Nové ovocné pivo Budějovického Budvaru budou zase propagovat lidé, kteří "pomohli vyladit" značku Pardál...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
05.03.2013

Novinky Plzeňského Prazdroje

Plzeňský Prazdroj letos uvede na trh více novinek než loni, kdy představil šest nových piv. Cestou ke zvýšení prodejů jsou podle pivovaru hlavně.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
19.02.2013

KBMG uzavřela spolupráci s Plzeňským Prazdrojem

KBM Group uzavřela nově spolupráci se společností Plzeňský Prazdroj. Cílem této spolupráce je monitorování příspěvků a názorů uživatelů internetu, a to zejména na sociálních sítích, v diskusních fórech a blozích, vše prostřednictvím nástroje WLIP.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
11.02.2013

Gambrinus komunikuje ochucená piva i v zimě

Facebookovou herní aplikací Gangsterská koulovačka podporuje aktuálně Plzeňský Prazdroj svoje ovocná piva značky Gambrinus. Plechovky Gambrinusu.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
15.01.2013

Reklamu Pilsner Urquell bude dělat Ogilvy

Plzeňský Prazdroj mění další agenturu. O nadlinkovou komunikaci klíčové značky Pilsner Urquell se postará Ogilvy & Mather. Ogilvy vytváří nově také digitální komunikaci Gambrinusu, zatímco Pilsner vyhrála v digitálním tendru Symblaze...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
08.11.2012

Digitální agenturou Gambrinusu OgilvyInteractive

Plzeňský Prazdroj vybral v rámci výběrového řízení novou digitální agenturu pro značku Gambrinus. Stala se jí agentura OgilvyInteractive. Jejím.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
06.11.2012

Gambrinusu vadí, že se korupční incidenty ve fotbale opakují. O zlepšení sponzor zatím jen slyší

Přibývající podezření z korupce ve fotbalové lize vadí jejímu hlavnímu sponzorovi společnosti Gambrinus. "Jsme znepokojeni opakujícími se incidenty a novými skutečnostmi, které se objevují," říká iHNed.cz Jiří Mareček, tiskový mluvčí Plzeňského Prazdroje...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.10.2012

Plzeňský Prazdroj připravuje plachtu s přáními od fanoušků

Plzeňský Prazdroj připravuje v rámci své kampaně k oslavám 170. výročí značky Pilsner Urquell vyvěšení velkoformátové plachty s mozaikou svých.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
08.10.2012

Lidé budou hlasovat o designu etikety Fénixe

Myšlenku zapojení pivních fanoušků do inovací značky využívá další pivovar. Plzeňský Prazdroj začne od příštího roku prodávat svoje pšeničné pivo.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.10.2012

Plzeňský Prazdroj zdražil pivo

Plzeňský Prazdroj zdražil od října pivo v průměru o tři procenta. Zvýšení ceny se podle pivovaru nejvíce dotkne lahvových druhů. Cena čepovaného.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
18.07.2012

Plzeňský Prazdroj s restaurací Plznička

Plzeňský Prazdroj chystá nový koncept restaurací, který pojmenoval Plznička. Vedle piva a kuchyně mají restaurace nabídnout návštěvníkům také.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.06.2012

Cestující se drží Radegastu

Společnost Plzeňský Prazdroj spustila OOH kampaň na propagaci svého piva Radegast...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.05.2012

Plzeňský Prazdroj komunikuje nový Gambrinus

Plzeňský Prazdroj nasazuje do televizního vysílání nový reklamní spot na svojí značku Gambrinus. Po věrnostním programu Gambrinus team teď Prazdroj.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
11.05.2012

Na trh míří další ovocná piva včetně nealko Birellu

Vlna uvádění nových ovocných piv na český trh letos stále nekončí. V tomto týdnu oznámily svoje novinky Pivovary Lobkowicz a Plzeňský Prazdroj. Prvně.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.04.2012

"Pivní orloj" měří čas do oslav Pilsner Urquell

Tři čtvrtě tuny vážící visuté hodiny, umístěné poblíž historické brány pivovaru, odhalil Plzeňský Prazdroj. "Pivní orloj" začal měřit čas do začátku.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
16.04.2012

Velkopopovický Kozel připravuje nové videoprofily

Pivní značka Velkopopovický Kozel, která patří pod Plzeňský Prazdroj, připravuje své nové videoprofily. 3D modelace z dílny agentury Euro RSCG by se.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
16.04.2012

Kozel spustí novou kampaň

Pivní značka Velkopopovický Kozel, která patří pod Plzeňský Prazdroj, připravuje novou velkou image kampaň. Kampaň z dílny agentury Euro RSCG by se.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
05.04.2012

Totální proměna Gambrinusu: Originální desítka a ovocná piva. Mají čelit konkurenci

Už i největší pivovar v Česku vyrazil do boje o zákazníka poptávajícího "lehčí pivo s ovocnou příchutí". K hitu radlerů v Česku - Staropramenu Cool Lemon - nově přibude Gambrinus řízný citron a Gambrinus limetka a bezinka. Firma představila i zbrusu "novou desítku" vycházejících z původních receptů...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
05.04.2012

Konkurence pro Staropramen: Gambrinus útočí "novou desítkou" a ovocnými pivy

Už i největší pivovar v Česku vyrazil do boje o zákazníka poptávajícího "lehčí pivo s ovocnou příchutí". K hitu radlerů v Česku - Staropramenu Cool Lemon - nově přibude Gambrinus řízný citron a Gambrinus limetka a bezinka. Firma dnes představí i "novou desítku"...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.03.2012

Zaraguza získala další značku Prazdroje: Frisco

Plzeňský Prazdroj rozšířil spolupráci se slovenskou digitální agenturou Zaraguza. Po značkách Birell a Fénix pivovar agentuře svěřil digitální.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.03.2012

Gambrinus má nový věrnostní program. Sází na skupiny přátel

Značka Gambrinus patřící Plzeňskému Prazdroji spustila kampaň na svůj nový věrnostní program Gambrinus Team. Komunikace poběží do konce dubna v.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
09.03.2012

Plzeňský Prazdroj má nového marketingového ředitele

Novým marketingovým ředitelem Plzeňského Prazdroje se od března stal Grant McKenzie. Ve funkci nahradil Toma Verhaegena, který v Prazdroji na této.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
07.02.2012

Gambrinus také v PET lahvi

Nejprodávanější české pivo Gambrinus světlý bude od pondělí také v 1,5litrových PET lahvích. Plzeňský Prazdroj tak vychází vstříc přáním.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
01.02.2012

Prazdroj rekordně zvýšil vývoz piva

Rekord ve vývozu piva zaznamenal loni Plzeňský Prazdroj. Na zahraničních trhy směřovalo z Česka 889 000 hektolitrů piva, meziročně šlo o více než.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.01.2012

Agenturu Zarazuga vede v Česku Jiří Prokeš

Digitální agentura Zaraguza ze Slovenska pracuje v Česku nově pro Plzeňský Prazdroj. Pro jeho nealkopivo Birell vytváří web a aktivity na sociálních.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
04.11.2011

Prazdroj má nový koncept restaurací

Nový koncept restaurací s pivem Gambrinus představil Plzeňský Prazdroj. První provozovnu s tímto designem získala tradiční pražská restaurace Pod.....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
27.09.2011

Výrobci nealkoholických nápojů a piva si před sezónou dali na propagaci záležet

Zadavatelé segmentu Nealkoholické nápoje, minerální a ostatní vody v květnu nakoupili reklamu v hodnotě více než čtvrt miliardy korun. Podle monitoringu reklamních investic společnosti Admosphere byl v období od května do srpna 2011 nepropagovanějším nealko nápojem Coca-Cola. V segmentu Pivo ve stejné době nejvíce investoval Plzeňský Prazdroj. Společnost Admosphere monitoruje výdaje do reklamy v ceníkových cenách.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
06.09.2011

Kvasnice malým pivovarům dodá Bernard

Malým pivovarům, kterým v minulých dnech přestal Plzeňský Prazdroj po letech prodávat svoje kvasnice, začne surovinu nezbytnou pro výrobu piva...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
05.09.2011

Plzeňský Prazdroj odřízl malé pivovary od kvasnic. Musí je nakupovat v Německu

Ještě letos v červenci se Prazdroj chlubil, že kvasnicemi a sladem zásobuje na osm menších pivovarů ze západu Čech a okolí Prahy. Podíl minipivovarů v Česku roste, letos jich bude už na 120. Šéf svazu chce, aby kvasnice prodávaly specializované firmy.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
25.08.2011

Prazdroj má linku na stáčení piva do PET láhví

Plzeňský Prazdroj zahájil zkušební provoz nové linky na stáčení do PET láhví za 150 milionů korun. Zařízení s maximálním hodinovým výkonem až 18 000...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
29.07.2011

Nedělním duelem Sparty a ČB startuje na Sport2 Gambrinus liga

Gambrinus liga je i v nové sezóně tahounem domácí programové nabídky televize Sport2. V tradičním nedělním čase od 17 hodin se 31. července střetnou...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
28.07.2011

Sport magazín chce zaujmout fanoušky nadcházející fotbalové ligy

Tento týden vyjde spolu s deníkem Sport osmdesáti stránkový Sport magazín ke startu fotbalové Gambrinus ligy.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.06.2011

Kdo ochrání české pivo? Tuzemské pivovary založily zvláštní fond

S heslem "České pivo - naše pivo" se pivovary chtějí více vymezit proti růstu laciných dovozů piv, proto založili sdružení na podporu domácí produkce. Import piv z ciziny však stále roste. Členy nového sdružení se již staly například Plzeňský Prazdroj, Heineken nebo Budvar.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
03.06.2011

Plzeňský Prazdroj zvolil řešení EDI ORION

Výrobci piva se stávají další skupinou firem, která využívá elektronickou výměnu dokladů ve strukturované podobě prostřednictvím služeb konsolidačního a clearingového centra EDI Orion.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
30.05.2011

Pilsner Urquell spouští v zahraničí animovanou kampaň

Plzeňský Prazdroj, patřící do pivovarnické skupiny SABMiller, představil ve Velké Británii novou globální kampaň značky Pilsner Urquell. Animovaná...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
06.05.2011

Cleverlance vyvinula pro Plzeňský Prazdroj systém pro klasifikaci dokumentů

Společnosti Cleverlance a Plzeňský Prazdroj, člen skupiny SABMiller, spolupracují na vývoji a následné implementaci systému pro klasifikaci dokumentů - Document Tagging.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
04.05.2011

Kiss Delta hledá štěně piva

Každý všední den rozdá ve svém vysílání rádio Kiss Delta jeden třicetilitrový soudek piva Gambrinus. Od 9. do 27. května zazní každou hodinu ve...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
31.03.2011

Pivnice Gambrinus

Plzeňský Prazdroj v Plzni otevřel první českou značkovou pivnici Gambrinus podle nového konceptu nazvaném Sedmý nebe. V restauraci chce nabídnout...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
03.03.2011

Polský Pilsner Urquell končí

Plzeňský Prazdroj bude od dubna dovážet do Polska ležák Pilsner Urquell výhradně z Plzně. Pivovar končí s licenční výrobou v polských Tychách, která...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
09.02.2011

Hledá se „štěně“ rádia Kiss Proton

Každý všední den se ve vysílání rádia Kiss Proton soutěží o sud piva značky Gambrinus. Staniční promo tým uschová sud piva do jedné z hospod v...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.12.2010

Radegast přihořkl

Plzeňský Prazdroj poprvé uvařil poprvé v pivovar Radegast vedle výčepního piva a ležáku i pivo speciální. Radegast Extra Hořký uvede na trh v lednu....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
06.12.2010

Plzeňský Prazdroj hledá pro Frisco agenturu na ATL

Frisco se brzy dočká nové komunikace. Aktuálně Plzeňský Prazdroj hledá agenturu na ATL podporu značky. Ta se letos v létě zviditelnila soutěží...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
01.12.2010

Plzeňský Prazdroj láká dárce krve na pivo

CHYBÍ KREV. Lidí, kteří darují krev, v Česku v posledních letech stále ubývalo. Projekt Plzeňského Prazdroje propad pomohl zastavit. Přesto u nás i nadále chybí zhruba 128 tisíc bezpříspěvkových dárců.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
08.10.2010

Generace XCLNT

Generace narozená těsně před a po sametové revoluci, mezi sociology nazývána X a Y, se stala terčem pivovaru Gambrinus.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
26.08.2010

Gambrinus zve do pivovaru

Pivovar nabídne prohlídku se školou čepování a zážitkovou zónou.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
29.07.2010

PIlsner Fest dává prostor i studentům umění

Plzeňský Prazdroj dává na připravovaném Pilsner Festu prostor také mladým umělcům. Studenti Ústavu umění a designu Západočeské univerzity v Plzni při...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
12.07.2010

Plzeňský Prazdroj pokračuje v promování Masteru s agenturou Rust

Plzeňský Prazdroj posílil komunikaci piva Master. K propagaci v místě prodeje se přidala tisková reklama se sloganem „Zastavte čas. Na...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
11.06.2010

Bídné prodeje piva v Česku snížily Prazdroji zisk i tržby

Lídr tuzemského pivovarnického trhu Plzeňský Prazdroj neměl dobrý rok. Loňské výsledky poznamenal víc než jindy výrazný propad spotřeby na celém...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
08.06.2010

Gambrinus bodoval u protinožců

Gambrinus sbíral medaile na mezinárodní pivní soutěži Australian International Beer Awards v Melbourne.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
08.06.2010

Gambrinus opět bodoval na Australian International Beer Awards

Gambrinus sbíral medaile na mezinárodní pivní soutěži Australian International Beer Awards v Melbourne.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
24.05.2010

Prazdroj přenastavuje svou komunikaci

Plzeňský Prazdroj uvádí na trh novou variantu pivního speciálu - Master Zlatý 15°, který bude stejně jako nové i stávající varianty Masteru (13° a...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
21.05.2010

Když pivo na golfu, tak jedině Pilsner Urquell

Plzeňský Prazdroj spustil spotřebitelskou soutěž o cestu na The Open, nejstarší a nejprestižnější golfový turnaj světa. Deset nejúspěšnějších, kteří...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.04.2010

Prazdroj ukončil kampaň "za čisté pivo"

Plzeňský Prazdroj ukončil mediální kampaň Žijeme českým pivem. Webové stránky www.zacisteceskepivo.cz existující od konce března jsou již nefunkční.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
22.04.2010

Prazdroj ukončil kampaň ,,Žijeme českým pivem'

Plzeňský Prazdroj (PP) na základě včerejšího jednání s Českým svazem pivovarů a sladoven (ČSPS) ukončil kampaň ,,za zpřísnění definice českého...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
25.03.2010

Gambrinus nejprodávanějším pivem z tanků

Obliba piva čepovaného z tanků v České republice stále roste. Nejrozšířenější síť tankových hospod má přitom právě Gambrinus.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
18.03.2010

Osobnost ligy Řepka dostal sudy piva a předal je fanouškům

Tekutou cenu za výhru v anketě Osbnost Gambrinus ligy věnuje kapitán Sparty příznivcům týmu.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.02.2010

Plzeňský Prazdroj ztrácí sudy. Co s tím? Zvedne zálohu a dá jim identifikaci

S pivními sudy se různě kšeftuje, protože pořizovací cena sudu je výrazně vyšší než záloha.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
12.02.2010

Za uplynulý rok vzrostly prodeje 5l soudků Gambrinus o 53%

Téměř 220 tisíc XXL plechovek piva Gambrinus Světlý vypili Češi za uplynulý rok.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
05.02.2010

Prazdroj sbírá fanoušky

V rámci komunikace k Olympijským hrám spustil Plzeňský Prazdroj facebookovou aplikaci Plzeňská vlna, pomocí které mohou uživatelé sociální sítě...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
01.02.2010

Prazdroji loni klesl prodej na 10,5 mil. hl piva

Plzeňský Prazdroj prodal loni v Česku a v zahraničí přes 10,5 milionu hektolitrů piva. Meziročně jde o pokles 1,9 procenta. Na domácím trhu Prazdroj...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
01.02.2010

Pilsner přešel k Mark/BBDO

Plzeňský Prazdroj vyhlásil vítězem výběrového řízení na dodavatele služeb v oblasti kreativy pro značku Pilsner Urquell reklamní agenturu Mark/BBDO....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.01.2010

Nově hrozí, že ztratí Premier League

Středoevropská práva na Premier League získal vlastník Digi TV. Kindernay: "Gambrinus liga by pro nás mohla být alternativou".

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.01.2010

Pilsner Urquell rozšířil web o slovenštinu

Pivovar Plzeňský Prazdroj rozšířil svůj web o slovenský jazyk. Nová jazyková mutace obsahuje čtyři hlavní sekce „Spoznajte Pilsner Urquell“,...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
18.12.2009

Šéf Prazdroje: Propad prodeje zažívají ve světě všechny značky

Propad prodeje piva zažívají letos vinou hospodářské krize všechny značky po celém světě. Plzeňský Prazdroj přesto letos plánuje jen mírné snížení...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
16.12.2009

Projekt Gambrinus ŠtamGast má již svého tisícího účastníka!

Unikátní projekt Gambrinus ŠtamGast přivítal již po půl roce svého jubilejního tisícího návštěvníka.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
03.12.2009

Prazdroj promuje Master

Plzeňský Prazdroj spouští předvánoční on-trade podporu prodeje pivního speciálu Master. Od 4. do 31. prosince spotřebitel za dva objednané Mastery...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.12.2009

Plzeňští výrobci alkoholických nápojů jedou naplno

Stock, Plzeňský Prazdroj a Bohemia Sekt se připravují na závěr roku - tradičně nejsilnější období v prodeji.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
13.11.2009

Gambrinus vezme kámoše do EGypta

Gambrinus odstartoval v kampaň s názvem „Vezmi kámoše do EGypta“.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
06.11.2009

Gambrinus zve do EGypta

Gambrinus odstartoval novou kampaň. Zároveň získal oprávnění používat označení České pivo.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
06.11.2009

Gambrinus získal certifikaci od Státní zemědělské a potravinářské inspekce

Státní zemědělská a potravinářská inspekce udělila nejoblíbenějšímu českému pivu Gambrinus oprávnění používat chráněné zeměpisné označení České pivo.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
03.11.2009

Gambrinus získal oprávnění

Státní zemědělská a potravinářská inspekce udělila pivu Gambrinus oprávnění používat chráněné zeměpisné označení České pivo.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
03.11.2009

Gambrinus může používat označení České pivo

Po Pilsneru Urquell, Velkopopovickém Kozlu a Radegastu udělila Státní zemědělská a potravinářská inspekce pivu Gambrinus oprávnění používat chráněné...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
02.11.2009

Petr Kouble z Nielsen do týmu značky Radegast

Do týmu značky Radegast nastupuje na pozici Brand Executive Petr Kouble (25). Před příchodem do společnosti Plzeňský Prazdroj působil více než dva...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
16.10.2009

Plzeňský Prazdroj zvedne od listopadu ceny piva

Už za dva týdny Prazdroj zdraží především vícestupňová piva a v první řadě do hospod.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
05.10.2009

Prazdroj opět hodnotí puby

Plzeňský Prazdroj zahajuje kampaň upozorňující na třetí ročník hlasování o nejoblíbenější hospody, které čepují Pilsner Urquell jako hlavní značku....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
21.09.2009

Prazdroj končí s Leo Burnett

Společnost Plzeňský Prazdroj, jež v posledních měsících vyměnila kreativní agentury svých značek Radegast a Gambrinus, rozjela výběrové řízení i pro...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
18.09.2009

Gambrinus fandí plzeňskému hokeji!

Hokejový klub HC PLZEŇ s.r.o získal do svých řad novou oporu.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
11.09.2009

Plzeň našla pivního sponzora

Plzeňský hokejových klub získal těsně před začátkem extraligy nového významného partnera. Stala se jím firma Gambrinus.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
11.09.2009

HC Plzeň našla pivního sponzora

Plzeňský hokejových klub získal těsně před začátkem extraligy nového významného partnera. Stala se jím firma Gambrinus.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
11.09.2009

Plzeňský pivovar má trasu pro nezletilé

Speciální prohlídkovou trasu připravil od září pro školy, děti a mladé lidi do 18 let Plzeňský Prazdroj. Představí jim pivovarnictví jako to, co...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
04.08.2009

Ruští milovníci piva si vybrali Gambrinus!

V polovině července vyvrcholil 11. ročník Velkého Moskevského Mezinárodního pivního festivalu, který se konal již tradičně ve sportovním areálu Lužniki.

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
24.07.2009

Trh piva zažívá comeback "plastu"

Po Staropramenu a Heinekenu přichází nyní na trh s pivem v plastu i Plzeňský Prazdroj.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.07.2009

Plzeňský Prazdroj přibral colu

Plzeňský Prazdroj začal distribuovat nealkoholický nápoj Swist Cola, který pro něj vyrábí sesterský pivovar Topvar ze slovenských Topolčan.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
22.07.2009

Plzeňský Prazdroj uvádí na trh novinku: lihuprostá Swist Cola

Nový nealkoholický nápoj chce mít velký pivovar na trhu jako doplňkový produkt.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
21.07.2009

Fotbal na ČT opět v sobotu

Místo nedělního večera se jeden z dvojice přímých přenosů z každého kola Gambrinus ligy přesouvá na sobotní podvečer.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
09.06.2009

,,Plzeňské‘‘ už pije i Alfons Mucha

Plzeňský Prazdroj spouští nový reklamní spot značky Pilsner Urquell. Tentokrát si ze slavných osobností z české historie vybrali Alfonse Muchu....

Zdroj: Marketing a media zobrazit
05.06.2009

Kampaň upřednostní Birell

Koncern Plzeňský Prazdroj rozjíždí novou kampaň na Radegast Birell.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
28.05.2009

Do souboje jedenáctek jde i Budvar

Prodeje pivovarů v Česku klesly v prvním čtvrtletí o osm procent. Značka Pardál Echt má být konkurencí pro Svijany i Gambrinus.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.05.2009

Budvar přichází s novým pivem, chce z trůnu sesadit hlavně Gambrinus

Budvaru loni klesl hrubý zisk na 213 miliónů korun, tržby stouply na 2,09 miliard korun.

Zdroj: Marketing a media zobrazit
14.05.2009

Plzeňský Prazdroj tendroval PR

Společnost vyhlásila výsledky uzavřeného výběrového řízení na PR pro korporátní komunikaci a svých šest značek.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
02.04.2009

Plzeňský Prazdroj drží hlavní podíl na trhu nealkoholických piv

Plzeňský Prazdroj si loni udržel téměř sedmdesátiprocentní podíl na trhu nealkoholického piva v ČR. Všechny průmyslové pivovary ho podle údajů...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.02.2009

Kozel českou jedničkou ve světě

Plzeňský Prazdroj prodal loni v zahraničí téměř 1,8 milionu hektolitrů piva Velkopopovický Kozel, což bylo meziročně o 5,6 procenta více.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
23.02.2009

Kozel loni upevnil pozici jedničky mezi českými pivy ve světě

Plzeňský Prazdroj prodal loni v zahraničí téměř 1,8 milionu hektolitrů piva Velkopopovický Kozel, což bylo meziročně o 5,6 procenta více. Jeho...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.02.2009

Prazdroj vyhlásil tendr na public relations

Společnost Plzeňský prazdroj (PP) vyhlásila uzavřené výběrové řízení na agentury, které budou poskytovat PR servis korporátní značce i jednotlivým...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
20.02.2009

Prazdroj s varováním na lahvích

Plzeňský Prazdroj bude lepit na veškeré své pivní lahve adresu internetových stránek odpovědného přístupu ke konzumaci piva www.napivosrozumem.cz,...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.01.2009

Gambrinus slaví 140 let

Před 140 lety se v plzeňském hostinci U císaře rakouského sešli podnikatelé, kteří učinili první kroky k založení druhého pivovaru v Plzni.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
23.01.2009

Gambrinus slaví 140 let

Před 140 lety, 24. ledna 1869, se v plzeňském hostinci U císaře rakouského sešla skupina podnikatelů, která zde učinila první kroky k založení...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
26.11.2008

Prazdroj investuje do rekonstrukce

Plzeňský Prazdroj dá více než 54 milionů korun do rozvoje pivovaru v Plzni. Hlavním cílem je zlepšit dopravní situaci v objektu.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
29.10.2008

Komu fandíte? Spartě, Slavii nebo Baníku?

Gambrinus liga má za sebou několik kol, hrají se evropské pohárové soutěže, rozběhla se kvalifikace na mistrovství světa. Sadu otázek na téma česká nejvyšší fotbalová soutěž, fotbalové kluby a fandění jsme v září zařadili do pravidelného šetření Factum Omnibus. Z výsledků výzkumu vyplývá, že 46 % dospělé české populace fandí nějakému klubu Gambrinus ligy. Výrazně více fanoušků je mezi muži (73 % všech mužů) než mezi ženami (21 % všech žen).

Zdroj: Marketingové noviny zobrazit
16.10.2008

Moravskoslezský kraj se dohodl s pivovary

Deklaraci o vzájemné spolupráci podepsali Moravskoslezský kraje, Plzeňský Prazdroj a pivovar Radegast.

Zdroj: Strategie CZ zobrazit
30.09.2008

Hlavní město piva nabízí stále více specialit

Město Plzeň, to už není jen dvanáctka Pilsner Urquell nebo desítka Gambrinus z produkce českého gigantu - Plzeňského Prazdroje. Do hlavního města...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
23.09.2008

Pivo z Plzně bude od listopadu dražší o desítky haléřů

Plzeňský Prazdroj zdraží od listopadu pivo v průměru o čtyři procenta. Firma se zhruba padesátiprocentním podílem na českém trhu zvýší zřejmě ceny...

Zdroj: Marketing a media zobrazit
22.09.2008

Gambrinus otevírá nově hospody

Společnost Plzeňský prazdroj oficiálně otevřel první z ,,nové generace” fotbalových hospod Gambrinus v Hradci Králové. Nově má projekt oslovit...

Zdroj: Marketing a media zobrazit

Diskuze k rozhlasová reklamě Gambrinus - MS ve fotbale 2006 - Ghana

Ještě nebyl vložen žádný příspěvek.

vstoupit do diskuze